Jaunākais izdevums

Startējusi lietotne «Local App», kuras mērķis ir piedāvāt tūristiem neitrālu, vietējā iedzīvotāja viedokli par Rīgas naktsdzīvi, kafejnīcām un restorāniem. To izveidojuši latvieši, kuri sevi pozicionē kā vietējo draugu tūristam, biznesa portālam db.lv pastāstīja Reinis Miljons, «Local App» pārstāvis.

«Local App» var redzēt informāciju par dažādām Rīgas vietām, kuras ir sadalītas astoņās kategorijās - ēdiens, bāri, iepirkšanās, naktsdzīve, kafijas vietas, apartamenti un viesnīcas, pasākumi, tūrisma apskates objekti, kā arī tiek piedāvāta informācija par pilsētu kopumā. «Mēs gribam, lai, lietojot mūsu aplikāciju un, piemēram, ierakstot meklētājā «brunch place», tūrists ātri varētu atrast vietas, no kurām viegli izvēlēsies sev tīkamāko,» stāsta R. Miljons.

«Local App» ideja tapusi, kad aplikācijas veidotāji sapratuši, ka ir nepieciešams iepazīstināt tūristus ar Rīgu, izmantojot citādāku pieeju un neitrāla cilvēka viedokli par vietām. ««Local App» dod alternatīvu tam, ka nebūs jālasa 50 dažādi cilvēku viedokļi par vienu vietu. Šī lietotne darbojas ar mērķi ceļotājam dot neitrālu, vietējā cilvēka zināšanu aprakstu. Ļoti vienkāršā valodā vēlējāmies dot informāciju par vietas konceptu, popularitāti, cilvēkiem, kas tur iet, kas tur ir pieejams, kad ir labākais laiks tur doties, aptuvenajām cenām un vēl kādas norādes, ja tādas ir. Mēs arī strādāsim ar vietām, lai mūsu klientiem piedāvātu dažādus labumus, piemēram, vienu braucienu ar «Taxify» par velti, lai viesu uzturēšanās Rīgā būtu patīkamāka,» informē R. Miljons.

«Local App» mērķauditorija ir tūristi, kuri lieto internetu. «Nav būtiski, kas ir šis tūrists un ko viņš meklē. Tas var būt gan džeza vai ēdiena mīļotājs, gan kultūras baudītājs vai tūrists, kuram interesē naktsdzīve,» stāsta R. Miljons.

«Local App» ieguldītās investīcijas neatklāj. «Šī lietotnes ideja un koncepts tika noslīpēts vairāku mēnešu garumā, un izstrāde prasīja apmēram divus mēnešus. Aplikāciju izstrādāja «Cube Mobile». Satura vadība gan būs nebeidzams process, kas nepārtraukti tiks uzlabots un papildināts. Rīga ir testa pilsēta, pēc kuras mēs piesaistīsim papildu finanses globālai attīstībai,» akcentē R. Miljons.

Lietotne «Local App» šobrīd ir bezmaksas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmums “Viangoo” izstrādājis digitālu platformu, kas ļaus būvniecības uzņēmumiem kravu pārvadājumus organizēt elektroniski, tādējādi būtiski optimizējot to darbību.

“Viangoo” ir izveidots ar 100% Latvijas privātā kapitāla investīcijām un pāris gadu laikā plāno kļūt par vadošo beramkravu pārvadājumu organizēšanas platformu Baltijas valstīs.

Izmantojot informācijas tehnoloģiju sniegtās iespējas, uzņēmumiem tiks nodrošināts digitāls risinājums beramkravu piegādes ķēžu dalībnieku komunikācijai, apvienojot tos vienotā platformā. Uzņēmums pie lietotnes izveides strādājis divus gadus, sadarbojoties ar “Cube Mobile”, kas iepriekš izstrādājis aplikācijas tādiem uzņēmumiem kā “Pasažieru Vilciens”, “Elektrum”, “Citadele” un citiem.

“Šobrīd beramkravu sauszemes pārvadājumi tiek organizēti tāpat kā tas ticis darīts desmitiem gadu – neskaitāmi pieraksti papīra formā, nemitīgas sazvanīšanās par piegādes laiku izmaiņām un galamērķa adrešu precizēšanu, manuāla piegādes atskaišu sagatavošana un rēķinu apmaiņa pa pastu. Vēlamies modernizēt kravu pārvadājumu sektoru - informāciju tehnoloģijas šobrīd ļauj pilnībā digitalizēt kravu piegādes pārvaldīšanas procesus, tādējādi optimizējot gan uzņēmumu procesu pārvaldību, gan padarot beramkravu pasūtīšanu ērti pieejamu – to ir iespējams izdarīt viedtālruņa aplikācijā, neveicot nevienu telefona zvanu. Baltijas kopējais beramkravu tirgus veido aptuveni 1 miljardu eiro, tāpēc tirgus modernizēšana ir loģisks solis,” skaidro “Viangoo” dibinātājs un izpilddirektors Pēteris Kļaviņš.

Komentāri

Pievienot komentāru