Jaunākais izdevums

Rīgas DJ skolā visi staigā zeķēs. Studenti sēž uz dīvāniem un gaida nodarbību - visam jāsākas plkst. 19.30. Nodarbības ir divas reizes nedēļā, un tajās bez pasniedzēja piedalās seši audzēkņi, raksta Diena.

Rīgas DJ skolā - Kristiānas Kalniņas un Kaspara Dabras lolotajā biznesa projektā - interesentiem jāmācās četri mēneši, un šī lieta ir visai nopietna. Nav runa tikai par sertifikātu, kas gala rezultātā tiks saņemts, bet arī par to, ka dīdžejošanu šeit uztver ļoti pamatīgi. Jau pāris minūšu pēc nodarbību sākuma notiek mutisks kontroldarbs par iepriekšējā nedēļā pārrunāto.

Pasniedzējs ir Rūdolfs Bauze jeb DJ Rudd - viens no vadošajiem Latvijas funky breaks un mash-up dīdžejiem un producentiem.

Uzņēmuma vadītāja Kristiāna Kalniņa saka, ka bizness, šķiet, sācies labi. Šai grupai nodarbības ilgst jau mēnesi un notiks līdz septembrim, nākamā grupa nāks mācīties jau 1. jūnijā. Nodarbības cena ir 20 eiro, mēnesī tie ir 170 eiro, viss četru mēnešu kurss maksā 680 eiro. Dīdžeju skola Ģertrūdes ielas namā nomā divas telpas. Vienā notiek DJ nodarbības, bet otrā tūliņ tiks vērta Lietuvas uzņēmuma DJshop.LT demonstrācijas istaba.

DJ skolas aparatūras iegāde kopā ar visiem datoriem, pultīm un projektoriem izmaksājusi ap 12 tūkstošiem eiro. Telpu nomā ik mēnesi tiek tērēti 500 eiro.

Papildu pakalpojumiem - izbraukuma DJ sesijām - pagaidām ir bijis tikai viens klients. Dīdžeju šovu savam korporatīvajam pasākumam noalgojusi Swedbank.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Par pasūtījumu trūkumu nav jāsūdzas

Kristīne Stepiņa, 15.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Korporatīvajās ballītēs nereti priekšroka tiek dota dīdžeju priekšnesumiem, nevis mūziķu apvienībām, kas spēlē dzīvajā; izmaksas nav noteicošais izvēles kritērijs

Kādreiz dīdžeji bija tikai klubos, tagad šādu muzikālu izklaidi piedāvā teju katrs sevi cienošs bārs. Visvairāk viņi tiek nodarbināti dažādos svētkos un festivālos, taču bieži vien ir manāmi arī privātos un korporatīvos pasākumos. Ar dīdžejiem strādā gandrīz visas pasākumu aģentūras, daži ir izveidojuši paši savus uzņēmumus.

Pieprasījums pēc dīdžejiem korporatīvajos pasākumos ir audzis, īpaši pieprasīti ir labi sava amata pratēji, atzīst SIA Elker īpašnieks Kaspars Erminass jeb DJ Erminass, kurš pirms pieciem gadiem savu hobiju pārvērta biznesā. «Šobrīd tiem dīdžejiem, kuri dara savu darbu labi, par pasūtījumu trūkumu nav jāsūdzas. Savulaik dīdžejošana bija sezonāls darbs, bet pašlaik pieprasījums ir izlīdzinājies, pasākumi notiek visa gada garumā,» stāsta K. Erminass. Labs dīdžejs, pēc viņa teiktā, ir tāds, pie kura mūzikas ir pilnas deju grīdas un lēkā gan tīņi, gan seniori.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ivars Saide 20 savas dzīves gadus ir strādājis šovbiznesa industrijā - bijis gan gaismotājs, gan dīdžejs, bet ar laiku sapratis, ka vēlas būt uzņēmējs un šobrīd veiksmīgi Balvos vada SIA Čivix, kas izstrādā, realizē un gaismo dažādus projektus.

Strādāt viņš sācis jau 14 gadu vecumā kā dīdžejs, paralēli mācoties un apgūstot skatuves tehniku. «Tas ir vairāku dzīves sakritību un mērķu kopums. Mana ikdiena jau no mazotnes ir bijusi ļoti dinamiska, jo pa dienu biju skolā, bet vakarā - darbā. Tas bija traks laiks,» atceras I. Saide.

