Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai jauna vadība

Gunta Kursiša, 27.01.2014

Jaunākais izdevums

Par Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) prezidenti ievēlēta Egle Klekere, Deep White valdes priekšsēdētāja, savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa, Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore, un Lita Grafa, Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā.

Padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana.

Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu. Forums, kura ietvaros notiks arī labāko 2014. gada kampaņu konkurss, notiks šā gada rudenī.

LSAKA kopš 2001. gada apvieno komunikācijas konsultāciju uzņēmumus Latvijā. LSAKA biedri ir šādi uzņēmumi: 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS Grupa, Nords Porter Novelli , P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, Lead Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/ Edelman Affiliate.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai jauns dalībnieks

Lelde Petrāne, 25.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai šā gada sākumā ir pievienojies jauns dalībnieks - SIA Communications & Strategies.

Viesturs Deksnis, Communications & Strategies stratēģiskais partneris konsultants, komentē: «Rietumvalstīs sabiedrisko attiecību nozīmīgā loma komunikācijas stratēģijas veidošanā jau daudzus gadus ir pašsaprotama, taču Latvijā izpratne par PR nepieciešamību organizāciju iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšanā ir neviennozīmīga. LSAKA kā nozares asociācijai svarīgi ir veikt pastāvīgu izglītošanas darbu par to, kas ir sabiedriskās attiecības un kādus ieguvumus tās sniedz. Šis aspekts ir svarīgs arī Communications & Strategies, tāpēc izlēmām pievienoties asociācijai, lai virzītos uz šo mērķi kopā.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Egle Klekere ievēlēta par LSAKA prezidenti

Lelde Petrāne, 28.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas biedri (LSAKA) kopsapulcē ievēlējuši biedrības jauno vadību. Par LSAKA prezidenti ievēlēta Egle Klekere (Deep White valdes priekšsēdētāja), savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa (Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore) un Lita Grafa (Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā), informē vortāls 7guru.lv.

Saskaņā ar biedrības statūtiem padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana. Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu, tādējādi vairojot labākās sabiedrisko attiecību prakses izplatīšanos un spēcinot komunikācijas nozari Latvijā. Forums, kas ietvers arī labāko 2014. gada kampaņu konkursu, notiks šā gada rudenī, vēsta vortāls.

Asociācijā darbojas 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS GRUPA, Nords Porter Novelli, P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, LEAD Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/Edelman Affiliate.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sabiedrisko attiecību nozare vēlēšanu startam gatava

Linda Zalāne, 05.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gadā sabiedrisko attiecību nozare fokusēsies arī uz pašvaldību vēlēšanu maratonu

Nozarē vēlēšanu gadi tiek gaidīti ar zināmām cerībām – daudzas aģentūras sacenšas par labiem komunikācijas stratēģiju, taktikas izstrādnes un īstenošanas līgumiem politiskajām organizācijām.

«Pieaugoša nozīme būs pušu izpratnei, ko patiesībā nozīmē komunikācijas stratēģija, komunikācijas taktiskais plāns, tā izpilde un rezultātu novērtējums. Dažādā izpratne šajā jautājumā turpinās būt par vienu no galvenajiem izaicinājumiem klientu un aģentūru kopdarbā,» teic SIA Jazz communications partnere Iveta Stepanova.

2016. gads komunikācijā bija saspringts, un tas atstājis mantojumā daudzas spilgtas mācības, kas noteikti ietekmēs visu 2017. gadu. Komunikācijas aģentūras/Edelman Affiliate vadītāja, Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) padomes priekšsēdētāja Ieva Stūre uzsver, ka nozarē ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē tiks meklētas atbildes uz pērn uzdoto jautājumu: kā panākt patiesas, kvalitatīvas, argumentētas informācijas plūsmas pārsvaru pār sociālajos tīklos klīstošajiem izdomājumiem, nepamatoti skandalozajiem virsrakstiem un sabiedrības noslēgšanos atšķirīgos, bieži pat pretējos informatīvajos burbuļos? «Ar interesi vēroju jaunradītās iniciatīvas mediju lasītprasmes un kritiskās domāšanas attīstīšanas virzienā. Priecē gan Latvijas mēroga aktivitātes, lai atklātu prokremliskās propagandas avotus, gan arī sociālo mediju giganta Facebook solījums uzņemties lielāku atbildību nepatieso ziņu identificēšanā,» viņa saka. Lai arī nekad vēl nav bijis tik vienkārši izplatīt nepatiesu informāciju lielos apjomos kā patlaban, vienlaikus nekad vēl arī nav bijis tik vienkārši pašam atklāt patiesos faktus. I. Stūre prognozē, ka populisma gājiens Latvijā vēl turpināsies, īpaši spilgti to izjutīsim pašvaldību priekšvēlēšanu kampaņu gaisotnē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Īpašā konferencē spriedīs par stratēģiskās domāšanas lomu un iespējām aktuālo problēmu risināšanā valsts un biznesa sfērā

