Jaunākais izdevums

Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) teritorijā atklāts jaunākā koncepta "Narvesen" veikals, informēja zīmola "Narvesen" pārvadītāja SIA "Reitan Convenience Latvia" pārstāvji.

Investīcijas jaunā veikala izveidē uzņēmuma pārstāvji neatklāj.

Jaunais veikals ir pirmā zīmola "Narvesen" tirdzniecības vieta, kurā būs pieejams salātu bārs, gatavoti smūtiji, nopērkamas dažādas maltītes, Latvijā ražoti konditorejas ēdieni, kā arī rotaļlietas, galda spēles un grāmatas, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kā ziņots, "Reitan Convenience Latvia" koncerns 2023.gadā strādāja ar 98,529 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,1% vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī koncerns guva peļņu 888 195 eiro apmērā pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.

Kompānija reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 10 592 672 eiro. "Reitan Convenience Latvia" vienīgā īpašniece ir Norvēģijas "Reitan Convenience". Norvēģijas "Reitan" Ziemeļeiropas valstīs un Baltijā ir pārstāvēta ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "7-eleven", "Caffeine", "R-kiosk" un "Pressbyran", "UnoX" un "Rema 1000".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pielāgojoties strauji mainīgajiem patērētāju iepirkšanās paradumiem, Rimi ir atvēris pirmos jaunā koncepta hipermārketus Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Uzņēmuma trīs miljonu eiro investīcija koncepta izstrādē un pirmajos trīs pilotprojektos ļāvusi izveidot jaunu veikala modeli ar vienkāršotu veikala izkārtojumu, skaidrākām cenu norādēm.

Pirmie jaunā koncepta hipermārketi durvis vēra novembrī Rīgā, Palangā un Tallinā.

Jaunajā veikala izkārtojumā īpaša uzmanība pievērsta augošajai interesei par veselīgu dzīvesveidu un pieprasījumam pēc svaigiem augļiem un dārzeņiem. Sadarbībā ar iepirkumu un piegādes ķēdes komandām tiek nodrošināts augstākās kvalitātes sortiments, īpaši izceļot sezonālos produktus. Jaunā koncepta veikalos svaigo produktu, maizes un gatavo ēdienu nodaļas kļuvušas par centrālajiem elementiem, savukārt nepārtikas preču zonas pārkārtotas tā, lai klientiem būtu vieglāk orientēties un atrast nepieciešamo.

Arī digitālie risinājumi jaunā koncepta veikalos ir daudz pieejamāki – pašapkalpošanās kases, digitālie svari un moderni ekrāni, kuros redzami izdevīgākie piedāvājumi un informācija par akcijām. Veikala izkārtojums ir kļuvis vienkāršāks un vizuāli sakārtotāks – samazināts liekais vizuālais troksnis, norādes kļuvušas skaidrākas un praktiskāk izvietotas, savukārt akciju piedāvājumi ir vieglāk pamanāmi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA “Reitan Convenience Latvia”, kas pārvalda Latvijā lielāko mazumtirdzniecības franšīzes tīklu “Narvesen” un lielāko kafejnīcu ķēdi “Caffeine”, 2024. gadā strādājusi ar uzņēmuma vēsturē lielāko apgrozījumu, kaut arī nav trūcis izaicinājumu lokālā un globālā mērogā.

Salīdzinot ar 2023. gadu, pērn apgrozījums pieaudzis par 4,5 %, sasniedzot 91,3 miljonus eiro, peļņa palielinājusies līdz 1,1 miljonam eiro, savukārt nodokļos kopumā samaksāti 3,3 miljoni eiro.

“Man vissvarīgāk ir rūpēties par cilvēkiem un veidot spēcīgu, uz vērtībām balstītu kultūru. Tas arī ir mūsu galvenais veiksmes faktors, kas atspoguļojas rezultātos – spēcīga, mērķtiecīga komanda, kas iedegas par katru klientu,” saka SIA “Reitan Convenience Latvia” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena. Viņa uzsver – pagājušais gads ir bijis veiksmīgs, jo, neskatoties uz ārējiem apstākļiem, ir izdevies izmantot katru iespēju, lai uzlabotu uzņēmuma veiktspēju.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Miera ielā, Rīgā atklāts pirmais klimatneitrālais “Narvesen” veikals, kuru SIA “Reitan Convenience Latvia” (“Narvesen” un “Caffeine”) izveidojusi sadarbībā ar arhitektu biroju “CO2 ZERO” un moduļu ēku ražotāju “Master Industry”.

Iepirkšanās vieta ir atvērta jauna koncepta moduļa ēkā ar neitrālu klimata pēdas nospiedumu.

