Citas ziņas

Cosmos: grupa ir «neizjukusi»

Vēsma Lēvalde, 02.06.2010

Jaunākais izdevums

Informācija, ka grupa Cosmos ir izbeigusi darbību, vismaz pagaidām, neatbilst patiesībai.

Par to informē grupas pārstāvis Jānis Šipkēvics. Lai arī tās dalībnieki nolēmuši a cappella muzicēšanai neveltīt 100% sava laika un darbojas arī citos muzikālos projektos, tās statuss pilnīgi noteikti nav klasificējams kā «izjukusi», pauž J. Šipkēvics izplatītajā paziņojumā.

Tikai pirms dažiem mēnešiem grupa noslēdza vērienīgu koncerttūri Latvijā, kā arī uzstājās daudzviet Ziemeļeiropā un Krievijā. Šī gada rudenī grupa plānojusi vairākkārt viesoties festivālos Trondheimā, Sanktpēterburgā, Varšavā, kā arī septembrī doties koncerttūrē uz Zviedriju. Pašiem grupas dalībniekiem lasīt par grupas izjukšanu bijis nepatīkams pārsteigums, tomēr viņi to klasificē kā muļķīgu pārpratumu. Ja Latvijā meklēsim izjukušās grupas pēc kritērija, vai tās dalībnieki realizējas tikai šai vienā

projektā, tad izjukušas laikam skaitīsies 98% no muzikālajām apvienībām, ko zinu. Atvainojos, ja intervijā esmu izteicies pārprotami, norāda A. Sējāns. Atgādinām, ka it kā sensacionālais jaunums izplatījās pagājušajā nedēļā pēc tam, kad, iznākot laikrakstam Ir, kurā publicēta saruna ar Cosmos dziedātāju Andri Sējānu, intervijas autore savā Twitter profilā publicēja ierakstu «Jaunajā IR viena skumja ziņa: izjukusi grupa Cosmos.» Lai arī rakstā Andris minējis, ka ir nodarbināts jaunā darbā – Spīķeru koncertzālē, un grupas Cosmos darbībā iestājusies pauze, par grupas darbības izbeigšanu nav stāstījis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Doma laukumā durvis vēris Cosmos Ilūziju Muzejs. Tas ir lietuviešu projekts Latvijā.

Investīciju apjomu muzeja veidotāji neatklāj, tik vien norāda, ka ieguldītā naudas summa ir liela. To plānots atpelnīt vienas vai divu sezonu laikā

Muzejs nomātās telpās darbu sācis 18. martā. Tā platība ir aptuveni 200 kvadrātmetri, un apmeklētājiem tiek piedāvātas 30 optiskās ilūzijas, starp tām COSMOS Bezgalīgais ceļš, Antigravitātes telpa, CMYK istaba un citas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Konkurss Jaunais vilnis 2013 atklāts

LETA, 24.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad starptautiskajā populārās mūzikas jauno izpildītāju konkursā Jaunais vilnis 2013 paredzēts gandrīz pilnībā atteikties no fonogrammas izmantošanas.

Taujāts, kāpēc tieši šogad notiks šādas izmaiņas, konkursa žūrijas priekšsēdētājs komponists Igors Krutojs preses konferencē sacīja, ka visam ir savs laiks un, šim jautājumam aktualizējoties, tika pieņemts šāds lēmums. Viņš arī stāstīja, ka daudzi Krievijas dziedātāji sākuši vairāk dziedāt dzīvajā, kad sapratuši, ka tas ir neizbēgami, un kad šo tēmu sāka apspriest Krievijas Valsts domē.

Krutojs teica, ka šogad konkursa organizatoriem izveidojās labas attiecības ar Jūrmalas pašvaldības pārstāvjiem. Vaicāts par konkursa nākotni Jūrmalā, Krutojs atbildēja, ka nav kādas ilgtermiņa vienošanās uz 25 gadiem, tomēr pilsēta ir ieinteresēta konkursā un arī organizatori ir ieinteresēti to rīkot šajā vietā. «Mēs saņēmām citus piedāvājumus, taču es neplānoju neko mainīt,» akcentēja Krutojs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja AS "Madara Cosmetics" investējusi 350 000 eiro, lai sāktu jaunu "start-up" projektu "print-on-demand" industrijā, teikts uzņēmuma paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".

