Citas ziņas

easyJet reklāmā mānās

, 29.10.2008

Jaunākais izdevums

Lielbritānijas zemo cenu pārvadātājs easyJet ir pārkāpis reklamēšanās noteikumus, savā reklāmā apgalvojot, ka easyJet biļešu cenas ir līdz pat 65% zemākas nekā British Airways piedāvātās cenas septiņos maršrutos, ziņo BBC.

Atbildot uz easyJet reklāmu, kas publicēta avīzē, British Airways (BA) norāda, ka neviens no easyJet minētajiem maršrutiem nav par 65% lētāks par BA piedāvājumu.

Lielbritānijas Reklamēšanās standartu aģentūras lēmums bijis par labu BA. Tā kā easyJet nevarēja pierādīt savu taisnību, aviokompānija solījusi, ka darīs visu iespējamo, lai šādas kļūdas vairs nerastos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

EasyJet nostiprinās Igaunijā

Jānis Rancāns, 20.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas zemo cenu aviokompānija EasyJet šā gada ziemā uzsāks lidojumus jaunā maršrutā uz Igaunijas galvaspilsētu Tallinu.

Aviokompānija iecerējusi ziemā uz Tallinu, papildus jau esošajiem lidojumiem, doties no Getvikas lidostas Londonā. No Getvikas EasyJet jaunus lidojumus plāno arī uz Menas salu un Turīnu.

EasyJet uzsāks arī jaunus lidojumus no Eseksas uz Ženāvu un Venēciju, no Mančesteras uz Telavivu, no Ņūkāslas uz Amsterdamu un no Bristoles uz Kopenhāgenu. Šā gada ziemā EasyJet paredzējis veikt lidojumus kopumā 280 maršrutos.

Igaunija ir vienīgā Baltijas valsts, uz kuru lido EasyJet. Britu lidsabiedrība iepriekš veica reisus arī no Rīgas uz Berlīni, tomēr 2008. gadā EayJet tos slēdza. Pašlaik EasyJet lido uz Tallinu no Stanstedas lidostaas Londonā un Liverpūles.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, degvielas krīze, ir par pamatu baumām, par to, ka Rīgas lidostā šogad kļūs par vienu lidsabiedrību mazāk.

easyJet lidojumus uz Latviju ir veicis kopš 2004. gada novembra. Saavukārt kompānijas trešā ceturkšņa rezultāti pierāda, ka tās galvenā izaugsme vērojama Londonā (Getvikas lidostā), Francijā, Itālijā un Spānijā.

Jau tagad biļetes maršrutā Rīga-Berlīne-Rīga aviokompānijas mājas lapā var pasūtīt tikai līdz šī gada 2. novembrim. Maršruts Berlīne-Rīga nebūs pieejams easyJet ziemas lidojumu grafikā, jo tas nav attīstījies kā aviokompānijas vadība bija cerējusi, tādēļ arī pieņemts lēmums to neiekļaut ziemas lidojumu grafikā. Pasažieri, kuri rezervējuši jebkuru lidojumu, varēs tās izmantot šajā maršrutā līdz vasaras lidojuma grafika beigām. Tomēr cerība, ka easyJet pavisam nepametīs Rīgas lidostu tomēr pastāv, jo vasaras grafiku lidsabiedrība šogad sola publicēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

EasyJet atrisina strīdu ar dibinātāju

Lelde Petrāne, 11.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas zemo cenu kompānija easyJet pirmdien paziņojusi, ka ir atrisinājusi zīmola licences strīdu ar easyGroup, kā rezultātā aviosabiedrība saglabā savu easyJet nosaukumu un dibinātājs Stelioss Hadži-Īonau (Stelios Haji-Ioannou) zaudē tiesības iecelt pašam sevi par priekšsēdētāju, ziņo The Wall Street Journal.

Vienošanās ļauj easyJet sākt sadarbību zīmola jautājumos ar citiem ceļojumu pakalpojumu sniedzējiem.

«Es uzskatu, ka pārskatītā vienošanās labāk saskaņo easyJet akcionāru un licenciāra intereses,» sacījis easyJet priekšsēdētājs Maiks Rake.

