Neraugoties uz kopējo saspringto ekonomisko situāciju, autoražotāji paredz jaunu braucamrīku pārdošanas apjomu pieaugumu tuvāko mēnešu laikā, raksta autonews.com.
Jaunu automobiļu pārdošanas apjomi bija pārsteidzoši augsti šī gada septembrī.
Portāls norāda, ka autoražotāju optimisms sakņojas vairākos faktoros – jaunu un dizainiski atjauninātu automobiļu modeļu ievērojamajā pieaugumā, automašīnu ražošanai nepieciešamo detaļu piegādātāju sarosīšanos Japānā, kas norāda, ka valsts sāk atgūties no šī gada martā notikušās zemestrīces un cunami. Autoražotāji tic arī tam, ka pieprasījums pēc jauniem braucamrīkiem vairs nebūs tikai «slēpts».
Visi trīs augstāk minētie faktori bija pamatā 10% lielajam jaunu automašīnu pārdošanas apjomu pieaugumam septembrī, raksta medijs. «Līdz šim ir bijis daudz «slēptā pieprasījuma» - pircēji ir bijuši ļoti piesardzīgi, tomēr tie nav pavisam pametuši tirgu,» stāstīja General Motors pārdošana vadītājs Donds Džonsons (Don Johnson).
«Autotirgus patlaban mainās, turklāt pārmaiņas ir ļoti nozīmīgas,» norādīja Toyota pārstāvis Bobs Kārters (Bob Carter). Viņš norādīja, ka Toyota plāno pārsniegt iepriekšējā gada pārdošanas apjomus jau šī gada oktobra sākumā.
Savukārt Volkswagen Group of America vadītājs Džonatans Braunings (Johnathan Browning) paredz, ka ASV automašīnu pārodšanas apjomi līdz šī gda beigām sasniegs 12,85 miljonus ASV dolārus, bet 2012. gadā jau veidos 14 miljonus ASV dolāru. «Noskaņojums ir mainījies – pircēji vairs negaida, kad «krīze būs beigusies un laiki būs labāki», bet gan norāda, ka «nevar vairs ilgāk gaidīt un mēģinās nopirkt jaunu automašīnu, neraugoties uz spiedīgajiem apstākļiem,»» viņš norādīja.