Aprēķini liecina, ka ēkas izgatavošanas kopējo CO2e emisiju summa ir negatīva, un 92 % no moduļa ražošanā izmantotajiem materiāliem iespējams atkārtoti izmantot vai pārstrādāt pēc moduļa dzīves cikla beigām. Pieskaitot aprēķināto ēkas lietošanai nepieciešamo enerģiju paredzētajā 50 gadu ekspluatācijas laikā, kopējā emisiju vērtība ir 0 kg CO2e uz kvadrātmetru gadā, padarot šo “Narvesen” moduli par pirmo klimatneitrālo tirdzniecības vietu “Reitan Convenience Latvia” tirdzniecības vietu tīklā.

“Vides ilgtspēja un mūsu uzņēmējdarbības radīto CO2 emisiju mazināšana ir mūsu galvenā prioritāte, kuras īstenošanai katru dienu meklējam jaunus risinājumus gan “Narvesen” tirdzniecības vietu, gan “Caffeine” kafejnīcu tīklā. Mēs aicinām arī mūsu sadarbības partnerus ievērot atbildīgas rīcības kodeksu un kopā padarīt katru dienu mazliet vieglāku un pasauli mazliet labāku. Tāpēc, atsaucoties uz Rīgas domes vīziju par Rīgu kā klimatneitrālu pilsētu līdz 2030. gadam, esam gandarīti par mūsu pirmā klimatneitrālā “Narvesen” veikala atvēršanu. Ticu, ka tas paver jaunu lappusi “Reitan Convenience Latvia” biznesa attīstībā un kļūs par lielisku iedvesmu arī citiem nekustamā īpašuma projektu attīstītājiem”, saka SIA “Reitan Convenience Latvia” valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

Pakalpojumi

Triju klīnisko universitāšu slimnīcu zaudējumi kopā šogad sasniedz 45 miljonus eiro

LETA,08.10.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopējie klīnisko universitāšu slimnīcu zaudējumi šogad ir ap 45 miljoniem eiro, un slimnīcām nav iespējams nodrošināt visus nepieciešamos līdzekļus, trešdien Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas sēdē atzina Veselības ministrijas (VM) valsts sekretāra vietnieks finanšu jautājumos Boriss Kņigins.

Viņš skaidroja, ka galvenais izaicinājums ir nozares ierobežotie finanšu resursi, no kuriem lielākā daļa izdevumu ir par stacionāro ārstniecību, kam seko ambulatorā ārstēšana. Kņigins uzsvēra, ka būtu jāiegulda resursi tieši dzīvesveida uzlabošanā, profilaksē un skrīningā - tas samazinātu stacionāro noslodzi.

Kopumā vajadzības nozarē nemitīgi pieaugot, un, kā atzīmēja Kņigins, par iepriekš piešķirto finansējuma apjomu, piemēram, šogad vairs nevar izdarīt to pašu, jo izmaksas pieaug. Izaicinājumus radot arī cilvēkresursu trūkums, ierobežotas budžeta iespējas un demogrāfiskās tendences.

Veselības nozares apzinātajām vajadzībām 2025.gadā būtu nepieciešami 568 miljoni eiro, savukārt 2026.gadā - 651 miljons eiro.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mājsaimniecības preču mazumtirgotājs JYSK atvērs 15. JYSK veikalu Latvijā. Veikals atradīsies Valmierā, Rīgas ielā, un tā kopējā platība pārsniedz 2200 kvadrātmetrus. Līdz ar jaunā veikala izveidi radītas arī 17 jaunas darba vietas, informē uzņēmums.

Jaunā Valmieras veikala atvēršana ir būtiska priekšrocība arī reģionālā kontekstā, jo tas būs pirmais JYSK veikals Vidzemes reģionā. Tādējādi jaunā veikala lokācija būs sasniedzama vairumam Ziemeļvidzemes un centrālās Vidzemes iedzīvotāju, aptverot Smiltenes, Cēsu, Limbažu un Valkas novadus. Veikals tiks atvērts šī gada 11.decembrī.

“Turpinot veikalu tīkla paplašināšanu, jaunatvērtais JYSK veikals ir jau devītais šāda koncepta veikals Latvijā. Līdz šim jaunā koncepta veikali apmeklētājiem jau ir pieejami Rīgā, kā arī reģionos – Tukumā, Ventspilī, Liepājā un Rēzeknē,” norāda Ainārs Zvirbulis, JYSK Komercdirektors Baltijā.

