Vispirms Detroitas un pēcāk arī Ženēvas autoizstādē izrādītajam Volvo S 60 konceptmodelim 2010. gadā ir jākļūst par jaunākās paaudzes sērijveida modeli.
Salona galvenais un spilgtākais elements ir zviedru uzņēmumā Orrefors darināta viļņveida formas kristāla viduskonsole. Dažiem tas varētu izsaukt skeptiskas emocijas, taču paši zviedri ir pārliecināti, ka kristāls ar laiku varētu tikt izmantots kā interjera elements sērijveida auto ražošanā. Pats galvenais, ka kupejas stilā veidotā āriene un futūriskais salona iekārtojums, kurā izmantots tik trausls materiāls kā kristāls tika novērtēts gan Šveicē, gan otrpus okeānam.
Zviedri uzsver, ka S60 būšot visu laiku drošākais Volvo. Viens no modernākajiem jaunievedumiem būs uzlabotā City Safety sistēma, kura ir atrodama, piemēram, ikviena sērijveida XC 60 aprīkojumā. Statistika liecina, ka lielāka daļa ceļu satiksmes negadījumos notiek pie salīdzinoši nelieliem braukšanas ātrumiem, un visbiežāk šādās situācijās ir vainojama autovadītāja neuzmanība vai distances neieverošana starp priekšā braucošo auto. Tieši pret šādām kaitēm ir domāta City Safety sistēma. Lai cik izklaidīgs vai nesavākts būtu autovadītājs City Safety uzmanīgi uzpasēs vai priekšā braucošais auto atrodas kustībā vai bremzē. Taču pats galvenais, ka līdz 30 km/h lielam ātrumam sistēma pati nobremzēs auto un spēs izvairīties no sadursmes. Volvo S60 concept uzlabotās sistēmas priekšrocība ir tā, ka tā spēs konstatēt arī steidzīga gājēja pēkšņu parādīšanos uz brauktuves un izvairīties no sadursmes.
Motortelpā jaunajam zviedru konceptauto tiek uzstādīts 1,6 litru 180 ZS jaudīgs turbomotors, kurš demonstrēšot atzīstamu dinamiku, vienlaikus patērējot tikai piecus litrus degvielas. Starp citu, šis jaunākās paaudzes četrcilindru dzinējs Volvo sērijveida modeļos tiks ieviests jau 2009. gada otrajā pusē. Piemēram, jaunajam XC60 šis dzinējs varētu būt ļoti noderīgs.