Jaunākais izdevums

Yahoo sadarbībā ar Adobe sākušas piedāvāt reklāmu izvietošanu portatīvo dokumentu formāta (PDF) failos, ziņo BBC.

Tādejādi Yahoo varēs PDF failos publicēt reklāmas hipersaites, tādējādi no tā iegūstot papildus samaksu. Šāds solis tika sperts, lai paplašinātu telpu kur Yahoo var izvietot reklāmas. Vēl viens plus šim darījumam ir tāds, ka Yahoo varēs izmantot PDF reklāmas tā, ka tās rotē, tas nozīmē, ka viens lietotājs neredzēs vienu un to pašu reklāmu divreiz.

Jāpiebilst, ka šīs reklāmas redzēs tikai tie cilvēki kuriem datorā būs ieinstalēts PDF lasītājs. Nav skaidrs, vai šīs reklāmas varēs redzēt tikai ar Adobe Reader, vai tās būs iespējams aplūkot ar alternatīviem PDF lasītājiem, piemēram - bezmaksas Foxit Reader.

Plašāk Adobe mājas lapā: Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 1. februārī kompānija Microsoft izteica oficiālu piedāvājumu kompānijai Yahoo! par tās pārpirkšanu, maksājot 31 USD par vienu Yahoo! akciju, kas ir par 62% vairāk nekā Yahoo! akciju cena bija biržas slēgšanas brīdī ceturtdien, 31. janvārī, ziņo Information Week.

Pēc Microsoft piedāvājuma Yahoo! akciju cena palielinājās par 53% līdz 29,13 USD.

Microsoft grib iegādāties Yahoo!, lai palielinātu konkurenci kompāniju Google.

Microsoft oficiālā vēstule Yahoo! valdei:

"January 31, 2008

Board of Directors Yahoo! Inc. 701 First Avenue Sunnyvale, CA 94089 Attention: Roy Bostock, Chairman Attention: Jerry Yang, Chief Executive Officer

Dear Members of the Board:

I am writing on behalf of the Board of Directors of Microsoft to make a proposal for a business combination of Microsoft and Yahoo!. Under our proposal, Microsoft would acquire all of the outstanding shares of Yahoo! common stock for per share consideration of $31 based on Microsoft's closing share price on January 31, 2008, payable in the form of $31 in cash or 0.9509 of a share of Microsoft common stock. Microsoft would provide each Yahoo! shareholder with the ability to choose whether to receive the consideration in cash or Microsoft common stock, subject to pro-ration so that in the aggregate one-half of the Yahoo! common shares will be exchanged for shares of Microsoft common stock and one-half of the Yahoo! common shares will be converted into the right to receive cash. Our proposal is not subject to any financing condition.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Atlaista Yahoo priekšniece Kerola Barca

Gunta Kursiša, 07.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc divu gadu ilga darba no amata atstādināta interneta pakalpojumu sniedzēja Yahoo galvenā izpilddirektore Kerola Barca (Carol Bartz) vēsta pasaules mediji.

Kompānija pavēstījusi, ka lēmumu par K. Barcas atlaišanu pieņēma Yahoo direktoru padome. Turpmāk K. Barcu aizvietos Yahoo finanšu direktors Tims Morss (Tim Morse).

Yahoo sīvākie konkurenti ir Google un Facebook.

Dažas stundas pēc ziņām par K. Barcas atlaišanu kompānijas akciju vērtība bija pieaugusi par 6%.

