Citas ziņas

Valmieras piens ievieš jaunu iepakojumu

, 27.08.2008

Jaunākais izdevums

Valmieras piens ievieš inovatīvo Tetra Top iepakojumu ražotajiem piena produktiem. Ražotnē uzstādīta jauna piena produktu fasēšanas iekārta, Db.lv informēja Euro RSCG PR sabiedrisko attiecību speciāliste Jeļena Gavrilova.

Jaunais Tetra Top iepakojums ir īpaši radīts atvēsinātiem produktiem, ilgāk nodrošina produktu svaigumu, palīdz saglabāt vitamīnus un barības vielas, kā arī papildus aizsargā produktu no mikroorganismiem un baktērijām.

"Kvalitatīvu un dabīgu produktu ražošana vienmēr ir bijusi mūsu prioritāte un pārliecība. Jaunais iepakojums saskan ar šo pārliecību, rūpējoties, lai pircējs saņem kvalitatīvus piena produktus iepakojumā, kas vislabāk spēj aizsargāt un nodrošināt visas vērtīgās uzturvielas, ko satur piena produkti. Esam gandarīti, ka esam pirmais uzņēmums, kas ievieš inovatīvo Tetra Top iepakojumu, jo tam piemīt virkne funkcionālu īpašību, kas svarīgas pasterizēto produktu ikdienas lietošanā un uzglabāšanā", teic Harijs Panke, Valmieras piens, AS ģenerāldirektors.

"Tetra Pak kartona pudeļu iepakojums Tetra Top, ar kuru pircējus iepazīstina Valmieras piens, ir modernākais pasterizēto produktu iepakojums, ko pašlaik piedāvā mūsu kompānija pasaulē. Tetra Top pildīšanas iekārtā ir iestrādāta produkta paaugstinātas higiēnas nodrošināšanas sistēma, kas ļauj "Valmieras piens" garantēt produktu augstu kvalitāti, drošību un svaigumu. Esam pārliecināti, ka modernais piena iepakojums pircējiem piedāvās Latvijā vēl nebijušu piena lietošanas ērtību. Bez tam, mēs arī uzskatām, ka esam spējuši atrast arī optimālāko kompromisu starp pircējiem piedāvāto lietošanas ērtību un videi draudzīgu iepakojumu sistēmu, kas lieliski saskan arī ar "Valmieras piens" stratēģiju.", stāsta Jonny Olsson, Tetra Pak Eiropas Ziemeļvalstu reģiona direktors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Uzņēmumiem jāsamazina iepakojumam nepieciešamā materiāla daudzums

Armanda Vilciņa, 18.01.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumiem un arī sabiedrībai kopumā ir jādomā par dažādu materiālu optimizēšanas risinājumiem, kas ļautu samazināt iepakojuma izmantošanu līdz minimumam un veicinātu tā otrreizējo izmantošanu, domā Marko Bedžiora (Marco Beggiora), Coca-Cola Europe Ilgtspējas vadītājs.

Iepakojumam ir vairākas funkcijas, tajā skaitā tas var palīdzēt uzlabot drošību, higiēnu un arī samazināt atkritumu daudzumu, teic M.Bedžiora. Šī iemesla dēļ mums ir jāapsver ieguvumi, ko sniedz iepakojums, bet tajā pašā laikā arī jācenšas samazināt tā ietekme uz vidi, norāda Coca-Cola Europe pārstāvis, piebilstot, ka arī pašiem uzņēmumiem būtu jāiemācās pareizi izstrādāt savus produktus. Uzņēmumiem būtu arī jāiesaistās piemērotas iepakojumu savākšanas infrastruktūras izveidē, kā arī jānodrošina šķirošana, pārstrāde un iegūtā materiāla vērtīga izmantošana, teic M.Bedžiora.

Ilgtspēja mūsdienās ir kļuvusi par ļoti aktuālu tematu gan sabiedrībā kopumā, gan arī biznesa vidē. Kas ir tās lietas, ko pēdējo gadu laikā šajā jomā ir paveikusi Coca-Cola?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā joprojām ir dārgākie produkti Baltijas valstīs, turklāt, iespējams, pircēji pārmaksā neefektīvas tirdzniecības dēļ, atzina Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra (LTVC) vadītāja Ingūna Gulbe.

Neskatoties uz to, ka pēdējā laikā Lietuvā ļoti būtiski ir pieaugušas pārtikas produktu cenas, jau ilgu laiku Baltijas valstīs lētākā pārtika nopērkama Viļņas veikalos, savukārt dārgākā - Rīgas veikalos. No apskatīto vairāk nekā 40 produktu saraksta jūnijā Viļņā bija 21 Baltijā lētākais pārtikas produkts un septiņi dārgākie, Tallinā - 14 lētākie un 18 dārgākie, bet Rīgā - septiņi lētākie un 21 dārgākais produkts.