Mājas un interjera preču tirgotājs JYSK ir starptautisks veikalu tīkls ar vairāk kā 3400 veikaliem visā pasaulē, piedāvājot preces mājas labiekārtošanai 48 pasaules valstīs. Pirmais JYSK veikals Latvijā tika atklāts 2001. gadā. Baltijā JYSK strādā uz franšīzes līguma pamata.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Slēgtas piecas Narvesen jaunā koncepta tirdzniecības vietas Neste degvielas uzpildes staciju tīklā

LETA,03.01.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības ķēdes "Narvesen" frančīzes devējs SIA "Reitan Convenience Latvia" slēdzis piecas jaunā koncepta tirdzniecības vietas SIA "Neste Latvija" degvielas uzpildes staciju tīklā, informēja kompānijā.

Uzņēmumā skaidroja, ka "Narvesen" kioski slēgti mainīgo tirdzniecības apstākļu un pieaugošo izmaksu dēļ, jo tirdzniecības vietu uzturēšana bija finansiāli neizdevīga.

Divas no tirdzniecības vietām atradās Rīgā, Lielirbes ielā un Brīvības gatvē, bet pa vienai bija Ogrē, Salaspilī un Tīnūžos.

"Lēmums par kādas tirdzniecības vietas slēgšanu ir sarežģīts, taču vienmēr ir pamatots tieši finanšu rādītājos un klientu plūsmas novērtējumā," pauda "Reitan Convenience Latvia" pārstāvji.

LETA jau vēstīja, ka "Neste Latvija" 2023.gada rudenī nolēma slēgt piecus bezkontakta pašapkalpošanās veikalus "Neste Easy Deli" un to vietā pērnā gada februārī tika atvērti pieci iepriekš minētie "Narvesen" kioski.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas fintech uzņēmums DelfinGroup, turpinot aprites ekonomikas veikalu tīkla Banknote attīstību un stiprinot klātbūtni reģionos, Daugavpilī un Rēzeknē ir atvēris Banknote XL koncepta veikalus, paplašinot iepriekšējās tirdzniecības telpas un tur pieejamo preču klāstu.

DelfinGroup valdes priekšsēdētājs Didzis Ādmīdiņš norāda, ka Daugavpilī un Rēzeknē ir stabili augsts pieprasījums pēc Banknote pakalpojumiem klātienē.

"Pēdējos gadus DelfinGroup aktīvi pilnveido un attīsta Banknote filiāļu tīklu, investējot veikalu pārveidē un piedāvājot jaunus aprites ekonomikas koncepta veikalus visā Latvijā. Šī iniciatīva ir būtiska mūsu biznesa stratēģijas sastāvdaļa, nodrošinot modernus tirdzniecības un finanšu pakalpojumu centrus. Tikmēr līdz ar augsto pieprasījumu redzam, ka atsevišķās vietās ir lietderīgi paplašināt tirdzniecības telpas, tā piemēram, atklājot Banknote XL veikalus, kur vienuviet pieejams būtiski plašāks preču klāsts. Šobrīd Latvijā ir trīs šāda koncepta veikali – Rīgā, Daugavpilī un Rēzeknē,” informē D. Ādmīdiņš.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: freepik.com/Freepik

Jauna kucēna ienākšana ģimenē ir viens no priecīgākajiem, bet arī atbildīgākajiem notikumiem. Taču tieši rūpīga sagatavošanās ir galvenais priekšnoteikums, lai jaunais ģimenes loceklis justos gaidīts un aprūpēts jau no pirmās dienas. Lai topošajiem saimniekiem palīdzētu šajā procesā, ar padomiem, ko obligāti iekļaut kucēna starta komplektā, dalās Dino Zoo veikals un eksperte, suņu skolas vadītāja un kinoloģe Tatjana Bodricka.

Drošība un komforts: pirmie soļi mājokļa pielāgošanai

Pirms kucēns sper savu ķepu pāri mājas slieksnim, ir būtiski sagatavot vidi tā, lai tā būtu gan droša, gan arī ērta. Tas nozīmē ne tikai novākt bīstamus priekšmetus, bet arī izveidot kucēnam savu personīgo zonu, kurā tas varēs justies pasargāts un netraucēts.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā nākamā gada vidū tirdzniecības centrā "Spice Home" plānots atvērt daudznozaru sporta preču veikalu "Decathlon", informēja "Spice" pārstāvji.

"Decathlon" jaunā veikala kopējā platība sasniegs 3000 kvadrātmetru, tādējādi kļūstot par vienu no galvenajiem "Spice Home" nomniekiem.

Tirdzniecības centru "Spice" un "Spice Home" pārstāvji arī norāda, ka līdz ar "Decathlon" veikala atvēršanu plānots ieguldīt vairāk nekā vienu miljonu eiro tirdzniecības centra infrastruktūrā un vidē.

"Decathlon" vadītāja Rīgā Aija Klakocka atzīmē, ka šis būs pirmais veikals Baltijas valstīs, kuru veidos, balstoties uz "Decathlon" jaunās vizuālās identitātes konceptu - jaunu logotipu, krāsām un modernāku veikala iekārtojumu.