K. Barca sāka vadīt Yahoo 2009. gada sākumā, nomainot Yahoo līdzdibinātāju Džeriju Jangu (Jery Yang). C-net tehnoloģiju analītiķis Lerijs Medžids (Larry Magid) norādīja, ka K. Barca vadības laikā Yahoo nepiedzīvoja ievērojamas pārmaiņas. «Gan sociālais tīkls Facebook, un pat Google sociālo tīklu attīstības ziņā ir vairākkārtīgi priekšā Yahoo,» norādīja Dž. Jangs. «Yahoo nav paveicis neko tādu, kas palielinātu kompānijas ieņēmumus ilgtermiņā. Yahoo ir lieliski informācijas avoti un ziņas, bet tas nav tas, kas kompānijai nesīs peļņu,» viņš norādījis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Yahoo ķeras pie pārbaudītiem pasākumiem, lai gūtu papildus ienākumus

Jānis Rancāns, 13.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Facebook gatavojoties akciju sākotnējam publiskajam piedāvājumam, Yahoo sociālo portālu iesūdzējis tiesā par patentu pārkāpumiem, tādējādi uzbrūkot brīdī, kad kompānija ir visievainojamākā, vēsta Reuters.

Līdzīgu stratēģiju Yahoo piekopusi arī agrāk. 2004. gadā interneta gigants Google deviņas dienas pirms akciju publiskā piedāvājuma piekrita Yahoo rīcībā nodot daļu savu akciju apmaiņā par patentu licencēm.

Yahoo uzsver, ka vēlas no Facebook saņemt licences maksas par patentu izmantošanu un ka citas kompānijas šādiem darījumiem ir piekritušas. «Diemžēl jautājumi, kas saistīti ar Facebook, saglabājas neatrisināti, un mēs esam spiesti vērsties federālajā tiesā,» norāda Yahoo.

Savukārt Facebook atzīst, ka šāda Yahoo rīcība ir bijusi pārsteigums. «Mēs esam vīlušies, ka YahooFacebook ilglaicīgs partneris un kompānija, kura ir daudz ieguvusi no sadrabības ar Facebook, lēmusi par labu tiesvedībai,» norādīja sociālā portāla pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Hakeri uzlauž Adobe; trīs miljonu lietotāju dati «noplūduši»

Gunta Kursiša, 04.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Adobe drošības sistēmai uzbrukuši hakeri, iegūstot personīgo informāciju un datus par vairākiem miljoniem Adobe lietotāju, vēsta Cnet.

Hakeriem izdevies piekļūt gan datiem, kas saistīti ar Adobe produktiem un pakalpojumiem, gan Adobe lietotāju informācijai – klientu vārdus un uzvārdus, šifrētus maksājumu karšu numurus un to derīgu termiņus utt.

Hakeru rokās nokļuvuši 2,9 miljonu Adobe klientu dati.

Kibernoziedznieki ir piekļuvuši arī Adobe Acrobat, ColdFusion un ColdFusion Builder pirmkodam (source code).

Adobe norādījusi, ka drīzumā paziņos saviem klientiem, vai tos skāris hakeru uzbrukums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

"Projekts bez logotipa ir kā valsts bez karoga"

, 10.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada sākumā SIA BaltHaus struktūrvienība BH Consulting™ veica presē izvietoto 92 jauno projektu reklāmu analīzi, kurus publicējis 61 attīstītājs. Pētījumā gaitā tika noskaidrots, ka apmēram 50% no jauno projektu reklāmām satur vismaz vienu būtisku kļūdu.

Analizējot jauno projektu reklāmu presē, BH Consulting™ eksperti konstatējuši, ka nekustamā īpašuma nozarei reklāmas kvalitātes jautājums ir Ahileja papēdis, kā rezultātā nolemts, ka pētījuma rezultāti jāpadara publiski pieejami.

Apmēram 17% no izanalizētas reklāmas ir pielaista vienlaicīgi divu kļūdu kombinācija, no tādām 3 būtiskām kļūdām kā: slikta projekta vizualizācija, argumentu neesamība un ar informāciju pārpildīts reklāmas laukums. Šīs kļūdas jauno projektu reklāmā pārsvarā raksturīgas attīstītājiem ar nelielu realizēto projektu skaitu. Tikai 10% no visas jauno projektu reklāmas presē, nesatur nevienu no zemāk minētajām sešām kļūdām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Yahoo! dibinātājs pamet vadītāja amatu kompānijā

, 20.11.2008

Viens no Yahoo! dibinātājiem un līdzšinējais kompānijas vadītājs Džerijs Jangs (Jerry Yang)

Foto: REUTERS/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no interneta kompānijas Yahoo! dibinātājiem Džerijs Jangs (Jerry Yang) nolēmis pamest kompānijas vadītāja krēslu, ziņo Market Watch.