«Liela loma šajās augstajās Latvijas cenās ir tirdzniecībai, kas, iespējams, nav pietiekami efektīva. Tirgotāji bieži pārmet Latvijas ražotājiem, ka tie nespēj saražot produktus par konkurētspējīgām cenām un viņi ir spiesti tirgot lētākus importa produktus. Tikmēr cenu novērojumi rāda, ka Latvijā ir dārgāki arī daudzi importa produkti, kurus neražo nevienā Baltijas valstī, piemēram, augļi, dārzeņi, tēja, graudu pārslas, importa piena produkti,» sacīja Gulbe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepakojuma ražotāju konkurētspēju gan šogad, gan tuvākajā nākotnē ietekmēs spēja pielāgoties straujajai tirgus dinamikai un elastība klientu prasību apmierināšanā, akcentē Stora Enso Packaging Baltic reģionālā vadītāja Aija Zemribo.

Kādas izmaiņas un vienlaikus tendences iepakojuma tirgū bija vērojamas pagājušajā gadā kopumā gan pasaulē, gan Latvijā un Baltijā?

Uz šo jautājumu var atbildēt, ņemot vērā vairākus aspektus – gan globālās tendences, t.i., stabili augošo pieprasījumu pēc gofrētā kartona un papīra iepakojuma Eiropas un Āzijā tirgos, augošo interesi par videi draudzīgiem risinājumiem, gan arī klientu individuālās vēlmes, piemēram, veselīga dzīvesveida popularizēšana, dzīves kvalitātes uzlabošana, interneta veikalu tīklu aktīva izmantošana. Bet kopumā šīs tirgus tendences es gribētu raksturot ar vienu atslēgvārdu – ātrums. Mūsu uzņēmumā to saprot kā spēju un vēlmi mainīties un nekavējoties pielāgoties situācijai, vienmēr būt gataviem meklēt jaunus risinājumus. Tieši to tirgus un patērētāji no mums pieprasa un novērtē visvairāk. Ātrums, kādā šodien notiek informācijas apmaiņa, nav salīdzināms ar situāciju pat pirms gada, kur nu vēl pieciem. Un varam tikai iedomāties, kas notiks vēl pēc gada vai diviem. Ražotājam ir jābūt tam gatavam un jāpakārto savi ilgtermiņa un arī īstermiņa plāni šai kopējai tendencei – prasībai pēc dinamikas un ātruma gan lēmumu pieņemšanā, gan izpildē. Savā uzņēmumā ātrumu esam definējuši kā galveno vadmotīvu visiem uzņēmuma biznesa procesiem – katram savas atbildības robežās jādomā par to, kā varam strādāt efektīvāk, saīsināt laiku, piemēram, jaunu produktu izstrādei, ražošanai, piegādēm un citiem procesiem, – tas ir nepieciešams mūsu klientiem un ļoti būtiski ietekmē viņu biznesa attīstību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem a/s Valmieras piens importē sieru un to realizē ar savu preču zīmi, šodien raksta avīze Dienas bizness.

Db rīcībā esošo informāciju par šādu Valmieras piena rīcību apstiprina Pārtikas un veterinārais dienests (PVD), kurš veicis pārbaudi Valmieras pienā un atzīst, ka uzņēmums nodarbojas ar piena produktu ievešanu, pārfasēšanu un tirgošanu ar Valmieras piena zīmolu. Tiesa, PVD uzņēmumam sodu nepiemēros, jo «pārtikas produktu marķējums atbilst Latvijā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un pārbaude uzņēmumā liecina, ka ir nodrošināta arī pārtikas produktu izsekojamība.»

Uz vietas uzņēmumā Valmieras piens šobrīd ražo svaigo Lapzemes siers, Ķimeņu sieru un mīkstos sierus – Kamabers un Brie, skaidro uzņēmuma sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļas pārstāve Lija Ozoliņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas pārstrādes un iepakojumu risinājumu uzņēmums Tetra Pak ir uzsācis ieviest kartona iepakojumu atgriešanas sistēmu, pirmo iepakojumu nodošanas iekārtu uzstādot Tallinas Ülemiste tirdzniecības centrā.

Iekārta ļauj patērētājiem nodot kartona iepakojumus efektīvai pārstrādei līdzās jau ierastajai citu iepakojumu pārstrādes apritei.

