Kompānijas PepsiCo Ziemeļamerikas nodaļa Pepsi-Cola nāk klajā ar jaunu produktu - Tava, turklāt tā reklamēšanai neizmantos vecos medijus, ziņo NYTimes.
Interesants ir tas fakts, ka jauno produktu Pepsi-Cola nolēmusi reklamēt internetā, atsakoties no parastajiem medijiem - TV un prese. Līdz šim dzērienu ražotāji reklamējās tradicionālajos medijos.
NYTimes raksta, ka kompānijas lēmums nebūtu pārsteidzošs, ja produkta mērķauditorija būtu gados jauni cilvēki, jo tie ir uzauguši digitālajā laikmetā, bet šī dzēriena, kas ir bez kofeīna un ar augļiem, mērķauditorija ir cilvēki no 35 līdz 49 gadiem.
"Pastāv pieņēmums, ka šie cilvēki nav internetā, bet ir kategorija, kura atdzimst un adoptējas, tādējādi dzīvo līdzi laikam," norāda Pepsi-Cola Ziemeļamerikas nodaļas viceprezidents Frenks Kūpers (Frank Cooper).
Kompānija izmanto arī vēl vienu reklamēšanos veidu - pilnīgi bezmaksas sūtot dzērienus uz prominentām kompānijām, tādām kā Google un MTV. Dzērienu paraugi tiek sūtīti arī uz populāriem veikaliem.