Viens no Yahoo! dibinātājiem un līdzšinējais kompānijas vadītājs Džerijs Jangs (Jerry Yang)Akcionāri ar Yahoo! vadītāja maiņu ir apmierināti, jo bija radusies neuzticība kompānijai pēc tam, kad tā noraidīja Microsoft piedāvājumu pārņemt Yahoo!.

Yahoo! valde norāda, ka Dž. Jangs paliks vadītāja amatā līdz tiks atrast piemērots viņa aizstājējs. Pasaules mediji ziņo, ka atrast piemērotu Yahoo! vadītāju kompānijai būšot ļoti grūti, turklāt pirms tam vēl valdei jāizstrādā skaidra tālākā Yahoo! stratēģija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Adobe negrib nonākt zem Microsoft tupeles

Lelde Petrāne, 25.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Adobe Systems mērķis ir augt patstāvīgi, pēc baumām par Microsoft iespējamu interesi pārņemt programmatūras ražotāju Vācijas laikrakstam akcentējis Adobe vadītājs Šantanu Narajens (Shantanu Narayen), ziņo Reuters.

«Adobe izaugsmes izredzes ir tik lieliskas, ka mūsu vēlme ir izmantot šīs iespējas kā neatkarīgai kompānijai,» izdevums Financial Times Deutschland citējis Š. Narajena sacīto.

Šā gada 7.oktobrī strauji pieauga Adobe akciju cena, jo New York Times raksts izraisīja baumas, ka kompānija varētu kļūt par Microsoft pārņemšanas mērķobjektu.

New York Times vēstīja, ka Microsoft vadītājs Stīvs Balmers (Steve Ballmer) slepeni ticies ar Š. Narajenu Adobe Sanfrancisko birojā.

Š. Narajens Financial Times Deutschland stāstījis, ka Adobe bieži runā ar visām lielākajām IT kompānijām, lai nodrošinātu savu produktu noietu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta kompānija veiks pirmo pārpirkšanas darījumu pēc ienesīgā Alibaba sākotnējā publiskā piedāvājuma, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pēdējos pāris gados kopš bijušās Google viceprezidentes Marisas Meijeres kļūšanas par Yahoo! Inc. prezidenti un vadītāju investoru pārliecība par šo savulaik populārākā interneta pārlūka radītāju ir pieaugusi, tomēr kompānija paradoksālā kārtā aizvien ir palikusi sava korporatīvā partnera Ķīnas e-komercijas giganta Alibaba ēnā. Yahoo investīcijas Alibaba un Yahoo Japan, kopā ņemot, pašlaik ir vairāk nekā 45 miljardu USD vērtībā, raksta žurnāls Fortune. Spriežot pēc aģentūras Bloomberg datiem, pašas Kalifornijas kompānijas tirgus vērtība šā raksta tapšanas laikā bija vien par miljardu lielāka, un tad arī vien par godu straujajam kāpumam pēc Alibaba sākotnējā publiskā piedāvājuma (IPO).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālo tīklu biznesā līdzās Facebook, MySpace, kā arī Draugiem.lv sevi piesaka vēl viens dalībnieks - Yahoo! Mash, raksta PC World.

Yahoo! Mash līdzīgi kā Draugiem.lv pašlaik var piereģistrēties tikai caur jau esošiem Yahoo! lietotājiem, kuriem jau portālā ir reģistrēts profils.

Viena no interesantākajām funkcijām Yahoo! Mash šķiet tā, ka tajā portāla lietotāja draugiem ir iespēja mainīt vienam otra profilu, protams, līdz zināmām robežām.

