Pagājušajā nedēļā kolektīvās iepirkšanās portālā CityLife.lv nopirkti astoņi tūkstoši City karšu jeb kuponu, kas, pēc portāla pārstāvju sniegtās informācijas, esot pārdoto kuponu Latvijas rekords.
Akciju, kas pircējiem sniedza iespēju iegādāties franču sarkanvīnu Cuvée de la Tuilerie Grenache Syrah 2007 ar 67% atlaidi, portālā ievietojis dzērienu lielveikals Riga Spirits & Wine Outlet . Tā kā standarta cena šim vīnam ir 4,50 lati un katrs pircējs to varēja iegādāties par Ls 1,49, kopējā summa, ko ietaupījuši pircēji, ir 24 080 lati.
«Kolektīvās iepirkšanās portāls ir efektīvs mārketinga rīks. To izmantojot, ieguvēji ir gan uzņēmumi, kuriem tā ir iespēja ar relatīvi zemām izmaksām reklamēt savu piedāvājumu, gan patērētāji, kuri var izmēģināt preces un pakalpojumus ar ievērojamām atlaidēm,» norāda CityLife.lv valdes loceklis Māris Strods.
Riga Spirits & Wine Outlet vadībai un portālam CityLife.lv šī bijusi jau otrā sadarbības reize.
Iepriekšējo rekordu uzstādīja kolektīvās iepirkšanās portāls Cherry.lv, pārdodot 5399 kuponus uz izstādi Bodies Revealed.