Banku pakalpojumu konkursā Zelta monēta 2013 galvenās balvas saņēmuši SEB, Swedbank un Citadele banku izstrādātie pakalpojumi, informēja Latvijas Komercbanku asociācijas pārstāvji.
Galveno balvu kategorijā Pakalpojums fiziskām personām saņēmusi SEB bankas projekts E-karte – daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte. Otrajā un trešajā vietā palikuši divi Swedbank produkti – pirmā virtuālā filiāle sociālajā tīklā Draugiem.lv un mobilā aplikācija.
Kategorijā Pakalpojums juridiskām personām galveno balvu saņēmis Swedbank izveidotais uzņēmumu tīkls Business Network, otrajā vietā ierindojās SEB bankas Uzņēmuma finanšu modelētājs, savukārt trešajā vietā – Baltic International Bank piedāvātais mobilais Digipass.
Savukārt kategorijā Ilgtspējas projekti bankas bija iesniegušas daudzus interesantus, daudzveidīgus projektus. Žūrijas augstāko vērtējumu izpelnījās un galveno balvu ieguva Swedbank Iespējamās misijas Direktoru klubs, otrajā vietā ir DNB bankas TRY programma jauniešiem, trešajā vietā – Nordea bankas Naudas skola.
Vismazāk pieteikumu dalībai konkursā bija pieteikts kategorijā Finanšu pakalpojumu eksports, tādēļ žūrija izmantoja nolikumā piešķirtās tiesības galveno balvu nepiešķirt, un abi projekti izkārtojās šādā secībā: pirmā vieta Reģionālās investīciju bankas pakalpojumam Karte MasterCard World Signia, otrā vieta Citadele bankas pakalpojumam Concierge serviss nerezidentu klientiem – integrēts ar Visa sistēmu.
Klientu balsojumā galveno balvu ieguva Citadele bankas pakalpojums Concierge serviss nerezidentu klientiem – integrēts ar Visa sistēmu. Tam seko Swedbank Iespējamās misijas Direktoru klubs un SEB bankas E-karte.
Konkursu Zelta monēta 2013 Latvijas Komercbanku asociācija šogad rīkoja pirmo reizi, lai apkopotu un izceltu banku labāko praksi, popularizētu jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicinātu jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus. Kopumā konkursā piedalījās 10 bankas un dalībai iesniedza 26 pakalpojumus, apliecinot, ka tām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem.
Uz konkursa otro kārtu tika virzīti kopumā 11 dažādu banku pakalpojumi.