Yahoo! jau senāk centies iekļūt sociālo tīklu pulciņā, pirms nepilna gada par 1 miljardu USD neveiksmīgi cenšoties iegādāties portālu Facebook. Taču pirms tam Yahoo! sabiedrisko portālu biznesā centās iekļūt ar savu produktu Yahoo! 360, taču, kā atzina Yahoo! interneta nodaļas viceprezidents Džefs Veiners, šis produkts kompānijai nav nesis gaidītos augļus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Pēc Yahoo izpilddirektora atkāpšanās palielināsies Third Point ietekme

Gunta Kursiša, 14.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc līdzšinējā kompānijas Yahoo izpilddirektora Skota Tomsona «skaļās» atkāpšanās no amata kompānijas valdē trīs vietas tiks piešķirtas vieniem no Yahoo investoriem Third Point, tādējādi ievērojami palielinot investoru ietekmi Yahoo.

Kompānijas Yahoo līdzšinējais izpilddirektors Skots Tomsons (Scott Thompson) atkāpās no amata svētdien, 13. maijā, sekojot skandālam par viņa falsificēto universitātes diplomu datorzinātnēs. Nepatiesas ziņas par akadēmisko izglītību IT nozarē tika iekļautas arī viņa dzīves gājumā (CV). Tāpat pasaules mediji ziņo, ka viņa atkāpšanu ietekmēja arī pirms neilga laika uzstādītā vairogdziedzera vēža diagnoze. Pēc S. Tomsona atkāpšanās viņa vietā iecelts Ross Levinsons (Ross Levisohn), kompānijas mediju vadītājs.

Jautājumam par S. Tomsona neptieso dzīves gājumu pievērsās Daniels Loebs (Daniel Loeb) – viena no lielākajiem Yahoo investoriem Third Point pārstāvis. Third Point pieder 5,8% Yahoo daļu, un tagad tas būtiski palielinās savu ietekmi kompānijā, turklāt paredzams, ka Third Point turpmāk varēs būtiski ietekmēt uzņēmuma stratēģiju, vēsta Reuters.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kurš atbild par reklāmu? Un vai atbild?

Zane Skļamina, advokātu biroja “TGS Baltic” zvērināta advokāta palīgs, 08.02.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikdienā bieži sastopamies ar dažāda veida reklāmām. Reklāmas industrijas radošajiem prātiem, cenšoties dažādos veidos piesaistīt mērķauditorijas uzmanību un pārspēt asprātībā vienam otru, nereti rodas pārdomas un neizpratne – kurš tad īsti atbild par reklāmas saturu un formu, un kas nosaka to, cik daudz un ko var teikt vai rādīt, reklamējot savu produktu vai pakalpojumu.

Par reklāmas regulējumu ir runāts ļoti daudz, bet uzņēmējiem, piedāvājot tirgū arvien jaunas preces, pakalpojumus, kā arī izmantojot jaunus pārdošanas veicināšanas kanālus, bieži vien grūti orientēties, kā tas konkrētajā situācijā ir interpretējams un piemērojams. Arī tiesu prakse, kas varētu kalpot par orientieri tam, kā rīkoties gadījumos, kas nav tipiski, vēl tikai veidojas. Lai nu kā, Latvijā ir vairāki reklāmu regulējoši normatīvie akti, kuri nosaka to, kas ir vai nav pieņemams likumiskā izpratnē.

Saskaņā ar Reklāmas likuma 1. pantā minēto reklāmas definīciju “reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums, vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem”.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Yahoo valdē turpinās pārmaiņas

Gunta Kursiša, 08.02.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kņada ap Yahoo nenorimst, un šoreiz Yahoo pametis tā vadītājs un trīs citi valdes locekļi, vēsta BBC.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Nozog 400 tūkstošus Yahoo paroļu; populārākās - 123456 un password

Jānis Rancāns, 13.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hakeru grupējums D33D Co. uzlauzis interneta vietni Yahoo un publiskojis 400 tūkstošu lietotāju paroles, kā arī citus pieejas datus. Zādzība arī var ietekmēt citu interneta vietņu lietotājus, vēsta Reuters.

