Mazais bizness

Biznesa izmēra prieka bikses no otrreizējām izejvielām

Inita Šteinberga, 09.10.2013

Jaunākais izdevums

Izmantot tikai otrreizējās izejvielas! Tāds ir siguldietes Agneses Kalniņas princips . Šādas izejvielas viņa izvēlas oriģināla piegriezuma bikšu un tērpu pārnēsājamo maisu šūšanai. Turklāt netrūkst pircēju, kam tieši šāda filozofija un apģērbs patīk.

Šūt bikses Agnese sākusi tajā dzīves posmā, kad rocība bijusi ierobežota, taču gribējies pucēties, bet viss veikalos nopērkamais šķitis nepamatoti dārgs. Tad tapis mūžā pirmais šuvums – no lietoto preču veikalā pirktiem aizkariem, no mammas aizlienējot šujmašīnu, tapa kuplas bikses. Ieraugot tās, tādas vajadzējis arī draudzenēm, tad – draudzeņu draudzenēm.

Pieprasījums bijis un Agnese sapratusi, ka tā var būt arī peļņas iespēja. Ķērusies pie šūšanas, safotografējusi savu veikumu, ievietojusi dažādās tīmekļa vietnēs un devusies uz Kalnciema ielas tirdziņu Rīgā. Tagad prece pārsvarā tiek realizēta caur latviešu preču veikaliņu Miera ielā. Atraktīvais apģērbs tiek piedāvāts arī festivāla Positivus apmeklētājiem, jo tur pati atmosfēra vedina uz tādu bikšu valkāšanu, spriež Agnese. Pirmās un drosmīgākās šī apģērba gabala valkātājas bijušas sievietes, tagad tās izvēloties arī vīrieši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labrīt!

Šorīt Rīgā galvenokārt mākoņains, gaisa temperatūra +11 grādi.

Latvijā

Šorīt laikraksts Dienas Bizness raksta par Rojas reģionālo ostu, kas savā turpmākajā attīstībā liek cerības uz miljonu investīcijām no NVS kokapstrādes jomā. Piesaistītie privātie līdzekļi būs mērāmi miljonos, kas Latvijas mērogiem varbūt nebūs iespaidīga summa, tomēr Rojai ievērojami resursi, norāda ostas pārvaldnieks Jānis Megnis.

Pēc piena produktu cenu palielinājuma veikalos valstī atkal sākusi uzplaukt piena tirdzniecība māju pagalmos. Eksperti novērojuši, ka arvien vairāk piena un piena produktu patērētājiem tiek piedāvāti tieši, to tirgojot dzīvesvietu tuvumā, māju pagalmos un tirgos. Izskan prognozes, ka šāda tirdzniecība var vērsties plašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē šobrīd ir ārkārtas situācija. Skaidrs, ka pašlaik svarīgākais ir apturēt pandēmiju un nosargāt cilvēku dzīvības. Nav šaubu, ka šajā ziņā mūsu valdība un atbildīgie dienesti dara visu iespējamo, visu cieņu par to. Cits jautājums ir valsts ekonomika.

Kā zināms, Starptautiskais Valūtas fonds tieši Latvijai, izejot no krīzes, prognozē vislielāko ekonomikas lejupslīdi Baltijas valstīs. Varbūt vēl nav par vēlu analizēt un saprast – kāpēc? Jāsaprot, ka no krīzes mūs neizvedīs pieci lielie valsts uzņēmumi, - jaunajā situācijā ļoti nozīmīgi būs tieši vietējie mazie un vidējie uzņēmumi, kas jau tagad ir nozīmīgs pamats valsts nodokļu sistēmai. Tāpat arī individuālā darba darītāji – aktīvi, radoši, izdomas bagāti cilvēki, kuri strādā, lai uzturētu sevi un savu ģimeni, arī savus darbiniekus un, protams, maksātu valstij nodokļus. Nevis kā smagu piespiedu slogu, bet, apzinoties savu atbildību pret valsti un vienlaikus ar pārliecību, ka valsts apzinās savu atbildību pret saviem pilsoņiem un sniegs atbalstu un palīdzīgu roku, kad tas būs vajadzīgs. Arī pēc krīzes ikviens cilvēks vēlēsies atgriezties agrākajā dzīvē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Īpašniekus atradušas jau 700 jauno mākslinieku gleznas

Anda Asere, 08.01.2020

E-galerijas "StartUpArt" dibinātāja un idejas autore Agnese

Strazda un māksliniece Kristīne Lapsa-Kalniņa.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gadā jauno mākslinieku e-galerijā "StartUpArt" veikti aptuveni 140 pasūtījumi un kopā ar izsoļu laikā veiktajiem pirkumiem kopā pārdotas apmēram 250 gleznas.

"Kopumā kopš 2015. gada "StartUpArt" e-galerijas lapā saņemti 540 pasūtījumi, vairākos pasūtījumos ir izvēlētas pat divas līdz piecas gleznas, līdz ar to kopš projekta sākuma pārdotas vairāk nekā 700 gleznas," stāsta Agnese Strazda, e-galerijas "StartUpArt" dibinātāja un idejas autore. Ikdienā viņai palīdz māksliniece Kristīne Lapsa-Kalniņa, kura strādā ar sadarbības līgumu koordinēšanu, jauno gleznu ievietošanu e-galerijā, kā arī rēķinu izrakstīšanu.

Šobrīd e-galerijā ir aptuveni 630 gleznas no 80 māksliniekiem.

A. Strazda ar gandarījumu vēro, kā "StartUpArt" un tai piederošais "Facebook" profils turpina būt par aktuālu vietu tiem, kuri savas gleznas vēlas pārdot, un tiem, kuri meklē drosmīgus rokrakstus un dažādus formātus gleznām, ko izmantot gan sava mājokļa, gan biroja dizainam, kā arī dāvanām. Katru nedēļu kāds mākslinieks izrāda interesi par pievienošanos portālam. "Dažkārt saņemam jautājumus, vai "StartUpArt" nepieņem pārdošanai tēlniecības darbus, kā arī citus formātus, uz ko šobrīd sakām - tikai gleznas," norāda A. Strazda.

Komentāri

Pievienot komentāru