Jaunākais izdevums

No šīs nedēļas tiks atjaunota tramvaja kustība pār Brasas pārvadu, informē Rīgas domes Satiksmes departaments.

Kā informē būvuzņēmēji, kuri veica Brasas pārvada konstrukciju nepārtrauktu tehniskā stāvokļa monitoringu, tā apsekošanas laikā netika konstatēti konstrukciju bojājumi, kas samazina pārvada ekspluatācijas drošību ierobežotā režīmā.

Veicot datu analīzi, speciālisti secināja, ka nobīdes ārpus normas robežām pārvadam veidojās dēļ stingrā braukšanas ātruma ierobežošanas līdz 20km/h neievērošanas.

Kā jau iepriekš Satiksmes departaments informēja, pārvada monitoringa laikā tika fiksētas atsevišķu mērījumu nobīdes ārpus normas robežām, tāpēc tramvaja satiksme nekavējoties tika slēgta.

Būvuzņēmējiem uzdots turpināt Brasas pārvada konstrukciju nepārtrauktu tehniskā stāvokļa monitoringu.

Patlaban pārvadam tiek veikti balstu pastiprināšanas darbi. Plānots, ka pēc visu balstu nostiprināšanas darbu pabeigšanas un monitoringa datu analīzes apstrādes pār pārvadu varēs kursēt zemas grīdas tramvaji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Brasas tilta pārbūve sāksies martā un ilgs divus gadus

Zane Atlāce - Bistere, 16.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvdarbi uz Brasas pārvada tiks organizēti pa posmiem, martā uzsākot tramvaja sliežu pārnešanu uz pārvada ārmalu, informē Rīgas dome.

Pēc tam pārvads tiks sagatavots nākamajam būvniecības etapam - vienas brauktuves puses demontāžai garenvirzienā un balstu stiprināšanai.

"Šobrīd visas domstarpības ar būvniekiem ir atrisinātas un mēs esam gatavi turpināt darbus. Jau tuvākajā laikā sāksies stiprināšanas darbi, un jau vasarā sāks jaunā tilta būvniecību. Darbu laikā uz tilta novietosim speciālas monitoringa iekārtas, kas fiksēs, vai neparādās plaisas. Visi darbi norit pēc grafika, un divu gadu laikā mēs šeit redzēsim objektu, kas darbosies ilgtermiņā un būs ērts visiem satiksmes dalībniekiem," sacīja Rīgas mērs Oļegs Burovs.

Plānots, ka pēc pārvada pārbūves un modernizācijas darbiem, tiks izbūvēta ērti lietojama un droša veloinfrastruktūra, nodrošināta vides pieejamība gājējiem, savukārt zemās grīdas tramvaji kursēs pārvada vienā pusē, bet satiksme tiks organizēta pa otru pārvada pusi garenvirzienā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā inženieri testē vietējā ražotāja "SRC Brasa" mobilās karavīru atbalsta platformas "Natrix lat-100" prototipu, lai to pielāgotu Nacionālo bruņoto spēku (NBS) kaujas mācību vajadzībām 2020. gada vasarā. Iekārtas pirmais pārbaudes testu process tuvojas noslēguma posmam.

Mobilās kaujas atbalsta platformas izmantošana paredzēta gan kravas – individuālā un vienības ekipējuma pārvadājumiem, gan savienojamībai ar kaujas atbalsta un kaujas nodrošinājuma inženiertehniskiem risinājumiem.

"Pirmie visurgājēja testi lauku apvidū apliecina jaudu un stabilitāti. Platformas nestspējas kapacitāte sasniedza 200 kilogramu, attīstot ātrumu līdz 15 kilometriem stundā," stāsta uzņēmuma "SRC Brasa" militāro programmu direktors Agris Jermacāns. Viņš piebilst, ka modelis komplektēts ar programmētu vadības sistēmu, kas ļaujot manevrēt arī šķēršļota apvidus apstākļos.

Bezpilota kaujas atbalsta platformas attīstīšana notikusi sadarbībā ar zemessargiem, inženieriem un industriālo dizaineru komandu, lai nodrošinātu karavīriem uzticamu atbalsta sistēmas platformu. Tā piedāvā ne tikai manuālu kontroli ar tālvadības pulti, bet speciālisti strādā, lai iekārtu robotizētu, ilgtermiņā nodrošinot pilnībā autonomu pārvietošanos.

Komentāri

Pievienot komentāru