Datu speciālisti, pēc publiskotās informācijas analīzes, secinājuši, ka nozagta informācija ne tikai par Yahoo lietotājiem, bet arī par Gmail, AOL, Hotmail, Comcast, MSN, SBC Global, Verizon, BellSouth un Live.com. Tā, piemēram, starp publiskotajiem datiem160 tūkstoši esot Gmail lietotāju paroļu, 55 tūkstoši – Hotmail un 25 tūkstoši – AOL.

Yahoo izplatījusi atvainošanos par notikušo datu zādzību, kas ir kārtējais satricinājums dažādu nedienu nomāktajai kompānijai. Tikmēr eksperti asi kritizējuši Yahoo, norādot, ka tik lielai interneta kompānijai kā Yahoo nepieciešams vairāk uzmanības pievērst datu drošībai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

WSJ: Microsoft un Kanādas pensionāri gatavojas pārņemt Yahoo

Jānis Rancāns, 20.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV tehnoloģiju gigants Microsoft, privāto investoru uzņēmumi Silver Lake Partners un Canada Pension Plan Investment Board (kas pārvalda Kanādas pensiju plānu), gatavo vairāku miljardu dolāru darījumu, lai pārņemtu tīmekļa kompāniju Yahoo, atsaucoties uz anonīmiem avotiem, vēsta Wall Street Journal.

Saskaņā ar laikraksta vēstīto, Microsoft Yahoo pārņemšanai gatavojas atvēlēt vairākus miljardus ASV dolāru, savukārt papildus finansējumu piešķirtu bankas un minētie investīciju uzņēmumi.

Tomēr Microsoft ar saviem partneriem vēl nav nolēmuši par piedāvājuma izteikšanu, un no tā varētu atteikties, ja plāns izrādītos pārāk sarežģīts, laikrakstam stāstīja situācijas pārzinātāji.

Kopumā interesi par Yahoo pārņemšanas darījumu izrādījušas deviņas kompānijas. Kā norāda Wall Street Journal, Yahoo ir ļoti kārdinošs mērķis. Vietnes resursus, kā, piemēram, Yahoo News, Yahoo Finance un Yahoo Sports, katru mēnesi apmeklē aptuveni 700 miljoni cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta kompānija Yahoo par jauno izpilddirektoru izvēlējusies Marisu Maijeri (Marissa Mayer), kura iepriekš ieņēma vadošu amatu kompānijā Google un tiek uzskatīta par vienu no Silīcija ielejas ietekmīgākajām sievietēm.

M. Maijere bija divdesmitais interneta giganta Google pirmsākumos nolīgtais darbinieks, kā arī pirmā kompānijas inženiere sieviete. M. Maijere vadījusi daudzas Google struktūrvienības un ir viena no Google meklētāja dizaina veidotājiem, vēsta Reuters.

Jaunā Yahoo izpilddirektore pastāstīja, ka bijusi ļoti priecīga un pagodināta, saņemot kompānijas piedāvājumu. Pēdējā gada laikā M. Maijere jau kļuvusi par trešo cilvēku, kas ieņem Yahoo izpilddirektora amatu.

Izskanējušas baumas, ka M. Maijere pieņēmusi Yahoo piedāvājumu tāpēc, ka tikusi atstumta no lēmumu pieņemšanas kompānijā Google, kad par interneta giganta izpilddirektoru kļuva Lerijs Peidžs. Šos pieļāvumus noliedzis Google padomes priekšsēdētājs Ēriks Šmits.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Yahoo pārtraucis darbību Ķīnā

Žanete Hāka, 02.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta kompānija Yahoo pārtraukusi ziņu un sabiedrisko pakalpojumu portāla darbību Ķīnā. Tas noticis mēnesi pēc tam, kad kompānija izbeidza sniegt e-pasta pakalpojumus šajā valstī, raksta BBC.

