Viļņas mērs: svarīgākais ir piesaistīt uzmanību 

Viļņas mēra Artūra Zuoka vārds ir izskanējis visā pasaulē: te viņš paziņo par cīņu ar automašīnu novietošanu neatļautās vietās, un to, kas notiks ar likumpārkāpējiem, demonstrē, ar armijas bruņutransportieri pārbraucot pāri uz riteņbraucēju celiņa novietotam mersim, te – rosina Lietuvai iegādāties kādu no Grieķijas salām. Ir pagājis kāds laiks, kopš piesaistījāt starptautisku uzmanību, inscenējot nepareizi novietota mersedesa samīcīšanu ar bruņmašīnu. Ko ar šo uzmanību esat iesācis? Iespējams, ka tā ir kļuvusi par veiksmīgāko visas Lietuvas reklāmu. Šai reklāmai iztērējām 2500 eiro, bet publicitātes vērtība, ko šā videoklipa dēļ saņēmām, tiek lēsta uz astoņiem miljoniem eiro. Tāpēc pirmām kārtām tas bija ļoti veiksmīgs ieguldījums pats par sevi. Ieguvums man pašam ir tāds, ka nu man ārzemēs oficiālās tikšanās reizēs un konferencēs ir vieglāk ar cilvēkiem sarunāties, jo ļoti daudzi šo video ir redzējuši, tas ir kļuvis par simbolu.

Jaunākie komentāri