Biznesa portāls db.lv pie uzņēmēja viesojās Latgales brauciena laikā, jo viņu kā vienu no aktīvākajiem vietējiem uzņēmējiem ieteica Balvu novada pašvaldībā.

Lai pasākuma pēcgarša būtu feina, viss ir jāizdara nevainojami un jaudīgi

Pats savu uzņēmumu - SIA Čivix - I. Saide dibinājis pirms pieciem gadiem. «Izlēmu dibināt uzņēmumu, kur es varu attīstīt savas idejas un gūt vēl nebijušu pieredzi,» stāsta I. Saide. Viņš lepojas, ka Balvu uzņēmums darbojas plašā mērogā. Tā, piemēram, tas gaismojis tādus pasākumus kā TV3 Jubilejas koncerts Dzintaru koncertzālē, Guntara Rača un grupas Saldās Sejas koncerts Jaunpiebalgā, Latvijas dziedošo aktieru salidojums Ikšķilē un citus. Uzņēmumam aktīvākais laiks ir vasaras sezona, kad komandai vajadzīgi papildspēki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dīdžejs [Ex] da Bass papildinājis aizvadītajā gadā klajā laisto koka saulesbriļļu kolekciju [EX] da Bass Collection ar jauniem modeļiem, informē [Ex] da Bass.

Kolekciju radīja uzņēmums Max Supreme. Šajā vasaras sezonā dīdžejs piedāvā savas kolekcijas Black modeļus ar ozolkoka tumšajiem rāmjiem, kā arī ir radīts jauns modelis dāmām.

«Brilles nav lētas, bet tas ir likumsakarīgi, jo tas ir roku darbs un nav masu produkts. Arī ozolkoka tumšajos rāmjos ir iestrādāts [EX] simbols, kas ir šīs kolekcijas pazīšanās zīme, kā arī mans autogrāfs. Komplektā nāk īpaša dizaina ādas maciņš,» stāsta [Ex] da Bass.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja ir brīvs laiks, nemaz nav jābūt klīstošajam holandietim, lai vismaz uz pāris stundām ieklīstu samērā klusajā Riharda Vāgnera ielā, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Lai arī nams, kurā pāris gadu dzīvojis un komponējis pats Rihards Vāgners, ir noplucis un pamests, tas nav šķērslis Riharda Vāgnera ielā esošajām kultūras, vēstures, mākslas un biznesa struktūrām, lai piesaistītu ne tikai tūristus, bet arī vietējos. Farmācijas muzejs, latviešu rotkaļu darinātas dzintara rotas, veloekskursijas, teātra klubs Austrumu robeža, izsmalcināta tēja un kafija, un, protams, leģendārā Ogres trikotāža un kafejnīcas Vecrīga smalkmaizīšu pazīstamā garša. Telpu nomas maksa šajā klusajā Vecrīgas ieliņā ir zemāka nekā, piemēram, tuvumā esošajā tirdzniecības centrā Galerija Centrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Korporatīvo pasākumu un svinību viesiem bieži vien ir maldīgs priekšstats, ka viss norit bez aizķeršanās, bet tas ir mīts.

Lai cik profesionāli pasākums būtu izplānots, vienmēr var notikt neiespējamais – sākot no skudru populācijas un beidzot ar situāciju, kad pasākuma galvenā organizatore pašā atbildīgākajā brīdī iesprūst labierīcībās.

Vairāki pasākumu organizatori dalījās ar saviem pieredzes stāstiem par likstām, misēkļiem un katastrofām, kas notikušas vai veiksmīgā kārtā tika novērstas pasākumu laikā.

Inese Lukaševska, aģentūras Luka dibinātāja:

Pasākumu organizatoram ir jāsaprot, ka, lai cik augstas klases profesionālis viņš būtu, vienmēr pastāv tā saucamie force majeure jeb ārkārtas neparedzamie apstākļi, kas var pilnībā apdraudēt pasākumu gaitu. Piemēram, mums ir bijis, ka zālājā, kurā paredzēts ekskluzīvs pasākums, pēdējā naktī uzrodas skudru populācija. Būtiski ņemt vērā, ka pasūtītājiem vienmēr var rasties vēlme pēdējā brīdī ko mainīt, piemēram, mums ir bijis gadījums, kad pēdējā naktī paprasa nobetonēt 50 metru celiņu no telts līdz jūras krastam, kā iemeslu minot nevēlēšanos sasmērēt ar smiltīm kurpes. Mums ir bijušas prasības pat izpūst lietus mākoņus. Pasākuma organizatoru uzdevums ir izvērtēt vēlmju adekvātumu un spēju to nodrošināt, lai tas nekaitētu pašam pasūtītājam, attiecīgi piedāvājot labāko alternatīvo risinājumu.Mums ir jāspēj prognozēt neprognozējamo – laika apstākļus, spējot nodrošināties pret tiem neatkarīgi no sezonalitātes. Jāsaprot, ka situācijās, kad pasākums notiek ārā, laika apstākļi ne tikai ietekmē tehnisko nodrošinājumu, vizuālo noformējumu, bet arī viesu vēlmi apmeklēt vai neapmeklēt kādu pasākumu. Jāspēj paredzēt cilvēku noskaņojumu un no tā izrietošo darbību vai bezdarbību, proti, būt pārāk pārdrošiem vai gluži pretēji – kūtriem, neiesaistoties nekādās darbībās. Tomēr nav iespējams paredzēt jautājumus, kas ietilpst force majeure kategorijā. Ne vienmēr var paredzēt cilvēku rīcību, un pat pēc 20 darba gadiem šajā lauciņā pārsteigumu netrūkts. Tāpat ir grūti paredzēt uzvedību, piemēram, zvēru vai putnu, ja tādus ir paredzēts iesaistīt pasākumos. Piemēram, mums ir bijis pasākums, kurā līgavas tērpu kolekcijas laikā bija paredzēts, ka virs podiuma lidos balti baloži, kuri skates beigās skaisti nosēžas modelēm uz rokām. Mums par prieku baloži visu izdarīja mēģinājuma laikā, taču varēja būt arī citādi. Toreiz gan dizainere uzstāja, ka baložiem skatē ir jābūt un sliktākajā gadījumā katram viesim tiktu uzšūts jauns uzvalks vai tērps.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Arī 30. jubilejas gadā mūzikas un mākslas festivāla BILDES 2015 akustisko priekšnesumu programmu papildinās Jauno dziesminieku koncerts, informē BILŽU BIROJS.

Romantiskais dziesminieks Kārlis Kazāks (BILDĒS kopš 2011. gada) norāda, ka Jauno dziesminieku koncertu allaž izceļ pārsteiguma brīdis, jo «šajā pasākumā vienmēr dzirdami jauni, mazpazīstami mūziķi, un viņu sastapšana ir interesants piedzīvojums». K. Kazāks cer, ka ar savu vārdu spēj piesaistīt mūzikas mīļotājus atnākt un pievērst uzmanību jaunajiem mūziķiem, kuri ikdienā, iespējams, pagaidām vēl nav starmešu apspīdēti. Arī K. Kazāks trešdienas vakara gaitā ar klausītājiem sarunāsies muzikāli.

Iepriekš pieminētais pārsteiguma brīdis Jauno dziesminieku koncertā slēpjas arī zem apvienības nosaukuma Riga Reggae Acoustic, kurā kopā ar domubiedriem uzstāsies mūziķis, dīdžejs un niršanas instruktors Horens Stalbe. Apvienība muzicē latviešu, angļu un krievu valodā, septiņu cilvēku sastāvā, jau gadu izpildot ideoloģisko regeju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Omānā 28 gadu vecumā mirusi viena no pasaules lielākajām elektroniskās deju mūzikas zvaigznēm, zviedru dīdžejs Avicii.

«Mēs ar patiesām sērām paziņojam par Tima Berjlina, pazīstama arī kā Avicii, nāvi. Ģimene ir nomākta un mēs lūdzam ikvienu cienīt viņu vajadzību pēc privātuma šajā grūtajā laikā,» teikts viņa pārstāvja paziņojumā.

Par nāves cēloni netiek ziņots.

Avicii bija veselības problēmas, kuru dēļ viņš 2016. gadā paziņoja par koncertturneju beigšanu.

Viņš divas reizes nominēts prestižajai «Grammy» balvai.