Patlaban Yahoo Ķīnas portālā atrodama atvadu ziņa, kura pārsūta interneta lietotāju uz vienu no kompānijas Alibaba mājaslapām, kas nodrošināja Yahoo darbību Ķīnā.

Atvadu ziņā Yahoo skaidro, ka tā «pielāgo savu darbības stratēģiju». Tāpat paziņojumā tiek skaidrots, ka darbinieki, kas nodrošināja Yahoo darbību Ķīnā, turpinās darbu kompānijā Alibaba. Yahoo arī pateicas lietotājiem par atbalstu.

Jāpiebilst, ka Ķīnas tirgū uzņēmumam ir asa konkurence. Ķīnā ļoti populāri ir citi sociālie tīkli, piemēram, Twitter līdzīga platforma, ko piedāvā Weibo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Yahoo nekādā veidā nav atkarīgs no Microsoft, kas pēc Yahoo ģenerāldirektora Kerola Bartsa vārdiem sevi pozicionē kā ļoti varenu un svarīgu kompāniju, ziņo Reuters.

Microsoft un Yahoo apvienošanās pūliņi bijuši balstīti uz to, lai Yahoo varētu ietaupīt no 500 līdz 700 milj. dolāriem. Taču, pat ja tas nenotiks, Yahoo sagaida gaiša nākotne, apgalvo Barts. Pat nesen Microsoft ieviestais interneta meklētājs Bing nespēšot būtiski izmainīt interneta meklēšanas lapu pozīcijas tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Adobe samazina 750 darbavietas; mobilie var palikt bez Flash Player

Gunta Kursiša, 09.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Programmatūras izstrādātājs Adobe Systems samazinās 750 darbavietas. Ir izskanējusi informācija, ka kompānija vairs neizstrādās Flash Player mobilajām ierīcēm, raksta BBC.

Darbavietu skaita samazināšana notiks kā Ziemeļamerikā, tā Eiropā, un kopumā tiks samazināti vairāk nekā 7% Adobe darbavietu. Turpmāk kompānija sparīgāk pievērsīsies digitālajiem medijiem un digitālajam mārketingam.

Tehnoloģiju portāls ZDNet norādījis, ka ir redzējis Adobe e-pastus tā partneriem, kuros minēts, ka Flash Player vairs netiks pielāgots mobilajām ierīcēm, un kompānija turpmāk fokusēsies uz alternatīvas HTML5 tehnoloģijas izstrādi un jauno pašu AIR produktu.

Adobe nekomentēja ziņas par Flash Player nākotni. Flash tiek izmantots, lai nodrošinātu filmu, spēļu un citu aplikāciju darbību, un tas darbojas Android ierīcēs, kā arī Blackberry Playbook planšetdatoros, bet Apple iPhone un iPad no tā ir atteikušies – bijušais Apple vadītājs Stīvs Džobss (Steve Jobs) nodēvējis Flash par neuzticamu, norādot uz ierīču drošības draudiem kā arī uz to, ka Flash samazina baterijas dzīves ilgumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Adobe pirmo reizi ceturksnī sasniedz miljarda dolāru apgrozījumu

Ritvars Bīders, 21.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Datorprogrammu Photoshop, Acrobat un Flash izstrādātājs Adobe sava finanšu gada pēdējā ceturksnī, kas noslēdzās šogad 3. decembrī, strādājis ar 1,01 miljarda ASV dolāru lielu apgrozījumu, kas ir par 33% vairāk nekā pērn attiecīgajā laika periodā, ziņo Associated Press.

Šis bijis pirmais ceturksni Adobe vēsturē, kad kompānija spējusi apgrozīt vairāk nekā miljards dolāru.

Adobe peļņa finanšu gada pēdējā ceturksnī bija 269 miljoni ASV dolāru. Attiecīgajā laika periodā pirms gada Adobe strādāja ar 32 miljonu dolāru lieliem zaudējumiem.

