Jaunākais izdevums

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» piektdien paziņoja, ka tas panācis vienošanos, lai iegādātos Lielbritānijas kafejnīcu tīklu «Costa Coffee».

Uzņēmums norāda, ka «Costa Coffee» no tā Lielbritānijas īpašniekiem «Whitbread» tiks iegādāts par 3,9 miljardiem sterliņu mārciņu (4,3 miljardiem eiro).

«Karstie dzērieni ir viens no retajiem atlikušajiem segmentiem, kurā «Coca-Cola» nav globāla zīmola. «Costa Coffee» sniedz mums piekļuvi šim tirgum ar spēcīgu kafejnīcu tīklu platformu,» vēsta «Coca-Cola».

Šāds lēmums pieņemts laikā, kad «Coca-Cola» un konkurents «PepsiCo» saskaras ar grūtībām palielināt atspirdzinošo dzērienu tirdzniecības apjomu, ņemot vērā satraukumu par aptaukošanos un mākslīgajiem saldinātājiem.

«Whitbread» iegādājās «Costa Coffee» 1995.gadā, un šobrīd uzņēmumam pieder aptuveni 2400 kafejnīcas Lielbritānijā un vēl apmēram 1400 visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bezalkoholisko dzērienu ražotājs Coca-Cola šovasar sāks papīra pudeles testēšanu Eiropā, informē uzņēmumā.

Jau pēc dažiem mēnešiem jaunais, inovatīvais iepakojums parādīsies Ungārijas veikalos, kur tajā tiks piedāvāts augu bāzes dzēriens AdeZ.

Darbs pie papīra pudeles prototipa tika aizsākts pagājušajā gadā Briseles inovāciju centrā. Projekts uzsāks nākamo fāzi, kuras laikā iepakojums tiks izmēģināts patērētāju tirgū, lai noskaidrotu tā sniegumu un patērētāju attieksmi.

FOTO: Prezentē pasaulē pirmās papīra alus pudeles prototipus 

Dānijas alus ražotājs «Carlsberg Group» turpina savu ceļu uz pasaulē pirmo «papīra»...

Kā daļu no uzņēmuma stratēģijas “Pasaule bez atkritumiem” (World Without Waste), Coca-Cola Company ir izvirzījusi vērienīgus mērķus attiecībā uz iepakojumu, plānojot līdz 2030.gadam atgūt 100% pārdotā iepakojuma, lai to nodotu atkārtotai pārstrādei. Šajā sakarā uzņēmums pēta inovatīvus iepakojuma risinājumus, kas veicinātu ilgtspēju un aprites ekonomiku visiem iepakojuma materiāliem.

Jaunais papīra pudeļu prototips tiek izstrādāts kā daļa no sadarbības starp Coca-Cola Briseles pētniecības un attīstības laboratoriju un papīra pudeļu ražošanas uzņēmumu Paboco, kas ir Dānijas jaunuzņēmums, kuru atbalsta iepakojuma ražotāji ALPLA un BillerudKorsnäs sadarbībā ar Carlsberg, L' Oréal un The Absolut Company.

Paboco izstrādātās tehnoloģijas mērķis ir radīt 100% pārstrādājamas pudeles, kas izgatavotas no ilgtspējīgi iegūtas koksnes ar bioloģisku materiālu barjeru, kas piemērota tādām šķidrajām precēm kā gāzēti un negāzēti dzērieni, skaistumkopšanas produkti, kā arī citām precēm. Pašreizējais prototips sastāv no papīra apvalka ar pārstrādājamu plastmasas apšuvumu un vāciņu. Galvenais projekta mērķis ir izstrādāt pudeli bez plastmasas čaulas, ko var pārstrādāt kā papīru.

“Izziņotais tirgus pētījums ir pavērsiena punkts mūsu centieniem izstrādāt papīra pudeli”, sacīja Daniela Zahariea, Coca-Cola Europe tehniskās piegādes ķēdes un inovāciju direktore. “Cilvēki sagaida, ka Coca-Cola attīstīs un ieviesīs tirgū jaunus, inovatīvus un ilgtspējīgus iepakojuma veidus. Tāpēc mēs sadarbojamies ar tādiem ekspertiem kā Paboco, atklāti eksperimentējot un veicot šo pirmo tirgus izmēģinājumu. Tā ir daļa no mūsu “Pasaule bez atkritumiem” stratēģijas.”

Papīra pudeles prototipa izmēģināšanu paredzēts uzsākt 2021. gada otrajā ceturksnī Ungārijā. 2'000 250ml pudeles ar augu bāzes dzērienu AdeZ patērētājiem piedāvās viens no Ungārijas visstraujāk augošajiem pārtikas mazumtirgotājiem – kifli.hu.

