Vadītājs mācās: Makroekonomika un inovācijas 

Esmu sākusi mācīties Komercizglītības centra Biznesa meistarklasē. Šī mācību programma mani uzrunāja ar to, ka sešu mēnešu garumā pie visnotaļ spilgtiem biznesa treneriem ir iespēja iegūt zināšanas un jaunas idejas gan par biznesa plānošanu un stratēģiju, gan par personāla vadību, mārketingu un personības attīstību. Mērķauditorija- cilvēki, kas ikdienā nodarbojas ar uzņēmuma vadības lietām, profesionāļi, kas zina, prot un dara.   Ir labi zināms teiciens, ka jāmācās ir visu mūžu. Un galu galā tā nav tikai sausa runa  – ikdienas rutīna dara savu un cilvēks brīžam sajūtas mazliet iestidzis – vienu problēmu atrisini, piecas jaunas ir radušās vietā, un atkal viss sākas no gala. Normāls darba ritms, strādājot atbildīgā amatā. Pamācīties kaut ko, paplašināt apvāršņus nebūtu slikti, bet ej, nu atrodi laiku vēl vienai izglītībai!   Atšķirībā no mācību programmām dažādās augstskolās, kur zinību apguvei jāziedo, piemēram, vakari vai nedēļas nogales, šajās mācībās ir ieplānotas divas, trīs nodarbības mēnesī, dažādās nedēļas dienās. Lai arī nodarbības notiek no deviņiem rītā līdz pieciem vakarā, kas principā nozīmē to, ka šī darbadiena tiek pilnībā atvēlēta mācībām, aizņemtam cilvēkam patīkami ir tas, ka praktiski nav mājasdarbu – intensīvs darbs notiek nodarbībās uz vietas. Vēl iepriecina tas, ka mācību grupas ir nelielas – tātad, nekādas milzu auditorijas, kurā, lēnām snaužot pie pierakstiem, klausīties bezgalgarā lektora monologā.

Jaunākie komentāri