Kopumā 2009./2010. finanšu gadā Adobe nopelnīja 775 miljonus ASV dolāru, kas ir par 388 miljoniem dolāru vairāk nekā iepriekšējā finanšu gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Pasaules reklāmas tirgus 2010. gadā atkopjas ātrāk par plānoto

Dace Skreija, 07.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā izaugsme 2010. gadā, salīdzinot ar 2009. gadu, tiek lēsta 4,9% apjomā, kas ir labāks rādītājs nekā gada gaitā prognozētie 2,2%, kā arī labotie skaitļi – 3,5% un 4,8%, liecina jaunākais ZenithOptimedia reklāmas tirgus tendenču un prognožu pētījums.

Vēl pirms 2010. gada reklāmas tirgus datu apkopošanas visā pasaulē, ZenithOptimedia eksperti prognozē visas pasaules kopējā reklāmas tirgus izaugsmi aizvadītajā gadā 4,9% apjomā, salīdzinot ar 2009. gadu. Lielākajā daļā pasaules valstu reklāmas tirgus ir audzis straujāk par plānoto. 2011. gadā pasaules reklāmas tirgus izaugsme tiek prognozēta 4,6% apjomā, salīdzinot ar 2010. gadu, bet 2012. gadā – 5,2% apjomā, salīdzinot ar 2011. gadu.

Reklāmas tirgus atgūšanas procesā būtiski riski ir: īpaši augstais kredītsaistību apjoms kā privātajā, tā publiskajās sektorā attīstītajās valstīs; konstantais bezdarbs ASV, kā arī citās valstīs; uztraukums par saistību nepildīšanu eirozonā; dažu valstu valdību veiktie budžetu samazinājumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta meklētājs Google turpmāk varēs izmantot arī Yahoo interneta meklētāju, lai tur izvietotu reklāmas, par to liecina abu uzņēmumu noslēgtā vienošanās, ziņo BBC News

Vienošanās paredz, ka Google reklāmas parādīsies kopā ar vairākiem Yahoo meklēšanas rezultātiem ASV un Kanādā.

Paziņojums nāca klajā pēc tam, ka Yahoo atzina neveiksmi pārliecināt Microsoft atjaunināt tās piedāvājumu iegādāties interneta uzņēmumu.

Yahoo norāda, ka vienošanās ar Google uzņēmumam gadā varētu ienest līdz pat 800 miljoniem USD (363.2 miljonus latu).

"Šis komerciālais darījums ļaus Yahoo nogādāt lietotājiem krietni atbilstošākas reklāmas un nodrošināt reklāmdevējus un izdevējus ar labākām reklamēšanās tehnoloģijām," sacīja Google valdes loceklis un izpilddirektors Ēriks Šmits (Eric Schmidt).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Radio reklāmas apjoms samazinājies

, 24.10.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi septembra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Septembrī mediju reklāmas tirgū turpinājās TV un preses reklāmas apjomu kāpums, savukārt radio reklāmas apjoms nedaudz samazinājās.

Prese

Reklāmas apjoms šī gada septembrī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar augustu, ir pieaudzis par 34 %. Attiecīgi septembrī tika reģistrēti 2,53 miljoni cm², bet augustā - 1,89 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada septembrī presē reģistrēts 15 461 reklāmas gadījums, kas ir par 5 % mazāk nekā 2006.gada septembrī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 16 243 reklāmām. Tas liecina, ka reklāmas kļuvušas lielākas un aizņem vairāk laukuma, bet to skaits ir mazāks.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) septembrī bijuši: Bite, LMT, L’Oreal, Maxima, Elkor, Parex, Hansabanka, Rimi, Lattelecom, Tele2. Reklamētākās markas presē – Maxima, Parex, Podium.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Yahoo valdi pametis uzņēmuma līdzdibinātājs

Gunta Kursiša, 18.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no kompānijas Yahoo dibinātājiem Džerijs Jangs (Jerry Yang) pametis uzņēmuma valdi, vēsta BBC.