Avicii ierakstījis mūziku kopā ar franču dīdžeju Dāvidu Getu un nīderlandiešu dīdžeju Nikiju Romero. Viņa pazīstamākās dziesmas ir «I Could Be the One», «Wake Me Up», «Levels» un «Hey Brother».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, 11.novembra krastmalā, atklāta pirmā «afterwork» koncepta kokteiļu kafejnīca Melodija.

Tā piedāvās saviem klientiem baudīt uzkodas un kādu dzērienu uzreiz pēc darba dienas beigām.

Melodijas projektā līdzdarbojas: Arnis Bikšus, Latvijas bārmenis un uzņēmējs, Miks Pētersons, Latvijas dīdžejs un uzņēmējs, kā arī bārmenis Mārtiņš Ziničš.

Kopā esot realizēti vairāki sabiedriskās ēdināšanas un izklaides vietu projekti - Cuba Cafe, Paldies Dievam Piektdiena Ir Klāt, Pulkvedim Neviens Neraksta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

FOTO: Pasaules bagātākais dīdžejs Kelvins Hariss par 10 miljoniem pārdod savu māju

Žanete Hāka, 21.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patlaban pasaulē bagātākais dīdžejs ir Kelvins Hariss – pēc Forbes aplēsēm, viņa īpašuma vērtība ir 66 miljoni ASV dolāru, turklāt viņš ir arī superzvaigznes Teiloras Sviftas draugs, raksta Business Insider.

K. Hariss nolēmis pārdot savu īpašumu par 9,995 miljoniem dolāru, pārceļoties uz 15 miljonu dolāru vērto īpašumu Beverlihilzā.

Īpašumu, kuru viņš pārdod, K. Hariss iegādājās 2013.gadā par 7 miljoniem dolāru. Tajā ir četras guļamistabas un septiņas vannasistabas.

Ēkas iekšpuse veidota vienkāršā, vīrišķīgā dizainā – spēcīgas līnijas, daudz brīvas vietas un melni baltie toņi. Tomēr tajā iekļauta arī māksla.

Neskatoties uz faktu, ka divstāvu ēka ir būvēta 1950.gadā, tā izskatās ārkārtīgi moderna.

Pie mājas ir stāvvieta 10 automašīnām.

Galerijā augstāk iespējams ielūkoties dīdžeja 10 miljonu dolāru vērtajā mājā!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modes un izklaides centra "Rīga Plaza" apmeklētājiem tiks sniegta iespēja izvēlēties un atskaņot visā tirdzniecības centrā sev vēlamo dziesmu, ko dzirdēs ikviens centra apmeklētājs.

Īpaši Valentīndienai radītu 210 mīlas skaņdarbu izlasi tirdzniecības centram izveidojis dīdžejs Toms Grēviņš.

Mīlas skaņdarbi ir apkopoti no visas mūzikas vēstures un pirmatskaņojumu tie tirdzniecības centrā piedzīvos 7. februārī.

Mīlas balāžu mūzikas liste būs pieejama informācijas centra digitālajā ekrānā. Darbības princips: cilvēks izvēlas kādu no skaņdarbiem, dziesma automātiski tiek reģistrēta sistēmā un nekavējoties atskan visā tirdzniecības centrā.

Sistēmu izstrādājuši "Rīga Plaza" digitālie sadarbības partneri "BrandBox Digital".

Šāda iespēja tirdzniecības centra klientiem gan tiks piedāvāta tikai limitētā laika posmā - no 7. līdz 16. februārim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau piekto gadu pēc kārtas norisinājās SIA Officeday rīkotais konkurss Biroja labākā administratore. Šogad uzvaras laurus plūca Evija Tentere no uzņēmuma SIA Mini Office.

Finālā tika četras pretendentes, kuras savāca vislielāko balsu skaitu. Evija Tentere no uzņēmuma Mini Office, Dita Sprukte no Rīgas Tehniskās universitātes, Zinta Jansone no Nordea Bank AB un Anda Rudzīte no loģistikas kompānijas KREISS. Finālistēm nācās sacensties vairākos uzdevumos, kuros vērtēja ne tikai praktiskās zināšanas, bet arī ķermeņa valodu, runu un spēju ātri risināt dažādas problēmsituācijas.

