Jaunākais izdevums

Dziedātāja Aija Andrejeva radījusi savu pirmo aksesuāru un apģērbu kolekciju "bum bum", ko pirmssvētku laikā piedāvās aplūkot un iegādāties POP-UP tirdzniecības vietā t/c "Alfa".

Kolekcija tapusi sadarbībā ar zīmola "UNUSI" īpašnieci Ramonu Lazdu. Savukārt apģērba iegāde un apdruka veikta, sadarbojoties ar reklāmas un korporatīvo apģērbu vairumtirgotāju SIA "Ervitex". Kolekcijas izstrādes laiks esot ildzis divus mēnešus.

Pati māksliniece saka, ka esot pāragri teikt, ka viņa pievērsusies apģērbu ražošanas biznesam. "Man "bum bum" apģērbs nozīmē vēl vienu mākslas formu, ar kuru iepriecināšu atbalstītājus un nodošu savu vēstījumu. Šis process man rada lielu prieku un svētku sajūtu par gaidāmo koncertu Siguldā nākošā gada vasarā," stāsta A.Andrejeva. Līdz šim viņa jomā kā tikai mūzikā, kas ir viņas pamatnodarbošanās, iesaistījusies nebija.

Iedvesma kolekcijas tapšanai A.Andrejevai radusies, pateicoties nesen tapušās dziesmas "bungādiņas" video versijai. Mūziķe saka, ka kolekcija "ir par sajūtām, nes vieglprātību, rotaļas un uzdrīkstēšanos sapņot lielus sapņus". Viņa stāsta, ka pašai patīkot ikdienā ģērbties džemperos, T-kreklos un džinsa biksēs. Līdz ar to radītā kolekcija veidota tā, lai būtu ērta un viegli kombinējama ar citiem apģērba gabaliem. Tā ietver "unisex" apģērbu, auduma maisiņus, kā arī krūzītes.

Ja būšot pieprasījums pēc radītajiem produktiem, māksliniece nenoliedz domu piedāvāt kolekciju iegādāties arī pēc POP-UP veikala aizvēršanas. Patreiz saražotais apjoms esot tik liels, lai iepriecinātu pircējus turpmāko desmit dienu laikā.

POP-UP veikalā būs iespējams iegādāties "bum bum" apģērbu kolekciju, biļetes uz jūnijā gaidāmo A.Andrejevas koncertu "Es iešu tālāk", kā arī Ziemassvētku apsveikumu kartiņas un "UNUSI" zīmola kolekciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar Latvijas armijas simtgades svinību norisi šovakar tiks ierobežota automašīnu stāvēšana 11.novembra krastmalā, bet rīt satiksme tiks pilnībā slēgta, informē Rīgas dome.

No 4.jūlija plkst. 20.00 līdz 7.jūlija plkst. 06.00 tiks aizliegts apstāties un stāvēt 11.novembra krastmalā, posmā no Akmens tilta līdz Muitas ielai un 11.novembra krastmalai piegulošajā paralēlajā ielā Vecrīgas pusē (starp Poļu gāti un Jaunielu).

Savukārt no 5.jūlija plkst. 20.00 līdz 7.jūlija plkst. 06.00 tiks slēgta transportlīdzekļu satiksme (arī alus velosipēda, velorikšu, elektromobiļu un zirgu pajūgu satiksme):

• 11.novembra krastmalā, posmā no Akmens tilta līdz Muitas ielai;

• 11. novembra krastmalai pieguļošajā ielā no Poļu gātes līdz Jaunielai;

• Poļu gātē, posmā no 11.novembra krastmalas līdz Pils ielai;

• Bīskapa gātē, posmā no Herdera laukuma līdz 11.novembra krastmalai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, Šķūņu ielā durvis vēris Abavas vīna darītavas pop-up veikals, informē uzņēmuma līdzīpašniece Liene Barkāne.

Pop - up veikalā līdz šā gada beigām būs iespēja gan iegādāties uzņēmuma radītos produktus, gan arī tos nodegustēt. L.Barkāne atklāj, ka katru dienu kādam no Abavas vīna darītavas dzērieniem būs bezmaksas degustācija.