EasyJet tiesības turpināsies 50 gadus ar vismaz 10 gadu saistībām. Par pirmo gadu S. Hadži-Īonau saņems fiksētu maksājumu 3,9 miljonu Lielbritānijas sterliņu mārciņu (3,1 miljons latu) apmērā, šai summai pieaugot līdz 4,95 miljoniem mārciņu nākamajā gadā.

Pēc tam aviosabiedrībai būs jāveic ikgadējs atlīdzības maksājums 0,25% apmērā no ieņēmumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

140 pasažieri, kuri easyJet vainas dēļ uz divām dienām bija iestrēguši Bukarestē, sola iesūdzēt aviokompāniju tiesā. easyJet reiss uz Bulgārijas galvaspilsētu Sofiju bija nomaldījies un galu galā lidmašīna nosēdās Rumānijā, Bukarestē, ziņo Bulgarian News Network.

easyJet reisam no Londonas sestdien, 3. janvārī plkst. 20.30, bija jānosēžas Sofijā, taču galu galā lidmašīna pasažierus aizveda uz Bukaresti, aizbildinoties, ka Sofijas lidosta nelabvēlīgu laika apstākļu dēļ tobrīd esot bijusi slēgta, lai gan patiesībā lidosta darbojās kā parasti.

Tagad easyJet maldinošā reisa pasažieri vēlas tiesas ceļā no aviokompānijas piedzīt kompensāciju.

Sofijas lidostas pārstāvji apstiprinājuši, ka lidosta minētajā laikā darbojusies, un visi iemesli, kāpēc easyJet lidmašīna nolaidās Bukarestē nevis Sofijā, radušies easyJet dēļ.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2008. gadā Lielbritānijas reklāmas standartu administrācijas (Advertising Standards Authority) saņēmusi 26 433 sūdzības par 15 556 reklāmām, ziņo Guardian.

Piedāvājam aplūkot dažas no nemīlētākajām reklāmām Lielbritānijā.Britus šokējušās reklāmas img src="http://www.db.lv/gfx/movico1.png" / img src="http://www.db.lv/gfx/fotoico1.png" /

1. Barnado's reklāma. 840 sūdzības. Reklāmas mērķis ir palielināt Lielbritānijas iedzīvotājiem izpratni par bērnu izmantošanu.

2. Volkswagen reklāma. 743 sūdzības. Lielbritānijas iedzīvotāji ir uztraukušies par suņa veselību reklāmas filmēšanas laikā, kā arī par to, ka tiek pārkāpts ceļu satiksmes drošības likums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

15.maija sācies LIVE RĪGA vasaras mārketinga komunikācijas kampaņas periods 11 valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zvied€rijā.

Reklāmas kampaņa ilgs līdz jūnija beigām, un tās kopējais plānotais budžets ir 650 000 latu.

LIVE RĪGA vasaras kampaņas mediju stratēģija, paredz, ka būtiskākie komunikācijas kanāli mērķa auditoriju sasniegšanai ir internets, vides reklāma un reklāma presē. Kampaņas mērķa auditorija ir ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecuma grupā no 25 - 55 gadiem.

Izvēlētie reklāmas kanāli:

* Vācijā – reklāma internetā un vidē;

* Krievijā – reklāma internetā, kā arī vides reklāma Maskavā un Sanktpēterburgā;

* Somijā – reklāma internetā, televīzijā un vidē;

* Zviedrijā – reklāma internetā un presē;

* Norvēģijā – reklāma internetā un presē;

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

easyJet audzē peļņu, tomēr nākotnē neraugās optimistiski

Jānis Rancāns, 15.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zemo cenu aviokompānijas easyJet peļņa biznesa gada laikā, kas noslēdzies septembtī, pieaugusi par 86%. Lidsabiedrība arī brīdinājusi par nopietnu ekonomisko neskaidrību nākotnē, vēsta AP.

Lidsabiedrības peļņa bijusi 358 miljonu ASV dolāru apmērā, savukārt gadu iepriekš easyJet peļņa bija 192 miljoni ASV dolāru. easyJet ieņēmumi bijuši 5,48 miljardi ASV dolāru.