Stijns Frensens (Stijn Franssen), Coca-Cola EMEA reģiona Iepakojuma un inovāciju vadītājs, kas ir viens no projekta vadītājiem, uzsver tehnoloģijas attīstības fāzi: «Šī ir jauna tehnoloģija, un mēs pašlaik attīstāmies jaunā lauciņā, izgudrojot tehniskos risinājumus jau procesā.”

“Mēs turpināsim ieguldīt inovācijās un jaunu iepakojumu tehnoloģiju izpētē sadarbībā ar mūsu partneriem Paboco. Iepakojuma prezentēšana patērētājiem liecina, ka mēs gūstam labus panākumus, neskatoties uz to, kas mums vēl priekšā. Šis notikums arī liecina par Coca-Cola apņēmību attīstīt šāda veida iepakojuma inovācijas, pētot un strādājot kopā", sacīja Stijns Frensens.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grieķijas kompānija «Coca-Cola Hellenic Bottling Company» («Coca-Cola HBC») tuvākajā laikā nav paredzējusi ieguldīt naudu rūpnīcas celtniecībā Ropažu novada Silakrogā, sacīja «Coca-Cola Baltics» sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka.

Patlaban šādi ieguldījumi nav paredzēti,» teica Normaka, piebilstot, lai arī tas nenotiks tuvākajā laikā, ideja par šādas rūpnīcas celtniecību nav zudusi pilnībā.

Jau vēstīts, ka «Coca-Cola HBC» 2010.gadā ziņoja par plāniem Latvijā veidot dzērienu pildīšanas ražotni. Uzņēmums arī iegādājās rūpnīcai nepieciešamo zemes gabalu Ropažu novadā.

«Coca-Cola HCB Latvia» 2017.gadā strādāja ar 36,063 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2012.gadā, bet uzņēmuma peļņa samazinājās par 37,7% un bija 1,197 miljoni eiro.

«Coca-Cola HCB Latvia» nodarbojas ar gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirdzniecību. Uzņēmums ir dibināts 1992.gadā un tas pieder Igaunijas kompānijai «Aktsiaselts Coca - Cola HBC Eesti».

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Dzērienu patēriņam lielākais trieciens bijusi darba apstāšanās HoReCa sektorā

LETA, 04.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu patēriņam kopumā arī Baltijā lielākais trieciens līdz šim Covid-19 pandēmijas laikā bijis apstājies darbs HoReCa sektorā, lēsa dzērienu ražotāja uz izplatītāja "Coca-Cola HBC" Polijas un Baltijas ģenerāldirektors Jāks Mikels.

Viņš teica, ka šā gada pirmajā ceturksnī kompānija Covid-19 ietekmi nejuta, rezultāti bija labi, dzērienu segmentā Baltijas valstīs un Polijā bija izaugsme un arī uzņēmuma pārdošanas apjomi pieauga. Līdz ar to ārkārtējā situācijā "Coca-Cola HBC" iegāja no ļoti labām pozīcijām. Taču kopš aprīļa situācija ļoti mainījusies - visā dzērienu segmentā ir kritums.

"Pēdējās nedēļās samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, bija aptuveni 15%. Mēs esam viens no lielākajiem spēlētājiem dzērienu tirgū, un, ja tirgū ir kritums, tad, protams, tas skar arī mūs," atzina "Coca-Cola HBC" Polijas un Baltijas ģenerāldirektors.

Viņš skaidroja, ka galvenais krituma iemesls dzērienu segmentā ir teju apstājusies darbība HoReCa - viesnīcu, restorānu un ēdināšanas - sektorā, kas ir arī viens no ļoti svarīgiem "Coca-Cola HBC" produkcijas noieta kanāliem. Savukārt veikalos nav kritums, bet mainījusies patērētāju uzvedība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV dzērienu ražotājs Coca-cola pirmo reizi kompānijas 132 gadu pastāvēšanas vēsturē paziņojis par plāniem ražot alkoholisku dzērienu, vēsta The Guardian.

Iecerēts ražot vieglu alkoholisku kokteili, kas būtu paredzēts Japānas tirgum. Šāds lēmums pieņemts, izvērtējot Japānā ražotā alkoholiskā dzēriena Chu-Hi augošo tirgu.

«Mēs neesam iepriekš eksperimentējuši ar zema alkohola satura kategorijām, bet šis ir piemērs mūsu gatavībai pētīt iespējas arī ārpus mūsu ierastajām darbības jomām,» sacījis Japānas Coca-cola prezidents Džordžs Garduno.

LASI VĒL:

Coca-cola ievieš jaunu produktu Eiropas tirgū

Coca-Cola ieviesīs iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstenojot uzņēmuma ilgtermiņa stratēģiju, atspirdzinošo dzērienu ražotājs Coca-Cola Company mērķtiecīgi strādā pie cukura un kaloriju daudzuma samazināšanas produktos, informē uzņēmumā.