Viņa norāda, ka ideja atvērt veikalu radusies jau sen un šis pirmssvētku laiks bijis īstais, lai to īstenotu. L.Barkāne novērojusi, ka Rīgas ielās ir ļoti daudz tūristu grupas, kuras pop - up veikals ir ieinteresējis. «Ja mums un cillvēkiem patiks, tad, iespējams, atvērsim Rīgā patstāvīgu veikalu,» atklāj L.Barkāne. Viņasprāt, šī ir iespēja būt tuvāk Latvijas, Rīgas iedzīvotājiem un vīnmīļiem kopumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorānu un bāru aprīkojuma tirgotājs, riekstu un žāvēto augļu importētājs SIA "Gemoss" savam pop-up veikalam Brīvības ielā, Rīgā plāno būvēt piebūvi uz jumta.

"Gemoss" pop-up veikals Brīvības ielā tika atvērts tieši pirms gada un dzīvos šādā izskatā, līdz būs pabeigts jaunais projektēšanas darbs un būs pienācis laiks projektu īstenot, sociālajā tīklā "Facebook" informē uzņēmums.

Gemoss atver e-veikalu 

Restorānu un bāru aprīkojuma tirgotājs un riekstu un žāvēto augļu importētājs "Gemoss"...

Šajā laikā paralēli veikala darbībai uzņēmums risinājis pop-up veikala mājas nākotnes vīziju un cer, ka tā būs māja kulinārijas entuziastiem, kurā inovatīvas tehnoloģijas un radošums satiksies ar kvalitatīviem un veselīgiem produktiem.

"Gada laikā sadarbībā ar Arhitektu savienību, Rīgas būvvaldi un Nacionālā kultūras mantojuma pārvaldi esam noorganizējuši konkursu, kurā piedalījās trīs Latvijā pazīstami arhitektu biroji, un par uzvarētāju kļuva "NRJA" ar Uldi Lukševicu priekšgalā.

Šī bija mums pilnīgi jauna pieredze un mēs daudz mācījāmies. Projekts respektē mājas vēsturi un tās kultūrvēsturisko mantojumu. Esam gandarīti, ka projekts ir ne tikai atbilstošs izvirzītajām prasībām, bet arī mūsdienīgs un gemosīgs," tā par ēkas nākotni stāsta uzņēmuma vadītāja Ieva Treija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Attīstot tirdzniecību internetā, Apavi 40+ paplašina klientu loku ārvalstīs un audzē apgrozījumu.

Sākotnējo apavu veikala Apavi 40+ (SIA Aseim) dibinātāju un īpašnieču ceļi biznesā šķīrušies, taču, piesaistot komandai jaunu partneri, Zaiga Brača turpina iesākto un negrasās apstāties. Pieprasījums pēc lielāku izmēru apaviem aug, izplešoties klientu lokam Latvijā un arī ārpus tās. Baltijas vienīgajā veikalā, kas specializējas tikai lielo izmēru apavu tirdzniecībā, iepērkas atlēti, citi stabila pamata meklētāji.

No grāmatvedības uz mārketingu

Pēc lēmuma pieņemšanas, ka var iztikt ar veikalā gūtajiem ienākumiem, Z. Brača pēdējos piecus gadus ir veltījusi savam uzņēmumam, lai gan sākotnēji apvienoja biznesu ar pamatdarbu. «Savienot pamatdarbu un attīstīt savu biznesu ir ļoti grūti,» viņa secina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

Latio veicis nozīmīgas pārmaiņas savos birojos

Lelde Petrāne, 23.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzlabojot pieejamību, nekustamo īpašumu uzņēmums Latio veicis nozīmīgas pārmaiņas savos birojos Rīgā.

Kopš augusta Latio centrālais birojs atrodas jaunās telpās Elizabetes ielā 21a. Tur pieejama plašāka auto stāvvieta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Universālveikals Stockmann sadarbībā ar apvienību Rīgas dizaina tirgus 3. stāvā izveidojis Latvijas dizaineru pop-up konceptveikalu, kur no 15. novembra līdz 30. novembrim iespējams iegādāties 11 atzītu Latvijas dizaineru radītos apģērbus, aksesuārus un interjera preces.

