Citas ziņas

Ar velomaratonu atklās pirmo elektrovelo nomas punktu Baltijā

Vēsma Lēvalde, 17.08.2012

Jaunākais izdevums

Liepājā 22.augustā tiks atklāta pirmā elektrovelo noma visā Baltijas jūras Austrumu piekrastē.

Jaunais divritenis ar elektrisko atbalsta motoru spēj veikt vairāk kā 60 kilometru ar vienu uzlādi, informē nomas punkta apsaimniekotājs, SIA Blue Shock Taxi.

Savukārt pirmdien, 20. augustā, notiks elektrovelo maratons Rīga – Jūrmala – Kuldīga - Liepāja. Visos elektrovelo maratona pieturpunktos interesenti varēs paši izmēģināt un izzināt tehniskos jautājumus par elektrodivriteņu lietošanu ikdienā. Elektrovelo maratona pieturpilsētās iecerēts vēl šogad izveidot nākamos elektrodivriteņu nomas punktus. Drīzumā jauns elektrovelo nomas punkts tiks izveidots arī Ventspilī, Jūrmalā, bet nākamvasar plānots e-velo nomas punktus attīstīt arī kaimiņvalstu lielākajās pilsētās.

Nākamajā pavasarī šie elektrodivriteņi kļūs arī par e-gidiem ikvienam Liepājas (arī Jūrmalas, Ventspils, Palangas un Klaipēdas) viesim, jo tiks aprīkoti ar planšetdatoriem, kas spēs novadīt interaktīvu un izzinošu e-ekskursiju par pilsētu vairākās valodās.

Projekta Blue Shock Bike jeb elektrovelo maratona dalībnieki un idejas autori – Artis Daugins un Neils Kalniņš – iecerējuši ceļojuma laikā videi draudzīgā transportlīdzekļa priekšrocības pārrunāt ar ikvienu ceļā satikto interesentu.

Vēl šajā gadā darbu uzsāks pirmais Baltijā specializētais elektrovelosipēdu servisa centrs.

Db.lv rakstīja, ka Kurzemes Biznesa inkubatora SIA Blue Shock Taxi dibinātajs Artis Daugins Prāgā, Čehijā, noslēdzis vienošanās par pirmo elektrovelosipēdu iegādi pilotprojektam Liepājā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā ražotos elektrodivriteņus izķer kā karstus pīrādziņus, projekta autori uzsver elektriskā transporta jomas radošo potenciālu

Savukārt automašīnas ar elektrodzinējiem Latvijā ienāk ļoti gausi. Tā sauktās zilās dzirksteles transporta attīstību Latvijā bremzē fakts, ka augstās pašizmaksas dēļ vajadzīgs ārējais finansējums vai investori, kuri ir gatavi ieguldīt ilgtermiņa projektos. Iespējams, procesu paātrinās tikko Ministru kabinetā atbalstītais Elektromobilitātes attīstības plāns 2014.–2016.gadam, kas paredz videi draudzīgu transportlīdzekļu, kurus pamatā darbina elektromotors, un to infrastruktūras attīstības veicināšanu. DB jau ziņoja, ka tam nākamajos trīs gados iecerēts atvēlēt 29,99 milj. eiro, tostarp valsts budžeta finansējums būs 5,7 milj. eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Blue Shock Race plāno atdzīvināt tirdzniecības centru Bērnu pasaule

Lelde Petrāne, 19.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Halle slēgtā pasākumā tiks atklāta 1. jūlijā, bet publiski - 2. jūlijā,» jautāts, kad tirdzniecības centrā Bērnu pasaule tiks atklāta Blue Shock Race jaunā Rīgas elektrokartingu halle, biznesa portālam db.lv pastāstīja Blue Shock Race dibinātājs un valdes loceklis Artis Daugins. Šobrīd projektā ir investēti 200 tūkstoši eiro.

Kārtojot visas formalitātes, halles atklāšana Matīsa ielā 25 nedaudz iekavējusies - sākotnējais mērķis bija to atvērt maija beigās. «Šis ir milzīgs projekts un nav daudzi, kam ir pieredze šajā lauciņā. Līdz ar to mums kā pionieriem jārisina daudz lietas, par ko neviens nezina, bet tas ir normāls pionieru pienākums, atrisināt, tā, lai nākošajiem un pašiem būtu labāk un vieglāk,» sacīja Blue Shock Race dibinātājs.