Iepakojuma materiālu savākšana un pārstrāde ir izšķiroša, lai ieviestu aprites ekonomiku ar zemu oglekļa dioksīda emisiju līmeni. Tāpēc Tetra Pak uzsāk kartona atgriešanas un pārstrādes pilotprojektu Igaunijā, kur sadarbībā ar tehnoloģiju piegādātāju RVM Systems kartona iepakojums tiek integrēts esošajā savākšanas sistēmā.

Kartona iepakojumu savākšanas automāts darbojas kā standarta iepakojuma pieņemšanas automāts. Patērētāji tiek aicināti nodot tukšas un nesaplacinātas pārtikas un dzērienu kastītes, ko iekārta sašķiro kā materiālu turpmākai pārstrādei. Tiek pieņemti visa veida kartona iepakojumi neatkarīgi no ražotāja, formas, izmēra vai produkta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Valmieras piens iegūst Goda zīmi Latvijas Labākais ražotājs – izplatītājs 2007

Sandra Dieziņa, 09.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valmieras piens, AS, Tirdzniecības un mārketinga direktors Guntars Grīnliņš iegūst Goda zīmi Latvijas Labākais ražotājs – izplatītājs 2007, ko kopš 2004. gada Latvijas Tirdzniecības asociācija ikgadēji piešķir Latvijas labākajiem ražošanas un izplatīšanas uzņēmumu darbiniekiem.

Tiesības pretendēt uz Goda zīmi ir tā uzņēmuma darbiniekiem, kuru profesionālā darbība saistīta ar pārdošanu vai tās organizēšanu, un kura ražošanas un izplatīšanas uzņēmuma preces guvušas patērētāju atzinību to popularitātes vai kvalitātes dēļ, piemēram, gūstot atzinību kā Gada prece, saņēmušas Zaļo karotīti, saņemot Labas Kvalitātes apstiprinājumu.

Guntars Grīnliņš: „Esmu ļoti pagodināts par man piešķirto Goda zīmi, tomēr jāatzīst, ka tas ir rezultāts visa Valmieras piens kolektīva veiksmīgai un efektīvai sadarbībai – gan ražošanas, gan pārdošanas departamentos. Esmu patiesi gandarīts, ka Latvijas iedzīvotāji ir iecienījuši Valmieras piens produkciju un mūsu ražotie piena produkti – kefīrs, krējums, siers, jogurts, saldējums, ikdienas tiek celti galdā”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstrādes grupa Food Union, kura apvieno trīs pārstrādes uzņēmumus – AS Rīgas piena kombināts, AS Valmieras piens un SIA Rīgas piensaimnieks, pērn strādājusi ar summāro apgrozījumu 116 miljonu eiro apmērā, informē kompānijā.

Konsolidētais uzņēmuma AS Rīgas piena kombināts un tās meitas sabiedrības AS Valmieras piens 2016.gada finanšu pārskats uzrāda kopējo abu uzņēmumu apgrozījumu 83,8 miljonu eiro apmērā, savukārt SIA Rīgas piensaimnieks – 32,6 miljonu eiro apmērā. Pērn visiem Food Union grupas uzņēmumiem izdevies palielināt apgrozījumu tieši vietējā tirgū, Latvijā. AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens izdevies kāpināt pārdošanu Latvijā par 10% salīdzinājumā ar gadu iepriekš, savukārt SIA Rīgas piensaimnieks – par 7,5%.

AS Rīgas piena kombināts (Food Union grupas uzņēmums) valdes priekšsēdētājs un Food Union grupas finanšu direktors Eiropā Normunds Staņēvičs,stāsta, ka pērn Food Union turpināja koncentrēties uz jaunu, Latvijā unikālu augstas pievienotās vērtības produktu izstrādi, kā arī veikt virkni būtisku pasākumu, kas skar gan esošo uzņēmuma ražošanas procesu, gan esošo produktu sastāva uzlabojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Riga Food medaļas saņem labākie pārtikas produkti

Sandra Dieziņa, 04.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Riga Food 2013 izcilas kvalitātes pārtikas produktu konkursos šogad noskaidroti labākie kvasa un iesala dzērieni, medus un piena produkti, un trešdien izstādes atklāšanā konkursu uzvarētāji tika apbalvoti Riga Food medaļām.

Biedrība Alus brālība un Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 ar Zemkopības ministrijas atbalstu pirmoreiz rīkoja Baltijas valstīs ražotā kvasa un iesala dzērienu konkursu. Kvasu kategorijā Riga Food zelta medaļu un 1. vietu ieguva SIA Ilgezeem ražotais Porter kvass, sudraba medaļu un 2. vietu – SIA Piebalgas alus ražotais Piebalgas oriģinālais kvass, savukārt bronzas medaļu un 3. vietu – UAB Vilniaus alus ražotais dabīgi raudzētais kvass Retro. Savukārt kvasa (iesala) dzērienu kategorijā Riga Food zelta medaļu un 1. vietu ieguva SIA Bauskas alus ražotais iesala dzēriens Veselība, sudraba medaļu un 2. vietu – SIA Ilgezeem ražotais Iļģuciema oriģinālais iesala dzēriens, bronzas medaļu un 3. vietu – SIA Bauskas alus ražotais iesala dzēriens Porteris. Konkursa specbalvu un vienu tonnu iesala kvasa ražošanai saņēma a/s Cēsu alus ražotais Ulmaņlaiku kvass.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 1.februārī Latvijā darbību sāks depozīta sistēma dzērienu iepakojumiem, kur par katru iegādāto dzērienu depozīta iepakojumā iedzīvotājam būs jāiemaksā depozīta maksa 10 centu apmērā, kuru pēc iepakojuma nodošanas to varēs saņemt atpakaļ.

Depozīta sistēmas ieviesējs SIA "Depozīta iepakojuma operators" skaidro, ka no 1. februāra tukšos depozīta iepakojumus varēs nodot 1350 depozīta punktos visā Latvijā. 736 depozīta punkti būs automatizēti, un tajos depozīta iepakojumu varēs nodot taromātos. Depozīta sistēmas darbības sākumā plānoti arī 614 manuālie pieņemšanas punkti, kuros iepakojumu pieņems veikala pārdevējs. Būtiski, ka depozīta punktu skaits 2022. gadā turpinās palielināties – jau šobrīd uzstādīti 836 taromāti, no kuriem 736 ir darba gatavībā. Februāra laikā plānots uzstādīt vēl 130 taromātus, bet līdz 1. maijam papildus 70 taromātus, tādējādi kopējam taromātu skaitam pārsniedzot 1000.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS "Valmieras stikla šķiedra" ASV meitasuzņēmuma "P-D Valmiera Glass USA Corp." ražotne par 17,5 miljoniem ASV dolāru pārdota uzņēmumam "Saint-Gobain Adfors America, Inc.", teikts paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".

Darījums pabeigts otrdien, 2.jūnijā.

Jau ziņots, ka šā gada 3.martā, ASV meitasuzņēmums parakstīja aktīvu pārdošanas līgumu ar uzņēmumu "Saint-Gobain Adfors America, Inc." par būtībā visu pirmās un otrās fāzes aktīvu pārdošanu. Kopējā pirkuma summa ir 17 500 000 ASV dolāru plus papildu atlīdzība saskaņā ar aktīvu pārdošanas līgumu.

ASV meitasuzņēmums no otras līgumslēdzēja puses saņēma maksājumu pilnā apmērā 2.jūnijā, un tajā pašā dienā "P-D Valmiera Glass USA Corp." aktīvi pilnībā nodoti "Saint-Gobain Adfors America, Inc." īpašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izstādē Riga Food 2017 apbalvoti Latvijā ražoto augstas kvalitātes piena produktu konkursa uzvarētāji divās kategorijās - Gada jaunais produkts un Skābais krējums ar tauku saturu 20 %.

Piena produktu konkursa mērķis ir popularizēt piena produktu nozīmi ikdienas uzturā un parādīt, cik daudz un dažādus veselīgus produktus Latvijas pārstrādes uzņēmumi un meistari spēj saražot, sniedzot aizvien jaunas garšas ikvienam patērētājam.

Kooperatīvās sabiedrības Latvijas Piensaimnieku Centrālā Savienība (LPCS) valdes priekšsēdētājs Jānis Šolks stāsta, ka konkursā piedalījās 26 jauniem produktiem, kuri radīti viena gada laikā. “Tik apjomīgs jauno produktu klāsts lika žūrijas komisijai nopietni pārdomāt, kādās grupās tos sadalīt, lai tie vērtēšanas procesā būtu salīdzināmi. Žūrija lēma sadalīt jauno produktu kategoriju trīs grupās - Piens un skābpiena dzērieni, biezpiena izstrādājumi un svaigie sieri un nogatavinātie un kausētie sieri. Esmu pārliecināts, ka lielākā daļa šo jauno produktu atradīs vietu mūsu patērētāju kā ikdienas, tā svētku galdā,” pauda J. Šolks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstrādes uzņēmums AS Valmieras piens esot pārdots kādam krievu investoram, savukārt darbinieki esot lūgti neizplatīt informāciju par notikušo, kā arī atlaišanas gadījumā solītas kompensācijas.

Iespējams, investors varētu būt Aleksandrs Bezhmeļņickis, kurš šī gada martā iegādājās AS Rīgas piena kombināts akcijas un kurš darbojies piena nozares biznesā Krievijā, NVS valstīs un starptautiskajos tirgos, liecina biznesa portāla Nozare.lv rīcībā esošā neoficiālā informācija.

Valmieras piena valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis sacīja, ka nav informēts par notikušo darījumu. «Neesmu akcionārs, tādēļ jautājumu nekomentēšu. Savulaik teicu, ka strādāšu uzņēmumā, kamēr tas tiks pārdots. Tā kā es vēl te sēžu, izmaiņas nav notikušas.»

Uzņēmuma akcionāru pārstāvis Juris Pētersons jau 5.septembrī norādīja, ka par uzņēmumu pastiprinātu interesi izrādījuši vairāki investori.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Valdība pieņem noteikumus, kas ļaus sākt izlietotā iepakojuma depozīta sistēmas darbību

LETA, 11.08.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Ministru kabinets pieņēma "Depozīta sistēmas darbības noteikumus", kas nosaka depozīta iepakojuma pieņemšanas, savākšanas, pārstrādes, sagatavošanas un nodošanas atkārtotai izmantošanai procentuālo apjomu un termiņus, depozīta iepakojuma speciālās norādes paraugu un lietošanas nosacījumus un virkni citu ar sistēmas darbību saistītu jautājumu.

Noteikumi nosaka, ka maksa par depozīta iepakojuma vienību būs 0,10 eiro.

Depozīta sistēma attiecas uz gāzētiem un negāzētiem bezalkoholiskiem dzērieniem, piemēram, minerālūdeni, dzeramo ūdeni, limonādi, enerģijas dzērieniem, ledus tējām, sulām, nektāriem, alu un citiem fermentētiem produktiem ar alkohola saturu līdz 6%.

Sistēmu nevarēs piemērot vīnu, dzirkstošo vīnu un augļu vīnu iepakojumiem.

Atbilstoši noteikumiem depozīta sistēmā varēs pieņemt bezalkoholisko dzērienu stikla pudeles ar tilpumu no 0,1 līdz trim litriem neieskaitot. Produktu, kuru alkohola saturs būs līdz 6%, iepakojumus varēs nodot tādā stikla iepakojuma tilpumā, kas būs 0,1 līdz 0,75 litriem neieskaitot.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Valmieras piens valdi ir pametusi tās valdes locekle Krievijas Federācijas pilsone Jūlija Kuzņecova, liecina informācija laikrakstā Latvijas Vēsntesis.

Ieraksts par izmaiņām amatpersonu sastāvā izdarīts 5. decembrī.

Jau rakstīts, ka J. Kuzņecova par valdes locekli kļuva šā gada novembra sākumā, kad no valdes locekļu amata pienākumu pildīšanas atbrīvoti Māris Cers un Juris Pārups, bet no valdes priekšsēdētāja amata atbrīvots Rolands Gulbis. Kopā ar J. Kuzņecovu par valdes locekli novembra sākumā tika iecelts arī Harijs Panke, kas līdz veiktajām izmaiņām pildīja uzņēmuma padomes priekšsēdētāja pienākumus. Novemba sākumā par Valmieras piena valdes priekšsēdētāju tika iecelts jaunais uzņēmuma lielākais īpašnieks Krievijas pilsonis Jevģēnijs Varovs. Tādējādi patlaban Valmieras piens valdē darbojas tās priekšsēdētāks J. Varovs un valdes loceklis H. Panke.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola ieviesīs iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams

Zane Atlāce - Bistere, 24.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Uzņēmums atbalstīs visa veida izlietotā iepakojuma savākšanu, tostarp arī citu uzņēmumu ražotās pudeles un bundžas.

Saskaņā ar savu jauno vīziju Pasaule bez atkritumiem, uzņēmums Coca-Cola Company uzsācis darbu pie 100% pārstrādājama iepakojuma attīstīšanas un līdz 2030.gadam tas apņēmies ieviest iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams, informē uzņēmumā.

Uzņēmuma jaunais redzējums veidots, izprotot pārtikas un dzērienu iepakojumu būtisko lomu mūsdienu cilvēka dzīvē. Taču, lai globāli samazinātu iepakojumu radīto atkritumu apjomu, nepieciešams ieguldīt nopietnu darbu. «Pasaule saskaras ar nopietnām problēmām, ko rada izlietotā iepakojuma apjoms. Mums tāpat kā ikvienam uzņēmumam ir jāuzņemas atbildība par šī jautājuma risināšanu,» teica Coca-Cola Company prezidents un izpilddirektors Džeimss Kvincijs (James Quincey).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

A/s Valmieras piens pēc Db un db.lv publikācijām izplatījis paziņojumu, norādot, ka Valmieras piena Holandes siera marķējums pilnībā atbilst Latvijas likumdošanai.

A/s Valmieras piens (VP) valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis Db norādīja, ka uz siera iepakojuma norādīts, ka produkts ražots Eiropas Savienībā, ko jebkurā brīdī, pieejot pie siera stenda veikalā, var pārbaudīt katrs pircējs. Produkta izplatītājs ir VP. PVD oficiāli atzinis šī produkta marķējuma atbilstību Latvijas

normatīvu prasībām, ko apliecinājis arī publiskajā telpā. Holandes siera marķējums ir precīzs un pircēju nemaldina, norāda R. Gulbis.

turpmāk VP tirgū piedāvās kvalitatīvus produktus par konkurētspējīgu cenu, korekti par to informējot savus pircējus,» norāda R. Gulbis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvā sabiedrība Latraps, iegādājoties maksātnespējīgā kooperatīva Trikāta KS piederošās 53,66% kapitāldaļas, kļūst par vadošo piena pārstrādes uzņēmuma SIA Latvijas Piens dalībnieku ar 73,28% kapitāldaļu, informēja uzņēmumā.

Līdz ar to pārējiem līdzšinējiem īpašniekiem piensaimnieku kooperatīvam Dzēse pieder 20,84% un Vidzemes graudkopības kooperatīvam VAKS- 5,88% kapitāldaļu.

Kā norādīja Trikāta KS administratore Rudīte Klikuča, šodien noslēgts līgums par Trikāta īpašumā esošo SIA Latvijas Piens kapitāldaļu un prasījuma tiesību pret uzņēmumu pārdošanu Latvijas lauksaimnieku kooperatīvam Latraps par 512 000 eiro.

«Jau janvārī publiski tika izsludināta iespēja pieteikties uzņēmuma kapitāldaļu iegādei. Sludinājumā noteiktajā termiņā pieteicās četri pretendenti, taču trīs no pretendentiem savus piedāvājumus atsauca. Vienīgi Latraps savu saistošo piedāvājumu uzturēja, to atbalstīja vairākums balsstiesīgo Trikāta nenodrošināto kreditoru, kā arī nodrošinātais kreditors AS Attīstības finanšu institūcija Altum,» norādīja Klikuča.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstrādes uzņēmums "Sērenes piens" pakāpeniski palielina pārdošanas apjomus Latvijā, biznesa portālam db.lv pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Jānis Ruskis.

Šobrīd uzņēmuma ražoto produktu eksports - pretēji sākotnēji iecerētajam - notiek nelielos apmēros.

Sērenes piens uzsācis ražošanu un eksportu 

Piena pārstrādes uzņēmums "Sērenes piens" uzsācis produktu ražošanu, informē uzņēmuma valdes...

"Situācija ar vīrusu ir ietekmējusi mūsu klientu darbu dienvidu valstīs, kur karantīnas noteikumi ir daudz stingrāki nekā pie mums. Ceram, ka drīzumā nosacījumi tiks izmainīti un partneri varēs atgriezties savā ierastajā darba režīmā," stāstīja J.Ruskis.

Šobrīd "Sērenes piens" eksportē produktus uz Zviedriju, Somiju un Vāciju.

Uzņēmuma ražotnē top akavi siers dažādos iepakojumus, kā arī vietējam tirgum tiek piedāvāts akavi siers ar samazinātu sāls saturu. Tiek gatavota arī šī siera kūpinātā versija. Savukārt uz svētkiem uzņēmums "latvisko" akavi sieru, pievienojot ķimenes. Tāpat uzņēmums ražo skābo krējumu, kuram "Sērenes piens" saņēmis arī "Zaļās karotītes" sertifikātu.

Eksportam tiek ražots arī termizētais skābais krējums ar pagarinātu uzglabāšanas termiņu. Tāpat uzņēmums uzsācis biezpiena ražošanu.

Uzņēmums gatavojas piedāvāt savu produkciju lielo pārdošanas tīklu produktu izskatīšanas komisijām. Latvijā "Sērenes piens" produkciju izplata SIA "Valdemārs" un piena produktus var atrast individuālajos veikaliņos visā Latvijas teritorijā.

Db.lv jau rakstīja, ka 2019. gada nogalē investējot miljonu eiro, Jaunjelgavas pagasta Sērenē pēc remontdarbiem tika atklāts piena pārstrādes uzņēmums "Sērenes piens".

