Vadošā pašmāju degvielas tirgotāja, a/s VIRŠI-A degvielas uzpildes staciju veikalu apgrozījums 2007. gadā piedzīvojis pēdējo gadu straujāko kāpumu, tam palielinoties gandrīz par pusi. Pērn kompānijas veikalu apgrozījums sasniedzis 4,07 milj. latu, kas ir par 43% vairāk kā gadu iepriekš, Db.lv informēja AS VIRŠI-A sabiedrisko attiecību speciāliste Agnese Ditke.
Kompānijas pārstāvji norāda, ka pārdošanas apjoma pieaugumu pērn sekmējusi 5 jaunu degvielas uzpildes staciju atvēršana, klientu skaita palielināšanās līdz pat 21%, kā arī izmaiņas mazumtirdzniecības sektorā Latvijas reģionos, īpaši lauku teritorijās.
Vērtējot sasniegtos veikala apgrozījuma rezultātus katras degvielas uzpildes stacijas veikalam atsevišķi, viens no straujākajiem pieaugumiem aizvadītajā gadā bijis DUS Ragana, kas atrodas Rīgas rajona Krimuldas pagastā šosejas Rīga-Valmiera tuvumā. Pēc pārdoto preču kategoriju rādītājiem, lielākais pieprasījums 2007. gadā ir bijis pārtikas precēm, tabakas izstrādājumiem, alkoholiskajiem un bezalkoholiskajiem dzērieniem, kā arī auto precēm.
A/s VIRŠI-A uzpildes staciju tīkla koncepcija ir orientēta uz ērtu servisu un daudzveidīgiem pakalpojumiem. Pēdējo gadu laikā būtiski ir uzlabots tieši pārtikas preču klāsts. Analizējot klientu ieradumus un vajadzības, strauju popularitāti pircēju vidū iemantojusi arī attīstītā karsto uzkodu produktu līnija.
"Aizvien biežāk pircēji visā Latvijā un, jo īpaši lauku reģionos, degvielas uzpildes staciju veikalos iegādājas ikdienai nepieciešamās preces. Laiks, kad pilna servisa degvielas uzpildes stacijām veikals bija tikai kā papildus pievienotā vērtība, ir pagātne. Šobrīd mazumtirdzniecības preču tirdzniecība ir tik pat būtisks darbības virziens kā degvielas pārdošana,'' informē a/s VIRŠI-A sabiedrisko attiecību speciāliste Agnese Ditke.
1995. gadā Aizkrauklē dibinātās pašmāju kapitāla kompānijas a/s VIRŠI-A darbības virzieni ir degvielas vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība, kā arī apkures degvielas pārdošana. Šobrīd a/s VIRŠI-A DUS tīklā ir 29 uzpildes stacijas visā Latvijā.