Jaunākais izdevums

SIA Jonnex Farma tur roku uz pulsa uztura bagātinātāju jomā un arī nākotnē saredz šī farmācijas segmenta izaugsmi.

SIA Jonnex Farma galvenā darbības sfēra ir farmaceitisko produktu vairumtirdzniecība; uzņēmums kāpinājis apgrozījumu no 461 tūkst. eiro 2014. gadā līdz 1,8 milj. eiro 2017. gadā, tādējādi iekļūstot laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

«Uzņēmuma apgrozījuma pieaugums pēdējos četros gados ir cītīga darba rezultāts. Arī šajā gadā izaugsme turpinās un plānojam sasniegt trīs milj. eiro apgrozījuma slieksni. Mūsu pamatdarbība norisinās Latvijā, primāri mēs nodrošinām vienu no lielākajiem aptieku uzņēmumiem ar privātā zīmola Jonax produktiem. Nākotnē ir dažas idejas, kā varētu strādāt arī ārpus Latvijas, taču pašlaik ar eksportu nenodarbojamies,» darbību raksturo SIA Jonnex Farma valdes priekšsēdētāja Diāna Stepiņa-Gauja. Viņasprāt, lai veiksmīgi konkurētu farmācijas tirgū, būtiski ir trīs pamatprincipi: uzmanīgi jāseko līdzi tirgus tendencēm, ātri jāreaģē uz izmaiņām un tirgū jāpiedāvā kvalitatīvi produkti.

Kā svarīgu izaugsmes atslēgu D. Stepiņa-Gauja piemin faktu, ka uzņēmuma produktu portfelis tiek veidots atbilstoši tirgus vajadzībām, ieviešot jaunas, patērētājiem nepieciešamas lietas. «Tas ir iespējams vienīgi tad, ja realizēti divi priekšnosacījumi, kas vienlaikus arī ir mūsu izaugsmes nosacījumi, – veikta skrupuloza tirgus analīze un detalizēta konkurentu darba izpēte. Pasaulē jau kādu laiku valda pašzīmola (private label) tendence un, runājot par mūsu izaugsmes faktoriem, pieminama arī šī Latvijā ienākošā tirgus tendence,» viņa teic. Tas nozīmē, ka patērētājam tiek piedāvāta iespēja dārgu zīmolu iecienītus produktus iegādāties par būtiski zemāku cenu ar privātu zīmolu. Šī tendence ir raksturīga ne tikai mazumtirdzniecībā, bet sistēmiski ienāk arī farmācijas biznesā. Uzskatāmi Latvijā pēdējos gados tas ir vērojams uztura bagātinātāju klāstā, kas kupli ir pārstāvēts aptiekās. «Patlaban visiem aptieku uzņēmumiem Latvijā ir savi privātie zīmoli, un patērētāji ir sākuši uzticēties šiem produktiem. Arī mēs izmantojam šādas kopdarbības iespējas, kas vainagojušās ar teicamiem rezultātiem,» atzīst D. Stepiņa-Gauja.

Visu rakstu Dala uztura bagātinātāju tirgus pīrāgu lasiet ceturtdienas, 6.decembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Izmaiņas AS Rīgas Farmaceitiskā fabrika vadībā

Monta Glumane, 18.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Notikušas izmaiņas akciju sabiedrības «Rīgas Farmaceitiskā fabrika» (RFF) vadībā, un par uzņēmuma valdes priekšsēdētāju kļuvusi Diāna Stepiņa-Gauja.

Līdzšinējais uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Kaspars Bāliņš darbu šajā uzņēmumā ir pārtraucis un savu karjeru turpinās ārpus RFF. Diāna Stepiņa-Gauja kļuvusi par valdes priekšsēdētāju arī RFF meitas uzņēmumā SIA «Jonnex-farma».

«Esmu gandarīta, ka, apstiprinot RFF valdes priekšsēdētājas amatam, uzņēmuma akcionāri ir novērtējuši manu līdzšinējo veikumu un pieredzi. Uzņēmumam ir izvirzīti jauni mērķi tālākai izaugsmei. Kopā ar kolēģiem to realizācija ir mūsu turpmākā ikdienas darba uzdevums,» saka Diāna Stepiņa-Gauja.

