Laikā, kad uzņēmums vēl tikai sāk savas gaitas, it sevišķi svarīgi ir radīt tādu iesācējuzņēmuma logotipu, kas ļauj ātri atšifrēt uzņēmuma darbības lauku, bet tajā pašā laikā ir pietiekami interesants, ziņo medijs Business Insider.
Biznesa portāls apkopojis labākos jauno, šogad radīto start-up logotipus. Tos varat aplūkot galerijā augstāk!
#1/13
Secret
Tā ir anonīma tenku un atzīšanos aplikācija, kura sākusi darboties šā gada sākumā.Secret plašākam lasītāju lokam jau atklājusi dažādu profesiju darba aizkulises. Interesants ir arī logotips – lapsiņa, kas raugās gar sienu.
#2/13
Blue Apron
Start-up izsūta kllientiem sastāvdaļu komplektus noteiktu maltīšu pagatavošanai. Blue Apron nosūta tieši tik sastāvdaļu, cik nepieciešams, tādēļ «pavāram» ir tikai viss jāsaliek kopā.
#3/13
ClaimAir
Šī start-up logotips, kurā attēlota stilizēta papīra lidmašīna, lieliski raksturo uzņēmuma uzdevumu – samazināt un optimizēt dokumentu jeb «papīru» apjomu, cenšoties iegūt kompensāciju no aviokompānijām. ClaimAir piedāvā speciālai lietojumprogrammai uzticēt neērtības, kas radušās, izmantojot aviokompānijas pakalpojumus. Pēc tamClaimAir palīdzēs noteikt problēmas un tikt pie kompensācijas.
#4/13
TizU
Šis start-up vēlas radīt jaunu pavērsienu pašlaik populārajā ziņojumu lietojumprogrammu nozarē. TizU ideja ir piedāvāt nosūtīt virtuālu ziņojumu ar iespēju to atvērt tikai pēc noteikta termiņa. Proti, saņēmējs redzēs, ka viņam atsūtīta vēstule, bet izlasīt to varēs tikai pēc noteikta laika.
#5/13
Just in Case
Šis start-up glabā klientu personisko informāciju, kas nelaimes (klienta nāves) gadījumā tiek nodota ģimenes locekļiem.
#6/13
Roomi
Roomi palīdzēs atrast ideālu dzīvokļa biedru, ļaujot sazināties ar potenciālajiem kandidātiem, pirms tiek slēgts īres līgums.
#7/13
Cropfection
Šis start-up sola ņemt vērā klientu dizaina vēlmes un pārvērst tās profesionāla izskata mājaslapā. Cropfection būšot ideāls tiem, kuriem nav programmēšanas priekšzināšanu.
#8/13
Underdog.io
Start-up mēģina uzlabot darba meklējumus, meklējot darba devējiem piemērotus kandidātus un otrādi. Pašlaik start-up pieteicis sevi uz Ņujorkas start-up skatuves.
#9/13
Niche
Niche paredzēta kā platformaVine, Instagram un Twitter «zvaigznēm». Tā palīdz sekotāju skaitu un slavu sociālajos tīklos pārvērst sadarbībā ar zīmoliem un mārketinga pārstāvjiem.
#10/13
Cover/
Cover ir lietojumprogramma, kas paredzēta norēķiniem par maltītēm restorānos. Restorānā esot tikai jānorāda, ka apmaksa notiks, izmantojot Cover, un tad vairs nav jāgaida, kad rēķinu un vēlāk arī atlikumu atnesīs viesmīlis.
#11/13
Jelly
Šo start-up izveidoja populārās mikroblogošanas vietnesTwitter līdzdibinātājs Bizs Stons (Biz Stone) un bens Finkels (Ben Finkel). Jelly ir līdzīgsQuora - jautājumu un atbilžu vietnei – ar bildītēm. Proti, jautājumiem klāt var pievienot fotogrāfijas, interaktīvas kartes utt.
#12/13
Rdio
Tā ir mūzikas straumēšanas vietne, kas ļauj izveidot savas mūzikas kolekciju vai klausīties jau sagatavotas mūzikas «listes» līdzīgi kāSpotify unBeats. Start-up iekļuvis labāko logotipu sarakstā, tādēļ, ka, vērīgi ielūkojoties, logotipa burtā «o» varēs saskatīt arī mūzikas noti.