TAVA izstrādā Latvijas tūrisma mārketinga stratēģiju 

Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) izstrādā Latvijas tūrisma mārketinga stratēģiju 2006.-2010.gadam, kas kalpos kā pamats tūrisma mārketinga aktivitāšu organizēšanai un valsts tūrisma tēla veidošanai. Stratēģijas pamatprincipu izstrādē TAVA aicinājusi līdzdarboties reģionālajiem pārstāvjiem, tūrisma profesionāļiem un augstskolu mācībspēkiem. Līdz šim TAVA mārketinga aktivitātes organizējusi vairāk balstoties uz piedāvājuma - pieprasījuma bāzi, un tām ir bijis salīdzinoši fragmentārs raksturs. Latvijas tūrisma mārketinga stratēģija ļaus mārketinga aktivitātes sistematizēt, stiprināt valsts kopējo tēlu un attīstīt tos tūrisma veidus un produktus, kas Latvijai būtu veiksmīgākie. Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijas pamatā būs valstu klasifikācija 3 kategorijās - augsti prioritārās valstis, prioritārās valstis un perspektīvās valstis, un katrai šai grupai tiks izstrādāta atšķirīga pieeja ienākošā tūrisma veicināšanā un valsts tūrisma tēla popularizēšanā. Lai stratēģija būtu maksimāli saskaņota ar visu tūrisma nozarē iesaistīto sektoru interesēm, TAVA organizēja sanāksmes ar reģionālajām tūrisma asociācijām, tūrisma industrijas pārstāvjiem un augstskolu pasniedzējiem. Reģionālie pārstāvji galvenokārt uzsvēra nepieciešamību attīstīt ne tikai Rīgu un tās apkārtnē esošos objektus, bet vērst uzmanību arī uz ienākošā un vietējā tūrisma veicināšanu Latvijas reģionos. Tūrisma profesionāļi uzsvēra sadarbību starp valsts un privāto sektoru kā vienu no galvenajiem priekšnoteikumiem veiksmīgas tūrisma attīstības nodrošināšanā, savukārt augstskolu mācībspēki akcentēja pētījumu bāzes nepieciešamību stratēģijas izstrādē, kā arī pastāvīgu darbu pie izpētes un stratēģijas pielāgošanas tirgus izmaiņām. Kā uzsver TAVA direktors Uldis Vītoliņš, Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijas izstrādē ar savu viedokli aicinātas piedalīties visas tūrismā iesaistītās puses, tāpēc zināmā mērā tā uzskatāma par nozares kopīgu projektu. Šobrīd TAVA aktīvi darbojas dokumenta izstrādē, un tiek plānots, ka stratēģijas prezentācija varētu notikt jau 27.jūlijā. Avots: TAVA

Jaunākie komentāri