Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā radītā pakalpojumu rezervēšanas lietotne "Bookla" turpmāk pakalpojumus piedāvās arī Lietuvā, informē "Bookla" pārdošanas vadītājs Oļegs Smirnovs.

Šobrīd tiek aktīvi meklēti uzņēmumi Lietuvā, kas vēlas pievienoties šai platformai.

Izveidotais rīks ir labs palīgs dažādu nozaru darbībai ierobežojumu laikā, jo tas ar tiešsaistes rezervācijas funkciju kontrolē cilvēku plūsmu iekštelpās, kā arī glabā visu apmeklētāju vēsturi, kas vajadzības gadījumā var tikt izmantota Covid-19 inficēto kontaktpersonu apzināšanai. Aplikācija nodrošina arī bezkontakta maksājumus un biļešu pārbaudi ar QR koda nolasīšanas funkciju.

Šis risinājums Latvijā palīdzēja atvērt un kontrolēt cilvēku plūsmu slēpošanas kūrortos, tāpat aplikāciju aktīvi izmanto arī veikali, piemēram, “Stockmann”, “Debenhams” u.c.

Ar aplikācijas palīdzību katram klientam veikala apmeklējumam tiek atvēlēts konkrēts laiks, starp apmeklētājiem nodrošinot nepieciešamās pauzes, lai novērstu cilvēku drūzmēšanos. Visu apmeklējuma laiku, ievērojot drošības un epidemioloģiskos pasākumus, klientu pavadu iepirkšanās konsultants. Katra klienta vizītes vēsture tiek glabāta vienotā sistēmā.

Aplikācija tiek piedāvāta četrās valodās – latviešu, lietuviešu, krievu un angļu. Tajā ir pieejama interesējošā uzņēmuma vai pakalpojuma meklēšanas funkcija ar attāluma, cenas un citu parametru filtrēšanu. “Bookla” parāda katra uzņēmuma un pakalpojuma aprakstu, atrašanās vietu, fotogaleriju, kontaktinformāciju un rezervāciju kalendāru ar automātisku atgādināšanas funkciju.

SIA "Bookla" ir reģistrēts 2019.gada oktobrī, un kompānijas pamatkapitāls ir 302 800 eiro. Uzņēmums pieder SIA "ITissible" un SIA "Čili", bet patiesie labuma guvēji ir Aleksandrs Orlovs, Igors Ņemeņonoks, Jeļena Veide un Māris Veide. Orlovs un Ņemeņonoks ir "Čili" lielākie īpašnieki, bet Veidēm uz pusēm pieder "ITissible".

2020.gadā "Bookla" strādāja ar 197 eiro apgrozījumu un 31 482 eiro zaudējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā radītās pakalpojumu rezervēšanas lietotnes "Bookla" izveidē ieguldīti aptuveni 300 000 eiro, pastāstīja "Bookla" pārdošanas vadītājs Oļegs Smirnovs.

Viņš skaidroja, ka lietotnē iespējams attālināti pieteikties dažāda veida pakalpojumiem, norēķināties par tiem un saņemt atgādinājumu par rezervēto laiku. Lietotne interesentiem pieejama jau kopš pagājušā gada pavasara, un to izmanto dažādu nozaru uzņēmumi.

Tiesa gan, epidemioloģiskajai situācijai pasliktinoties, patlaban lietotnes izmantošana visaktuālākā ir slēpošanas trasēm, kurām atšķirībā no citiem pakalpojumu sniedzējiem ir ļauts darboties.

Smirnovs skaidroja, ka lietotne attīstīta divu gadu garumā ciešā sadarbībā ar pakalpojumu sniedzējiem no dažādām nozarēm. "Patlaban varam piedāvāt efektīvu pierakstu kalendāra lietotni gan uzņēmējiem, gan viņu klientiem. Kalni ir lielisks piemērs tam, ka, izmantojot atbilstošu rezervācijas sistēmu, var turpināt strādāt arī ierobežojumu laikā, jo tiek kontrolēta cilvēku plūsma," sacīja "Bookla" pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru