12 jautājumi, kas jāuzdod, lai izvēlētos piemērotāko Google AdWords reklāmas pakalpojuma sniedzēju 

Tirgū ir pietiekami daudz piedāvājumu no aģentūrām, kas sniedz interneta mārketinga pakalpojumus. Ja esat nolēmuši izvēlēties aģentūru, lai piesaistītu jaunus klientus Google meklētājā (AdWords), esiet gatavi saņemt piedāvājumus plašā cenu diapazonā: no «gandrīz par velti» līdz «ievērojamam ieguldījumam». Ne vienmēr piedāvājums «gandrīz par velti» būs tas sliktākais. Tomēr tas var nebūt arī pats labākais. Viss ir atkarīgs no tā, ko jūs vēlāties saņemt. Visbiežāk galvenais uzdevums ir piesaistīt jaunus klientus. Tomēr jāņem vārā, ka ir virkne faktoru, kas var ietekmēt šī rezultāta sasniegšanu un ne vienmēr rezultātu var panākt tikai ar reklāmas izvietošanu Google meklētājā. Šajā rakstā esmu apkopojis jautājumus, ko jāuzdod aģentūrai, lai saprastu, vai tā spēs sniegt to, ko vēlaties. Sākumā jāsaprot, kādi ir jūsu reklāmai izvirzītie mērķi. Apzinoties mērķus,  jūs varēsiet noformulēt precīzus jautājumus, lai saņemot atbildes, saprastu, vai šī aģentūra „runā ar jums vienā valodā”. Kad esat noformulējuši mērķi, aplūkojiet zemāk izvietoto tabulu un atrodiet tajā savai situācijai pimērotāko klienta profilu.

Jaunākie komentāri