Aviokompānija arī norādījusi, ka minētajā periodā izjutusi ekonomisko spiedienu, kuru izraisījis zemā patērētāju pārliecība. Šā gada jūnijā – augustā, salīdzinot ar aizvadīto gadu, par 4% samazinājies brīvdienu rezervāciju skaits.

Tāpat easyJet norāda, ka nākamajā gadā tai nāksies atvēlēt papildus 349 miljonus ASV dolāru, lai segtu degvielas izmaksas.

Augstās degvielas cenas bieži tiek uzskatītas par lielākajiem avionozares izaicinājumiem – piemēram, IAG, kurai pieder BA, Iberia un nesen BMI – šā gada trešajā ceturksnī degvielai iztērējusi 1,9 miljardus ASV dolāru, vēsta Sky News.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūkstošiem Lielbritānijas zemo cenu aviokompānijas easyJet pasažieru nācies samierināties ar lidojumu kavēšanos un pamatīgām rindām lidostās, kad visā Eiropā pārtrauca strādāt lidsabiedrības datorsistēma.

Lidsabiedrības galvenajā bāzē – Londonas Getvikas lidostā - atcelti 14 lidojumi, bet pārējie kavējušies vidēji divas stundas. Izveidojušās lielas rindas pie aviokompānijas reģistrācijas galdiņiem, jo tehnisku problēmu dēļ reģistrēties lidojumam nav bijis iespējams internetā.

easyJet atzinusi, ka problēmas tās datorsistēmas piemeklējušas visā Eiropā un tāpēc reģistrācija lidojumiem notikusi manuāli, kas prasījis daudz ilgāku laiku. Pretēji Eiropas regulām, pasažieriem, kuru lidojumi tika atcelti, netika piedāvātas viesnīcas, bet gan norādīts izmēģināt veiksmi, kad datorsistēmas atsāks darbu, vēsta ārvalstu plašsaziņas līdzekļi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

EasyJet aktīvi iesaistās «cīņā par Maskavu».

Jānis Rancāns, 04.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas otra lielākā zemo cenu aviokompānija EasyJet plāno ieiet Krievijas tirgū. Lidsabiedrība jau lūgusi atļauju lidojumu uzsākšanai starp Londonu un Maskavu, kā arī aizvada sarunas ar Sanktpēterburgas lidostu Pulkovo par lidojumu uzsākšanu uz Lielbritāniju un Zviedriju.

Lidojumus no Sanktpēterburgas EasyJet varētu uzsākt 2013. gada vasarā, vēsta PBK Daily. Turpmākajos lidsabiedrības plānos ietilpst arī lidojumu nodrošināšana no vēl trijām Krievijas pilsētām uz Londonu, Edinburgu un Mančestru. Kā norādīja Sanktpēterburgas lidostas Pulkovo pārstāvji, EasyJet vispirms nepieciešams iegūt atļauju lidojumu nodrošināšanai minētajos maršrutos.

Zemo cenu lidsabiedrībai nepieciešams uzvarēt Lielbritānijas civilās aviācijas pārvaldes izsludinātajā konkursā par lidojumu nodrošināšanu maršrutā Maskava – Londona. Uz lidojumiem pretendē arī kompānija Virgin Atlantic un British Airways.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

easyJet iegādājas 15 jaunas lidmašīnas

Ritvars Bīders, 04.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas zemo cenu aviokompānija easyJet nolēmusi iegādāties15 jaunas Airbus A320 lidmašīnas 1,1 miljarda ASV dolāru vērtībā, paturot iespējas iegādāties vēl 33 šādus gaisa kuģus, ziņo AFP.

Līguma nosacījumi paredz, ka easyJet jaunās lidmašīnas saņems laika posmā no 2012. līdz 2014. gadam.

Airbus norāda, ka, lai arī 15 A320 gaisa kuģu cena ir aptuveni 1,1 miljards dolāru, easyJet piešķirtas ievērojamas atlaides. Atlaižu apjoms gan netiek publiskots.

easyJet savā 2009./2010. finanšu gadā, kas noslēdzās pērn septembrī, nopelnīja 154 miljonus sterliņu mārciņu. Iepriekšējā finanšu gadā easyJet nopelnīja 55 miljonus mārciņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu zemo cenu lidsabiedrības easyJet dibinātājs Stelis Hadži-Joannu veidos zemo cenu lielveikalu ķēdi, lai šajā jomā konkurētu ar tādiem mazumtirdzniecības tīkliem kā Aldi un Lidl.

