Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Edgars Zvirgzds izstrādā aplikāciju interneta veikalu administratoriem, lai viegli uztveramā veidā palielinātu e-komercijas dalībnieku izpratni par procesiem.

«Tirgus, kurā es eju, nav nekas nezināms. Arī risinājums nav nekas nebijis. Piedāvāju nedaudz atšķirīgi risināt jau zināmas problēmas. Tā kā e-komercija ir augoša industrija, domāju, ka manai idejai ir nākotne,» stāsta Edgars.

Viņš vēlas attīstīt e-komercijas datu analītikas iespējas, piedāvājot vienkāršotu veidu, kādā lietotājam tiek pasniegta informācija. «Esmu ievērojis, ka daudziem cilvēkiem ļoti nepatīk dašbordi, piemēram, Google Analytics redzamas dažādas, pietiekami sarežģītas diagrammas – ļoti daudz informācijas vienuviet. Ja cilvēks ikdienā strādā ar analītiku, viņš šādu informācijas apjomu uztver viegli, taču lielākajai daļai cilvēku, kuri darbojas e-komercijā, nav tik labu zināšanu par šiem rīkiem. Tāpēc viņi izmanto ārpakalpojumus, lai izprastu pārdošanas procesus, un interneta veikalu īpašniekus analītiķi pēcāk «baro ar roku», skaidrojot analītiku. Šī situācija man identificējas ar to, ka analītikas datu iegūšanas metode ir ne gluži nepareiza, bet būtu nepieciešama cita pieeja, datus pasniedzot ērtākā un saprotamākā veidā,» klāsta Edgars. «Mana produkta izstrādē faktiski bija divi etapi. Pirmajā es izgatavoju «šokolādi » – nepieciešamos algoritmus un metodoloģiju. Pēc tam sāku veidot «iesaiņojamo papīrīti» un piedāvāt uzņēmumiem,» stāsta Edgars.

Daudzi ir «aplauzušies»

«Cilvēki nevēlas mācīties, bet vēlas, iegūstot aplikāciju, vienkārši tikt pie labākas dzīves. Tāpēc es šo «iesaiņojamo papīru» sāku pielāgot vairāk ikdienas patērētājam, kurš ikdienā lieto Facebook vai Instagram un ir pieradis «braukt liftā», kur atklājas jauni stāsti,» turpina Edgars.

Visu rakstu Šokolāde un pliķi pa seju lasiet 6. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru