Latvijā ir kāds politiķis, kurš, strādādams teju jebkurā amatā, ir spējīgs iniciēt miljonu vērtu projektu bīdīšanu, tiesa, par sekām daudz nedomājot. Būdams satiksmes ministrs, Ainārs Šlesers ar lielu vērienu sāka attīstīt gan lidostu Rīga, gn Latvijas Pastu, no kuriem pirmais nu ir atteicies no visiem iespējamajiem paplašināšanās projektiem, bet otrs — vispār knapi dzīvību velk.
Tagad viņš, esot Rīgas vicemērs, kūrē galvaspilsētas zīmola izstrādi un popularizēšanu, šīm vajadzībām tērējot piecus miljonus latu.
Doma, protams, nav slikta, ņemot vērā, ka nav noslēpums — savā starpā konkurē ne tikai uzņēmumi, bet arī pilsētas un pat valstis. Tas nozīmē, ka Rīgai ir jābūt ļoti konkrētai programmai, plānam, kā šo pilsētu popularizēt tūristu un potenciālo investoru acīs. Tajā pašā laikā… Izvēlētais zīmols Live Rīga ļoti atgādina nevis pašas pilsētas, bet gan mūsu aviokompānijas airBaltic reklāmu, ko, starp citu, tā īsti nenoliedz arī tās vadītājs Bertolts Fliks. Līdz ar to rodas jautājums, vai attiecīgās ieceres gadījumā nav bijusi vēlme nevis popularizēt pilsētu un tās piedāvātās iespējas, bet gan paliet ūdeni uz viena otra Šleseram tuvu stāvoša uzņēmēja dzirnavām. Ja izrādītos, ka tieši tāds ir plāns, varētu jautāt nākamo jautājumu — vai nu būtu pareizi šāda veida aktivitātes apmaksāt no pilsētas budžeta, it īpaši situācijā, kad faktiski visam nauda tiek griezta nost.