Jaunākais izdevums

Lielbritānijas luksusa automašīnu ražošanas kompānija «Aston Martin» trešdien paziņoja par plāniem ceturtdaļu savu akciju kotēt Londonas fondu biržā.

Detalizēta informācija par akciju sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO) tiks publiskota 20.septembrī.

Tikmēr mediji vēsta, ka ieplānotais IPO varētu novērtēt uzņēmumu līdz piecu miljardu sterliņu mārciņu (5,5 miljardu eiro) apmērā.

«Aston Martin» kontrolē Itālijas privāto investīciju fonds «Investindustrial» un Kuveitas investori.

Tikmēr Vācijas autoražotājs «Daimler» saglabās sev piederošo gandrīz 5% uzņēmuma akciju daļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien "Aston Martin" ražotni pameta pirmie autoražotāja izgatavotie SUV modeļi, raksta "Reuters".

Līdz šim uzņēmums "Aston Martin" pārvarā bijis pazīstams saistībā ar Džeimsa Bonda auto, taču pēdējos gados kompānijas finanšu rādītāji ir pasliktinājušies, un uzņēmums mainījis gan vadību, gan samazinājis darbinieku skaitus, gan cenšas ieiet jaunos auto segmentos.

DBX ir pirmais kompānijas mēģinājums ieiet SUV tirgū, sekojot daudziem konkurentiem, kas pēdējā laikā prezentējuši savus SUV modeļus.

"DBX ir kļuvis par auto, kas ievedīs "Aston Martin" jaunā, spilgtā ērā," sacījis "Aston" galvenais radošais direktors Mareks Reihmans.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas luksusa automašīnu ražošanas kompānija «Aston Martin» trešdien debitēja Londonas fondu biržā, īstenojot akciju sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO), kurā uzņēmums novērtēts 4,3 miljardu sterliņu mārciņu (4,9 miljardu eiro) apmērā.

«Aston Martin» norāda, ka akcijas cena IPO noteikta 19 mārciņu apmērā. Uzņēmums IPO piedāvā ceturtdaļu akciju jeb 57 miljonus akciju.

«Aston Martin» kontrolē Itālijas privāto investīciju fonds «Investindustrial» un Kuveitas investori.

Tikmēr Vācijas autoražotājs «Daimler» saglabās sev piederošos gandrīz 5% uzņēmuma akciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvo automašīnu ražotājs Aston Martin prezentējis savu pirmo SUV modeli - DBX.

Tādējādi Aston Martin pievienojies vēl vairākiem autoražotājiem, kuru kolekcijā SUV iepriekš nebija iedomājams, taču tagad tas tiek piedāvāts tirgum, tostarp, Lamborghini, Bentley, Rolls-Royce un citiem.

ASV jaunā DBX modeļa cena būs, sākot no 190 tūkstošiem dolāru, kas ir par aptuveni 40 tūkstošiem dolāru dārgāk nekā autoražotāja lētākais piedāvātais automašīnas modelis - Vantage.

DBX būs arī pirmais luksusa auto ražotāja modelis, kurā ir piecas pieaugušo sēdvietas. Lielākajai daļai citu Aston Martin modeļu aizmugurē ir divas nelielas sēdvietas, kas drīzāk piemērotas bērniem vai īsti nav piemērotas sēdēšanai aizmugurē.

Automašīnai ir 4 litru V8 dzinējs, kas izgatavots Mercedes AMG ražotnē Vācijā. Tā jauda ir līdz 542 ZS.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaule ir mainījusies. Par ASV prezidentu ir kļuvis Donalds Tramps, kurš atklāti saka – Amerika first! Viņam Amerika ir pirmajā vietā! Es domāju, ka arī Latvijai ir vajadzīgs tāds prezidents, kurš pasaka – pirmajā vietā ir Latvija! Pasaka un dara!

Tā intervijā saka Latvijas Baptistu draudžu savienības bīskaps Pēteris Sproģis.

