Jaunākais izdevums

Viens no Latvijas uzņēmumiem, kas var stāstīt pozitīvu stāstu par izstādi Salone del Mobile un eksportu uz Itāliju, ir Vispool akmens masas vannu (arī izlietņu, dušas paliktņu, WC u.c.) ražotājs.

Uzņēmums dibināts 2001. gadā un patlaban nodarbina ap 30 cilvēku, ražošanas procesā lietojot Marmoryl tehnoloģiju, Eiropā zināmu kopš 60. gadiem. Ilmārs Briksnis, Vispool attīstības menedžeris, kurš ar interesentiem brīvi komunicē arī itāliešu valodā, stāsta: «Lai nodrošinātu kvalitāti un dotu vannām 25 gadu garantiju, esam pilnveidojuši ražošanas tehnoloģiju. Kā pildvielu izmantojam marmora pulveri, emalju iepērkam Vācijā, kur pēc pieprasījuma izveidoti mums nepieciešamie toņi un nodrošināta vajadzīgā kvalitāte. Tehnoloģiju esam standartizējuši, mums ir Latvijas un Eiropas standarts, higiēnas sertifikāti.» Pēdējos gados Vispool attīstījis arī otru preču zīmi – Aura, kas piedāvā kolekciju itāļu un citiem eksporta tirgiem. Uzņēmums strādā visās trīs Baltijas valstīs, Krievijā, Baltkrievijā, Itālijā, pastāv neliela sadarbība ar Vāciju, epizodiski ar Norvēģiju, kā arī parādās individuālie klienti, piemēram, no Zviedrijas.

Sākotnēji uzņēmuma plāni par Itālijas tirgu raisījuši smaidus – ko, ar vannām uz Itāliju? Jūs esat galīgi sajukuši prātā! I. Briksnis teic, ka tas nebija tik daudz racionāls lēmums, cik intuitīvs. «Mums nekur nemāca, kā racionāli formalizēt intuīciju un pārvērst to precīzā vīzijā, tomēr, ja mēs paklausāmies Stīvu Džobsu vai Bilu Geitsu, viņi nerunā ne par menedžmentu, ne racionālām lietām. Viņi fokusējas uz intuīciju – kā intuitīvi noķert pareizo virzienu, pareizo domu, atrast pareizos cilvēkus, balstoties uz izjūtām,» tā uzņēmējs.

Visu rakstu Ar vannām uz Itāliju? Esat galīgi sajukuši prātā! lasiet 1. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir lietas, ar kurām joko, un ir tādas, kur joki nevietā. Redz, piekārt draiskus aizkarus istabā vai atvēzēties drosmīgākam interjeram un mēbelēm ir viena lieta, bet vannas istaba...

Vannas istaba ir savā ziņā nopietna un konservatīva vieta, kurā uzticamība, pamatīgums un kvalitāte gūst virsroku pār mirkļa vājību uz ārišķībām. -Kāpēc? –Laikam jau tāpēc, ka tā ir tā telpa mājoklī, kurā cenšamies ielaist pēc iespējas mazāk ārpasaules – kur gan citur mēs esam mēs paši, ja ne tur? Tā ir vieta gan nesteidzīgai meditācijai, gan tikai pašam sev domātai dziesmai, gan noskaņai, sākot ar domu sakārtošanu ikdienā un relaksējošu fantāzijas lidojumu tad, kad vēlamies.

Un gluži, kā Čiekurs – Egles dēls mežā, televizors viesistabā un plīts virtuvē, vannas istabā galvenais ir vanna. Un, lai arī kā mēs to vēlētos, tās izvēle nebūt nav vienkārša lieta. Sāksim kaut vai ar to, ka, lai vanna būtu izmantojama, tai ir nepieciešams ūdens, un, saprotams, arī iespēja šo ūdeni no vannas izlaist. Lai neiedzīvotos liekos (un salīdzinoši lielos) tēriņos, ir nepieciešams visai skrupulozi ņemt vērā vannas istabas plānojuma iespējas, un, ja pavisam atklāti – ir visai prātīgi šos jautājumus izrunāt ar speciālistu, jo ne jau ūdens iekšā – ūdens ārā ir vienīgais, kas jāpatur prātā – ir virkne citu, nespeciālistam uzreiz nepamanāmu, jautājumu, uz kuriem ir jāatrod atbildes un pareizie risinājumi. Tāpēc – sākam ar vannas istabas pēc iespējas precīzu plānu, pieliekam klāt savas vēlmes, un ejam konsultēties. Lieki teikt, ka jo tuvāk būs speciālists un jo pieredzējušāks tas ir, jo ātrāks, vieglāks un veiksmīgāks būs ceļš uz jūsu vannas istabu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Izvēlēti uzņēmumi, kuri piedalīsies SEB bankas 60 tūkstošus eiro vērtajā programmā

Lelde Petrāne, 14.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 75 saņemtajiem pieteikumiem ir izvēlēti 12 Latvijas uzņēmumi, kas piedalīsies SEB bankas īstenotās Uzņēmumu izaugsmes programmas pirmajā ciklā. Tās mērķis ir sagatavot uzņēmumus straujai biznesa izaugsmei caur digitālajām tehnoloģijām un inovācijām.

Izaugsmes programmā piedalīsies uzņēmumi no dažādām nozarēm, dažādiem reģioniem, kā arī ar atšķirīgu mērogu biznesu.

Tukuma uzņēmums Pure Chocolate pārstāv pārtikas ražošanas nozari, Centrālā laboratorija sniedz veselības aprūpes pakalpojumus, Blue Bridge Technologies darbojas IT risinājumu jomā, bet New Black ir digitālā satura mārketinga aģentūra.

Limbažu novada uzņēmums Krogzeme nodarbojas ar bioloģisko upeņu audzēšanu, kompānija MINT print ražo personalizētus sporta apģērbus, Big Bad Bagels strādā sabiedriskās ēdināšanas jomā, savukārt Woltec ir Valmierā bāzēta būvkompānija, kas veic arī elektromontāžas, telekomunikāciju un citu komunikāciju izbūvi.

Komentāri

Pievienot komentāru