Līdz ar cukura daudzuma samazināšanu piedāvājumā iekļauti arī jauni jauni dzērieni. Piemēram, kopš aprīļa sākuma arī Baltijas valstīs pieejama Coca-Cola bez cukura ar persiku garšu.

«Pēc veiksmīgas Coca-Cola dzēriena bez cukura ar kanēļa garšu ieviešanas pagājušā gada nogalē uzņēmums turpina paplašināt produktu klāstu. Šogad plānots prezentēt arī Sprite un Fanta produktus bez cukura vai ar samazinātu cukura daudzumu, piemēram, Fanta Orange dzērienam cukura daudzums tiks samazināts par 30%,» stāsta The Coca-Cola Company Baltijas sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka.

Db.lv jau vēstījis, ka Coca-cola produktu piedāvājuma stratēģija dažādās valstīs ir atšķirīga, atkarībā no pircēju pieprasījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola HBC Latvia pamatkapitāls samazināts par gandrīz 7,857 miljoniem eiro

Db.lv, 04.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirgotāja SIA «Coca-Cola HBC Latvia» pamatkapitāls samazināts par gandrīz 7,857 miljoniem eiro, un tagad ir 10 680 360 eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

SIA «Coca-Cola HBC Latvia» vienīgais īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums «Aktiaselts Coca-Cola HBC Eesti», kas izmaiņas tā Latvijas meitasuzņēmuma pamatkapitālā veicis 2018.gada novembrī, bet komercreģistrā tās ierakstītas 28.decembrī.

Pirms izmaiņu veikšanas SIA «Coca-Cola HBC Latvia» pamatkapitāls bija 18 537 144 eiro.

SIA «Coca-Cola HBC Latvia» realizē no saistītajām sabiedrībām Igaunijā, Lietuvā, kā arī Eiropas rūpnīcās iepirktus jau tālākai tirdzniecībai gatavus dzērienus pudelēs un skārdenēs. Uzņēmums reģistrēts 1992.gadā.

2017.gadā SIA «Coca-Cola HBC Latvia» apgrozījums bija 36,063 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,197 miljoni eiro. 2017.gadā dzērienu tirgotājs nodarbināja vidēji 128 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Amber Distribution Latvia», izplatot «Green Cola», izmanto veselīga dzīvesstila vilni, «Coca-Cola» no konkurences nebaidās.

Vairumtirgotājs «Amber Distribution Latvia», kurš ir daļa no «Amber Beverage Group» holdinga, pērn vēstīja, ka ieguvis tiesības Latvijā izplatīt bezalkoholisko dzērienu Green Cola. Pašlaik pārdošanas apjomi atbilstot prognozēm, noskaidroja biznesa portāls db.lv.

Cilvēki arvien pārdomātāk attiecas pret savu dzīvesveidu un izvēlas veselīgu uzturu, visbiežāk ierobežojot cukura un mākslīgo saldinātāju patēriņu. Tas ietekmē arī pārtikas ražošanas biznesu – piedāvājums seko pieprasījumam. Dzērienu (gan bezalkoholisko, gan alkoholisko) ražotāji arvien biežāk sāk piedāvāt dzērienus ar zemāku cukura, ogļhidrātu un konservantu saturu.

Kolas garša ir ļoti iecienīta – tā ir aptuveni puse no pasaules bezalkoholisko dzērienu tirgus. Taču visbiežāk sastopamajiem kolas garšas produktiem ir viens kopīgs mīnuss – liela pievienotā cukura deva. «Šis ir ļoti izdevīgs brīdis «Amber Distribution Latvia» pārstāvētajam «Green Cola» zīmolam, jo tas piedāvā patērētājiem jaunu veidu, kā iegūt kolas garšu bez satraukuma par milzīgo cukura daudzumu, mākslīgiem garšas pastiprinātājiem un saldinātājiem,» atbildot uz portāla interesi par jauno produktu, norāda Pāvels Fiļipovs, «Amber Distribution Latvia» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola HBC raugās kafijas tirgus virzienā

Db.lv, 29.03.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pandēmijas gadā pielāgojoties jaunajiem tirgus apstākļiem uzņēmums Coca-Cola HBC aktīvi strādājis pie plāniem doties kafijas tirgū, kas būs viens no lielākajiem uzņēmuma izaicinājumiem nākamajā desmitgadē.