Dž. Jangs kopā Deividu Filo (David Filo), kas no 2007. līdz 2009. gadam pildīja uzņēmuma izpilddirektora amata pienākumus, dibināja Yahoo 1995. gadā.

Divas nedēļas pirms tika pavēstīts par Dž. Janga aiziešanu no Yahoo valdes, par kompānijas jauno izpilddirektoru tika iecelts bijušais PayPal vadītājs Skots Tomsons (Scott Thomson).

Dž. Jangs 2008. gadā saniknoja dažus akcionārus, noraidot Microsoft piedāvājumu pārņemt Yahoo par 47,5 miljardiem ASV dolāru. Savukārt daudzi analītiķi Dž. Jangu redzēja kā traucēkli Yahoo pārdošanai vai biznesa pārstrukturēšanai. Dž. Janga aiziešanu no uzņēmuma Gabello&Co analītiķis Brets Hariss (Brett Harriss) raksturoja kā poziīvu, norādot, ka tagad būs nodrošināta objektīvāka un mazāk emocionāla pieeja Yahoo stratēģijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo reizi 18 gadu laikā kopš kompānijas dibināšanas interneta kompānija Yahoo lēmusi par labu logotipa maiņai, vēsta uzņēmuma pārstāvji.

«Mēs vēlējāmies logo, kas paliek uzticīgs mūsu «saknēm», tomēr parāda mūsu produktu evolūciju,» teikts Yahoo paziņojumā.

Lai piesaistītu lielāku uzmanību vizuālajām pārmaiņām, 30 dienu laikā ik dienas Yahoo savā interneta vietnē prezentēja kādu no jaunā logotipa variantiem.

Jaunais logotips ir tikai viena no pārmaiņām, ko piedzīvo Yahoo Inc., kopš par uzņēmuma vadītāju pirms 14 mēnešiem kļuva Marisa Meiere (Maris Mayer), kura iepriekš ieņēma vadošu amatu kompānijā Google un tiek uzskatīta par vienu no Silīcija ielejas ietekmīgākajām sievietēm.

Kopš M. Meieres ienākšanas kompānijā jau ir «uzposta» Yahoo mājas lapa, e-pasta un Flickr fotogrāfiju dalīšanās pakalpojums, kā arī strādāts pie mobilo telefonu lietotāju piesaistes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Yahoo par 1,1 miljardu gatavojas pirkt «ieroci» cīņai pret Google un Facebook

Jānis Rancāns, 20.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV interneta kompānijas Yahoo valde atbalstījusi plānu par 1,1 miljardu dolāru iegādāties tiešsaistes blogu servisu Tumblr. Paredzams, ka tas varētu kļūt par lielāko kompānijas darījumu kopš 2012. gada jūlija, kad par izpildirektori kļuva Marisa Meijere.

Lai gan iespējamo darījumu neviena no iesaistītajām pusēm nav komentējusi, tiek pieļauts, ka saskaņā ar darījuma noteikumiem, Tumblr turpinās darbu kā neatkarīga struktūrvienība, atsaucoties uz anonīmiem avotiem, vēsta Wall Street Journal. Paredzams, ka kompāniju turpinās vadīt tās dibinātājs Deivids Karps.

Analītiķi uzskata, ka, iegādājoties Tumblr, Yahoo iegūs lielāku ietekmi sociālo mediju nozarē, ko izmantos, lai piesaistītu jauniešu auditoriju, cīnoties ar tādiem milžiem kā Google un Facebook.

Gadījumā, ja Tumblr iegāde notiks kā plānots, tas būs lielākais sociālo mediju kompānijas pārņemšanas darījums pēdējo gadu laikā, pārsniedzot arī Facebook viena miljarda ASV dolāru lielo Instagram iegādi.

Komentāri

Pievienot komentāru