Pirmā Blue Shock Race Rīgas elektrokartingu halle atradās modes un izklaides centrā Rīga Plaza, taču tika aizvērta šā gada aprīlī. «Startējot ar šo pilotprojektu, mums telpu līgums bija noslēgts uz vienu gadu, pēc tam šīs telpas bija jāatstāj. Rīga Plaza nāca ar priekšlikumiem pārcelt halli uz blakus telpām, bet, izvērtējot visus piedāvājuma aspektus, iespējas un nākotnes vajadzības, mēs nolēmām veidot lielo kartingu halli un diemžēl tik daudz vietas Rīga Plaza mums nebija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc derībām ar autosportistiem Blue Shock Race dibinātājs Artis Daugins izveido elektrokartingu, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

SIA Blue Shock Race sācis pirmās elektrokartingu piegādes, un plāno veidot jaunus modeļus. Kompānija Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) un Ekonomikas ministrijas rīkotajā konkursā Eksporta un inovācijas balva 2015 startē kategorijā Inovatīvākais produkts.

Plāni lieli

Pirmā elektrokartinga prototipa izveide sākta 2014.gada nogalē, ieguldot vairākus desmitus tūkstošus eiro, stāsta SIA Blue Shock Race valdes loceklis Artis Daugins. «Ļoti grūti ir lauzt cilvēku stereotipus, kuri domā, ka degviela ir labākā lieta pasaulē. Šis kartings radās pēc derībām ar Latvijas Auto federācijas direktoru Jāni Krastiņu, kurš apgalvoja, ka elektrība benzīnu nekad neaizstās. Gribēju pierādīt, ka to var, savukārt viņš bija gatavs samaksāt par prototipa izveidi, lai redzētu, vai tas tiešām ir iespējams,» viņš stāsta. Savukārt patlaban jau cilvēki investē, lai uzņēmums tos turpinātu izgatavot. A. Daugins sākotnēji strādājis reklāmas nozarē, taču neilgi pēc krīzes sākuma, kad jomai vēl veicās labi, Nīderlandē viņam piedāvāts strādāt kādā aģentūrā, pelnot aptuveni 6000 eiro algu pirms nodokļu nomaksas. Tajā brīdī viņš sapratis, ka ārpus Latvijas viņu novērtē augstu, taču tas nozīmē arī to, ka viņš var mainīt kaut ko tepat, tādēļ atteicies no dizaina jomas vispār un kā mērķi noteicis mainīt Latvijas transporta un enerģētikas pamatus, jo patlaban, pēc viņa domām, energoresursiem mūsu valstī tiek tērēts daudz lieku līdzekļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurzemes Biznesa inkubatora uzņēmums Blue Shock Taxi apņēmies šogad papildināt Liepājas sabiedriskā transporta piedāvājumu ar elektromobiļiem.

Uzņēmuma dibinātāja Arta Daugina mērķis ir ļoti ambiciozs, ņemot vērā, ka dibinātājs ir jauns cilvēks un sabiedrības pamatkapitāls – viens lats. Blue Shock Taxi , iespējams, būšot modernākais, precīzākais, kvalitatīvākais un ekoloģiskākais taksometru uzņēmums Eiropā. Patlaban finansējums tiek gatavots divu taksometru iegādei un strādāts pie finansējuma trešajam auto. Pēc rezervācijas autoražotāji ASV sola informēt par termiņu, kad elektrotaksometrus iespējams piegādāt. A. Daugins cer, ka tas varētu notikt jau vasarā. Izvēlēto auto modeļi esot komercnoslēpums, tomēr tie būšot no modernākajiem elektromobiļiem pasaulē un vizuāli atgādinās trešās sērijas BMW automašīnas, stāsta A. Daugins. Ievērības cienīgi ir šo auto tehniskie parametri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar mērķi popularizēt elektromobilitāti Blue Shock Bike ražotnē Liepājā top īpašs sporta gokarts, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Topošā elektrokarta parametri būs ievērojami labāki nekā iekšdedzes dzinēju gokartiem, turklāt tie risinās vides problēmas kartinga hallēs. «Esam nolēmuši pārspēt Ginesa rekordu – laiku, kurā transportlīdzeklis spēj sasniegt 100km stundā,» apgalvo Blue Shock Bike idejas autors, uzņēmējs Artis Daugins. Ja šobrīd rekords ir 3,14 sekundes, tad liepājnieki cer šādu paātrinājumu sasniegt mazāk nekā trīs sekundēs. Tomēr galvenais mērķis ir panākt, lai sabiedrība novērtētu elektrodzinēju priekšrocības gan sportā, gan ikdienas satiksmē.