Jauns piedāvājums tiks ieviests 14 tirgos visā pasaulē, informē uzņēmumā. Coca-Cola HBC izpilddirektors Zorans Bogdanovičs atzīst, ka, izvērtējot iepriekšējā gada rezultātus, galvenais pārsteigums esot darbinieku un uzņēmuma spēja ātri pielāgoties apstākļiem. "Ir skaidrs, ka šajā laikā strauji mainās klientu un patērētāju vēlmes un nepieciešamības, tāpēc lielākie ieguvēji ir tie, kas ātrāk un efektīvāk spēj pielāgoties. Pasaules Ekonomikas forumā nesen tika uzsvērts, ka nākamajos piecos gados vienas no svarīgākajām prasmēm būs kritiskā domāšana un spēja risināt problēmas. No mūsu pieredzes šīs prasmes es vēl papildinātu ar labu pārvaldību, aktīvu mācīšanos, spēju pārvarēt šķēršļus un pielāgošanos jauniem apstākļiem," skaidro Z.Bogdanovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirgotājs SIA "Coca-Cola HBC Latvia" plāno samazināt pamatkapitālu, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.

Uzņēmums jau 2018. gada beigās samazināja pamatkapitālu par gandrīz 7,857 miljoniem eiro, līdz 10 680 360 eiro. Tagad tas plāno vēl samazināt pamatkapitālu.

SIA "Coca-Cola HBC Latvia" vienīgais īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums “Aktiaselts Coca-Cola HBC Eesti”.

SIA "Coca-Cola HBC Latvia" realizē no saistītajām sabiedrībām Igaunijā, Lietuvā, kā arī Eiropas rūpnīcās iepirktus jau tālākai tirdzniecībai gatavus dzērienus pudelēs un skārdenēs. Uzņēmums reģistrēts 1992. gadā.

Dzērienu tirgotāja 2018. gada finanšu rādītāji vēl nav pieejami, bet 2017. gadā SIA "Coca-Cola HBC Latvia" apgrozījums bija 36,063 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,197 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Coca-Cola HBC ierobežo saldināto dzērienu tirdzniecību vidusskolās Baltijā

Laura Mazbērziņa, 08.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem «Coca-Cola» dzērienu ražotājiem «Coca-Cola Hellenic Bottling Company» paplašinājusi līdzšinējos ierobežojumus saldināto dzērienu tirdzniecībai pamatskolās, turpmāk tos attiecinot arī uz vidusskolām visās Baltijas valstīs, informē uzņēmumā.

Šis lēmums pieņemts, lai vērstu uzmanību uz aizvien pieaugošo cukura patēriņu bērnu vidū. «Lai gan uzņēmums uzticas vecāku rūpēm par bērnu uzturu, vēlamies atbalstīt vecākus, īstenojot šos ierobežojumus. Lai sasniegtu vēlamos rezultātus, aicinām arī citus saldināto dzērienu ražotājus un izplatītājus Baltijā atbalstīt tos un kopīgi iesaistīties iniciatīvas ieviešanā,» stāsta Konstantīns Čukčukovs, «Coca-Cola HBC» Baltijas ģenerāldirektors

Līdztekus tiešās pārdošanas ierobežošanai pamatskolās, vidusskolās un ģimnāzijās, uzņēmums arī aicina savus klientus iesaistīties kopīga mērķa sasniegšanā un ietekmēt potenciālo netiešo saldināto dzērienu pārdošanu izglītības iestādēs bērniem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola iztērējusi astoņus miljonus eiro, lai ietekmētu pētījumu

LETA--AFP, 10.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» Francijā samaksājis vairāk nekā astoņus miljonus eiro veselības nozares profesionāļiem un pētniekiem, lai ietekmētu pētījumu, liecina ceturtdien franču laikrakstā «Le Monde» publiskotā informācija.

Laikraksts norāda, ka šo līdzekļu mērķis bijis panākt tāda pētījuma publicēšanu, kas novērstu uzmanību no kaitīgās ietekmes, ko uz veselību rada cukuroti dzērieni.

«Le Monde» pirmajā lappusē raksta, ka «Coca-Cola» samaksājis vairāk nekā astoņus miljonus eiro ekspertiem, dažādām medicīnas organizācijām, kā arī sporta un pasākumu organizācijām.

Uzņēmums ar līdzīgu situāciju saskāries jau iepriekš, kad laikraksts «New York Times» 2015.gadā ziņoja, ka «Coca-Cola» sniedzis finansiālu atbalstu zinātniekiem, kuri apgalvoja, ka fiziskas aktivitātes ir krietni svarīgākas, lai izvairītos no aptaukošanās, nekā kaloriju samazināšana.

Pēc šīs informācijas publiskošanas «Coca-Cola» solīja uzlabot caurskatāmību un savā mājaslapā publicēt ekspertu vārdus un aktivitātes, ko uzņēmums finansē ASV.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls db.lv veica eksperimentu, lai noskaidrotu, vai kafijas tirdzniecības vietas Rīgas centrā atbalsta dzēriena iegādi, ja klients to vēlas savā līdzpaņemtajā krūzē.

Apmeklētajās 10 tirdzniecības vietās Rīgā cenas par vienu standarta «latte» ir, sākot no diviem līdz pat vairāk nekā četriem eiro.

Ierodoties ar savu līdzpaņemto krūzi, vairumā kafijas tirdzniecības vietu atlaide netiek piešķirta, tomēr uzņēmumos - «Costa Coffee»,«Coffee Tower» un «Miit Coffee» atlaide tiek piešķirta 20 centu un 5% apmērā.

«Double Coffee» barista Strēlnieku ielā 1 pastāstīja, ka db.lv ir pirmie, kas kafiju vēlas iegādāties ar savu līdzpaņemto krūzi, un uz šādu jautājumu raudzījās skeptiski. «Mums ir savas krūzes ar zīmolu, un tas ir reklāmas mārketings, kurš reklamē kafijas uzņēmumu. Mēs par to maksājam naudu, tāpēc mēs lejam kafiju tikai tajās krūzēs. Pagaidām neplānojam klientiem piešķirt atlaidi, ja kafija tiek iegādāta ar savu krūzi,» skaidroja uzņēmuma «Double Coffee» pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Vide

Coca-Cola atklāj šokējošu informāciju, cik daudz plastmasas tā izmanto

Lelde Petrāne, 15.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotājs Coca-Cola pirmo reizi atklājis, ka viena gada laikā tas izmanto trīs miljonus tonnu plastmasas iepakojuma, ziņo BBC.

Tā ir daļa no Ellen MacArthur Foundation ziņojuma, kura mērķis ir mudināt arvien vairāk kompāniju un valdību novērst platsmasas piesārņojumu.

Starp kompānijām, kas neatklāj, cik daudz plastmasas izmanto, ir arī pasaulē populārie zīmoli Pepsi, L'Oreal un H&M.

BBC raksta, ka ir grūti iztēloties, kā izskatās trīs miljoni tonnu plastmasas, bet ikviens var iztēloties zilo vali. Ja iztēlojas 15 tūkstošus ziļo vaļu - tā varētu izskatīties šis plastmasas apjoms.

2018. gadā Coca-Cola paziņoja savu apņemšanos pārstrādāt izlietotās pudeles vai bundžas tādā pašā apjomā, kādā tās tiks pārdotas. Tas gan tiks īstenots līdz 2030. gadam. Coca-Cola tirgo gāzētos dzērienus, sulas un ūdeni ar 500 zīmoliem, un teic, ka strādā pie tā, lai viss iepakojums būtu pārstrādājams.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju cenas ASV un Eiropas biržās trešdien pieauga, investoriem ņemot vērā "Coca-Cola" un citu uz patērētājiem orientētu uzņēmumu labus peļņas rādītājus.

"ASV akciju cenu atkopšanās ir izplatījusies uz Eiropu," atzīmēja grupas IG vecākais tirgus analītiķis Džošua Mahonijs.

Izteikumi no "Coca-Cola" un citām grupām, kas atkarīgas no patēriņa, "palīdzēja mazināt daļu no bažām par ekonomikas izaugsmes palēnināšanos", piebilda Briefing.com analītiķis Patriks O'Hērs.

"Šī peļņas rādītāju kārta attiecās uz daudzām nozarēm un bija diezgan iespaidīga," sacīja "Oanda" tirgus analītiķis Edvards Moja.

Preču tirdzniecībā pieauga naftas cenas. Valūtu tirgos eiro vērtība pieauga pret ASV dolāru, bet saruka pret britu mārciņu pirms ceturtdien gaidāma Eiropas Centrālās bankas (ECB) paziņojuma par savu monetāro politiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Olimpiskā komiteja (LOK) sadarbībā ar Starptautiskās Olimpiskās komitejas atbalstītāju «Coca-Cola Foundation» 2018.gadā turpina īstenot programmu «Par aktīvu dzīvesveidu» jeb «Wake Your Body», kuras galvenais mērķis ir veicināt un pilnveidot aktīva un veselīga dzīvesveida popularitāti Latvijas iedzīvotāju vidū, informē LOK.

Projekts tiek organizēts visās trijās Baltijas valstīs vienlaicīgi un katrā no tām tiks izvietoti 11 multifunkcionālie āra trenažieri. Visas izmaksas sedz SOK sponsors «Coca-Cola» un katra no trim valstīm ir saņēmusi finansējumu 46 000 eiro apmērā, kas sedz visas trenažieru iegādes, piegādes un uzstādīšanas izmaksas. Plānots, ka pirmie trenažieri tiks uzstādīti jūlija beigās un uzstādīšana turpināsies līdz novembrim.