Veiktas izmaiņas arī RFF padomē. Uzņēmuma padomes priekšsēdētājs turpmāk būs Josifs Apts.

AS «Rīgas Farmaceitiskā fabrika» ir Latvijas farmaceitisko preparātu ražošanas uzņēmums un viens no augu valsts ārstniecisko līdzekļu (herbal medicines) ražotājiem Baltijā. «Rīgas Farmaceitiskā fabrika» piedāvā vairāk nekā 90 nosaukumu ārstniecības līdzekļu: tinktūras, ekstraktus, šķidrumus iekšķīgai un ārīgai lietošanai, sīrupus, ziedes, pulverus, uztura bagātinātājus, grūtniecības noteikšanas testus u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Rīgas farmaceitiskā fabrika valdes priekšsēdētājas amatā iecelta Diāna Stepiņa- Gauja. Vienlaikus Stepiņa-Gauja kļuvusi arī par Rīgas farmaceitiskās fabrikas meitasuzņēmuma SIA Jonnex- farma valdes priekšsēdētāju. Rīgas farmaceitiskā fabrika ir farmaceitisko preparātu ražošanas uzņēmums un viens no lielākajiem augu valsts ārstniecisko līdzekļu ražotājiem Baltijā. Kompānija ietilpst Repharm grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Rīgas farmaceitiskā fabrika iegūst jauneklīgākus vaibstus

Kristīne Stepiņa, 23.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Rīgas farmaceitiskā fabrika (RFF) iegulda ražošanas līniju modernizēšanā, jaunu produktu izstrādē un zīmola pārveidošanā

Dažādas tinktūras, piemēram, sirds un kuņģa pilieni, kā arī korvalols ir paši populārākie un joprojām visvairāk realizētie RFF produkti. Uzņēmums ražo zāles un uztura bagātinātājus, kas ir iegūti no ārstniecības augu drogām, tējas un produktus, kuru sastāvā ir kādas aktīvās vielas. Korvalols ir vienīgas RFF ražotais recepšu medikaments. Tā sastāvā ir fenobarbitāls, tādēļ kopš 2008. gada, lai to iegādātos aptiekās, ir nepieciešama ārsta izrakstīta recepte. Korvalols veido krietnu daļu no uzņēmuma apgrozījuma. Pērn RFF saražoja 36,2 tūkst. kilogramu dažādu augu ekstraktu un tinktūru, no kā tika izgatavoti 757,4 tūkst. dažādu produktu. Ieguldot Dr. Pakalns zīmola pārveidošanā, ar kuru tiek realizēta liela daļa RFF produkcijas, uzņēmums cenšas piesaistīt gados jaunāku mērķa auditoriju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par grupas "Repharm" grupas farmaceitisko uzņēmumu "Sentor farm aptiekas", "Recipe plus", "Rīgas farmaceitiskā fabrika", "Jonnex-Farma" un "RPH Marketing Latvia" valdes priekšsēdētāju apstiprināta Vilma Druliene, informē uzņēmumā.

"Mūsu uzņēmumiem ir iespējas izvirzīt visaugstākos mērķus, tam apstākļus radījis iepriekšējos gados ieguldītais un sasniegtais – infrastruktūra, labā sasniedzamība visā valsts teritorijā, darbinieku profesionalitāte un sadarbības kultūra, kā arī iespēja izmantot uzņēmumu grupas priekšrocības un resursus. Mainīsimies atbilstoši jauno tirgus tendenču izvirzītajām prasībām un soli pa solim sekosim jauniem mērķiem. Ir labi saskatāms, ka pēdējais gads būtiski ietekmējis iedzīvotāju veselību, kā arī mūsu klientu uzvedību, tieši tāpēc tik svarīgi ir realizēt pārmaiņas mūsu darbībā. Vislielākā uzmanība tiks veltīta arvien labākai farmaceitisko pakalpojumu kvalitātei, ir jābūt plašam sortimentam un konkurētspējīgām cenām. Tālāk attīstīsim arī tiešsaistes e-pakalpojumus, kas rada iespēju iegādāties aptiekas produktus visdrošākajā veidā – no mājām," stāsta V. Druliene.

Komentāri

Pievienot komentāru