Būvnieki atbild: Kāpēc ceļus nebūvē naktīs?
 

«Zemas satiksmes intensitātes gadījumā tas nav ekonomiski izdevīgi, jo nakts darbs ir krietni dārgāks. To nepraktizē nekur pasaulē (zema intensitāte ir tāda kā Latvijā vidēji uz valsts galvenajiem autoceļiem – mazāk par 10 – 15 tūkstošiem auto diennaktī),» laikrakstam Latvijas Avīze pamatojis Valdis Laukšteins, VAS Latvijas valsts ceļi tehniskais direktors. «Autoceļu būvē daļa tehnoloģisko procesu prasa iespējami labvēlīgākos apstākļus, piemēram, asfaltu vēlams ieklāt, izmantojot arī saules radiāciju (arī to, kas nāk cauri mākoņiem). Vēl svarīgāk tas ir pie virsmas apstrādes,» viņš norādījis laikrakstam, kas meklējis atbildi uz jautājumu - kāpēc ceļus nebūvē naktīs.

Jaunākie komentāri