Viedoklis: Kāpēc joprojām iepērkamies veikalos? 

Statistikas dati liecina, ka mazumtirdzniecības apgrozījums Latvijā pieaug. Kaut gan demogrāfiskā situācija neiepriecina un konkurence mazumtirdzniecībā ar katru gadu saasinās, tirdzniecības centri lepojas ar apmeklētāju skaita un vidējā pirkuma summas pozitīvu dinamiku. Izaugsme tiek skaidrota gan ar iedzīvotāju ienākumu palielināšanos, gan veiksmīgām mārketinga aktivitātēm. Jaunākie pētījumi apstiprina, ka, neraugoties uz interneta tirdzniecības straujo attīstību, veikalu apmeklēšana Latvijā joprojām ir viena no iecienītākajām iedzīvotāju brīvā laika pavadīšanas nodarbēm. Vai tas ir tikai un vienīgi «labs mārketings» – pārdomāts pozicionējums un konkurētspējīgs piedāvājums?

Jaunākie komentāri