Jaunais "Decathlon" veikals būs otrais Latvijā un sestais Baltijas valstīs.

Jau vēstīts, ka 2020.gada novembrī tirdzniecības centrā "Sāga" tika atklāts pirmais "Decathlon" veikals Latvijā. Šī veikala platība ir 5250 kvadrātmetru.

Finansējums

FOTO: Bērnu slimnīca uzlabo pacientu pieredzi un darbinieku labbūtību

Monta Šķupele,04.02.2025

Par projekta līdzekļiem sākot

būvēt jauno ēku, kurā tagad atrodas

Ambulatorais veselības centrs un

Neatliekamās medicīnas centrs,

īstenoti vairāki svarīgi mērķi.

Foto: publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piesaistot Eiropas finansējumu, VSIA Bērnu klīniskā universitātes slimnīca (BKUS) veikusi vairākus ievērojamus infrastruktūras uzlabojumus.

Paveiktais novērtēts arī Finanšu ministrijas (FM) organizētajā konkursā Reģionu zvaigznes 2024, kura mērķis ir apbalvot un godināt Eiropas Savienības (ES) finansētus augstas pievienotās vērtības projektus Latvijā, kuros ir demonstrēta izcilība un jaunas pieejas reģionālajai attīstībai. Konkurss arī ir aicinājums pievērst uzmanību projektiem, tādējādi iedvesmojot arī citus projektu īstenotājus un iesaistītās puses. Konkursā tika apbalvoti trīs izcilākie projekti piecās kategorijās, kas atbilst Kohēzijas politikas 2021.–2027. gada perioda prioritātēm: Konkurētspējīga un vieda Eiropa, Zaļa Eiropa, Savienota Eiropa, Sociāla un iekļaujoša Eiropa, kā arī Iedzīvotājiem tuvāka Eiropa. Kopumā FM organizētajā konkursā Reģionu zvaigznes 2024 pieteicās 116 ES fondu līdzfinansētie projekti, Dienas Bizness rakstu sērijā iepazīstinās ar pieciem labākajiem. Vienu no šiem godalgotajiem projektiem īstenojusi Bērnu slimnīca, un tas atzīts par augstas pievienotās vērtības projektu. Kategorijas Sociāla un iekļaujoša Eiropa centrā bija projekti, kuri īsteno Eiropas sociālo tiesību pīlāru. Pirmajā vietā žūrija virzīja šo Bērnu slimnīcas projektu.

Mazumtirdzniecība

Investējot pusmiljonu eiro, atklāts uzlabotais Maxima XXX veikals Domina Shopping

Db.lv,26.09.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunatklāts “Maxima XXX” veikals t/c “Domina Shopping”, tādējādi turpinot attīstīt veikalu tīklu pēc jaunā koncepta visos “Maxima” veikalos. Ieguldot pusmiljonu eiro, veikals piedāvā ērtu iepirkšanās pieredzi, īpaši pielāgotu sortimentu un patīkamu vidi gan klientiem, gan 50 darbiniekiem.

“Rūpēs gan par klientu ērtībām, gan par ergonomisku un efektīvu darba vidi kolēģiem, turpinām veikalu pielāgošanu jaunajam konceptam. “Maxima XXX” veikalā t/c “Domina Shopping”, Ieriķu ielā 3, pārmaiņas ietver vairākus būtiskus uzlabojumus – plašāka iepirkšanās zona klientiem, jauni ledusskapji konditorejas un kulinārijas nodaļās uzlabo veikala pārskatāmību, uzlabotā akcijas preču izvietošana atvieglo klientu piekļuvi īpašajiem piedāvājumiem un citi uzlabojumi, kas nemanīti atvieglo ikdienu gan klientiem, gan darbiniekiem. Šis ir jau 158. veikals, kas pielāgots jaunajam konceptam, un esam pārliecināti, ka uzlabotā iepirkšanās pieredze stiprinās klientu apmierinātību un veicinās veikala darbības efektivitāti,” stāsta Arta Evelīna Timermane, “Maxima Latvija” tirdzniecības departamenta direktore.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patlaban "IKEA" sadarbojas ar aptuveni 20 preču ražotājiem no Baltijas, intervijā sacīja "Inter IKEA Group" tirdzniecības koncepta vadītājs Deniss Balslevs.

Viņš norādīja, ka sadarbības partneru skaits nākotnē varētu pieaugt. "Baltijā ir ļoti profesionāli un labi partneri," uzsvēra Balslevs.

Baltijas valstu partneri izgatavo gan produktus pilnībā, gan to daļas, atzīmēja Balslevs, papildinot, ka šos izstrādājumus "IKEA" pārdod ļoti daudzās valstīs, ne tikai Baltijā.

Līdztekus "IKEA" vadītājs Latvijā Pēteris Grīnbergs intervijā norādīja, ka no šiem 20 ražotājiem, visvairāk sadarbības partneru "IKEA" ir tieši no Lietuvas, jo Lietuvā gatavo virtuves mēbeles, kas ir viena no pirktākajām preču kategorijām "IKEA" veikalā.

Latvijas ražotāji lielākoties gatavo koka detaļas mēbelēm un preces bērniem, atzīmēja Grīnbergs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2024. gadā “Akropolis Group” piecus pārvaldītos iepirkšanās un izklaides centrus Lietuvā un Latvijā apmeklēja vairāk nekā 44 miljoni cilvēku, nomnieku apgrozījums pārsniedza 1,2 miljardus eiro, tika atvērti vairāk nekā 130 jauni un atjaunoti veikali, bet “Akropolis Group” konsolidētā EBITDA sasniedza 87,8 miljonus eiro.

“Mūsu mērķis ir panākt, lai “Akropolis” centri arī turpmāk ilgtermiņā būtu pievilcīgi iepirkšanās un izklaides centri gan apmeklētājiem, gan nomniekiem. Pērn mēs koncentrējāmies uz iepirkšanās centru renovēšanu un attīstību, kā arī uz jaunu un atjaunotu veikalu atvēršanu. Mēs nepārtraukti ieguldām infrastruktūrā, jaunās partnerībās un ilgtspējīgos risinājumos. Neraugoties uz intensīvo pārmaiņu ieviešanas procesu, apmeklētāju plūsma iepirkšanās centros 2024. gadā saglabājās stabila, savukārt nomnieku apgrozījums piedzīvoja mērenu pieaugumu un pirmo reizi grupas darbības vēsturē pārsniedza 1,2 miljardu eiro slieksni. Arī 2025. gadā turpināsim iesāktos projektus un piedāvāsim apmeklētājiem jaunu zīmolu veikalus un pakalpojumu sniegšanas vietas, lai stiprinātu “Akropolis” līderpozīcijas,” komentē “Akropolis Group” ģenerāldirektore Gabriele Sapona (Gabrielė Sapon).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības nama Kurši lielākā veikala Latvijā, Brīvības gatvē 301, Rīgā, atklāšanas runā 10. aprīlī mātes uzņēmuma SIA Augstceltne valdes priekšsēdētājs Juris Kursītis paziņoja par holdinga AS Kurši izveidošanu un ieceri veidot Kuršu kvartālu

Tirdzniecības nama Kurši, kas nodarbojas ar būvmateriālu tirdzniecību, pirmais vēsturiskais veikals Brīvības gatvē 301 tapa pirms 25 gadiem, izbijušās rūpnīcas Progress telpās (iepriekš Metālists). Šobrīd tajā pašā vietā tapis pilnīgi jauns, plašs, moderns veikals, kur10. aprīlī tika grieztas atklāšanas lentes.

Lielākais veikals ķēdē

Sveicēju vidū bija virkne sabiedrībā pazīstamu uzņēmēju, politiķu un amatpersonu. SIA TN Kurši valdes priekšsēdētājs Agnis Bērziņš atklāja, ka šobrīd veikala tirdzniecības platība ir 5500 kvadrātmetru, tajā tiek piedāvāti vairāk nekā 30 tūkstoši dažādu preču artikulu, un tas šobrīd ir lielākais TN Kurši veikals Latvijā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā dibinātais vannas rituālu un ķermeņa kopšanas kosmētikas uzņēmums “Stenders” ir atvēris lielāko zīmola veikalu Eiropā, kas atrodas Vācijas finanšu centrā – Frankfurtē.

Tas ir pirmais “Stenders” jaunā koncepta veikals Rietumeiropā. Tā interjers 150 m2 platībā veidots pēc Ziemeļu dabas oāzes koncepta, akcentējot ilgtspēju un dabīgas izcelsmes sastāvdaļas. Līdz šim lielākais zīmola veikals ir izvietots tirdzniecības centrā “Main-Taunus Zentrum”, Frankfurtē pie Mainas.

Tādējādi uzņēmums turpina starptautisku biznesa paplašināšanos, lai izvērstu zīmola produkcijas noieta tirgus.

“Vācijas kosmētikas tirgus ir viens no lielākajiem un attīstītākajiem visā Eiropā. Tas ir salīdzinoši konservatīvs ar augstāku lojalitāti, bet tai pat laikā atvērts inovācijām un jaunumiem, prasīgs un konkurētspējīgs. Esam patiesi lepni atvērt mūsu lielāko veikalu tieši Vācijā, Frankfurtē – tirgū, kas augstu vērtē kvalitāti, videi draudzīgus, ilgtspējīgus produktus, kā arī rūpes par cilvēku labbūtību. Mūsu apņemšanās piedāvāt augstvērtīgus produktus no dabīgas izcelsmes izejvielām, kas atbilst augstākajiem standartiem, saskan ar Vācijas klientu prasībām. Uzskatām, ka zīmola vērtības un piedāvājums harmoniski iekļausies Vācijas tirgū," jaunatklātā tirgus īpatnības raksturo “Stenders” izpilddirektore Kristīne Grapmane.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Burzmā atvērts vjetnamiešu restorāns

Db.lv,24.07.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Galerija Centrs” esošajā garšu un notikumu telpā Burzma atvērts jauns restorāns Bo, kas piedāvā autentiskas vjetnamiešu virtuves garšas un Āzijas kulināro tradīciju iedvesmotus ēdienus.

Šis ir jau devītais restorāns līdzās diviem bāriem, kas Burzmā. “Garšu un notikumu telpa Burzma, kas piedāvā dažādas virtuves zem viena jumta ar Rīgas panorāmas skatu, ir viens no mūsu veiksmīgākajiem konceptiem “Galerija Centrs”. Ar BO pievienošanos mēs speram vēl soli tālāk, pilnveidojot garšu izvēli - mēs zinām, ka mūsu klienti jau ir sajūsmā par šo unikālo vjetnamiešu restorānu,” tā tirdzniecības centra “Galerija Centrs” vadītāja Lāsma Vilande.

Vairāk nekā 1500 kvadrātmetros plašajās telpās, Burzma vienuviet pulcē 11 kafejnīcas, restorānus un bārus, piedāvājot malkas krāsnī ceptas picas, tradicionālas latviešu karbonādes, Meksikas, Gruzijas, Āzijas virtuves, suši un kokteiļus.

Reklāmraksti

Vērienīgākās investīcijas optikas nozarē 2025. gadā: "OC VISION" modernizē infrastruktūru un uzlabo pieejamību

Sadarbības materiāls,01.12.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas vadošais redzes aprūpes un optikas preču mazumtirgotājs "OC VISION" 2025. gadu noslēdz ar ievērojamu izaugsmi, ko apliecina veiksmīga obligāciju emisija kapitāla tirgū, pārliecinoši finanšu rādītāji un vērienīga veikalu tīklu modernizācija. "OC VISION" šogad būtiski transformējis Latvijas optikas nozari.

“Aizvadītais gads mums ir bijis stratēģisku lēmumu un pārliecinošas izaugsmes laiks. Veiksmīga obligāciju emisija un vērienīgas investīcijas redzes un dzirdes centru tīkla attīstībā un digitalizācijā ir ļāvušas ne tikai nostiprināt mūsu pozīcijas tirgū, bet arī pacelt redzes un dzirdes korekcijas nozares standartus jaunā līmenī. Mēs investējam innovācijās, kas ilgtermiņā veicina visas nozares attīstību un uzlabo klientu pieredzi, jo ticam, ka uzņēmuma ilgtspēja balstās spējā nepārtraukti pilnveidoties un sniegt labāko mūsu klientiem un sadarbības partneriem. Paveiktais ir kā garantija stabilai izaugsmei arī nākotnē!” – Toms Dzenis, "OC VISION" valdes loceklis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šefpavārs un "Michelin" ceļvedī iekļautā Cēsu restorāna "Kest" līdzīpašnieks Māris Jansons atvēris jauna koncepta veikalu "Kest at Home", informē veikala pārstāvji.

Jaunā koncepta veikala izveidē investēti 50 000 eiro.

Jaunais veikals piedāvā "Kest" komandas gatavoto ēdienu klāstu, kas tapis no svaigām un kvalitatīvām sastāvdaļām.

Atklāšanas nedēļā apmeklētāji aicināti ne tikai iepazīties ar piedāvājumu, bet arī nogaršot šefpavāra radītos ēdienus degustācijās.

"Kest at Home" veikals atrodas tirdzniecības centrā "Spice".

Veikala pārvaldošais uzņēmums SIA "Jansons un partneri" 2023.gadā strādāja ar 1,133 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 22 117 eiro apmērā. Uzņēmums reģistrēts 2017.gada martā, un tā pamatkapitāls ir 3000 eiro. Uzņēmuma 80% kapitāla pieder Gundaram Skudriņam un 20% Jansonam.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, tirdzniecības centra „Akropole Alfa” atklāts jau otrais kosmētikas un labsajūtas zīmolu produktu importētāja un izplatītāja Baltijas valstīs „Tradehouse” veikals.

Uzņēmums piedāvā vairāk nekā 100 000 skaistuma produktus no 800 skaistumkopšanas zīmoliem,

“Lēmums atvērt otro veikalu tieši tirdzniecības centrā “AkropoleAlfa” tika pieņemts, ņemot vērā tā stratēģiski ērto lokāciju – tas ļaus mums būt tuvāk klientiem, kas dzīvo vai strādā Rīgas otrā pusē”, stāsta Laura Kuldkepp, „Tradehouse” izpilddirektore. Līdz šim Tradehouse fiziski bija pieejams tikai iepirkšanās centrā “Olimpia”, Pārdaugavā.

Uzņēmums šobrīd līdz ar otrā veikala atvēršanu nodrošina 15 jaunas darba vietas.

"Tradehouse" veikals piedāvā tādus kosmētikas zīmolus, kas nav sastopami citviet galvaspilsētā, piemēram, uzņēmums ir Baltijas valstīs vienīgais oficiālais “Sigma Beauty” un „Jane Iredale” importētājs. Tāpat veikalā ir nopērkami produkti no zīmoliem “Diva”, “Geske” un “Stylpro”, „Frudia”, „Inebrya”, "Alter Ego Italy", "Ofra”, daudzu kosmētikas pazinēju iemīļotais „Art Deco” un matu kopšanas kosmētikas zīmols CHI, kā arī citu zīmolu produktu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vides resursu apsaimniekošanas uzņēmums "Eco Baltia Vide" turpina paplašināt savu darbību un ienāk otrreizējās elektronikas tirgū, atverot specializēto veikalu "Lab!veikals", informē uzņēmums.

Veikals klientiem piedāvā iegādāties lietotas, salabotas elektroierīces, kas ir par 30-50% lētākas nekā jaunas preces.

"Lab!veikals" ir turpinājums "Eco Baltia Vide" aizsāktajai iniciatīvai, kuru īstenojot pērn uzņēmums Eiropas Savienības LIFE projekta ietvaros izveidoja elektropreču labošanas darbnīcu "Lab!". Uzņēmuma izveidotā darbnīca un veikals kalpo kā instruments, kas palīdz nolietotās iekārtas atgriezt apritē, tādējādi mazinot elektropreču atkritumu apjomu un CO₂ emisijas.

Veikalā ir pieejamas dažādas remontētas un modernizētas elektroierīces, sākot no klēpjdatoriem un mobilajiem telefoniem līdz sadzīves tehnikai, kam veikti gan tehniskie uzlabojumi, gan vizuālā stāvokļa atjaunošana. Papildus elektroierīcēm "Lab!veikals" piedāvā preces no otrreizējiem materiāliem, tostarp apģērbu, interjera priekšmetus un rotaslietas, kas radītas vietējo amatnieku rokām.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: freepik.com/Freepik

Ne tikai gaumīgs, bet arī funkcionāls – mūsdienās viedpulkstenis ir kļuvis par vienu no pieprasītākajiem viedajiem aksesuāriem. Sākot ar iespēju sekot līdzi ķermeņa fiziskajiem rādījumiem un fitnesa progresam, beidzot ar saziņas iespējām, viedpulkstenis ir praktiska un mūsdienīga dāvana, kas iepriecinās ikvienu tās saņēmēju.

Lai gan viedpulksteņu piedāvājums ir plašs, Apple Watch modeļi ir īpaši iecienīti, pateicoties mūsdienīgam dizainam un inovatīvām tehnoloģijām. Ja arī tu vēlies kādu iepriecināt ar jaunu viedpulksteni, taču nezini kā izvēlēties – turpini lasīt! Šajā rakstā apskatīsim būtiskākos faktorus, iegādājoties Apple Watch dāvanai.

Reklāmraksti

Vairāk nekā tikai zoo veikals: kā Dino Zoo palīdz mājdzīvnieku turētāju un audzētāju sabiedrībai

Reklāmraksts,07.08.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: facebook.com/DinoZooLV

Jau vairāk kā 20 gadus uzņēmums Dino Zoo nodrošina plašu un daudzveidīgu zoo preču un veterināro pakalpojumu klāstu dažādu sugu mājdzīvnieku saimniekiem visā Latvijā. Plaši un moderni zoo veikali un veterinārās aptiekas pieejamas gan lielākās, gan mazākās Latvijas pilsētās, tāpat mājdzīvnieku saimniekiem ātri un ērti ir iespējams sagādāt visu mīlulim nepieciešamo dinozoo.lv interneta veikalā.

Taču uzņēmums piedāvā ne tikai plašu, profesionālu zoo preču klāstu un dažādus veterināros pakalpojumus, bet rūpējas arī par līdzcilvēku izglītošanu par dažādām, ar mājdzīvnieku aprūpi saistītām tēmām dinozoopasaule.lv portālā. Tāpat uzņēmums rīko arī izglītojošas ekskursijas bērniem, organizē atbalsta pasākumus mājdzīvnieku audzētājiem, kā arī veicina mājdzīvnieku labturību, rīkojot ziedojumu kampaņas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvmateriālu tirgotāja SIA "Tirdzniecības nams "Kurši"" ("Kurši") veikala Brīvības gatvē, Rīgā, būvniecībā, aprīkojumā un apkārtnes labiekārtošanā investēti vairāk nekā 13 miljoni eiro.

Veikals atrodas vetā, kur pirms 25 gadiem tika atklāts pats pirmais veikals “Kurši”.

2023. gada nogalē tika uzsākta vecā veikala “Kurši” pārbūve, jo telpas, uzņēmumam attīstoties, bija kļuvušas par mazu, un nu šajā vietā uzcelts jauns, moderns, plašs veikals. Tā tirdzniecības zāles un Drive in zonas kopējā platība ir 5500 kvadrātmetru, kas ļauj pircējiem piedāvāt visplašāko sortimentu salīdzinājumā ar citiem “Kurši” veikaliem.

“Jaunā veikala atvēršana līdz ar apkārtnes kvartāla transformāciju ir bijusi iecere, uz kuru esmu tiecies daudzu gadu garumā. Šī nav tikai jauna “Kurši” veikala atvēršana, bet gan vesela biznesa kvartāla atklāšana ar degvielas uzpildes staciju “Virši”, ātrās ēdināšanas restorānu “Hesburger” un modernām biroja telpām, kas iekārtotas veikala ēkas 2. un 3. stāvā. Vēsturiski mūsu pirmais veikals vienmēr bijis arī klientu iecienītākais un vispopulārākais – sava veida “Kurši” vizītkarte. Tā atjaunošana un paplašināšana iezīmē svarīgu punktu uzņēmuma izaugsmē. Šis arī ir pirmais no veikaliem ar “Kurši” jauno vizuālo identitāti un logo, kas simboliski aizsāk jaunu ēru,” saka “Kurši” īpašnieks Juris Kursītis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorāna KEST Cēsīs līdzīpašnieks, šefpavārs Māris Jansons tirdzniecības centrā Sāga atklājis līdz šim lielāko Kest veikalu. Šis ir jau trešais zīmola veikals.

“Mēs radām ēdienus, kas ļauj nesteidzīgi pabūt kopā pat straujā ikdienas ritmā. Arvien vairāk cilvēku novērtē maltītes bez liekas gatavošanas – tieši to piedāvā Kest," uzsver M.Jansons.

Jau vēstīts, ka šī gada sākumā "Michelin" ceļvedī iekļautā Cēsu restorāna "Kest" līdzīpašnieks M.Jansons atvēris jauna koncepta veikalu "Kest at Home". Jaunā koncepta veikala izveidē tika investēti 50 000 eiro.

Veikala pārvaldošais uzņēmums SIA "Jansons un partneri" 2023.gadā strādāja ar 1,133 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 22 117 eiro apmērā. Uzņēmums reģistrēts 2017.gada martā, un tā pamatkapitāls ir 3000 eiro. Uzņēmuma 80% kapitāla pieder Gundaram Skudriņam un 20% Jansonam.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pircējiem durvis vēris jauns Rimi veikals Ķīšezera ielā, Rīgā. Veikals nodrošinās 60 jaunas darba vietas. Zemes iegādē un veikala izveidē investēti vairāk nekā 10 miljoni eiro.

Jaunatvērtajā Rimi hipermārketa Mežaparks 1 879 kvadrātmetru lielajā tirdzniecības zālē pēc jaunākā veikalu koncepta būs pieejamas pārtikas un nepārtikas preces, bet darba vietas tiks nodrošinātas 60 darbiniekiem. Veikalā apvienota info un pašapkalpošanās kasu zona, un pircēju ērtībām veikals aprīkots ar četrām tradicionālajām un sešām pašapkalpošanās kasēm, sniedzot iespēju arī izmantot Skenē ar telefonu risinājumu vai specializētos skenerus. Tāpat divās pašapkalpošanās kasēs būs iespējams norēķināties ar skaidru naudu.

Jaunā veikala telpās izmantots LED apgaismojums un energoefektīvas aukstumsistēmas, tāpat darbinieku telpās izmantoti gaismas sensori. Uz veikala jumta uzstādīti arī saules paneļi. Automašīnu iespējams novietot veikala stāvvietā – pieejamas vairāk nekā 80 stāvvietas, tostarp sešas stāvvietas elektroauto uzlādei.