Biznesa ideja: Veiksmīgi lauž stereotipus par dārgiem premium pulksteņiem 

Divu lietuviešu, brāļu Daniela un Matas (Danielius and Matas Jakutis) radītais pulksteņu zīmols Filippo Loreti no sākotnēji pūļa finansējuma kampaņā pieteikta projekta kļuvis par atpazīstamu un pircēju novērtētu preci, raksta Business Insider.

Zane Atlāce - Bistere, 30.10.2018
1/10

Avots: filippoloreti.com

Redzot 1000 un vairāk dolāru lielas cenas pulksteņiem, kas, brāļu ieskatā, izmaksā labi ja 100 dolāru, Danielam un Matam pirms vairākiem gadiem radās ideja ražot pašiem savus pulksteņus, kas izskatā it nemaz nebūtu sliktāki par premium klases rokaspulksteņiem, bet cenas ziņā būtu krietni pieejamāki. Tā radās zīmols Filippo Loreti, kura attīstīšanai brāļi nolēma startēt pūļa finansēšanas vietnē Kickstarter.

Kampaņa tika uzsākta 2015.gadā. Lai gan puišu mērķis bija savākt 20 000 ASV dolāru, viena mēneša laikā viņi piesaistīja gandrīz miljonu dolāru. Pēc gada, uzsākot kampaņas nākamo posmu, brāļi nepilna mēneša laikā ieguva jau piecus miljonus dolāru.

Tādējādi lietuviešu radītais zīmols Filippo Loreti kļuvis par Kickstarter visvairāk finansēto pulksteņu zīmolu, kā arī ir vienu no platformas 20 visveiksmīgākajām iniciatīvām līdz šim visās kategorijās.

Praktizējot tiešās pārdošanas modeli, Filippo Loreti pulksteņus tirgo tiešsaistē un nosūta tieši klientam, tā samazinot starpnieku lomu un kopējās izmaksas. Šāda pieeja ļauj puišiem luksusa klases pulksteņus tirgot, lielākoties, 200 – 300 dolāru robežās.