Foto

Zīmola I’M on-line konstruktorā cenas svārstās no 70 līdz 120 latiem

Lelde Petrāne, 14.11.2012

Jaunākais izdevums

Atvērts Indras Miklāvas zīmola I’M kreklu un blūžu konstruktora interneta veikals imyourshirt.com.

Interneta vietnes imyourshirt.com katrs klients pats var izgatavot kreklu vai blūzi, izvēloties krāsas, detaļas, kā arī stilu pēc savas gaumes. Pasūtījuma, kas tiks pašūts pēc standarta izmēriem vai īpaši konkrētā cilvēka augumam, izgatavošanas laiks ir 10 darba dienas.

«I’M» tulkojumā no angļu valodas nozīmē «es esmu», un tie ir arī dizaineres Indras Miklāvas iniciāļi, kas iedvesmojuši uz šāda nosaukuma izvēli.

Lai atvieglotu pasūtījuma veikšanu pircējiem, mājas lapā ir iespējams apskatīt mēru noņemšanas pamācības video. Izmēru amplitūda krekliem ir, sākot no XS līdz pat XXL izmēriem. Ir iespējams pasūtīt arī tieši pēc klienta mēriem izgatavotu kreklu vai blūzi. Veidojot kreklu, tiek piedāvāta iespēja izvēlēties kādu no 12 krāsām, kā arī konstruēt krekla apkaklīti, piedurknes un pievienot citas īpašas detaļas.

Krekli tiekot izgatavoti no kokvilnas audumiem, kas ir ražoti Anglijā. Cenas atkarīgas no konstruktorā izveidotā krekla vai blūzes un svārstās amplitūdā no Ls 70,00 līdz Ls 120,00.

I’M parauga modeļus, kurus sakomplektējusi Indra Miklāva, būs iespējams apskatīt dizaineru veikalā Paviljons, tirdzniecības centrā Domina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Īsteno ideju par tiešsaistes apģērbu konstruktoru

Anda Asare, 20.02.2013

Indra Miklāva, kreklu un blūžu konstruktora imyourshirt.com idejas autore.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu dizainere Indra Miklāva īsteno ideju par konstruktoru, kur katrs pats tiešsaistē var sakombinēt kreklu vai blūzi no dažādām detaļām.

Indrai Miklāvai agrāk ir bijušas vairākas apģērbu kolekcijas, no kurām pieprasītākās ir bijušas blūzes un krekli. «Sapratu, ka nekur no sevis neaizbēgšu un jādara tas, ko es vislabāk protu, turklāt es vēlējos atrast konkrētu nišu, kur darboties un pamatīgi iedziļināties. Es neesmu no tiem dizaineriem, kuri vēlas veidot plašas kolekcijas, kur ir viss, sākot no veļas līdz mēteļiem,» saka I. Miklāva. Kopā ar domubiedriem viņa radījusi kreklu un blūžu konstruktoru imyourshirt.com.

Kopumā konstruktorā iespējamās variācijas ir ļoti daudz. Piemēram, sievietēm, ir septiņu veidu bāzes, sešas apkaklītes, sešas piedurknes un divpadsmit dažādas auduma krāsas. Arī izmēru amplitūda ir plaša – no XS līdz XXL gan sievietēm, gan vīriešiem; arī pēc individuāla pasūtījuma iespējams pašūt blūzi jebkuram izmēram.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kreklu un blūžu izgatavošanas interneta konstruktora I'm your shirt idejas autore Indra Miklāva cer gūt panākumus, piedāvājot klientiem jaunu vīriešu somu zīmolu. Somu tapšanā tiek izmantoti arī no kreklu darināšanas pāri palikušie audumu atgriezumi.

«Zīmols I'm your bag radies zīmola I'm your shirt paspārnē - tas ir tikai loģiski, ka krekliem pievienojas jauni produkti un komandai - jauni biedri,» stāstīja dizainere I. Miklāva.

Šobrīd izveidoti trīs jaunā zīmola vīriešu somu modeļi - mugursoma, plecu soma un mazā somiņa.

Jaunais zīmols I'm your bag radies Latvijas Modes Federācijas realizētā biznesa apmācības projekta ietvaros «8 Steps From Art to Business». Projekta ietvaros astoņās nedēļās jaunie modes dizaineri, konstruktori, mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālisti, finansisti, menedžeri satikās, lai noklausītos teorētiskās lekcijas ar labāko Latvijas un ārvalstu lektoru un citu industrijas ekspertu piedalīšanos, iegūtu jaunas zināšanas un kopā izveidotu jaunu modes zīmolu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Puertorikāņu popmūzikas karalis un aktieris Rikijs Mārtins (Ricky Martin) izvēlējies latviešu zīmola I’M Your Shirt kreklu šovā The Voice Australia 2014, Db.lv informēja uzņēmuma pārstāve dizainere Indra Miklāva.