Vienkopus tiek pārstāvēti gan Latvijā un pasaulē atpazīstamību ieguvuši apģērbu un aksesuāru zīmoli Baiba Ladiga, Dinari Jewels, Baiba Ripa, Sofia Lark, gan Glass Wolf, RR leather accessories, Timeless Riga, Lokali, Daiļrades dizains, June 9 concept un Nada, kā arī gaismekļu zīmols Šmita lampas.

Universālveikala Stockmann mārketinga vadītāja Dace Kokina vēsta, ka jau desmito gadu, ņemot vērā pašmāju un ārvalstu pircēju lielo interesi, novembrī tiek nodrošināta iespēja iegādāties iecienītu latviešu zīmolu radītās konceptuālā dizaina preces.

«Pirmoreiz īpaši izveidotajā pop-up veikalā 3. stāvā būs pieejami rūpīgi atlasīti 11 Latvijas modes dizaineru, tostarp Baiba Ripa, Dinari Jewels, Baiba Ladiga, Sofia Lark, rudens–ziemas kolekcijas apģērbi un aksesuāri. Savukārt interjera dizaina segmentā pircēji varēs iepazīt zīmola Šmita lampas unikālos gaismas objektus, kas veidoti no iztukšotām pudelēm,» stāsta Dace Kokina, uzsverot, ka noteiktās dienās klientiem būs iespēja noformēt individuālus pasūtījumus un tikties klātienē ar dizaineriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mākslas un radošajā kvartālā Briseles rajonā "Sablon" atklāts Baltijas dizaina asociācijas "Baltic Design Stories" pirmais pop-up veikals.

Veikalā pārstāvēti 19 Baltijas valstu radošie zīmoli, tajā skaitā tādi Latvijas dizaina pārstāvji kā "Baiba Ladiga", "be-with", "Hebe", "One Wolf", "LLmood", "Plaude Apparel", "RainSisters", "Unusi", porcelāna un māla izstrādājumi no "Piebalgas porcelāns", "Glass Point" un "Kaisme", kā arī tekstilizstrādājumi no "MeadowMe".

Lai veicinātu Baltijas valstu, tai skaitā Latvijas radošo zīmolu, dizaineru un ar dizainu saistīto tehnoloģiju atpazīstamību Beļģijā ilgtermiņā, Beļģijā dzīvojošu latviešu domubiedru grupa tās vadītājas Lauras Bērziņas vadībā izveidojušas asociāciju "Baltic Design Stories".

Par asociācijas uzdevumiem izvirzīti Baltijas valstu dizaina industrijas sadarbības platformas izveidošana eksportam uz Beļģiju un sadarbības veicināšanai, Beļģijas sabiedrības izpratnes vairošana par Baltijas valstu dizainu, kā arī dažādu pasākumu, domnīcu, izstāžu un tirdzniecības misiju organizēšana. Asociācijā darbojas arī Līga Baltiņa, Zane Vērdiņa, Aija Nīlendere, Vineta Briede, Linda Bērziņa un Gundega Skirta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rudenim atnākot, Imanta Ziedoņa fonds «Viegli» sācis savas kartupeļu ražas tirdzniecību. Fonda pārstāvji piedalās gan tirdziņos, gan festivālos, tā sauktos kulturālos kartupeļus piedāvājot par 5 eiro. Iegūtie līdzekļi tiks izmantoti fonda vajadzībām.

Šā gada maijā Kuldīgas Pārventas parkā Imanta Ziedoņa fonds «Viegli» atklāja kulturālo kartupeļu lauku 0, 2ha platībā, kā arī īpašu radio, kas paredzēts tieši kartupeļiem. «Kartupeļu lauka radio» (KLR) radīts, lai atskaņotu gan pašmāju, gan ārzemju mūziku, ziņotu par svarīgāko Latvijas kultūras dzīvē, cildinātu cilvēku domas un izceltu skaisto Latvijā.

