Apdrošinātāju klienti visvairāk neapmierināti ar lēmuma pieņemšanas ilgumu 

No šā gada 1. janvāra līdz 31. martam Finanšu un kapitāla tirgus komisijā (FKTK) kopā saņemtas 16 apdrošinātāju klientu sūdzības, informē FKTK.

Žanete Hāka, 17.4.2015

Pēc visu saņemto klientu sūdzību izskatīšanas, FKTK ir pieprasījusi apdrošinātājiem sniegt skaidrojumus par radušos situāciju.

Nevienā no 16 sūdzībās minētajiem gadījumiem FKTK nav konstatējusi normatīvo aktu prasību pārkāpumus, par kuriem būtu piemērojamas Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likumā paredzētās sankcijas.

Biežākais sūdzību iemesls šā gada trīs mēnešos bijis lēmuma pieņemšanas kavēšana (septiņas sūdzības), tai seko apdrošināšanas atlīdzības apmērs (piecas sūdzības) un apdrošināšanas atlīdzības atteikums (trīs sūdzības). Vienai sūdzībai bijis cits iemesls.