Biznesa ideja: Veiksmīgi lauž stereotipus par dārgiem premium pulksteņiem 

Divu lietuviešu, brāļu Daniela un Matas (Danielius and Matas Jakutis) radītais pulksteņu zīmols Filippo Loreti no sākotnēji pūļa finansējuma kampaņā pieteikta projekta kļuvis par atpazīstamu un pircēju novērtētu preci, raksta Business Insider.

Zane Atlāce - Bistere, 2018. gada 30. oktobris plkst. 9:57

Redzot 1000 un vairāk dolāru lielas cenas pulksteņiem, kas, brāļu ieskatā, izmaksā labi ja 100 dolāru, Danielam un Matam pirms vairākiem gadiem radās ideja ražot pašiem savus pulksteņus, kas izskatā it nemaz nebūtu sliktāki par premium klases rokaspulksteņiem, bet cenas ziņā būtu krietni pieejamāki. Tā radās zīmols Filippo Loreti, kura attīstīšanai brāļi nolēma startēt pūļa finansēšanas vietnē Kickstarter.

Kampaņa tika uzsākta 2015.gadā. Lai gan puišu mērķis bija savākt 20 000 ASV dolāru, viena mēneša laikā viņi piesaistīja gandrīz miljonu dolāru. Pēc gada, uzsākot kampaņas nākamo posmu, brāļi nepilna mēneša laikā ieguva jau piecus miljonus dolāru.

Tādējādi lietuviešu radītais zīmols Filippo Loreti kļuvis par Kickstarter visvairāk finansēto pulksteņu zīmolu, kā arī ir vienu no platformas 20 visveiksmīgākajām iniciatīvām līdz šim visās kategorijās.

Praktizējot tiešās pārdošanas modeli, Filippo Loreti pulksteņus tirgo tiešsaistē un nosūta tieši klientam, tā samazinot starpnieku lomu un kopējās izmaksas. Šāda pieeja ļauj puišiem luksusa klases pulksteņus tirgot, lielākoties, 200 – 300 dolāru robežās.

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Latvijas pašvaldības desmitgades garumā cēlušas peldbaseinus, stadionus, kultūras centrus bez...

Restorānu nedēļas projekts lielu peļņu nenes, toties izvelk cilvēkus no mājām iepazīt...

Šodien Dienas Bizness rīkotajā preses konferencē par jaunāko izdevumu Miljonārs tika atklāti Latvijas...

Vecie dēļi iegūst otro dzīvi SIA AW Latvia ražotajās mēbelēs un sienu...

Reizi mēnesī pie veikala «Preces no Vācijas» vērojama mūsdienām netipiska aina -...

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

No šīs sadaļas
2018. gada 11. decembris plkst. 12:40

Ivars Saide 20 savas dzīves gadus ir strādājis šovbiznesa industrijā - bijis...

2018. gada 05. novembris plkst. 6:44

Burgernīcas Street Burgers vadītājs Aleksandrs Vēvers Āgenskalnā atvēris picēriju Street Pizza,...

2018. gada 30. oktobris plkst. 13:45

Ar sliktu garastāvokli nav jēgas taisīt kūku, uzsver Gulbenes uzņēmēja Inese Veismane....

2018. gada 30. oktobris plkst. 8:51

Vēlme apvienot skaisto ar praktisko ir bērnu apģērbu zīmola Wuf Kids stūrakmens....

2018. gada 30. oktobris plkst. 8:48

Stradu pagasta piemājas saimniecībā Pakalnieši jau vairākus gadus tiek ražots Pakalniešu siers....

2018. gada 26. oktobris plkst. 9:06

Sliktākā pieredze ir bijusi ar modes lielvalsti Franciju, atzīst viena no apģērbu...

2018. gada 24. oktobris plkst. 7:20

Latvijā radītie tricikli Wolftrike vispirms izturējuši trieciena pārbaudi pašmāju drifta hallē...

2018. gada 23. oktobris plkst. 8:39

Keramiķe Linda Romanovska atradusi līdzsvaru un īsto dzīves telpu, kurā bez stresa,...

2018. gada 17. oktobris plkst. 13:18

Cena, piedāvājums un tirgus izpēte - ir trīs faktori, kas noteikti jāņem...

2018. gada 16. oktobris plkst. 6:14

Redzot, ka dizaina sporta apģērbu niša ir diezgan brīva, Latvijas bikini fitnesa...