Kā paskaidro fonds, kartupeļi ir saucami par kulturāliem un īpaši ar to, ka visas vasaras garumā tiem atskaņots «Kartupeļu lauka radio». Vasarā īpaši kartupeļiem, kā arī jebkuram interesentam tika rīkots arī koncerts.

Novada garšas noslēguma pasākumā «Nogaršo Latviju Rīgā!» fonds piedāvāja gan pop-up Ziedoņa bibliotēku, gan iespēju savā īpašumā iegūt šovasar audzētos kartupeļus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Par aizejošā gada norisēm nekustamā īpašuma tirgū ir nopelnītas gan dāvanas, gan arī žagari

"Latio", 27.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gads tuvojas izskaņai, un šajā laikā parasti atskatāmies uz paveikto, sasniegto, un iezīmējam jaunā gada aprises. Nekustamo īpašumu uzņēmums "Latio" apkopojis būtiskākās šā gada norises Latvijas nekustamā īpašuma tirgū un ielūkojies, kas sagaidāms nākamgad. Lai palīdzētu Ziemassvētku vecītim sarūpēt dāvanas, "Latio" nāca talkā un dāvanu maisam pievienoja savu artavu, jo par aizejošā gada norisēm ir nopelnītas gan dāvanas, gan arī žagari.

2019. gadā bijuši īpaši atzīmējami notikumi gan nekustamā īpašuma (NĪ) nozarē, gan arī politikā, kas to veido.

Šis gads atnesa ierobežojumus darījumos ar skaidru naudu. Kopš 2019. gada 1. maija nodokļu maksātāji, tajā skaitā – fiziskas personas, kuras neveic saimniecisko darbību, vairs nedrīkstēja veikt atsavināšanas darījumus ar nekustamo īpašumu skaidrā naudā neatkarīgi no darījuma summas. Likuma "Par nodokļiem un nodevām" pārejas noteikumi paredz, ka uz tādiem nekustamo īpašumu atsavināšanas darījumiem, kuri noslēgti pirms 2019. gada 1. maija un kuru darbība turpinās pēc šā datuma, un kuru pilnīga vai daļēja izpilde paredzēta skaidras naudas norēķinu veidā, aizliegums norēķināties skaidrā naudā būs spēkā no 2020. gada 1. janvāra.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk Rīgā, Sporta2 kvartālā ikviens interesents varēs iepazīties un pētīt Imanta Ziedoņa daiļradi - tur atklāta dzejnieka muzeja veidotā Ziedoņa bibliotēka.

Ziedoņa bibliotēkas lasītavā īpaši veidotā interaktīvā «Atklājumu skapī» apkopotas teju visas no vairāk nekā 200 izdotajām grāmatām ar Imanta Ziedoņa darbiem.

Ziedoņa muzeja komplekss dzejnieka vasarnīcā Murjāņos ir piemērots apmeklētājiem tikai gada siltajos mēnešos un savu sezonu īsteno no jūnija līdz septembra beigām, tāpēc radās nepieciešamība alternatīvai vietai, kurā īstenot muzeja funkcijas visa gada garumā.

Respektējot Imanta Ziedoņa vēlmi - savu muzeju veidot kā mūzu māju un vietu radošām sarunām, vietu, kurā runāt par Imantam Ziedonim būtiskām vērtībām - sevis un pasaules izzināšanu, latviskumu un radošumu, Ziedoņa muzejs dzejnieka daiļrades izpētes funkciju un radošu notikumu veidošanu Rīgā uzticējis Ziedoņa bibliotēkai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskatot būtiskus trūkumus plastmasas, koka un metāla drēbju pakaramo piedāvājumā, ventspilnieks Aleksandrs Bobrovs uzsāka drēbju pakaramo ražošanu no kartona.

Paralēli studijām Latvijas Mākslas akadēmijā, A.Bobrovs sapņoja par savas ražotnes atvēršanu Ventspilī un atgriešanos dzimtajā pilsētā, lai nodrošinātu cilvēkiem darbu un sniegtu labumu savai pilsētai. Galvenais jautājums bija - ko ražot. 2017. gada sākumā, apsverot dažādas idejas, viņš nolēma, ka vēlas pamēģināt nodarboties ar apģērbu pakaramo masveida ražošanu.