Noslēdzoties pieteikuma iesūtīšanas termiņam, LOK saņēma iesniegumus no 79 Latvijas pašvaldībām un pilsētām. Visi iesniegtie pieteikumi tika sadalīti piecos grozos un izlozes kārtībā par uzvarētājiem kļuva: Burtnieku novada pašvaldība, Daugavpils pilsētas dome, Dobeles novada pašvaldība, Gulbenes novada pašvaldība, Ikšķiles novada pašvaldība, Jelgavas pilsētas dome, Kuldīgas novada pašvaldība, Ķekavas novada pašvaldība, Priekuļu novada pašvaldība, Rēzeknes novada pašvaldība un Saldus novada pašvaldība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules uzņēmējdarbības vidē aizsākusies interesanta tendence - lai pievērstu uzmanību sociālās distancēšanās nozīmībai, uzņēmumi to atspoguļo arī savos logo.

"McDonald's", "Coca-Cola", "Audi" un "Volkswagen" ir tikai daži no korporatīvajiem konglomerātiem, kas līdz ar koronvīrusa Covid-19 uzliesmojumu ieviesto sociālo distancēšanos ietvēruši savos logo, vēsta "CNN".

Sociālā distancēšanās nozīmē ievērot distanci vienam no otra, lai samazinātu saslimšanas risku.

Vienlaikus, pēc ekspertu domām, logotipiem, kas izveidoti, lai veicinātu sociālo distancēšanos, ir gan plusi, gan mīnusi.

"Pašreizējā globālā situācija nav joks. Tas jāuztver ar nopietnību," akcentē Duglass Sellers, uzņēmuma "Siegel + Gale" pārstāvis. "Un zīmoliem, kas veido ar šo tēmu saskaņotus logotipus, ir potenciāls mazināt tā, ko mēs piedzīvojam, nozīmību," viņš norāda, tajā pašā laikā piebilstot, ka novērtējama zīmolu kreativitāte un vēlme palīdzēt izglītot sabiedrību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veiksmīgākais jaunais produkts Latvijā pērn bija atspirdzinošais dzēriens ar laimu «Coca-Cola Lime», ko nesen tirgū patērētājiem sāka piedāvāt starptautiskais dzērienu ražotājs «Coca-Cola Company», noskaidrots starptautiskās mērījumu un datu analīzes kompānijas «Nielsen» patērētāju uzvedības un izvēļu pētījumā.

Tam seko dzērienu ražotāja «Cido grupa» gaišā alus zīmols «Lāčplēsis Staburags Light», kurš atzīts par otru veiksmīgāko jauno produktu. Trešo vietu «Nielsen» pagājušā gada veiksmīgāko jauno produktu topā ieguvusi «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» ar produktu «Ādažu īstie kartupeļu čipsi ar krējuma un lociņu garšu».

Kompānijas «Nielsen» izpilddirektore Baltijas valstīs Ilona Leppa atzina, ka ik gadu tirgū nonāk tūkstošiem dažādu jaunu pārtikas produktu, dzērienu un patēriņa preču, konkurējot par patērētāju uzmanību. «Tā kā mēs jau desmit gadus izraugāmies tendencēm atbilstošākos un pievilcīgākos jaunos produktus, mēs esam ļoti tuvu tam, lai izprastu, kas šobrīd notiek tirgū. Es esmu visai pārliecināta, ka veiksmi nepieciešams noteikt objektīvi, ne tikai lai novērtētu jau paveikto darbu, bet arī lai uzvarētu nākotnē,» teica Leppa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola Co." šā gada otrajā ceturksnī strādājis ar 1,8 miljardu dolāru (1,5 miljardu eiro) tīro peļņu, kas ir par 32% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts kompānijas publiskotajā paziņojumā.

Peļņas kritumu veicinājusi koronavīrusa pandēmija, kuras laikā tika apturēti sporta un izklaides pasākumi.

Tikmēr "Coca-Cola" tirdzniecības apjoms ceturksnī sarucis par 28% - līdz 7,2 miljardiem dolāru.

Uzņēmums prognozē, ka koronavīrusa izplatības ierobežošanai paredzēto pasākumu radītā ietekme visizteiktākā būs bijusi tieši pagājušajā ceturksnī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visa mana būtība staro ikreiz,kad ir izvēlēts galamērķis jauniem piedzīvojumiem un nopirkta lidmašīnas biļete, jo ir skaidri zināms, ka katrā ceļojumā ir iespēja paplašināt savu redzesloku un augt kā personībai, pilnveidoties un transformēties.

Šoreiz kā galamērķis tika izvēlēta Gruzija. Biju dzirdējusi sajūsmas stāstus par Gruziju, bet centos veidot pati savu priekšstatu.