«Evija ļoti profesionāli pieiet saviem darba pienākumiem, gādā gan par klientu, gan par kolēģu labsajūtu. Evija ir atklāta, tieša un vienmēr ir gatava palīdzēt. Visi darba pasākumi vienmēr ir noorganizēti godam,» stāsta Evijas atbalstītāji un kolēģi no uzņēmuma Mini Office.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā kā tradicionālā formātā svētki šobrīd nav iespējami, "Tet" grupas uzņēmumu darbinieki aizvadījuši jau otro virtuālo korporatīvo ballīti.

"Tā kā tradicionālā formā atzīmēt svētkus šobrīd nav iespējams, bija nepieciešams meklēt alternatīvas. Pieredze organizēt attālinātus darbinieku pasākumus, piemēram, darbinieku forumu, kur darbinieki visā Latvijā var pieslēgties Rīgā notiekošajam, jau bija, tādēļ tehniskajam risinājumam atlika radīt radošo ideju," biznesa portālam db.lv saka Ingrīda Rone, tehnoloģiju un izklaides uzņēmuma "Tet" Cilvēku un vides dienesta direktore.

Katru no pasākumiem apmeklēja gandrīz puse "Tet" grupas uzņēmumu darbinieku, kas ir augsts iesaistes rādītājs. Viņa uzsver, ka tos nevar salīdzināt ar citiem darbinieku neformālajiem pasākumiem, kas līdz šim ierasti ir norisinājušies klātienē un nereti kopā ar otrajām pusēm vai, piemēram, sporta spēlēs kopā ar ģimenēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālās saziņas platforma "WhatsApp" paplašinājusi funkcijas "Channels" pieejamību, un tā turpmākajās nedēļās kļūs pieejama lietotājiem vairāk nekā 150 valstīs.

Par to "WhatsApp" īpašnieces "Meta" vadītājs Marks Zakerbergs paziņoja savā jaunajā "WhatsApp" kanālā.

Viņš norādīja, ka "WhatsApp Channels" "jūs varēsiet uzzināt jaunumus no cilvēkiem un organizācijām, kam sekojat".

Jūnijā "WhatsApp Channels" tika ieviests lietotājiem Kolumbijā un Singapūrā, bet jūlijā šīs funkcijas pieejamība tika nodrošināta vēl septiņās valstīs.

Funkcija "Channels" pieejama platformas atsevišķā cilnē, un citi lietotāji neredz, kādiem kanāliem seko citi lietotāji.

Savus kanālus jau paspējušas izveidot vairākas slavenības un uzņēmumi, tai skaitā dziedātāja Olīvija Rodrigo, dīdžejs Dāvids Geta un mūzikas žurnāls "Billboard".

Lai arī "WhatsApp" nesniedz precīzu informāciju par šobrīd platformā pieejamo kanālu skaitu, tā norāda, ka to jau ir vairāki tūkstoši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Atcelta Elijas Gouldingas uzstāšanās Positivus festivālā

LETA, 12.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāla rīkotāji saņēmuši ziņu, ka dziedātāja Elija Gouldinga aizvadītajā nedēļas nogalē ir saskārusies ar ievērojamām veselības problēmām, tādēļ ārsti viņai likuši atcelt visas drīzumā paredzētās uzstāšanās, to skaitā uzstāšanos Positivus festivālā, informēja Positivus komunikācijas vadītāja Līga Andžāne.

«Šķiet, festivālam nevar būt sliktākas ziņas, kā zaudēt kādu no programmā paredzētajiem māksliniekiem, īpaši, ja tas noticis tik īsi pirms festivāla norises, tomēr cilvēciski mēs sūtām vissirsnīgākos laba vēlējumus māksliniecei, novēlam pēc iespējas ātrāk atveseļoties un atgriezties uz skatuves,» pauda festivāla rīkotājs Ģirts Majors.

Saistībā ar šo notikumu Positivus piektdienas programmā būs izmaiņas.

Visticamāk, Gouldingas vietā uz festivāla lielās jeb Lattelecom skatuves uzstāsies britu producents, solo mākslinieks un dīdžejs Marks Ronsons, mikroblogošanas vietnē Twitter vēsta Ģ. Majors. Patlaban festivāla programmā Ronsonam tajā pašā vakarā, proti, piektdien ir paredzēta uzstāšanās ar dīdžeja setu uz festivāla otrās jeb Nordea skatuves.

Komentāri

Pievienot komentāru