"Daudzi pakaramie, īpaši ar metāla detaļām, ir smagi. Turklāt katru gadu pasaulē saražo līdz pat astoņiem miljardiem plastmasas un metāla apģērbu pakaramo, bet aptuveni puse no tiem nonāk izgāztuvēs, piesārņojot vidi. Diemžēl lielākā daļa veikalu apģērbu demonstrēšanai pārsvarā izmanto plastmasas pakaramos," norāda A.Bobrovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atbalsts Skotijas neatkarībai pieaudzis līdz 52%, un tas ir augstākais atbalsta līmenis pēdējo trīsarpus gadu laikā, konstatēts aptaujā, kas veikta tieši pirms Lielbritānijas izstāšanās no Eiropas Savienības (ES).

Tīmekļa pētījumu centrs "Panelbase" aptauju no 28. līdz 31.janvārim veicis pēc Skotijas neatkarības atbalstītāju laikraksta "The National" un politikas bloga "Scot Goes Pop" pasūtījuma. Aptaujas dati publicēti pirmdienas vakarā.

Pēdējo divu nedēļu laikā tā ir jau trešā aptauja, kurā konstatēts, ka neatkarības atbalstītāju skaits pieaug un ir ap 50%.

2016.gada referendumā 55% skotu nobalsoja par palikšanu Apvienotās Karalistes sastāvā.

Kaut arī nacionālisti apgalvoja, ka tas ir balsojums, kas tiek rīkots "vienu reizi paaudzes laikā", Skotu nacionālā partija un tās līdere Skotijas pirmā ministre Nikola Stērdžena tagad skaidro, ka līdz ar Brexit situācijā ir notikušas "būtiskas izmaiņas".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai paplašinātu un dažādotu ēdināšanas pakalpojuma piedāvājumu Liepājā tūrisma sezonas laikā, SIA «Durbes Zeltkalni» Juliannas pagalma teritorijā piedāvās jaunu ēdināšanas konceptu «InDog».

Jaunais ēdināšanas koncepts piedāvās iegādāties nestandarta hotdogus līdzi ņemšanai vai baudīšanai uz vietas, paralēli klausoties mūziku vai iesaistoties galda spēļu turnīros.

Tāpat uzņēmums padomājis arī par hotdogu bez maizes. Veselīgais hotdogs būs pagatavots no sastāvdaļām, kas tiks ietītas salātlapā. Sākotnējā ēdienkarte piedāvās trīs veidu hotdogus: Lauku suns, Spicais suns un Tievais suns.

Pop-up hotdognīca «InDog» darbosies «Gypsy Camp» teritorijā. Plānots, ka hotdogus ikviens varēs iegādāties līdz oktobrim, kad noslēgsies aktīvā tūrisma sezona. Papildus uzņēmuma pārstāvji plāno piedāvāt dažādus tematiskos un muzikālos pasākumus, galda spēļu turnīrus, meistarklases, brīvdabas kino un citas aktivitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

VIDEO: Huawei cer uz vairāk nekā 20% tirgus daļu Latvijā

Ilze Žaime, 23.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti tehnoloģiju uzņēmuma «Huawei» globālajai krīzei un tai sekojošajam tirgus satricinājumam, kas ir veicinājis pārdošanas apjoma sarukšanu, «Huawei» pārdošanas apjomi kopumā pēdējos gados gan globāli, gan arī Latvijā ir uzrādījuši augošu tendenci.

2018. gadā «Huawei» Latvijas tirgū bija trešais lielākais viedtālruņu zīmols, 2019. gadā – otrs lielākais. Uzņēmuma Mārketinga komunikācijas vadītāja Latvijā Gunta Kursiša biznesa portālam db.lv apgalvo: «Klientu skaits aug. 2019. gads sākās ar augšupejošu pārdošanas tendenci, un uzņēmums paredz, ka šā gada trešajā un ceturtajā ceturksnī mēs pie tās atgriezīsimies – «Huawei» prognozes liecina, ka jau jūlijā un augustā Latvijā «Huawei» tirgus daļa atkal būs virs 20%».