Šo kreklu viņam izvēlējies stilists Enrike Mendelezs (Enrique Melendez), kurš jau iepriekš esot ievērojis zīmolu I’M Your Shirt un ietērpis tajā amerikāņu mūziķi un producentu Will.I.Am.

«Tas nav nekāds noslēpums, ka slavenību mārketings strādā zīmola labā, bet vislielākais prieks man ir par to, ka slavenības pašas izvēlas mūsu kreklus, nevis mēs pūlamies tos viņiem uzvilkt,» atzīst krekla autore I. Miklāva.

Kreklu un blūžu zīmols I’M Your Shirt tika prezentēts 2012. gada rudenī. Tas piedāvā pašiem tiešsaistē uzkonstruēt kreklu vai blūzi vai arī nopirkt kādu no jau gatavajiem produktiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aprīļa vidū Rīgā, Ķīpsalā notiks jauno modes mākslinieku konkurss Habitus Baltija 2015. Plānots, ka tajā savas tērpu kolekcijas demonstrēs 40 jaunie modes mākslinieki no aptuveni 10 valstīm, informē BT 1 pārstāve Inese Libere.

Līdz šim brīdim atlases kārtu individuālajā un skolu konkursā ir izturējuši vairāk nekā 35 jaunie talanti no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Somijas, Polijas, Krievijas, Baltkrievijas, Horvātijas, Turcijas.

Habitus Baltija uzskatāms par atspēriena punktu jaunajiem māksliniekiem – ar šo konkursu savu karjeru ir sākuši daudzi šobrīd jau pasaulē atzīti dizaineri – kostīmu māksliniece Trīnu Pungitsa (Triinu Pungits) un modes dizainere Trīna Isaka (Triin Isak) no Igaunijas, poļu tērpu dizaineres Magdalena Smielaka (Magdalena Smielak) un Pegi Pavlovska (Peggi Pavlovski), latviešu tērpu dizaineri Anita Altmane, Indra Miklāva, Agnese Narņicka, Agnese Oleskāne, Reinis Ratnieks u. c.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Apgūst virtuālo apģērbu konstruktoru nišu

Linda Zalāne, 04.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas tirgum sevi pieteicis vēl viens pieaugušo kreklu konstruktors – Betolli; jau šogad tāds tiek solīts arī bērniem.

Ideja par kreklu konstruktoru Betolli īpašniece Līga Krauze lolojusi apmēram gadu, plānots zīmola koncepts, atrasts sadarbības partneris, kas veic kreklu šūšanu un galu galā ir izveidots konstruktors, kas ļauj katram izveidot tieši viņam tīkamo kreklu.

«Biznesa ideja radās, mājās auklējot bērnus. Zīmola nosaukums Betolli ietver abu bērnu vārdus – Elizabete un Olivers. No paša pirmā mēneša savu dēlu ģērbu solīdos kreklos. Diemžēl maziem bērniem šāds piedāvājums ir niecīgs, tādēļ tos šuvu pati. Aizvien vairāk sāku domāt, ka vēlos strādāt pati savā uzņēmumā un visu laiku veltīt tam,» stāsta Līga. Viņa ir pametusi darbu jurisprudences jomā un kopš pagājušā gada rudens darbojas tikai savā uzņēmumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meža ielā ir viss, kas nepieciešams nelielam, radošam biznesam – mazpilsētas šarms mijas ar rosīgu uzņēmējdarbību, cilvēki ir stilīgāki, kūkas un kafija – garšīgāki.

Aktīvākā ielas daļa sākas laukumiņā pie Rīgas Sv. Trijādības pareizticīgo baznīcas un turpinās līdz krustojumam ar Nometņu ielu. Iespējams, tieši Nometņu ielas mazo veikaliņu, kafejnīcu un restorānu rosība ir tā, kas pamazām izplatījusies Meža ielas virzienā, radot arī šeit pašiem savu mazo biznesa vidi un atmosfēru. Kopumā Meža ielu kā savu juridisko adresi šobrīd norādījuši nedaudz vairāk par 100 uzņēmumiem un iestādēm, liecina firmas.lv informācija.

Savu veiksmes stāstu Meža ielā pavisam nesen sākusi rakstīt kafejnīca Mierā, kas durvis šeit vēra tik tikko – 21. maijā. Kafijas cienītājiem un kūku gardēžiem jau ir labi pazīstams šis nosaukums, tikai otrā Daugavas krastā – Miera ielā. Kafejnīca Mierā jeb traki mierīga kafejnīca, kā to dēvē Miera ielas republikā, ir Ingūnas un Santas Kausiņu (mātes un meitas) ģimenes bizness, kas nu sper pirmos soļus arī Pārdaugavas pusē – ar lielu cerību iedzīvināt arī te tās pašas nesteidzīgās baudīšanas tradīcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru