Šā gada trešajā ceturksnī Vācijas autobūves uzņēmuma BMW AG neto peļņa pieaugusi par 23,8% un sasniegusi 1,08 miljardus ASV dolāru (aptuveni 759 miljoni latu). Aizvadītā gada trešajā ceturksnī BMW nopelnījusi 874 miljonus eiro.
Peļņas pieaugumu veicinājis pārdošanas apjomu pieaugums, kas palielinājies par 3,8% līdz 16,55 miljardiem eiro. BMW pārdošanas apjomi Vācijā auguši par 10%, par 8% - Ziemeļamerikā un par 19% Āzijā.
Kompānijas finanšu rezultāti bijuši labāki, nekā analītiķi iepriekš paredzējuši. BMW arī atzīst, ka globālais autotirgus palēninās un «pie apvāršņa saredzami tumši mākoņi», ko izraisījušas finanšu krīzes Eiropā un ASV, vēsta ABC News.
«Augstais parādu apjomus, kā arī pamatīgie konsolidācijas pasākumi tuvākajā laikā palēninās ekonomisko izaugsmi,» norāda kompānija. Tomēr BMW uzskata, ka izaugsme turpināsies Ķīnā. «Ķīnas tirgus mūsu segmentā joprojām ir ļoti stiprs. Tomēr vairs nebūs divciparu izaugsmes kā agrāk.»
BMW arī pauž pārliecību, ka kompānija nesaskarsies ar recesiju, jo esot labāk sagatavota finanšu satricinājumiem nekā tas bijis 2008. gadā.