Vienošanās: būs vairāk Latvijas produktu Maxima veikalu tīklā

2016. gada 09. augusts plkst. 16:59
Dalies ar šo rakstu

Notikusi Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padomes (LOSP), Latvijas Piensaimnieku centrālās savienības (LPCS) un Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) pārstāvju tikšanās ar Zemkopības ministrijas vadību un MAXIMA mazumtirdzniecības tīkla pārstāvjiem, lai diskutētu par Latvijas produktu īpatsvara palielināšanu MAXIMA veikalos.

«Tikšanās laikā bija jūtama savstarpēja visu iesaistīto pušu sapratne, jo tika izrādīta vēlme veikt reālu pasākumu kopumu, lai veicinātu Latvijas preču, īpaši piena produktu pārdošanu,» pēc tikšanās informēja LPCS vadītājs Jānis Šolks.

Tika panākta vienošanās no MAXIMA puses veikt Latvijas produktu pārdošanas veicināšanu vairākos virzienos:

1) MAXIMA vadība apņēmās novembrī nodrošināt Latvijā ražota piena pārdošanas kāpumu par vismaz 20%, sasniedzot vairāk par 80% Latvijas produktu īpatsvaru.

2) Turpināt savstarpēju sadarbību pie Latvijā ražotu produktu reklamēšanas (MAXIMA akcijas avīzēs, kā arī atbalsts vietējo produktu atpazīstamības veicināšanas reklāmās)

3) Apņemšanās turpināt darbu, pozicionējot atsevišķus Latvijā ražotu produktu stendus, kur piena produkti varētu būt kā pilotprojekts.

LOSP valdes priekšsēdētājs Edgars Treibergs komentē: «Esam gandarīti, ka vismaz sarunu līmenī esam vienojušies par turpmākajām darbībām, lai MAXIMA veikalos pircējam būtu lielāka iespēja iegādāties vietējos Latvijā ražotos produktus. Citu valstu piemēri lieliski pierāda, ka pircēji dod priekšroku savas valsts produktiem, līdz ar to ceram, ka, īstenojot MAXIMA veikalu tīkla solījumus - arī Latvijas pircējs to novērtēs un vairāk iegādāsies mūsu pašu produktus.»

Savukārt, LPUF padomes priekšsēdētāja Ināra Šure norāda: «Šobrīd mēs vēl būtiski atpaliekam no mūsu kaimiņvalstīm, piemēram, Igaunijas, kur vietējos pārtikas veikalos 95% piena produktu ir vietējie. Lai veicinātu vietējo patēriņa pieaugumu, ir jābūt gan patērētāju pieprasījumam, gan tirgotāju vēlmei atbalstīt vietējos ražotājus. Šāds veikalu ķēžu solis ir ļoti būtisks ceļā uz to, lai mūsu produkcija veikalu plauktos būtu pamanāmāka un pieejamāka patērētājiem.»

Dalies ar šo rakstu