Veikalu ķēde, kas nodēvēta par easyFoodstore, darbību vispirms uzsāks Lielbritānijā un galvenokārt nodarbosies ar lētu, konservētu un pusfabrikātu pārtikas produktu tirdzniecību. «Man ir sajūta, ka pārtikas tirdzniecības tirgū ir vieta vēl vienam zemo cenu spēlētājam,» sacījis Stelis Hadži-Joannu.

easyJet dibinātājs sarunā ar Bloomberg skaidroja, ka veikals būs paredzēts galvenokārt mazturīgajiem, un uz to viņu pamudinājuši novērojumi citās valstīs, kā arī pieredze, vadot labdarības organizāciju Kiprā.

Pašlaik par paredzēto tirdzniecības uzņēmuma turpmāku attīstību sīkāk pagaidām neesot izlemts, atzina easyJet dibinātājs, vien norādot, ka lielveikalu ķēde nākamajos gados varētu izplesties, izmantojot situāciju mazumtirdzniecības īpašumu tirgū, kas Lielbritānijā piedzīvojis lejupslīdi. Līdz gada beigām paredzēts atvērt vienu veikalu Austrumlondonā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

easyJet pametīs Somiju

Ritvars Bīders, 18.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada vasarā Lielbritānijas zemo cenu aviokompānija easyJet pametīs Somijas tirgu, šādu lēmumu pamatojot ar pārāk zemo Somijas reisu popularitāti, atsaucoties uz Somijas mediju informāciju, ziņo Dzd.ee.

Pēdējais easyJet reiss no Somijas uz Lielbritānijas pilsētu Mančestru notiks šā gada 13. jūnijā, savukārt pēdējais reiss uz Londonu plānots 22. jūnijā. Pēdējais lidojums no Somijas uz Parīzi notiks 7. jūlijā.

easyJet patlaban sazinās ar tiem cilvēkiem, kuri iegādājušies biļetes šiem reisiem pēc minētajiem datumiem.

Jau ziņots, ka Starptautiskās lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse piekrīt airBaltic prezidenta Bertolta Flika pieņēmumiem, ka, iespējams, pēc dažiem gadiem Ryanair no Rīgas vairs nelidos. «Ja Ryanair aizies uz Tukuma lidostu, tad, visticamāk, Rīgā atgriezīsies zemo cenu aviokompānija easyJet,» norāda A.Luhse.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Belokon Holdings: No Interpola meklēšanā esošo personu saraksta izslēgtas bijušās Manas Bank amatpersonas

LETA, 13.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskās kriminālpoliciju organizācijas Interpola ģenerālsekretariāts izslēdzis bijušās AS Manas Bank amatpersonas Jevgēniju Verbicki, Juriju Kačnovu un Anitu Lasi no Interpola meklēšanā esošo personu saraksta, informēja kompānijā AS Belokon Holdings.

Minētās personas Interpola meklēšanas sistēmā ievietoja Kirgizstāna, izmantojot savas Interpola dalībvalsts tiesības.

Šā gada 3.jūlijā Interpola Ģenerālsekretariāts un iepriekš Interpola Failu kontroles komisija, izskatot bijušo Manas Bank amatpersonu sūdzību, ir atzinušas par nepamatotu Kirgizstānas rīcību, ievietojot meklējamo personu sarakstā Verbicki, Kačnovu un Lasi, informēja Belokon Holdings.

Telekompānijas TV3 raidījums Nekā personīga pērnvasar ziņoja, ka Interpola starptautiskajā meklēšanā izsludinātas trīs baņķierim Valērijam Belokoņam tuvu stāvošas personas, kuras par iespējamām finanšu mahinācijām vēlas atrast Kirgizstānā, kur tika izmeklēti iespējami noziegumi, kas saistīti ar bijušā Kirgizstānas prezidenta Kurmanbeka Bakijeva ģimenes cilvēkiem. Interpola ziņojumos Kirgizstānas galvaspilsētas Biškekas tiesa Lasi, Verbicki un Kačnovu vainoja nelikumīgi iegūtas naudas legalizācijā, starptautiskā un organizētā noziedzībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Manas Bank amatpersonām jaunas problēmas ar Kirgizstānas valdību

Ieva Mārtiņa, 10.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izmantojot tiesiskuma izpratnes dubultstandartus jeb bijušās PSRS laiku prettiesiskās ietekmēšanas metodes, proti, «nav cilvēka - nav problēmas», Kirgizstānas varas iestādes veic kārtējo nelikumīgo rīcību - tās ir izsludinājušas Interpola meklēšanā Manas Bank amatpersonas.

Tikmēr starptautiskā likumdošana stingri paredz, ka, lai personu izsludinātu Interpola meklēšanā, ir jābūt attiecīgam prokurora apstiprinātam izmeklētāja lēmumam, uzsver baņķieri, Valērijam Belokoņam piederošās Manas Bank valdes priekšsēdētājs Jevgeņijs Verbickis. Viņš norādīja, ka par meklēšanā izsludinātajām Manas Bank amatpersonām krimināllietā šāda lēmuma nav.

Šādu Kirgizstānas valdības rīcību J. Verbickis skaidro ar pamatotām bailēm par nelabvēlīgu Starptautiskās Arbitrāžas lēmumu. Manas Bank kopā ar nolīgto starptautisko juridisko kompāniju Clifford Chance turpina ar starptautisko tiesvedību saistīto procesu par nelikumīgi atņemtā īpašuma un saistīto zaudējumu kompensāciju, tai skaitā, arī par ne mazsvarīgo reputācijas nepamatotu aizskārumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Kaimiņš: Nevarēju vairāk runāt par OIK, jo atrados kamerā

Sandris Točs, speciāli DB, 27.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Piecas dienas pēc manas pret Rasnaču vērstās runas es tiku arestēts. Nevis demisionēja Rasnačs, bet apcietināja Kaimiņu,» sarunā ar DB rezumē Latvijas Republikas Saeimas deputāts Artuss Kaimiņš

Jūs aizturēja Saeimas sēdes sākumā. Kas bija tas, ko jūs nepateicāt?

Vispirms es izstāstīšu, ko es pateicu. Iepriekšējā Saeimas sēdē pirms manas aizturēšanas es uzkāpu tribīnē. Galvenā lieta man bija pateikt, ka tie, kas balsos «pret» Rasnača demisiju, atturēsies vai izraus savas kartes no balsošanas mašīnas, tie atbalsta maksātnespējas administratoru mafiju Latvijā. Tas bija ar piemēriem, kāpēc tas tā ir. Tad pēkšņi tajā Saeimas sēdē tika izsludināts pārtraukums līdz nākamās nedēļas trešdienai.

Varbūt tomēr atgādiniet, ko minējāt savā slavenajā runā?