Skaļa ieroča kārta parastā trešdienas rītā, kad cilvēki dodas uz darbu. Mūsu Latvijas valstī netālu no Mātes Latvijas pie Brāļu kapiem ar automātu nošauj cilvēku. Runā, ka maksātnespējas administratoru mafija Rīgas ielās kārto savas lietas. Parādās bailes, ka atgriezušies 90-tie… Jūs kā Baptistu draudžu savienības bīskaps divpads- mit gadus kopā ar citiem bīskapiem lūdzāt Dievu par Latviju. Svētkos vadījāt dievkalpojumus kopā ar katoļu kardinālu Jāni Pujatu un arhibīskapu Zbigņevu Stankeviču, ar luterāņu arhibīskapu Jāni Vanagu un pareizticīgo metropolītu Aleksandru. Vai tiešām šī skumjā aina ir tas, ko Latvijas simtgadē mēs visi kopā cerējām ieraudzīt? Ko šī notikusī vardarbība mums rāda?

Komentāri

Pievienot komentāru
Likumi

Gobzems: Jurašs un Strīķe zināja Bunkus shēmas

Sandris Točs, speciāli DB, 12.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Atbildēšu uz jautājumu, vai šeit, pie mums, valda politiski organizēta mafija. Šī slepkavība nebija brīdinājums maksātnespējas administratoriem, jo Māris Sprūds jau ir ārā no spēles. Tas bija brīdinājums politiķiem. Kāpēc politiķiem bija svarīgi šajās dienās dot signālu, ka viņi par to vairs nelems, bet to darīs kāds spēcīgāks nekā viņi? Padomājiet par to,» sarunā ar DB saka bijušais Maksātnespējas administrācijas (MA) direktors, zvērināts advokāts Aldis Gobzems

Raidījumā Preses klubs atzināt, ka laikā, kad jūs bijāt Maksātnespējas administrācijas vadītājs, politiķis Edgars Jaunups pie jums uz iepazīšanos atveda KNAB darbinieku Juri Jurašu. Kādā sakarībā?

Jā, tā tas bija. Tolaik man bija labas attiecības ar Edgaru Jaunupu. Mēs tikāmies kafejnīcā, klusajā centrā, starp citu, netālu no slavenās Antonijas ielas. Tikāmies trijatā – es, Edgars Jaunups un Juris Jurašs. Ir pagājuši daudzi gadi, es neatceros visu tikšanās saturu, bet tās mērķis bija saistīts ar Jaunā laika interešu nodrošināšanu. Jurim Jurašam stāstīju, ko esmu novērojis maksātnespējas jomā kā Maksātnespējas administrācijas vadītājs. Bet nekādas darbības J. Jurašs par manis nosauktajiem faktiem neveica, jo acīmredzot tas neatbilda JL mērķiem. Savukārt varu pastāstīt, kā man sabojājās attiecības ar E. Jaunupu. Tajā laikā aktuāls bija jautājums par administratora iecelšanu Liepājas siltuma maksātnespējas procesā. Pēc koleģiāla lēmuma ar manu kā iestādes vadītāja parakstu par Liepājas siltuma maksātnespējas administratoru tika iecelts Andris Rukmanis, kurš nebija saistīts ar Jauno laiku. Bet man pirms tam bija norādīts, kuras no administratoru saraksta būtu piemērotākās kandidatūras iecelšanai par maksātnespējas administratoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Bunkus biroja darbinieki metas cīņā par mantu

Lato Lapsa, pietiek.com, speciāli DB, 20.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Pēdējās nedēļas esam pavadījuši kā ļaunā murgā,» ar šādu atziņu aizvadītajā nedēļā klajā nāca nošautā advokāta Mārtiņa Bunkus biroja darbinieki. Taču, kā rāda publisko reģistru dati, dzīve ļaunajā murgā nav traucējusi jau aiznākamajā dienā pēc traģēdijas mesties cīņā par mantu, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

2015. gada beigās portāls pietiek.com informēja par divām lepnām un ļoti dārgām automašīnām, kuru valsts reģistrācijas numuros MB39 un MB21 bija iekļauti Mārtiņa Bunkus iniciāļi. Viens auto bija 2013. gada izlaiduma Land Rover Range Rover, kurš bija ieķīlāts par 200 000 eiro, bet otrs - pilnīgi jauns, 2015. gada izlaiduma Aston Martin Vanquish, kura cena atkarībā no modifikācijas un aprīkojuma bija 300 000 eiro vai vairāk.

