Līdz šī gada vidum plānots izstrādāt metodiskos ieteikumus par to, kā valsts pārvaldes pārvaldes komunikācijas speciālistiem un citām krīžu komunikācijā iesaistītām amatpersonām jākomunicē krīzes situācijās.
Šādu metodisku ieteikumu izstrādi paredz valdības akceptētais Krīžu komunikācijas pasākumu plāns 2011. -2013. gadam.
Vadoties pēc šiem norādījumiem, ministrijām līdz šī gada beigām būs savos iekšējos normatīvos aktos jānosaka informācijas aprites kārtību krīzes situācijās, kā arī jānosaka par komunikāciju atbildīgo amatpersonu tiesības un pienākumus šādās situācijās.
Par centrālo elektroniskās informācijas avotu iedzīvotājiem un ārvalstu tūristiem plāns paredz izmantot 112 portālu, kura satura plānošanu un darbības uzraudzību nodrošinās īpaša krīzes komunikācijas ekspertu grupa.
112 portāla uzbūvi, saturu un funkcionalitāti šie eksperti sagatavos līdz šī gada maijam.
Izveidot 112 portālu kā centrālo elektroniskās informācijas avotu iedzīvotājiem un tūristiem dažāda veida krīžu situācijās