Es pateicu zināmo faktu, ka tieslietu ministrs Rasnačs Facebook mierīgi lielās ar debiju supošanā tās dienas vakarā, kad tika nošauts Mārtiņš Bunkus, un neuzņemas nekādu - ne morālo, ne politisko atbildību. Neveic savus ministra pienākumus. Uzskata, ka viss ir labi. Šo runu jūs varat paskatīties manā Fb laika joslā 14.jūnijā, ja interesē. Taču es pieprasīju vēl vienu demisiju, kas ir, manuprāt, absolūti nepieciešama. Ašeradena kungam. Trīs mēnešus iepriekš, kad es 8.martā uzkāpu tribīnē, toreiz es teicu: Ašeradena kungs, es nebalsošu par jūsu demisiju, jo jūs no šīs tribīnes solījāt, ka OIK ir negodīgs nodoklis, kurš nedrīkst būt, un ka jūs atbildēsiet pēc lietas būtības, un ka šī lieta Latvijā tiks izbeigta. Šis slēptais OIK nodoklis. Ašeradena kungam bija trīs mēneši. Ir rakstīti kopā, ja es nemaldos, 19 pieprasījumi. Bet Saeimas pieprasījumu komisijā tie visi ir noraidīti. Ašeradena kungam nav bijis jāatbild uz šiem jautājumiem. Tā vietā Ašeradena kungs sasauca darba grupu ar 35 cilvēkiem par valsts naudu. Noīrēja ārpakalpojumu par valsts naudu, nedomāju, ka tas bija lētākais. Kas tā bija par firmu? Ernst&Young, man liekas. Tātad 35 cilvēki un Ernst&Young ies un pārbaudīs spēkstacijas. Rezultātā nupat Ašeradens iznāca un pateica: esam secinājuši, ka ar OIK neko nevar izdarīt, to nevar izbeigt, bet, redziet, mēs darba grupā esam baigi strādājuši. Nu mēs redzam arī, kā tika izvēlēts VID ģenerāldirektora amata kandidāts Skujiņš, kur vesela darba grupa, vesela komisija sēdēja. Arī ne par mazu valsts naudu. Bet Aldis Gobzems vienkārši piecpadsmit minūtes pasēdēja internetā. Un saraka visas šīs te shēmas, no kurienes nāk Skujiņš, Martinsona kungs un viss pārējais šajā sakarā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labi pazīstamajā parfimērijas uzņēmumā Dzintars ieplūdināts arī padomju režīma upura fabrikanta Antona Rimeika mūža darbs.

Kas cenšas, tas sasniedz — tik kodolīgi fabrikanta Antona Rimeika panākumus biznesā raksturoja dzejnieks Ēriks Ādamsons. Sākot no nekā, 11 gadu laikā Antons Rimeiks izveidoja ķīmisko, sveču un tūbiņu fabriku Inženieris–ķīmiķis Antons Rimeiks un ražoja populāro zobu pastu Mētra, sejas krēmu Rota, ziepes un sveces.

— Vienkāršu ļaužu japānietes pēc kāzām nokrāso zobus melnus, bet pie mums, paldies Dievam, par skaistiem arvien uzskatīti tikai tādi zobi, kas spoži viz kā perlamutrs. Tādēļ arī zobu kopjamie līdzekļi allaž mūsu zemē bijuši lielā godā un it sevišķi tagad, kad mūsu ķermenis kļuvis vārīgāks kā senos laikos un ēdieni tapuši izsmalcinātāki un reizē ar to arī kaitīgāki zobiem. Bet ilgus gadus mums nebija savas latvju zobu pastas un tikai 1929. gadā Armijas ekonomiskā veikala toreizējais priekšnieks pulkv. Alksnis ierosināja jauno inženieri ķīmiķi tādu radīt. Rimeiks, kas jau 1927. g. ar trim draugiem inženieriem pagatavoja kādu zobu krēmu un pēc tam sveces, ķērās pie darba un pusgada laikā, apkrāvies neskaitāmām pudelītēm un grāmatām un sēdēdams savā laboratorijā pie uguns kā kāds viduslaiku alķīmiķis, jauca krītu ar dziedniecības ziedēm, piparmētru un dažādām ēteriskām eļļām, līdz pagatavoja vajadzīgos paraugus, — raksta Ēriks Ādamsons 1938. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

easyJet gada peļņa gandrīz uz pusi mazāka

, 20.11.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas zemo cenu aviokompānijas easyJet peļņa 2007./2008. finanšu gadā, kas noslēdzās 30. septembrī bija 123.5 miljoni ASV dolāru, kas ir par 45% mazāk nekā 2006./2007. finanšu gadā, ziņo Associated Press.

easyJet apgrozījums 2007./2008. finanšu gadā palielinājās par 31.5% līdz 3.5 miljardiem ASV dolāru.

Gada laikā easyJet un GB Airways, kuru easyJet iegādājās šī gada janvārī, pārvadāja 43.7 miljonus pasažieru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijai EasyJet ir 90 dienas laika, lai sakārtotu lidojumu atiešanas laikus vai arī kompānijai būs jāmaina nosaukums. Tā paziņoja easyGroup īpakšnieks Sers Stelioss Hadži-Joanu (Sir Stelios Haji-Ioannou).

Vēstulē EasyJet S. Hadži-Joanu norādīja, ka lidojumu punktualitāte, it īpaši no Getvikas lidostas, ir zem katras kritikas, kas iedragā aviosabiedrības tēlu, jo presē parādās arvien vairāk nepatīkamāki virsraksti attiecībā uz šo problēmu.

Viņš arī norāda, ka laikraksta Sunday Times pētījums parāda, ka vairāk nekā puse no EasyJet lidojumiem no Getvikas lidostas kavējas, kas ir sliktāks rādītājs nekā Air Zimbabwe.

«Šis apkaunojošais salīdzinājums ar Air Zimbabwe var ļoti spēcīgi iedragāt easyGroup reputāciju. Ja EasyJet līdz 17. oktobrim neuzlabos situāciju, kas atbildīs easyGroup prasībām, tad tai nāksies šķirties no mūsu vārda,» uzsvēra S. Hadži-Joanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Pārāk liels vīriešu skaits un ziedojumu vākšana neļauj pacelties easyJet lidmašīnai

Lelde Petrāne, 22.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijā bāzētā lēto cenu aviokompānija easyJet bijusi spiesta lūgt četriem pasažieriem izkāpt no lidmašīnas, kas plānojusi doties no Liverpūles uz Ženēvu, jo tās svara ierobežojums pārsniegts par 300 kilogramiem, vēsta thelocal.se.

Iemesls bijis «ārkārtīgi lielais pasažieru - vīriešu īpatsvars» Airbus A319 lidmašīnā, informējusi easyJet.

Lidmašīnā atradušies 135 vīrieši un tikai 19 sievietes.

Pasažieri bijuši spiesti ziedot naudu, jo aviokompānija tiem brīvprātīgajiem, kas piekristu pamest lidmašīnu, piedāvājusi vien 100 Lielbritānijas sterliņu mārciņas katram. Galu galā savākts pietiekami daudz naudas, lai tiem četriem vīriešiem, kuri piekrituši pamest lidmašīnu, piedāvātu 200 Lielbritānijas sterliņu mārciņas katram.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

EasyJet novembrī pārvadājusi par 3.4% vairāk pasažieru

, 08.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas zemo cenu aviokompānija easyJet šī gada novembrī pārvadājusi 2.98 miljonus pasažieru, kas ir par 3.4% vairāk nekā pērn novembrī, ziņo The Press Association.

Kopumā šī gada vienpadsmit mēnešos easyJet pārvadājusi 44.37 miljonus pasažieru.

EasyJet lidmašīnu piepildījums šī gada novembrī bija 83.9%.

Pēc darbības rezultātu publicēšanas easyJet akcijas cena palielinājās par 2%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas zemo cenu aviokompānija easyJet šī gada martā pārvadāja 3.49 miljonus pasažieru, kas ir par 6.3% mazāk nekā attiecīgajā mēnesī pērn, ziņo Market WemeasyJet/em pasažieru skaits krīt, emRyanair /em- kāpjatch.

easyJet lidmašīnu sēdvietu piepildījums šī gada martā bija 84.7%, kas ir par 2.8 procenta punktiem mazāk nekā pērn martā. Arī Ryanair lidmašīnu sēdvietu piepildījums samazinājies – no 79% līdz 77%.

British Airways šī gada martā pārvadājis par 7% mazāk pasažieru nekā pērn martā. 13% kritums vērojams biznesa klasē un 6% ekonomiskajā klasē. British Airways lidmašīnu piepildījums samazinājies par 6.4 procenta punktiem līdz 72.7%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lielbritānijas EasyJet brīdina par referenduma iznākuma negatīvo ietekmi uz tās biznesu

LETA, 27.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas zemo cenu lidsabiedrība EasyJet pirmdien brīdināja, ka 23.jūnijā notikušā referenduma par izstāšanos no Eiropas Savienības (ES) rezultāti nākamo sešu mēnešu laikā negatīvi ietekmēs kompānijas darbību.

Lielbritānijas aviokompānija paziņoja, ka balsojums, kurā vēlētāji atbalstīja valsts aiziešanu no ES, vasarā ekonomikā un patērētāju vidū radīs neskaidrību.

