Foto

Anniņa PAA vanniņā plunčājas arī ārpus Latvijas

Ingrīda Drazdovska, 02.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šis gads lielākajam Latvijas vannu un citas sanitārtehnikas ražotājam PAA pašmāju tirgū ir bijis labāks par pērno, tomēr 70% apgrozījuma nodrošina eksports.

Eksportā PAA gan saskaroties ar kādu problēmu – nevienu neinteresē dizains no Latvijas. Dizainam esot jānāk no Itālijas, varbūt Skandināvijas. Tādējādi tiek gaidīta augstākā kvalitāti par zemāko cenu, stāsta SIA PAA valdes priekšsēdētājs Pēteris Treicis.

PAA stratēģija tuvākajiem gadiem paredz augstāk pozicionēt zīmolu, ir paredzēta arī tehnoloģiskā attīstība. Ar ES struktūrfondu atbalstu top jauns ražošanas cehs (kopējās izmaksas 139 tūkst. latu), kurā produkcija tiks ražota no nākamās paaudzes akmens masas. Trešā lieta paredz aktivizēt pārdošanu. «Esam noslēguši sadarbības līgumu un itāļu dizaineris mums gatavo jaunu kolekciju, ko pozicionēsim augšējā segmentā. Plānojam runāt mazāk par pašu produktu, bet vairāk – par sajūtām.

Tāpat kā vairums latviešu, esam diezgan vāji pārdevēji. Esam piesaistījuši konsultantus, kas mūs māca, mēģina izkustināt no nedaudz iesīksējušā stāvokļa. Fabrikas noslodze ir ap 60%, tas nav labs rādītājs mūsu pārdošanas spēkiem. Manuprāt, šīs būs grūtākais, lielākais izaicinājums. Jo ar dizainu mēs tiksim galā, tas mums patī, un arī ar tehnoloģijām tiksim galā,» saka P. Treicis.

Komentāri

Pievienot komentāru