Vinotēka Fiesta divus gadus pulcē savējos 

Latvijā bārus un kafejnīcas lielākoties apmeklē īpašos gadījumos, tomēr vinotēkai Fiesta ir izdevies iegūt lojālus klientus.

Anda Asere, 2013. gada 05. marts plkst. 7:45

«Neesam populārākais bārs, bet nevaram sūdzēties – mums ir sava publika. Uz dažām vietām iet tikai tad, kad tur ir kāds notikums, piemēram, koncerts. Uz citām iet vienkārši pasēdēt, parunāt – mēs esam tāds bārs,» saka Ksenija Ščedrova, vinotēkas Fiesta (SIA Vino.lv) līdzīpašniece.

Kopš atklāšanas pirms diviem gadiem Fiesta ir veidojusies kā satikšanās vieta un vīns ir tās papildinājums. «Šis ir nevis klubs vai bārs, bet vīna bārs kopā ar iespēju izklaidēties. Pie mums dejo arī uz galdiem, tas ir OK. Cilvēki zina, ka var te atnākt un būt tādi, kādi viņi ir, un uzvesties dabiski. Neviens neteiks, ka tu slikti uzvedies. Protams, visam ir savas robežas,» viņa gan piebilst.

Fiesta atvēra laikā, kad Rīgā vēl nebija daudz vinotēku, šis apzīmējums bija samērā jauns. Tagad šādu vietu ir krietni vairāk. «Vīns ir viegls dzēriens, alternatīva alum. Diez vai darbadienas vakarā dzersi degvīnu, tas būtu pārāk «nopietni». Taču pasēdēt mājīgā atmosfērā ar vīna glāzi ir patīkami. No vienas puses uzsvars uz vīnu ir aristokrātisks, no otras – glāzi šī dzēriena var atļauties jebkurš. Vīns rada īpašu atmosfēru,» uzskata K. Ščedrova.

Atvērt vinotēku krīzes laikā nebija viegli, taču šo soli viņa nenožēlo: «Pieredze ir vērtīgākais, kas mums ir. Tā dod spēku dzīvot tālāk un arī spēju tikt galā ar sarežģītām situācijām.» Uzņēmējdarbība neesot viegla nodarbe, taču viņu tajā notur azarts un cilvēki, kurus vinotēka esot «pieradinājusi».

Ārzemēs ir bāri, uz kuriem vieni un tie paši cilvēki iet gandrīz katru dienu. Savukārt Latvijā cilvēki bārus, kafejnīcas un restorānus apmeklē izņēmuma gadījumos – ja tur notiek kāds pasākums, piemēram, koncerts, ir kāda svētku reize vai nozīmīgs notikums. Pie mums cilvēki visdrīzāk aicinās viens otru ciemos uz mājām, nevis uz tuvējo bāru pasēdēt un aprunāties. K. Ščedrova pieļauj, ka tam ir ne vien finansiāls, bet arī kāds iekšējs, vēsturisks iemesls.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2013. gada 19. februāris plkst. 17:21

Akcīzes nodokļa ieņēmumi par alkoholiskajiem dzērieniem (neskaitot alu) palielinās, ko veicina...

2013. gada 20. februāris plkst. 8:10

Rīgā durvis vērusi ne viena vien vinotēka, šī tirgus niša ir tuvu...

2013. gada 29. janvāris plkst. 8:30

Būtisks cenu kāpums alkohola nozarē ietekmē galaproduktu cenu šogad....

2013. gada 23. janvāris plkst. 14:01

Rīgas Melnā balzama un Rīgas Melnā balzama ar upeņu garšu kopējie pārdošanas...

2013. gada 18. janvāris plkst. 11:49

Gadu mijā LB veikalos pieprasītākie dzērieni bijuši Rīgas šampanietis, Rīgas Melnais...

Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

Kompāniju pārņemšanas un apvienošanās (M&A) darījumu jomā lielu aktivitāti tuvākajā laikā...

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...

Sekojot pieprasījumam, zivju pārstrādātāji maina paradumus un pielāgojas klientu prasībām, kas...

Pirms vairākiem gadiem raidījumu vadītājs un dabas pētnieks Māris Olte par 6000...

Lai arī esmu projām no lielā sporta, joprojām esmu tajā iekšā, tikai...

No šīs sadaļas
2013. gada 04. marts plkst. 8:10

Latvijas tirgum sevi pieteicis vēl viens pieaugušo kreklu konstruktors – Betolli; jau...

2013. gada 28. februāris plkst. 8:45

Latvijas pionieres sejas vingrošanas jomā ir spērušas soli tālāk, izveidojot mobilā...

2013. gada 28. februāris plkst. 8:30

Leny Tomy Factory, Colorlicious, Petra, BeeKid, ThermoKid, Deneze, Paade Mode, Hebe, The-Kid-House...

2013. gada 27. februāris plkst. 8:10

Lai nebūtu jānīkst rindās, piedāvā lietot tālruņu aplikāciju, kas fiksē cilvēka vietu...

2013. gada 26. februāris plkst. 8:00

SIA Gods un… jeb Goda teātris plāno pavasarī atstāt Kurzemes Biznesa inkubatoru,...

2013. gada 25. februāris plkst. 8:19

Uzņēmuma Kogo izveidotā kalendārgrāmata ir tradicionālās mazuļa dienasgrāmatas un sienas kalendāra...

2013. gada 20. februāris plkst. 8:30

Apģērbu dizainere Indra Miklāva īsteno ideju par konstruktoru, kur katrs pats tiešsaistē...

2013. gada 20. februāris plkst. 7:55

Standarta sludinājumi vairs nestrādā un nepieciešami jauni paņēmieni, lai uzrunātu potenciālos...

2013. gada 19. februāris plkst. 8:28

Pašiem sava ražotne un salons Rīgā – tieši šajās dienās īstenojas gultas...

2013. gada 18. februāris plkst. 8:00

Visi bērni mīl kaķīšus, un mincīša siluets uzņēmuma logo, audumu apdrukās ir...