Pieredze uzkrāta

Sporta elektrokarts, kura prezentācija paredzēta Eiropas rallija čempionātā, nav pirmais četrriteņu transportlīdzeklis, ko uzbūvējuši Blue Shock Bike puiši – pērn Kurzemes rallija laikā tika demonstrēts elektriskais gokarts E-GoCart, kas faktiski ir mazs četrriteņu elektroauto, atvasināts no elektrodivriteņa. Tā maksimālais ātrums bija 35 km/h, savukārt gokartam, kas top pašreiz, ātrums būs vairākas reizes lielāks, drošības nolūkos ierobežots līdz 160 km/h, bet to viegli var regulēt atbilstoši lietotāja prasmēm. «Mēs pārspēsim iekšdedzes dzinēju gokartus pilnīgi visos parametros,» sola A. Daugins. Tiesa, cena būs par 15–20% augstāka, taču ekspluatācijā tas ātri atmaksāsies, viņš uzsver.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurzemes Biznesa inkubatora uzņēmums Blue Shock Taxi jau šajā mēnesī gatavojas ieviest Liepājā jaunu tūrisma produktu - elektrovelosipēdu nomu.

Uzņēmums sadarbībā ar SIA NK Konsultāciju birojs un Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroju (LRTIB) realizējis projektu Blue Shock Bike, kas ietver elektrovelosipēdu nomu, elektrovelosipēdu papildu aprīkojuma prototipēšanu, jaunu elektrovelosipēdu izstrādi un iespējamo ražošanu. Plānots iegādāties 10 velosipēdus, kurus varēs iznomāt LRTIB un Liepājas Olimpiskajā centrā. Tāpat sāktas sarunas ar viesnīcām par šā pakalpojuma ieviešanu, db.lv pastāstīja SIA Blue Shock Taxi dibinātājs Artis Daugins. Savukārt SIA NK Konsultāciju birojs vadītājs Neils Kalniņš norādīja, ka jaunais pakalpojums būs laba reklāma Liepājai, turklāt dos iespēju ar velosipēdu izbraukāt Liepājas veloceliņus ne tikai aktīvā vecuma tūristiem, bet arī padzīvojušiem un mazaktīviem cilvēkiem, kam ir nogurdinoši mīt pedāļus. Nākotnē šis transports varētu kļūt par ērtu transporta līdzekli ikvienam pilsētniekam. Viena standarta elektrovelosipēda cena ir no 1100 eiro līdz 2000 eiro. Projektā paredzētais pirmais velosipēds tapis Spānijā, taču nākamos, iespējams, uzņēmums iegādāsies Vācijā, kur tiem esot augstāka kvalitāte. Velosipēdus plānots aprīkot ar GPS, kā arī būs iespēja pieslēgt iPad, lai iegūtu maršrutu norādījumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Elektrokartinga centra izveidē investēs ap 90 000 eiro

LETA, 24.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas elektrokartingu ražotājas SIA Blue Shock Race elektrokartinga centra izveidē kopumā investēs ap 90 000 eiro, stāsta Blue Shock Race pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Viņš stāsta, ka projekta pirmajā kārtā, kas paredz izbūvēt kartinga trasi iekštelpās, paredzēts investēt aptuveni 50 000 līdz 60 000 eiro. Savukārt saskaņā ar sākotnējām aplēsēm projekta otrā kārta, kas paredz kartinga trasi ārtelpās un virtuālās 3D vides iespējas, varētu izmaksāt ap 30 000 eiro.

Projekta īstenošanā iesaistījušies privāti investori un partneri. Tāpat Blue Shock Race ieguvis arī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) eksporta un inovācijas balvu, kā arī Liepājas pašvaldības atbalstu 3500 eiro apmērā, atzīmē Hmieļevskis.