Biļetes par 60 eiro turp un atpakaļ iegādājos oktobra vidū, bet ceļojumā devos novembra beigās, izmantojot aviokompānijas Wizz Air reisu uz Kutaisi lidostu Gruzijā. Lai gan Kutaisi atrodas aptuveni 230km attālumā un trīs ar pusi stundu braucienā no Gruzijas galvaspilsētas Tbilisi, tomēr šāds lidojuma galamērķis, manuprāt, ir daudz izdevīgāks.

Ceļojumā devos kopā ar draudzeni. Pirmo nakti pavadījām Kutaisi. Aptuveni nedēļu pirms lidojuma naktsmājas atradām interneta vietnē Airbnb un tās divām personām izmaksāja aptuveni 16 eiro. Savukārt, taksis no lidostas līdz Kutaisi centram - aptuveni 8 eiro par gandrīz 25 kilometriem. Jāsaka gan, ka ir cena tūristiem un Gruzijā droši var kaulēties. Kutaisi es noteikti neieteiktu kā vietu, kurā uzkavēties ilgāk par vienu dienu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā gaidāmā akcīzes nodokļa paaugstināšana alkoholam labvēlīgi ietekmēs Igaunijas alkohola tirgus atveseļošanos un samazinās pārrobežu tirdzniecību starp abām valstīm, pavēstījusi Igaunijas Alkohola ražotāju un importētāju asociācija (ATML).

2021.gada martā pašreizējā starpība starp nodokļa likmēm abās valstīs dažiem dzērienu veidiem samazināsies par pusi, norādīts piektdien izplatītajā ATML paziņojumā.

Tā, piemēram, ja tagad akcīzes nodokļa starpība par puslitra pudeli dzēriena ar alkohola saturu 40% ir 0,63 eiro, tad no 2021.gada marta tā būs 0,31 eiro, sacīts paziņojumā. "Lielās starpības dēļ starp akcīzes nodokļa likmēm stiprais alkohols bija tā prece, kuras dēļ uz robežas ar Latviju sākās pārrobežu tirdzniecība. Rīgikogu pagājušā gada jūnija lēmumi un pašreizējie Latvijas valdības lēmumi palīdzēs vēl vairāk samazināt pārrobežu tirdzniecību starp abām valstīm," sacījusi ATML izpilddirektore Trīna Kutberga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Par depozīta sistēmas dzērienu iepakojuma operatoru izvēlēts Depozīta iepakojuma operators

LETA, 29.12.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts vides dienests (VVD) par depozīta sistēmas dzērienu iepakojuma operatoru izvēlējies SIA "Depozīta iepakojuma operators", šodien preses konferencē paziņoja VVD ģenerāldirektore Elita Baklāne-Ansberga.

Viņa informēja, ka "Depozīta iepakojuma operators" atbilst normatīvo aktu prasībām un ieguvis visvairāk punktus kvalitātes kritēriju vērtēšanas posmā, tāpēc ar minēto uzņēmumu nākamā gada janvārī tiks slēgts līgums uz septiņiem gadiem.

Gadījumā, ja "Depozīta iepakojuma operators" noteiktā termiņā nenoslēgs līgumu vai arī neīstenos nepieciešamās darbības depozīta sistēmas ieviešanai, VVD varēs lemt par depozīta sistēmas ieviešanas Latvijā uzticēšanu otram pretendentam - SIA "Nulles depozīts", norādīja VVD ģenerāldirektore.

Viņa piebilda, ka, lai nodrošinātu depozīta sistēmas ieviešanas caurspīdību un visu sabiedrības interešu ievērošanu, VVD līguma projektā ar depozīta sistēmas operatoru paredzējis iespēju ikmēneša uzraudzības sanāksmēs pieaicināt arī sabiedrības pārstāvjus - Iepakojuma apsaimniekošanas padomes un Vides konsultatīvās padomes pārstāvjus, kā arī pēc nepieciešamības citu organizāciju, piemēram, Latvijas Pašvaldību savienības pārstāvi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Biržu indeksi krītas pēc ziņām par ASV mazumtirdzniecības lejupslīdi

LETA--AFP, 15.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV un Eiropas biržu indeksi ceturtdien lielākoties kritās, kamēr tirgu dalībnieki gaidīja ziņas no ASV-Ķīnas tirdzniecības sarunām un Volstrītu skāra negatīva ziņa par ASV mazumtirdzniecības apjoma negaidītu samazināšanos decembrī.

Londonas biržas indekss nedaudz pieauga, pateicoties britu mārciņas vērtības kritumam, kas veicina citās valūtās pelnošo multinacionālo uzņēmumu pelņas palielināšanos. Frankfurtes un Parīzes biržu indeksi samazinājās.