Viena no šīm automašīnām bieži tika redzēta pie kādai ārzonas kompānijai piederošas Mežaparka savrupmājas, kuras īstais saimnieks un iemītnieks bija M. Bunkus, bet otrā - iekšpagalmā pie M. Bunkus advokātu biroja Rīgā, Alberta ielā. Abu luksusauto oficiālā īpašniece bija 2013. gadā dibināta SIA Hotel VIP Car Rent Services, kuras vienīgais kapitāldaļu turētājs bija Lielbritānijā reģistrēts uzņēmums bez zināmiem īpašniekiem Spritwell Commerce LLP. Automašīna Range Rover tai bija ieķīlāta pat par 200 000 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

FOTO: Šā gada kompāniju veiksmīgākās un neveiksmīgākās debijas biržā

Db.lv, 02.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākotnējo publisko piedāvājumu sezona uzņem apgriezienus, un investori patlaban vēro, kuras kompānijas kļūs par jaunajiem favorītiem, raksta Bloomberg.

Tirgus dalībnieki šobrīd gaida uz Aston Martin un Knorr-Bremse akciju iekļaušanu biržā. Šajā Eiropā ar IPO palīdzību piesaistīti aptuveni 37 miljardi dolāru, salīdzinot ar aptuveni 44 miljardiem dolāru pērn.

Šā gada labākie IPO veiksmes stāsti liecina, ka tehnoloģiju kompānijas aizvien ir topā, savukārt nekustamā īpašuma un finanšu sektora uzņēmumiem nav labākie laiki. Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuras ir bijušas šā gada veiksmīgākie un neveiksmīgākās kompāniju debijas biržā!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas, 7.marta līdz 17.martam Ženēvā notiek ikgadējais autošovs, kas šoreiz jau 89.reizi pulcē autoražotājus, sadarbības partnerus un auto entuziastus.

Šovā tiek demonstrēti vairāk nekā 900 automašīnu modeļi un to apmeklē vidēji 660 tūkstoši apmeklētāju.

Šovs aizrauj ar savu spožumu, un savus jaunos modeļus, konceptus un ražošanas materiālus demonstrē tādi ražotāji kā Lamborghini, Aston Martin, Bentley, Bugatti, Volkswagen un citi. Savukārt General Motors un Ford šoreiz nepiedalās, priekšroku dodot Detroitai, Ņujorkai un Losandželosai. Šajā gadā izstādē nevarēs redzēt arī Volvo, Jaguar un Land Rover automašīnas.

Uzmanība, kā ierasts, pievērsta arī videi draudzīgām automašīnām.

«Ženēva tradicionāli ir uzskatīta kā superauto šovs,» saka Road&Track pārstāvis Bobs Sorokaničs. «Tā ir kā Parīzes modes nedēļa auto industrijai,» viņš salīdzina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc pāris mēnešiem izsolē tiks piedāvāta pilnībā atjaunota automašīna Aston Martin DB5, kas kļuva slavena, pateicoties 1964.gadā iznākušajai Džeimsa Bonda filmai “Goldfinger”, raksta CNN.

15.augustā izsolē piedāvās automašīnu ar 13 speciāli Džeimsam Bondam veiktajām modifikācijām, liecina izsoļu nama RM Sotheby’s informācija. Šis ir vienīgais no trim Bondam pielāgotajiem modeļiem, kas palicis pieejams. Izsoļu eksperti lēš, ka automašīnas pārdošanas cena varētu būt diapazonā no 4 miljoniem dolāru līdz 6 miljoniem dolāru. 50 gadu laikā automašīnai bijuši vien trīs īpašnieki.

Galerijā augstāk iespējams aplūkot automašīnu!

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Aston Martin piedāvā iegādāties Džeimsa Bonda auto

Žanete Hāka, 29.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvo automašīnu ražotājs "Aston Martin" atkal iedarbinājis 55 gadus senā automašīnas modeļa DB5 ražošanas līniju.

Kopumā autoražotājs plānojis saražot 25 šādas automašīnas, no kurām lielākā daļa jau ir atradušas savus pircējus. Vienas automašīnas cena ir aptuveni 3,4 miljoni dolāru. Tiek lēsts, ka katras šī modeļa automašīnas izgatavošanai darbinieki atvēlēs aptuveni 4500 stundu. Pirmās piegādes paredzētas jau gada otrajā pusē.

Šīs automašīnas modelis ir autentiska reprodukcija, taču tajā iekļauti dažādi moderni inženieru risinājumi, lai transportlīdzeklis atbilstu mūsdienu prasībām.

Automašīnas jauda ir 290 ZS un tā tiek piedāvāta ar piecu ātrumu manuālo ātrumkārbu, 4 litru sešu cilindru dzinēju.

Galerijā iespējams aplūkot automašīnas ražošanas procesu!

Komentāri

Pievienot komentāru