Viņš norāda, ka investīcijas plānots atpelnīt samērā īsā laika posmā, un viena līdz divu gadu laikā elektrokartinga centru paredzēts iedzīvināt pilnā apjomā, kas paredz kombinēto - iekštelpu un āra - trasi, kā arī virtuālās 3D vides izklaides.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Uzņēmējs: Latvijai nav stratēģijas zaļās enerģijas transporta attīstīšanai

LETA, 20.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valstij patlaban nav izstrādāta stratēģija zaļās enerģijas transporta atbalstam, Rietumu Radio atzina uzņēmuma Blue Shock Taxi dibinātājs Artis Daugins.

Viņa dibinātais uzņēmums Liepājas viesiem jau tuvākajās nedēļās piedāvās iznomāt Latvijā līdz šim nebijušu pārvietošanās līdzekli - elektrovelosipēdu.

«Patlaban gan no valsts puses nekādi stratēģijas piedāvājumi nav saņemti, un droši vien arī tie netiks saņemti. To var saprast, jo elektrovelosipēds ir kaut kas pilnīgi jauns un jebkurš izvēlētais darbības virziens var būt veiksmīgs, bet tajā pašā laikā arī pilnīgi neveiksmīgs,» sacīja uzņēmējs.

Viņš stāstīja, ka pieredzi nākas smelties no pieredzes bagātākiem kolēģiem citur pasaulē, tāpat, ieviešot elektrovelosipēdus, jāņem vērā Latvijas teritorijas īpatnības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekonomiskā transformācija, atjaunojamie energoresursi, to ražošanas bāze, izmantošana Latvijas iedzīvotāju labklājības paaugstināšanai, viedās mājas un pilsētas ir tie izaicinājumi, kuri prasīs mainīt ne tikai savu darbību, bet arī attieksmi visiem lēmumu pieņēmējiem, uzņēmējiem un iedzīvotājiem.

Tādi secinājumi skanēja Kurzemes biznesa forumā, kurš šogad norisinājās Ventspilī, koncertzālē “Latvija”. Kurzemes biznesa forumā piedalījās dažādu jomu un nozaru pārstāvji un savu nozaru speciālisti, kopēji diskutējot par straujo pārmaiņu laiku un to, ka būtiska nozīme ir un būs tiem lēmumiem, kuri jau ir un vēl tiks pieņemti, jo no tiem būs atkarīga visas valsts nākotne.

Izaugsmei vajag platformu

«Lai veiktu ekonomisko izaugsmi, kas balstās uz konkurētspēju un produktivitāti, ir nepieciešami cilvēki, finanšu resursi (investīcijas), to pieejamība un produktivitāte jeb visu procesu paātrināšana, tostarp digitalizācija,» uzsvēra ekonomikas ministre Ilze Indriksone. Viņa norādīja, ka labu iespēju nodrošināšana uzņēmējiem ir Ekonomikas ministrijas darba mērķis. Vienlaikus ministrija vēlas mazināt birokrātiju un noņemt šķēršļus. «Sāksim ar sadaļām - īpašumu attīstīšana un nodokļu nomaksas vienkāršošana, jo Latvijā šim nolūkam tiek patērēts trīs reizes vairāk laika nekā Igaunijā,» stāstīja I. Indriksone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas reģiona tūrisma informācijas birojs (LRTIB) ir pirmais publiskais nomas punkts Baltijā, kur pieejami Blue Shock Bike elektrovelosipēdi.

7.jūnijā LRTIB rīko publisku elektrovelosipēdu nomas prezentāciju Liepājas Rožu laukumā. Prezentācijā piedalīsies projekta Blue Shock Bike pārstāvis Artis Daugins, kurš sola informēt par plāniem paplašināt elektrovelosipēdu nomu arī ārpus Liepājas.

Plānots iepazīstināt interesentus ar to, kā darbojas vienotā klientu reģistra sistēma un paši elektrodivriteņi, kas aprīkoti ar GPS un GSM izsekošanas sistēmām, kā top e-gidi un kādas iespējas tie sniedz tūristiem, kā arī jaunumus saistībā ar Blue Shock Bike elektrovelosipēdu ražošanu un tirdzniecību Liepājā un Latvijā.

«Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja velonomas punkts ir galvenais, kurā testēsim savas jaunās tiešsaistes nomas un vienotās klientu reģistra sistēmas darbību. Labu rezultātu gadījumā šāda sistēma ļaus Blue Shock Bike elektrodivriteņus iznomāt jebkur Baltijā kādā no mūsu reģistrētajiem nomas punktiem un atgriezt velosipēdus jebkurā citā nomas punktā Baltijā. Šāda veida sistēma klientiem ļaus savus brīvdienu braucienus plānot pat nedēļu un mēnešu garumā, bez uztraukuma, kur paliks nomātais elektrodivritenis,» stāsta A.Daugins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Uzņēmējs Artis Daugins: Kārtējo reizi es izvirzu lielus mērķus

Vēsma Lēvalde, speciāli DB, 16.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Negribu nevienu sabaidīt, bet tuvākajā laikā būs aptuveni 200 jaunu haļļu,» intervijā laikrakstam Dienas Bizness saka uzņēmējs Artis Daugins.

Uz viņa pleciem ir divas elektrokartingu halles – Rīgā un Liepājā, kartingu un elektrovelosipēdu būve, gūzma jaunu ieceru un stingra apņemšanās jau pēc gada startēt pasaules līmenī, par spīti ikdienas problēmām Latvijas uzņēmējdarbības vidē.

Vaicāts, vai būs vēl kāda jauna halle, A. Daugins stāsta: «Mums ir pārrunas ar vienu no lielākajām Eiropas tirdzniecības ķēdēm par tirdzniecības centru izklaides vietu papildināšanu ar elektrokartingu halli. Progresīvi virzās sarunas arī ar Amerikas tirdzniecības tīklu. Kārtējo reizi es izvirzu lielus mērķus, un kāds teiks – ko tas puika sapņo! Bet te ir halle Liepājā, kas arī vēl nesen daudziem šķita neiespējami. Ja no sava sapņa īsteno kaut vai 10% vai 20%, tas ir vairāk nekā nulle.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Bērnu pasaule 3. stāvā svētdien durvis vēra Baltijā lielākā elektrokartingu halle Blue Shock Race (BSR), informē halles īpašnieki.

Pēc pirmās halles atklāšanas Liepājā, nākamā tika ierīkota tirdzniecības centrā Rīga Plaza, taču šā gada aprīlī tā tika slēgta. «Pēc vairākiem tehnikas uzlabošanas un piedāvāto pakalpojumu pilnveidošanas gadiem šobrīd viss ir vēl nopietnāk un jaudīgāk, un mūsu plānos ir nest BSR vārdu tālu aiz Latvijas robežām. Jau drīzumā Liepājā ražotie elektrokartingi būs pieejami arī Vācijas un Dubaijas iedzīvotājiem, un mēs ticam, ka elektriskie auto patiešām ir pasaules nākotne,» komentē BSR īpašnieks Artis Daugins.

Db.lv jau rakstīja, ka šobrīd projektā ir investēti 200 tūkstoši eiro, bet plānots, ka līdz 2017. gada beigām investīciju apjoms sasniegs gandrīz 300 tūkstošus eiro. «Tā ir vienlaikus mūsu produktu prezentācijas halle un bizness pats par sevi,» uzsver dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums "Blue Shock Race" jau gadiem strādā pie elektrokartingu izveides. Pērnais gads bija pirmais, kad ieņēmumi pārsniedza izdevumus, bet Covid krīzes laikā noslēdzās darbs pie 200 tūkstošus eiro vērta pasūtījuma par elektrokartingu piegādi Meksikas kartingu hallei "Shock Grip".

Uzņēmuma "Blue Shock Race" birojā uz galda krājas pasūtījumi no dažādām pasaules valstīm. Nelielā ražotne Liepājā jāpilnveido, lai spētu reaģēt uz augošo pieprasījumu, tomēr pats interesantākais ir teju desmit gadus ilgais ceļš līdz panākumiem.