Jāatgādina, ka pēc ASV valdības paziņojuma 2019. gada maijā par aizliegumu sadarboties ar uzņēmumu, kas balstīts uz aizdomām par «Huawei» ražoto tehnoloģiju izmantošanu spiegošanā, ASV interneta kompānija «Google» paziņoja, ka pakāpeniski samazinās sadarbību ar «Huawei», kas savās viedierīcēs izmanto «Google» operētājsistēmu «Android». Vēlāk gan tika skaidrots, ko tieši tas nozīmē patērētajiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar televīzijas translāciju reitinga mazināšanos un pret pasākumu vērstās kritikas uzliesmojumiem, apakšveļas zīmols “Victoria's Secret” paziņojis par ikgadējās modes skates atcelšanu, ziņo BBC.

Pirmo reizi “Victoria's Secret” apakšveļas modes šovs norisinājās 1995. gadā, kļūstot par nozīmīgu pop kultūras notikumu un ik gadu piesaistot miljoniem skatītāju. Taču pērn šovs piedzīvoja viszemākos skatījumus tā pastāvēšanas vēsturē, turklāt arī saņēma asu kritiku par seksismu, vecmodīgumu un dažādības trūkumu.

Zīmolu pārstāvošais uzņēmums “L Brands” ir atzinis, ka šobrīd ir svarīgi turpināt attīstīt zīmola mārketinga stratēģiju. “Mēs cenšamies saprast, kā pozicionēt zīmolu un kā veiksmīgāk komunicēt ar pircējiem,” investoriem sacīja “L Brands” finanšu direktors Stjuarts Burgdoerfers (Stuart Burgdoerfer).

Viņš pauda arī to, ka līdz šim šovi ir bijuši “svarīga zīmola daļa un vērienīgs sasniegums mārketingā”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cēsu kokapstrādes uzņēmums SIA "Qinn Design" kā vienu no produktiem ražo izlietnes no masīvkoka.

"Doma par savu uzņēmumu mums radās, kad SIA "Qinn Design" līdzdibinātājs Toms Plažio strādāja pie CNC iekārtas izveides. Viņu vienmēr ļoti interesējusi inženierija un dažādas mākslas formas, arī iekārta tika būvēta ar mērķi uz tās vēlāk radīt lielizmēra dizaina objektus inovatīvās nestandarta formās. Savukārt, es biju tikko pabeigusi bakalaura studijas psiholoģijā, kas raisīja manī interesi par vides nozīmi mūsu dzīvēs. Uzskatu, ka izvēlētās krāsas un tekstūras, dizaina estētika, interjerā ietverti dabai raksturīgi materiāli un formas ietekmē to, kā jūtamies savā dzīves telpā, spēj iedvesmot un ļauj rast mieru pēc ikdienas steigas. Savukārt, kokapstrādes nozare man vienmēr bijusi tuva, jo tajā darbojas mans tētis," stāsta uzņēmuma līdzdibinātāja Elīza Bartkeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

FOTO: Pop-up alus bārā meklē ēdienu un dažādu alus garšu saderību

Žanete Hāka, 23.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadīts pirmais «Maxima Latvija» pop-up alus bāra pasākums, kur kopā ar Latvijas alus someljē meklē ēdienu un dažādu alus garšu saderību.

«Sākot iepazīt daudzveidīgo alus piedāvājumu un eksperimentējot tā saderībai ar dažādiem ēdieniem, viens no vienkāršākajiem veidiem ir alus klāstu sadalīt dažās kategorijās un piemeklēt tām ēdienu. Piemēram, maigi apiņots, gaišs alus lieliski papildinās vistas gaļu vai zivi, savukārt stipri apiņots būs piemērots pikantiem ēdieniem. Ja esat iecienījuši liellopa gaļu, nogaršojiet to ar tumšo vai kādu no saldajiem, augļainajiem aliem. Un atcerieties - arī desertus var lieliski papildināt ar alu. Ja tajā ir šokolāde, piemeklējiet kādu ķiršu, upeņu vai saldu tumšo alu,» iesaka «Lielvārdes alus» zīmola vēstnesis Ingemārs Dzenis.