ASV biržu indeksi pārsvarā saruka pēc ASV Tirdzniecības ministrijas ziņojuma, ka mazumtirdzniecības apjoms ASV pērn decembrī, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, negaidīti samazinājies par 1,2%. Šis kritums pārsteidza analītiķus, kuri bija prognozējuši, ka mazumtirdzniecība pieaugs par 0,2%. Šis bija straujākais kritums mēneša izteiksmē kopš 2009.gada septembra.

Tirdzniecības ministrijas ziņojums vedināja uzskatīt, ka amerikāņu patērētāji bija atturīgi brīvdienu iepirkšanās sezonā, kas laika ziņā sakrita ar kritumu akciju tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

ASV tehnoloģiju milžu akciju cenas aug pirms peļņas paziņojumiem, naftas cenas kāpj

LETA/AFP, 23.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV tehnoloģiju milžu akciju cenas pirmdien pieauga pirms šonedēļ gaidāmiem augsto tehnoloģiju uzņēmumu paziņojumiem par to peļņu, savukārt naftas cenu kāpumu veicināja satraukums par naftas piegādēm no Tuvo Austrumu reģiona.

Eiropas biržu indeksi un Volstrītas indekss «Dow Jones Industrial Average» demonstrēja nelielu pieaugumu, bet cits Volstrītas indekss «Nasdaq Composite» palielinājās par 0,7% pirms gaidāmajiem «Amazon», «Facebook» un «Google» paziņojumiem par to peļņu.

Naftas cenas pieauga, bet noslēdza tirdzniecības sesiju ar mērenu kāpumu, turpinoties saspīlējumam Persijas līča rajonā, kur Irāna kopš pagājušās nedēļas ir aizturējusi Lielbritānijas tankkuģi.

Turpinoties 2.ceturkšņa peļņas paziņojumu sezonai, «kompānijas līdz šim pārspēj zemās cerības, un ar to var pietikt, lai novērstu peļņas recesiju», komentēja Markets.com analītiķis Nīls Vilsons.

«Līdz nedēļas beigām mēs uzzināsim vairāk par korporatīvās Amerikas stāvokli,» viņš piebilda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Covid-19" pandēmijas laikā cilvēkiem savu ikdienas dzīvi lielākā mērā vadot no mājām, aug interneta patēriņš. Pagaidām gan kādi brīdinājumi par to, ka datu pārvades infrastruktūra zem šādas lielās slodzes fona faktiski "sakusīs", Eiropā un ASV nav izrādījušies taisnība.

Tādējādi var arī spriest, ka nosacīti labāk šos laikus var izdoties pārdzīvot dažādiem pasaules telekomunikāciju uzņēmumiem un citām kompānijām, kas savu darbību izvērsušas tiešsaistē.

Piemēram, "Bloomberg" ziņo, ka Spānijā iedzīvotāju aktivitāte tiešasites kazino iepriekšējā nedēļa palielinājusies gandrīz trīs reizes.

Mobilās aplikācijas "WhatsApp", kas pieder "Facebook", lietošanas apmēri pat septiņkāršojušies.

Tikmēr "Amazon.com" Itālijas lietotāju aktivitāte, cilvēkiem nu pastiprināti nododoties e-komercijas priekiem, naktīs šobrīd esot četrkāršojusies. Rezultātā "Telecom Italia" ziņo, ka fiksētajās līnijās datu lietošana augusi pat par 90% un mobilo datu lietošana - par 30%. Apvienotās Karalistes telekomunikāciju uzņēmuma "BT Group" teiktais savukārt liecina, ka interneta lietošana šajā valstī dienā uz brīdī bija pieaugusi pat par 60%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts vides dienests (VVD) un SIA "Depozīta iepakojuma operators" parakstījuši līgumu par depozīta sistēmas dzērienu iepakojumam ieviešanu, preses konferencē informēja VVD ģenerāldirektore Elita Baklāne-Ansberga.

Līgums paredz depozīta sistēmas ieviešanu nākamā gada februārī un ietver nosacījumus izvirzīto mērķu sasniegšanai un sistēmas ieviešanas uzraudzībai un kontrolei.

Līdz janvāra beigām "Depozīta iepakojuma operators" VVD iesniegs detalizētu sistēmas ieviešanas plānu, iekļaujot nepieciešamo sistēmu izveidi, līgumu slēgšanu ar mazumtirgotājiem u.c.

"Depozīta iepakojuma operatora" valdes priekšsēdētājs Miks Stūrītis informēja, ka kopumā Latvijā tiks ierīkotas 1500 depozīta taras pieņemšanas vietas. No tām 700 būs taromāti jeb automātiskās pieņemšanas vietas, kur varēs pieņemt vismaz 3000 iepakojumu vienības mēnesī.

Savukārt 800 vietas būs ar manuālu pieņemšanu un mazāku pieņemtā iepakojuma vienību skaitu.

Komentāri

Pievienot komentāru