Dienas Bizness, 02.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 3.martā Rīgā, LU Dabaszinātņu Akadēmiskajā centrā, notiks starptautiska konference Stratēģiskā domāšana. Radoši valstij un biznesam, kurā pulcēsies dažādu nozaru speciālisti un eksperti.

Konferences saturiskais ietvars veidots tā, lai sniegtu plašu un daudzpusīgu ieskatu par to, kas ir stratēģiskā domāšana, kā to efektīvi izmantot biznesa un valstiski svarīgu mērķu sasniegšanai. Konferencē tiks apskatīta arī problēmu risināšana no radošā skatupunkta – ko valsts un bizness var mācīties no kultūras, mākslas un sporta disciplīnām.

«Ar konferences starpniecību mēs vēlamies mudināt domāt plašāk, skatīties tālāk un būt drosmīgākiem lēmumos,» saka komunikācijas eksperte un konferences Stratēģiskā domāšana. Radoši valstij un biznesam organizatore Antra Bork-Ržečicka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijā viesosies ASV lielākā latīņamerikāņu noziedzīgā grupējuma bijušais līderis Antonio Fernandess

Dienas Bizness, 17.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā ar priekšlasījumu uzstāsies bijušais ASV lielākā latīņamerikāņu noziedzīgā grupējuma līderis, tagad starptautiski atzīts pārmaiņu vadības eksperts Antonio Fernandess, informē starptautiskās konferences Stratēģiskā domāšana. Radoši valstij un biznesam organizatori.

Fernandess, reiz dēvēts arī par King Tone, ir spilgta un neparasta personība, kas spēja motivēt pārmaiņām un pārveidoja savu 7000 cilvēku lielo bandu par aktīvu un organizētu sociālo kustību ar milzīgu spēku vietējā komūnā. Tīņu gados viņš ir bijis atkarīgs no kreka, par narkotiku izplatīšanu notiesāts uz 15 gadiem, bet pēc iznākšanas no cietuma sācis pārveidot savu un apkārtējo cilvēku dzīvi.

Latin Kings ir viena no vispazīstamākajām narkotiku bandām ASV, Ņujorkā tās nodaļu 1986.gadā, esot cietumā, izveidoja Luiss Felipe. 90.gadu otrajā pusē Felipe nodeva vadību Fernandesam, jo šim «leitnantam» tuvākajā laikā nedraudēja cietums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Trīs 2015.gada skaļākās PR katastrofas pasaulē

Lelde Petrāne, 12.01.2016

«Karstais pīrādziņš» Krima – tā pieder Ukrainai vai Krievijai? Coca-Cola Krievijas struktūrvienība Ziemassvētku apsveikumā sociālajā tīklā VKontakte stilizētā Krievijas kartē neiekļāva Krimu, Kaļiņingradu un Kuriļu salas. Pēc sašutuma vētras Coca-Cola atvainojās un nopublicēja jaunu kartes versiju. Krievijas iedzīvotāju prieki par to, ka liela multinacionālā korporācija atzīst Krimas pievienošanu par legālu, bija īsi. Sašutušie Ukrainas iedzīvotāji, atgādinot par pussalas okupāciju, Twitter dažu stundu laikā par trendu padarīja mirkļbirku #banCocaCola. Tracis noslēdzās visnotaļ augstā līmenī: neveiklā karte tika dzēsta vispār, bet Coca-Cola Vašingtonas biroja vadītāja Keita Irvina oficiāli atvainojās Ukrainai. Šo «tehnisko kļūdu» pieļāvusi aģentūra, kas gatavo korporatīvo saturu un izvieto to sociālajos tīklos.

Attēla avots: LSAKA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko attiecību katastrofa var skart jebkuru, pat uzņēmumus ar lieliem budžetiem un izcilām mārketinga stratēģijām. Negatīvu sabiedrības viedokli ir grūti mainīt un zīmolam ar to jācīnās ilgi, norāda Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) izpilddirektore Sandra Krisberga.

Raksta galerijā lasāms par 2015.gada skaļākajām PR katastrofām pasaulē!

Komentāri

Pievienot komentāru