«Šobrīd pasaulē modē ir skābie ali, kas brūvēti, pievienojot dažādus ieraugus, piemēram, šampanieša ieraugu. Vēl viens aktuāls virziens alus radīšanā ir dažādu ozolkoka mucu izmantošana, kuros iepriekš ir noturēts viskijs, portvīns vai kāds cits dzēriens, kas alum piešķir jaunus aromātus. Un, protams, alus pazinēju vidū ļoti iecienīti kā pasaulē, tā Latvijā ir arī spilgtie, rūgtie, dūmakainie un augļainie apiņotie ali. Tomēr savas līderpozīcijas alus baudītāju vidū nemainīgi saglabā un saglabās ierastais lager tipa alus. Jāatzīst, ka arī tas nemitīgi mainās un arī amatalus meistari visā pasaulē strādā un padara to vēl aromātiskāku, pilnasinīgāku un daudzveidīgāku,» stāsta «Mežpils alus» someljē Andris Rasiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau otro gadu Ziemassvētku gaidīšanas laikā durvis vēris grāmatu un dizaina lietu pop-up veikals "Peipers", kuru radījuši papīrlietu entuziasti - "Droši un koši", "Piparmētra" un "Lotte's Papery", kā arī šogad tapšanā piedalījusies dekoratore - Baiba Prindule - Rence.

Veikalā iespējams iegādāties grāmatas, ādas izstrādājumus, ceļakrūzes un papīrlietas no veikala organizatoriem, kā arī tējas un uzkodas, porcelāna darinājumus svētku galdam un eglītes rotāšanai, sveces un citus galda aksesuārus.

Līdzās - iespēja atbalstīt sociālo projektu un iegādāties jauniešu ar smagiem attīstības traucējumiem veidotās sveces. Visi ienākumi no sveču pārdošanas tiks ziedoti biedrībai "Latvijas Kustība par neatkarīgu dzīvi".

Veikalā pieejami šādu ražotāju produkti: "Mood Lux", "Telma Botanic", "Munio Candela" sveces, "Concreets Betons" svečturi un paliktņi, "Herbarium Latvia" rāmīši ar herbāriju, "The Letter Tribe" rāmīši burtiņiem, "Tobesalted" koka kalendāri, "MarMore" koka dēlīši un servējamās paplātes, "Manas garšas" garšvielu mēģenes, trauki bērniem un pieaugušajiem no "Rotā", "Katrīnas keramika", "Oltes keramika" un egļu rotājumi no "Piebalgas porcelāna fabrikas".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kuldīgas rātslaukumā atklāta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Kuldīgas biznesa inkubatora uzņēmēju "Stikla māja".

"Stikla mājai" ir pop-up koncepts, tā tika uzstādīta pirms 1. decembra, lai to apdzīvotu līdz Ziemassvētkiem. Šis ir trešais gads, kad to apdzīvo LIAA Kuldīgas biznesa inkubatora dalībnieki – jaunie uzņēmēji.

"Pašas siltumnīcas ideja ir Kuldīgas novada pašvaldības izlolota, tostarp – dot iespēju jaunajiem uzņēmējiem stāstīt par sevi, dibināt jaunus sadarbības kontaktus, tirgot un testēt savus produktus. Koncepts (nosaukums “Stikla māja”, izkārtojums, vizuālais noformējums un ikdienas darbības) ir LIAA Kuldīgas biznesa inkubatora ziņā," komentēja LIAA Kuldīgas biznesa inkubatora vecākais projektu vadītājs Rimants Safonovs.

"Stikla mājā" iespējams satikt jaunos uzņēmējus, iepazīties ar viņu produktiem un pakalpojumiem, iegūt sev jaunus sadarbības partnerus, piedalīties rīkotajās meistarklasēs un iegādāties dažādus produktus.

Komentāri

Pievienot komentāru