Šīs neskaidrības ietekmē varētu samazināties EasyJet ienākumi, rēķinot uz vienu pasažiera vietu, kas ir nozīmīgs lidsabiedrību darbības efektivitātes rādītājs, vismaz sešus mēnešus līdz 30.septembrim varētu samazināties par 5% salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu, teikts kompānijas izplatītajā paziņojumā.

EasyJet norādīja, ka aprīlī-jūnijā tās rezultātus ietekmē līdz šim saistībā ar Francijas gaisa satiksmes kontrolieru streiku, Londonas Getvikas lidostas pārslogojumu un sliktajiem laikapstākļiem atceltais 1061 reiss.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

easyJet septembrī pārvadā par 22% vairāk pasažieru

, 06.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada septembrī Lielbritānijas zemo cenu aviokompānija easyJet pārvadājusi 4.2 miljonus pasažieru, kas ir par 0.8 miljoniem jeb 22.1% vairāk nekā attiecīgajā mēnesī 2007. gadā, informē kompānija.

easyJet lidmašīnu piepildījums šī gada septembrī bijis 86.9%. 2007. gada septembrī easyJet lidmašīnu piepildījums bija 85.2%.

Kopumā pēdējo 12 mēnešu laikā līdz šī gada septembrim easyJet ir pārvadājis 43.7 miljonus pasažieru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Ryanair lēto lidojumu ēru plāno arī Krievijā

Jānis Rancāns, 22.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īrijas zemo cenu aviokompānija Ryanair varētu uzsākt lidojumus arī uz Krieviju, atzinis lidsabiedrības vadītājs Maikls Olīrijs, kurš esot aizvadījis «izpētes» sarunas ar kaimiņvalsts lidostu pārstāvjiem.

«Mēs esam aizvadījuši sarunas ar vairākām lidostām, tās patlaban bija vērstas uz situācijas apzināšanu,» kompānijas pausto citē Irish Independent. Aizvadītajā nedēļā Krievijas varasiestādes pavēstīja, ka apsver zemo cenu aviokompāniju ļaut veikt pasažieru pārvadāšanu valsts iekšzemes maršrutos. Tāpat Krievija apsver iespēju veidot arī savas iekšzemes zemo cenu aviokompānijas.

Patlaban uz Krieviju lido tādas zemo cenu kompānijas kā Air Berlin, Spānijas Vueling, Turcijas Pegasus Airlines u. c.

Db.lv jau vēstīja, ka Eiropas otra lielākā zemo cenu aviokompānija EasyJet plāno ieiet Krievijas tirgū. Lidsabiedrība jau lūgusi atļauju lidojumu uzsākšanai starp Londonu un Maskavu, kā arī aizvada sarunas ar Sanktpēterburgas lidostu Pulkovo par lidojumu uzsākšanu uz Lielbritāniju un Zviedriju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aviosabiedrība SmartLynx Airlines Eiropas zemo cenu aviokompānijai easyJet iznomās sešas lidmašīnas, informē SmartLynx Airlines pārstāvji.

Šā gada novembrī SmartLynx Airlines parakstīja ilgtermiņa nomas līgumu ar easyJet Airline Company Ltd., kas paredz, ka SmartLynx iznomās easyJet sešas Airbus A320 tipa lidmašīnas. Četras no tām reģistrētas Latvijā, bet divas Igaunijā.

Lidmašīnas lidos no Tēgeles lidostas Vācijā uz dažādiem galamērķiem Eiropā.

Šis līgums ir turpinājums abu aviosabiedrību sadarbībai, kas sākta šī gada sākumā, kad SmartLynx izīrēja easyJet trīs lidmašīnas Airbus A320.

2016.gadā lidmašīnu pilna servisa nomas pakalpojumu segmentā "SmartLynx Airlines" koncerns bāzēja lidmašīnas Beļģijā, Čehijā, Francijā, Apvienotajā Karalistē, Spānijā, Turcijā un Vjetnamā, savukārt pasažieru čartera pārvadājumu segmentā koncerns apkalpoja klientus Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Francijā un Kosovā.

Komentāri

Pievienot komentāru