Volkswagen dīzeļdzinēju stratēģiju pārorientēs uz jaunākajām tehnoloģijām 

Jaunā Volkswagen valde īpašā sapulcē pieņēmusi vairākus stratēģiskus lēmumus, tai skaitā nolemts dīzeļdzinēju stratēģiju pārorientēt uz jaunākajām tehnoloģijām un izstrādāt standartizētas elektriskās sistēmas pasažieru transportlīdzekļiem un vieglajiem komerciālajiem transportlīdzekļiem, informē uzņēmumā.

Dienas Bizness, 2015. gada 14. oktobris plkst. 11:55

Foto: AP/SCANPIX

Koncerna izpilddirektors Herberts Dīss arī paziņojis, ka ieguldījumu apjoms tiks samazināts par aptuveni vienu miljardu eiro gadā, kā arī tiks paātrināta efektivitātes programmas īstenošana.

Eiropā un Ziemeļamerikā nolemts pēc iespējas ātrāk pāriet uz tikai tādu dīzeļdzinēja piedziņas sistēmu uzstādīšanu, kas aprīkotas ar SCR un AdBlue tehnoloģiju. Transportlīdzekļi ar dīzeļdzinējiem tiks aprīkoti tikai ar videi draudzīgākajām izmešu sistēmām.

Sevi labi pierādījušajai standartizētajai modulārajai platformai MQB būs liels izstrādes atbalsts, kurā Volkswagen Passenger Cars būs atbildīgs par izstrādi visā koncerna tīklā. Uzmanības centrā būs pie elektrotīkla pieslēdzamie hibrīdautomobiļi ar vēl lielāku nobraukumu, sērijveida elektromobiļi ar nobraukumu līdz 300 km, 48 voltu strāvas padeves sistēma (vieglie hibrīdi), kā arī vēl ekonomiskākas dīzeļdzinēja, benzīna dzinēja un CNG dzinēja koncepcijas.

Tiks noteikts jauns standarts attiecībā uz savienojamību un autovadītāja palīgsistēmām.

MEB elektromobiļu būvniecības sistēma izmantošanai kompaktās klases transportlīdzekļos tiks izstrādāta, ņemot vērā pieredzi, kas gūta, izstrādājot pašreizējos automobiļus. Tā būs dažādu zīmolu modulārā sistēma gan pasažieru transportlīdzekļiem, gan vieglajiem komerciālajiem transportlīdzekļiem, kurā tiks iekļauti arī citu zīmola elektromobiļu projekti. Standartizētā sistēma būs paredzēta visām virsbūves konstrukcijām un virsbūves tipiem, kas ļaus radīt īpaši spilgtas transportlīdzekļu koncepcijas un elektriskajā režīmā nobraukt 250 līdz 500 kilometrus.

Savukārt Volkswagen Phaeton esot iemiesojis zīmola tehnoloģisko kompetenci un ambīcijas jau kopš pirmās paaudzes. Līdz ar to Phaeton nākamā paaudze būs arī nākamās desmitgades flagmanis, tādēļ Volkswagen valde ir pārorientējusi arī pašreizējo projektu. Jaunajam Phaeton būšot tikai elektriskā piedziņa, liels nobraukums, izcila savienojamība, nākamās paaudzes palīgsistēmas, kā arī emocionāls dizains.

«Mēs lieliski apzināmies, ka Volkswagen zīmola nākotnē mēs šīs inovācijas varam ieviest efektīvi tikai tad, ja mums izdosies īstenot mūsu efektivitātes programmu un piešķirt mūsu produktu klāstam jaunu fokusu, » norāda H.Dīss.

 

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2015. gada 07. oktobris plkst. 14:31

Vācijas autobūves koncerna Volkswagen jaunais vadītājs Matiass Millers trešdien paziņoja,...

2015. gada 06. oktobris plkst. 17:30

Vācijas autobūves koncerna Volkswagen jaunais vadītājs Matiass Millers otrdien brīdināja uzņēmuma...

2015. gada 06. oktobris plkst. 14:09

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen otrdien paziņoja, ka astoņi miljoni no 11 miljoniem...

2015. gada 30. septembris plkst. 14:51

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen trešdien paziņoja, ka gandrīz viens miljons uzņēmuma...

2015. gada 29. septembris plkst. 7:50

Volkswagen datu manipulācijas skandāls ne tikai parāda autoindustrijas patieso seju, bet aktualizē...

Nepalaid garām

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

Kompāniju pārņemšanas un apvienošanās (M&A) darījumu jomā lielu aktivitāti tuvākajā laikā...

Par spīti lietotāju skaita sarukumam, sociālais tīkls draugiem.lv vēl joprojām ir pelņu...

Sekojot pieprasījumam, zivju pārstrādātāji maina paradumus un pielāgojas klientu prasībām, kas...

Pirms vairākiem gadiem raidījumu vadītājs un dabas pētnieks Māris Olte par 6000...

Lai arī esmu projām no lielā sporta, joprojām esmu tajā iekšā, tikai...

No šīs sadaļas
2015. gada 13. oktobris plkst. 15:52

Gandrīz pavisam no jauna pēc četru gadu klusuma Liepājā uzbūvēta Laumas mototrase,...

2015. gada 13. oktobris plkst. 11:17

Pieķerts apzinātā krāpniecībā ir tikai viens – jau pieminētais ražotājs –, bet...

2015. gada 12. oktobris plkst. 11:28

Apkopojot pērnā gada KASKO apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu statistiku, apdrošināšanas...

2015. gada 09. oktobris plkst. 15:17

Rīgas domes Satiksmes departaments informē, ka sakarā ar slogošanas darbiem no 10....

2015. gada 09. oktobris plkst. 10:56

Leģendārā visurgājēja Toyota Landcruiser motortelpai piejaucēts moderns četrcilindru dīzelis,...

2015. gada 08. oktobris plkst. 11:07

Šobrīd nav pamata apgalvojumiem, ka  pārkāpumi Vācijas autobūves koncerna Volkswagen...

2015. gada 07. oktobris plkst. 14:31

Vācijas autobūves koncerna Volkswagen jaunais vadītājs Matiass Millers trešdien paziņoja,...

2015. gada 06. oktobris plkst. 17:30

Vācijas autobūves koncerna Volkswagen jaunais vadītājs Matiass Millers otrdien brīdināja uzņēmuma...

2015. gada 06. oktobris plkst. 14:09

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen otrdien paziņoja, ka astoņi miljoni no 11 miljoniem...

2015. gada 05. oktobris plkst. 16:51

ASV autobūves gigants General Motors (GM) Krievijā atsauc 70 200 Chevrolet Aveo...