"Mēs krīzē esam visu laiku. Mēs nevienu brīdi neesam bijuši ārā no krīzes! Visi projekti par trešdaļu naudas! Šobrīd mēs nejūtamies diskomfortā, drīzāk kā zivis ūdenī. Tas, ko pārējiem varam pateikt, – Ķīna no Covid ir ārā! Mēs nebijām domājuši, ka ķīnieši būs mūsu nākamais lielais klients, bet tagad ir. Viņi grib, un viņi jau strādā!" žurnālam "Dienas Bizness" saka "Blue Shock Race" vadītājs Artis Daugins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piedāvā iespēju kļūt par elektrokartingu halles līdzīpašnieku

Lelde Petrāne, 23.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektrokartingu izklaides pakalpojumu sniedzējs SIA BSR Liepāja 30.jūnijā Liepājā plāno atklāt elektrokartinga halli, un katram piedāvā iespēju kļūt par jaunās elektrokartingu halles līdzīpašnieku, pavēstīja Blue Shock Race preses pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Blue Shock Race vietnē Bezrindas.lv sācis iepriekšpārdošanas biļešu tirdzniecību, un starp visiem biļešu pircējiem tiks izvēlēts viens, kurš saņems dāvinājumu no uzņēmuma īpašnieka Arta Daugina - 1% daļu SIA BSR Liepāja.

«Iepriekšpārdošanas jeb PreOrder biļete ir unikāls pirkums pirms Liepājas Blue Shock Race kartingu halles atvēršanas. Tā dod vairākas priekšrocības, kas netiks piemērotas nevienam biļešu īpašniekam pēc kartingu halles atvēršanas, turklāt visi biļešu ieņēmumi tiks novirzīti halles izveidē un attīstībā,» stāsta BSR Liepāja īpašnieks A. Daugins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness izdevums #52

DB, 28.12.2021

Dalies ar šo rakstu

Divu gadu laikā auto industrija paspējusi izdzīvoties pa diviem grāvjiem: vispirms – nevar tirgot un nav pircēju, kam seko liels pieprasījums pēc auto no pircējiem, bet nav preces, ko tirgot, jaunu auto cenas turpina pieaugt, piegāžu termiņi izstiepjas 6–8 mēnešu garumā, mazlietoto auto cenas pieaugušas par 25–30%, turklāt šādi nepieredzētie procesi turpināsies arī 2022. gadā.

Tā Intervijā situāciju raksturo Auto asociācijas prezidents Andris Kulbergs.

Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 28.decembra numurā lasi:

  • Statistika. Pieņemot, ka mūsu šobrīd ir 1,9 miljoni, un saskaitot sākumā minētos parādus, tie kopā veido 28,46 miljardus, iegūsim, ka vidēji uz vienu Latvijas iedzīvotāju šajā valstī ir aizņemti aptuveni 15 tūkstoši eiro, no kuriem 7,5 tūkstošus ir sarūpējusi valsts, bet otru pusi iedzīvotāji un uzņēmumi ir aizņēmušies bankās.
  • Tēma - Kā uzņēmēji vērtē aizvadīto gadu un kādu paredz nākamo.
  • Izglītība biznesam - Uzņēmēji papildinās skolu direktoru zināšanas ar biznesa vadības niansēm.
  • Spēles noteikumi - Sāksies saimnieciskās darbības ieņēmumu konta ēra.
  • Tehnoloģijas- Ieiet ārvalstu tirgū, izmantojot sociālo mediju platformas.
  • Infrastruktūra - Rīgas ostai ir iespēja attīstīt mūsdienu pasažieru un ro-ro kravu termināli.
  • Portrets- Moller Auto Baltija vadītāja Izīda Gerkena.
  • e-pārvalde- Tiesvedības sistēma sākusi dokumentu aprites sistēmas pāreju no papīra uz elektroniskajiem dokumentiem.
  • Brīvdienu ceļvedis- Artis Daugins, elektrokartingu uzņēmuma Blue Shock Race radītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurzemes biznesa forums pulcē uzņēmējus un nozaru ekspertus, lai rastu atbildes uz to, kā būt konkurētspējīgiem, kā strādāt inovatīvi un kā veidot un attīstīt biznesu mūsdienu mainīgajos apstākļos. Visas dienas garumā apmeklētajiem būs iespēja uzklausīt dažādu nozaru ekspertus, uzdot tiem jautājumus un mijiedarboties ar biznesa līderiem.

Forums norisinās 17.maijā, klātienē, Ventspilī, koncerzālē “Latvija” un tiešraidē, plkst. 10:00 – 17:30. Plašāka informācija par pasākumu: www.kurzemesbiznesaforums.lv

Programma

I DAĻA - IEDVESMAS STĀSTI

Moderators: Pauls Timrots

10:00 – 10:20 Atklāšana. Jānis Vītoliņš, Ventspils valstpilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs

10:20 – 10:35 Eksports uz 100+ valstīm bez neviena ārvalstu komandējuma. Jānis Kulbārdis, SIA “Azeron” līdzdibinātājs

10:35 – 10:55 Saspēle

Lauris Aleksejevs, Restorāna 36.line vadītājs

Kristaps Skutelis, “TestDevLab”, sabiedrisko attiecību vadītājs, tehnoloģiju bloga Kursors.lv vadītājs

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā atklāts Blue Shock Race elektrokartingu centrs, kas turpmāk atradīsies kādreizējā ostas spīķerī, Vecajā ostmalā, informē Blue Shock Race preses pārstāvis Dzintars Hmieļevskis.

Elektrokartinga centrs top vairākās kārtās, un pirmā atklāta aptuveni 150 metru garā iekštelpu trase, kas darbosies visu gadu, neatkarīgi no laikapstākļiem.

«Patlaban braucējiem pieejami četri mazie kartingi, kas piemēroti bērniem vecumā no četriem, pieciem gadiem, kā arī viens lielais kartings, ar kuru elektrisko jaudu piedāvājam izbaudīt pieaugušajiem. Lielo kartingu skaits drīzumā tiks palielināts,» stāsta Blue Shock Race īpašnieks Artis Daugins.

Otrā kārta paredz aptuveni 160-170 metru gara papildinājuma izveide ēkas pagalmā, līdz ar to kopējais trases garums sasniegs 320 metru.

Blue Shock Race šī projekta īstenošanai ieguvusi pašvaldības atbalstu 3500 eiro apjomā. Projektā iesaistījušies arī vairāki privāti investori un partneri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Noslēdz vienošanos par elektrovelosipēdu ievešanu Latvijā

Vēsma Lēvalde, 14.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurzemes Biznesa inkubatora SIA Blue Shock Taxi dibinātajs Artis Daugins Prāgā, Čehijā, noslēdzis vienošanās par pirmo elektrovelosipēdu iegādi pilotprojektam Liepājā.

Db.lv rakstīja, ka SIA Blue Shock Taxi sākotnējo ideju par elektrotaksometriem Liepājā neizdevās šogad ieviest, jo kavējās automašīnu ražošana Eiropai. Tāpēc uzņēmums izstrādāja biznesa ideju par elektrovelosipēdu nomu.

Lai uzsāktu elektrovelosipēdu nomu Latvijā, uzņēmumam bija nepieciešams atrast atbilstošus velosipēdus. Trīs dienu garā brauciena laikā uzņēmuma pārstāvji tikās ar elektrovelosipēdu ražotājiem Čehijā – uzņēmumu AGOGS. Tika pārrunāti sadarbības modeļi un gūta praktiska pieredze elektrovelosipēdu ražošanas jomā, kā arī izzināti labās prakses piemēri šo velosipēdu īrē. Veiksmīgi tika noslēgts arī līgums par pirmo elektrovelosipēdu iegādi pilotprojektam Blue Shock Bike Liepājā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Uzņēmējs Artis Daugins: «Attīstība nozīmē nemitīgu izlaušanos no sistēmas»

Vēsma Lēvalde, speciāli DB, 12.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ne vienmēr jāpakļaujas valdošajai sistēmai. Gluži otrādi – ar to jācīnās, ja sistēma ir šķērslis lielu un labu mērķu sasniegšanai, uzskata uzņēmējs Artis Daugins

Mēnesis Silīcija ielejā, tikšanās ar ASV prezidentu un pasaules biznesa līderu ikdienas iepazīšana – tā ir lieliska pieredze, jaunas zināšanas un milzīgas priekšrocības globalizēt savas idejas. Iespējas ir jāizmanto, tomēr nav jāatsakās no tā, kas esi. «Un es esmu liels Latvijas patriots,» apgalvo jaunais uzņēmējs, uz kura pleciem ir divas elektrokartingu halles – Rīgā un Liepājā, kartingu un elektrovelosipēdu būve, gūzma jaunu ieceru un stingra apņemšanās jau pēc gada startēt pasaules līmenī, par spīti ikdienas problēmām Latvijas uzņēmējdarbības vidē.

Fragments no intervijas:

Komentāri

Pievienot komentāru