Citas ziņas

an&angel pirmo reizi piedalās Maison&Objet Asia dizaina izstādē Singapūrā

Lelde Petrāne, 12.03.2015

Jaunākais izdevums

Latvijas dizaina zīmols an&angel šonedēļ piedalās Singapūrā notiekošajā Maison&Objet Asia dizaina izstādē, kuras norise šogad sakrīt ar Singapūras dizaina nedēļu un piesaista plašu apmeklētāju loku no dizaina ekspertu un uzņēmēju aprindām, liecina medijiem sniegtā informācija.

Zīmola mērķis, piedaloties šajā izstādē, ir veidot jaunus kontaktus plašajā Āzijas reģionā, kuram piemīt augsts dizaina preču realizācijas potenciāls. Pēc pirmo dienu novērojumiem, izstādes apmeklētājiem ir liela interese par Latvijas stendu. Izstāde ir plaši apmeklēta, ir daudz interesentu, kuri aktīvi izmanto iespēju uz vietas iegādāties DECO kolekcijas traukus.

an&angel direktore Agnese Garā - Nīmane komentē: «Jau piecus gadus aktīvi piedalāmies Maison&Objet dizaina izstādē Parīzē, bet šogad pirmo reizi, ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras sniegto atbalstu, izmantojam iespēju piedalīties izstādē Singapūrā, lai iepazīstinātu ar saviem produktiem Āzijas tirgu.»

Dizaina izstāde Maison&Objet Asia no 10.marta līdz 13.martam notiek Marina Bay Sands izstāžu centrā. an&angel līdz ar vairākiem citiem zīmoliem izstādē atrodas Latvijas stendā A12.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas stikla dizaina zīmola an&angel īpašnieks SIA Angel Glass Design 2014. gadu noslēdza ar 197 000 eiro apgrozījumu, kas ir par 17% vairāk, nekā 2013.gadā, informē uzņēmumā.

Šogad uzņēmums plāno sasniegt 300 000 eiro apgrozījumu, kā arī ievērojami kāpināt eksportu. Pērn zīmols turpināja palielināt eksporta apjomus, un 54% realizētās produkcijas veidoja eksports uz Eiropas Savienības valstīm, bet vēl 6% tika pārdoti citās valstīs. Atlikušie 40% produkcijas tika realizēti Latvijā.

Pērnā gada nogalē, zīmola 10 gadu jubilejā, Rīgā durvis vēra zīmola pirmais salonveikals, kurā vienuviet ir pieejamas visas aktuālās kolekcijas.

Būtisks solis uzņēmuma attīstībā bija pērn veiktā finanšu investora piesaiste. Riska kapitāla fonda Expansion Capital Fund AIF dalība uzņēmumā un veiktie ieguldījumi sniegs plašākas iespējas ne tikai palielināt savu produktu un pakalpojumu noietu, bet arī veicināt „an&angel” produkcijas konkurētspēju eksporta tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Izstāde ir tikai tramplīns

Linda Zalāne, 25.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas ražotāju tieksme izmēģināt spēkus eksotiskāku valstu izstādēs nav izmisuma diktēts solis, bet gan jauns izaicinājums, atzīst aptaujātie uzņēmēji

Latvijas investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) organizē nacionālos stendus ar vairāku uzņēmumu dalību tajās valstīs, kuras pieprasa paši nozaru pārstāvji. Gadu no gada Latvijas stends ir lielākajās izstādēs Eiropā, bet pakāpeniski pieaug pieprasījums arī pēc eksotiskāku tirgu apgūšanas, informē LIAA ārējās tirdzniecības veicināšanas departamenta direktore Aija Jaunzeme. LIAA mājas lapā publicētā informācija liecina, ka, piemēram, oktobrī informācijas tehnoloģijas nozares uzņēmumi ar nacionālo stendu piedalīsies Dubaijā notiekošajā Gitex izstādē, bet interjera dizaina uzņēmumi – izstādē Downtown Design. Novembrī pārtikas rūpniecības nozares pārstāvji būs sastopami Almati (Kazahstānā) izstādē World Food, kā arī Šanhajā (Ķīnā) notiekošajā FHC China. Savukārt, piemēram, šī gada februārī Latvijas stends bija kokapstrādes un būvindustrijas izstādē Eco House & Eco Building Expo Tokijā (Japānā). Interjera dizaina un mājas tekstila pārstāvji martā apmeklēja Singapūrā notiekošo izstādi Maison&Objet Asia, bet maijā mūsējie pārtikas ražotāji piedalījās izstādē SIAL China Šanhajā (Ķīnā). Savukārt jūnijā Ninbo (Ķīnā) notika izstāde China CEEC Expo, kurā piedalījās dažādu nozaru uzņēmumi.

Komentāri

Pievienot komentāru