Ar radošām idejām pāri jūrām 

Latvijas reklāmas aģentūras starptautiskā arēnā virza gan vietējos zīmolus, gan veido reklāmas lokāliem pasūtītājiem, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Linda Zalāne, 03.2.2016
1/3

Reklāmas aģentūras Mooz! valdes locekle Vita Gaisma

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

To trumpis ārvalstu tirgos ir ātrums, salīdzinoši nelielās izmaksas un kvalitatīvais produkts, uzskata aptaujātie uzņēmēji. Latvijas aģentūrām ir salīdzinoši vieglāk konkurēt austrumu tirgos, kur tās izvēlas rietumnieciskā darba stila dēļ, tomēr arī rietumu valstīs izredzes ir, jo pieprasījums pēc radošām idejām un kvalitatīva izpildījuma ir it visur pasaulē.

McCann Worldgroup Latvia jau divdesmit gadus strādā eksporta tirgos – galvenokārt Igaunijā un Lietuvā, bet ir bijuši projekti citās Austrumeiropas un Centrāleiropas valstīs, piemēram, Ungārijā, Polijā, Rumānijā. Reklāmas pakalpojumi ir sniegti arī Azerbaidžānā, Krievijā. «Pārsvarā strādājam ar Latvijas zīmoliem, kurus virzām eksporta tirgos, tomēr ir bijusi arī pieredze ar starptautiskiem uzņēmumiem, piemēram, farmācijas kompāniju GlaxoSmithKline, kam veidojām kampaņu par vakcinēšanos pret hepatītu,» pieredzē dalās reklāmas aģentūras McCann Worldgroup Latvia valdes priekšsēdētājs Ainārs Ščipčinskis.

Reklāmas aģentūrai Mooz! 20% no apgrozījuma pērn veidojis pakalpojumu eksports uz Gruziju, Norvēģiju un Krieviju. «Tomēr galvenais eksporta virziens ir Krievija, uz kuru skatāmies kā uz tirgu ar lielākajām perspektīvām. Šajā valstī mums ir izveidojusies sadarbība ar celtniecības uzņēmumu un nekustamo īpašumu attīstītājiem, kuriem veidojam reklāmas kampaņas gataviem objektiem – biroju centriem un dzīvojamām mājām,» stāsta reklāmas aģentūras Mooz! valdes locekle Vita Gaisma.

Visu rakstu Ar radošām idejām pāri jūrām lasiet 3. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

 

Tevi varētu interesēt

Aģentūra White Label apvieno spēkus ar vienu no lielākajām reklāmas aģentūrām Latvijā...

Trauku mazumtirdzniecības veikalu tīkls RITO turpmāk savus klientus uzrunās jaunā vizuālajā identitātē...

Iepriekšējos gados novērotā izaugsme Latvijas reklāmas tirgū šobrīd ir apstājusies,...

Veselības ministrijas (VM) sagatavotie grozījumi, kas paredz aizliegt alkoholisko dzērienu reklāmās...

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2014. gada augustu....

Nepalaid garām

Akciju sabiedrība "Meridian Trade Bank" 22. janvārī ir mainījusi nosaukumu uz "Industra...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

2019. gada desmit lielāko nekustamā īpašuma darījumu sarakstā Rīgā un Pierīgā ir ne...

Tiesa noraidījusi nogalinātā maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus brāļa prasību pret...

Ir būtiski runāt par privātās dzīves, interešu un plānu saskaņošanu ar darbu, nevis...

Skotijai ir viskijs, Somijai ir Nokia, Itālijai ir makaroni,Meksikai ir tekila, Karību...

Tiesvedību un to radīto sarežģījumu dēļ Lielupes apkaimē slēgtais restorāns "36.līnija" atsācis...

No šīs sadaļas

Latvijas aviokompānija airBaltic ir saņēmusi ISPY 2016 zelta medaļu par apkalpošanas kvalitāti...

Pašmāju picēriju tīkla Pica Lulū īpašnieces SIA Later LTD pērnā gada apgrozījums...

Autostāvvieta Brīvības un Dzirnavu ielas stūrī vairākus gadus darbojusies nelikumīgi; īpašniekam...

Atvēršanai Rīgā tuvojas pirmā ātrās ēdināšanas zīmola Pizza Hut ēstuve, apstiprina...

Plāno tūrisma aģentiem likt papildu pienākumu pierādīt, ka tiem ir noslēgts līgums...

Igauņu kompānijai Taxify OÜ, kas ar dažiem klikšķiem mobilajā lietotnē piedāvā izsaukt...

Vieglo taksometru pakalpojumu nozarē pārliecinošu virsroku ņēmuši mazie uzņēmumi,...

Mobilo sakaru operatora SIA Latvijas Mobilais telefons (LMT) grupas uzņēmumu peļņa pērn...

Rīgā kādam privātam auto vadītājam, pēc kompānijas Taxify teiktā, policija atņēmusi transportlīdzekli,...

2015. gadā, salīdzinājumā ar 2014. gada vidējo līmeni, būvniecības izmaksas Latvijā palielinājās...