SIA "Sērenes piens" ir dibināts ar mērķi atjaunot Jaunjelgavas pagasta Sērenē esošās piena pārstrādes un siera ražotnes darbību, kas iepriekš piederēja maksātnespējīgajam uzņēmumam SIA "Latvian Dairy". Uzņēmuma apmaksātais pamatkapitāls ir 100 000 eiro.

SIA "Sērenes piens" īpašnieki ir Andris Eģītis un Jānis Ruskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valmieras piens piedāvā jaunumu Latvijas tirgū – Biezpiena desertus, kas ir unikāls produkts, jo apvieno visas labākās jogurta un biezpiena īpašības, tādējādi apvienojot divus piena produktus vienā.

Biezpiena deserti ir unikāls jaunums Latvijas tirgū. Tie apvieno līdz šim nebaudītu divu augstvērtīgu piena produktu apvienojumu – biezpienu un jogurtu. Jaunajiem biezpiena deserti ir uzturvielām bagāts produkts, baudāms gan pie brokastu galda, gan kā gards našķis pēc sātīgām pusdienām vai vakariņām, Db.lv informē Zane Peļņika, uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāja.

Jaunie biezpiena - jogurta deserti pieejami ar piecām dažādām piedevām un to kombinācijām: klasiskais zemeņu - ķiršu deserts tradīciju piekritējiem, eksotiskais mango - laima deserts atsvaidzinošu, jaunu garšu cienītājiem, riekstu - karameļu izsmalcinātiem gardēžiem, kā arī ābolu un upeņu deserti. Turklāt tagad ikvienam gardēdim būs ērti pagatavot gardus desertus viesiem, ar vienkāršām receptēm un piedevām bagātinot cienasta galdu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Piena ražotāji dažādi vērtē Rīgas piena kombināta un Valmieras piena apvienošanos

Žanete Hāka, 14.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena produktu ražotāju domas par Rīgas piena kombināta un Valmieras piens apvienošanos dalās.

"Jo mazāk spēlētāju ir tirgū - jo mazāka konkurence, no kuras zaudētājs vienmēr tirgus apstākļos ir primārās produkcijas ražotājs un patērētājs," uzsver Latvijas Piena ražotāju asociācijas vadītāja Ieva Alpa-Eizenberga.

Tomēr Latvijas un Eiropas tirgus ir atvērts un katram šajā laikā ir jāsaprot, ar ko strādāt, ko pirkt, uzsver piena ražotāju pārstāve.

"Līdz šim Rīgas piens kombināta un Valmieras piena darbība uzņēmuma Latvijas piens ieceres un nākotne plānus nav ietekmējusi," norāda SIA Latvijas piens vadītājs Raimonds Freimanis. Attiecībā uz gatavo produkciju SIA Latvijas piens pārstāvis skaidro, ka Food Union un Latvijas piena ražotās produktu grupas pilnībā nepārklāsies. Latvijas piens pagaidām vienīgie Latvijā ražo vājpiena koncentrātu, un uzņēmums droši jūtas arī siera ražošanā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lauksaimniekiem piederošais piena pārstrādes uzņēmums Latvijas Piens tirgū piedāvās divus jaunus produktus. Zīmola TRIKATA ietvaros tiks tirgots piens ar D vitamīnu un kefīrs ar bifidobaktērijām.

Tie tiks ražoti Igaunijā no Latvijas zemnieku saimniecībās saražotā piena.

Anita Skudra, Latvijas Piens valdes priekšsēdētāja, norāda: «Uzskatu, ka līdz šim nav novērtētas tās racionālās iespējas, ko dod sadarbība un vienotais Baltijas tirgus. Ja kvalitātes sistēmas un standarti, kas ieviesti uzņēmumos, ir līdzvērtīgi, racionāla sadarbība ļauj piedāvāt patērētājiem vajadzīgo kvalitāti un cenu. Mūsu jauno produktu ražošanai izveidojām sadarbību ar vienu no Igaunijas piena pārstrādātājiem. Sadarbības rezultātā Latvijā ražotais piens pārtaps augstvērtīgos piena produktos un būs pieejams patērētājiem Latvijā un nākotnē – arī Igaunijā. Piena pārstrādātāju sadarbība ir viena no iespējām, kā mazināt kritisko situāciju, kādā jau divus gadus strādā visa piena nozare Baltijā un pasaulē. Šoruden plānots slēgt vēl vienu starptautisku sadarbības līgumu zīmola TRIKATA darbības paplašināšanai,» viņa skaidro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Valmieras piens sāk graudainā biezpiena ražošanu

, 06.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šīs nedēļas Latvijas pircējiem būs iespēja iegādāties jaunu Valmieras piens produktu -graudaino biezpienu ar 9% tauku saturu, liecina informācija uzņēmuma izplatītajā paziņojumā.

