Tehnoloģiju kompānija Apple iegādājusies sociālo mediju datu analīzes kompāniju Topsy Labs, kas izmanto Twitter datus, lai noteiktu klientu noskaņojumu, raksta BBC.
Topsy ir viena no retajām kompānijām, kam ir pieeja visai Twitter datu plūsmai. Kompānija nesen ir izveidojusi databāzi, kurā iekļauti visi Twitter ziņojumi – kopumā vairāk nekā 400 miljardi.
Apple neatklāj, cik tā samaksājusi par Topsy, bet Wall Street Journal, kas pirmais informējis par šo darījumu, lēsis, ka tā vērtība varētu būt aptuveni 200 miljoni ASV dolāru.
Topsy konkurē ar tādām kompānijām kā DataSift un Gnip, lai izskaitļotu, kam Twitter ir lielākā ietekme, kādi termini ir populārākie, kā arī Twitter kampaņu ietekmes rezultātus.
Šis ir Apple otrais iegādes darījums pēdējo nedēļu laikā. Pagājušajā mēnesī uzņēmums paziņoja, ka ir iegādājies Izraēlas kompāniju PrimeSense.
Sīkākus Apple plānus attiecībā uz Topsy kompānija pagaidām nekomentē.