Valmieras piens ražotais graudainais biezpiens sastāv no lieliem, baltiem biezpiena graudiem, kuru tapšanā izmantota saudzīga biezpiena iepildīšana formās, stāsta AS Valmieras piens ražošanas direktors Māris Cers.

Ideja sākt šāda veida biezpiena ražošanu, Valmieras piens meistariem radās, vēloties pircējiem piedāvāt pēc iespējas tradicionālākas konsistences un garšas biezpienu.

"Izvēloties jaunā produkta iepakojumu, raudzījāmies, lai tas būtu praktisks un vienlaikus ērts lietošanā, tādējādi graudainais biezpiens pieejams vakuumā, kas ļauj dabīgā un drošā veidā pagarināt produkta derīguma termiņu līdz 12 dienām. Tā kā produktu piedāvājam laikā, kad pircēji atpūšas ārpus pilsētu burzmas, iepakojums ir ērts un praktisks gan līdzņemšanai piknikā, gan ceļojumā, jo ir viegli atverams, noplēšot iepakojuma stūrīti," saka Valmieras piens tirdzniecības un mārketinga direktors Guntars Grīnliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Gatavi ražot sieru ar «šleifīti»

Kristīne Stepiņa, 29.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Latvijas piens investējis ražošanas attīstībā, uzlaboti uzņēmuma vadības procesi; eksporta tirgos ražotājs gatavs startēt ar nestandarta risinājumiem.

2018. gadā Jelgavas uzņēmums Latvijas piens bijis otrais lielākais piena pārstrādātājs Latvijā, piekāpjoties vien Latgales ražotājam AS Preiļu siers, akcentē SIA Latvijas piens valdes loceklis Jānis Cipulis. 2018. gadā SIA Latvijas piens pārstrādājusi 80 tūkstošus tonnu piena, bet šogad plāno šo apjomu palielināt. Uzņēmuma galvenais fokuss ir industriālo piena produktu eksports, vietējā tirgū nonāk 20% tur saražotās produkcijas, vislabāk zināmais produkts ir Trikātas Sniega bumbas.

Stiprina uzticību

Šī gada februārī aprit divi gadi, kopš Vācijas kompānijas Fude+Serrahn Milch- produkte meitas uzņēmums Eximo Agro-Marketing iegādājās SIA Latvijas piens kontrolpaketi no kooperatīva Latraps. Vācijas uzņēmumam pieder 75,1% SIA Latvijas piens kapitāla daļu. Šie uzņēmumi ietilpst Vācijas koncernā DMK Deutsches Milchkontor GmbH. «SIA Latvijas piens attīstībā vērojamas pozitīvas tendences, bet tā kā esam izvirzījuši nopietnus mērķus, šobrīd vēl neesam tur, kur vēlamies būt,» atzīst J. Cipulis, kurš ir arī Eximo Agro-Marketing valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Sausnīša un Strautiņa laiks Rīgas piena kombinātā noslēdzies; vadību pārņem Beshmeļņickis

Lelde Petrāne, 12.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Rīgas piena kombināts akcionāru sapulcē šodien ievēlēta jauna uzņēmuma padome. Par jauno padomes priekšsēdētāju ievēlēts AS Rīgas piena kombināts vairākumakcionārs Andrejs Beshmeļņickis, liecina uzņēmuma publiskotā informācija.

Par padomes priekšsēdētāja vietnieku ievēlēts ilggadējs piensaimniecības eksperts un bijušais AS Valmieras piens valdes priekšsēdētājs Harijs Panke. Par padomes locekļiem ievēlēti vadības konsultante un bijusī AS Hansabanka (tagad AS Swedbank) valdes priekšsēdētāja Ingrīda Blūma, investīciju eksperts un Latvijas Privātā un Riska kapitāla asociācijas valdes priekšsēdētājs Edgars Pīgoznis un starptautiska investīciju fonda Meridian Capital pārstāvis Nodir Normatov.

«2013.gads mums ir nesis pirmos darba augļus, kopš īstenojām 30 miljonu eiro investīciju programmu. Šogad nostiprinājām pozīcijas Lietuvas, Igaunijas un Azerbaidžānas tirgos, pašlaik strādājam pie ieiešanas Baltkrievijā, Ukrainā, Kazahstānā,» norāda A. Beshmeļņickis.

Komentāri

Pievienot komentāru