Jaunais projekts dos klientiem iespēju izveidot savu sertificētu kosmētikas produktu līniju vai pasūtīt produktus ar sava zīmola logotipu un personalizētu dizainu, izmantojot pašapkalpošanās tīmekļa platformu "Selfnamed".

Uzņēmums piedāvās produktu sortimentu sejas, ķermeņa un matu kopšanai, ko iespējams pasūtīt, sākot no viena gabala. Produktiem joprojām būs "Cosmos" dabīgā un vai organiskā produkta sertifikācija.

Pašapkalpošanās pieredze ietvers dizaina studiju, kurā iespējams ievietot lietotāja zīmola elementus uzlīmju un kastīšu drukas laukumos.

Koncerns 2020.gadā strādāja ar 16,075 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 39,2% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt koncerna peļņa pieauga 2,2 reizes un bija 3,445 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Madara Cosmetics akcijas 10. novembrī iekļautas Nasdaq Riga alternatīvajā tirgū First North, informē biržas pārstāvji.

Šogad šis ir otrais jaunais uzņēmums First North Baltijas akciju sarakstā.

Madara Cosmetics akciju kotācija biržā tiek uzsākta pēc uzņēmuma akciju publiskā piedāvājuma, kas noslēdzās 2017. gada 3. novembrī. Apjoms pieprasījumam pēc akcijām pārsniedza piedāvāto apjomu 2.6 reizes. Visas šobrīd uzņēmuma emitētās akcijas tika iekļautas Nasdaq First North Baltijas akciju sarakstā.

Uzņēmums Madara Cosmetics dibināts 2006. gadā un ir celmlauzis dabīgās kosmētikas segmentā vietējā tirgū. Uzņēmumam pieder viena no modernākajām kosmētikas ražotnēm Ziemeļeiropā ar savu pētniecības-izstrādes nodaļu un laboratoriju, un visa produkcija tiek ražota Latvijā, nodrošinot 100% kontroli pār visiem ražošanas posmiem. Gan izejvielas, gan kosmētikas formulas ir ECOCERT/Cosmos sertificētas, un arī ražošanas procesi sertificēti saskaņā ar starptautiskajiem GMP un ISO standartiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Banku augstskolas telpās ciemojās 150 jaunieši no visas Latvijas, kurus vienoja viens mērķis – pusfināls cīņai par «Biznesa Guru 2018» titulu uzņēmējdarbības konkursā «Bizness 24H».

Konkursa pirmajā kārtā, kura norisinājās no 5. līdz 9.februārim, piedalījās 600 dalībnieki, no kuriem sīvā konkurencē tika atlasīti 150 veiksmīgākie konkursa turpināšanai. 2. kārtas ietvaros dalībniekiem bija jāizspēlē biznesa simulāciju spēle «Prezidents», lai noskaidrotu tās 20 spēcīgākās un stratēģiski veiksmīgākās komandas, kuras turpinās cīņu konkursa finālā.

Ja konkursa pirmajā kārtā tika pārbaudītas katra komandas dalībnieka individuālās spējas simulāciju spēles laikā, tad šoreiz komandas dalībnieki beidzot varēja cīnīties kā vienots veselums. «Prezidents» ļāva dalībniekiem izjust realitātei pietuvinātu biznesa simulāciju – dalībnieki darbojās dažādās valstīs, kurās ieņēma dažādus amatus, sākot no loģistikas kompānijas vadītāja, beidzot ar valsts tiesnesi. Kopumā 16 stundu ilgā simulācijā dalībnieki savā starpā piedzīvoja 5 mēnešus aktīvā biznesa un politikas pasaulē, kur savā starpā bija gan jāsadarbojas, gan jākonkurē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Madara Cosmetics izveido saules aizsargproduktu līniju; apgrozījumu šogad plāno pusmiljona eiro apmērā

Dienas Bizness, 16.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc gandrīz 5 gadus ilgiem pētījumiem AS Madara Cosmetics ir radījusi un laidusi tirgū 4 Cosmos/Ecocert dabīgi sertificētus saules aizsargproduktus sejai un ķermenim, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Riga.

Šie produkti zīmola Madara sortimentā pārstāv jaunu kategoriju, kas ādas kopšanas produktu tirgū ir plaši pieprasīta, bet no izstrādes viedokļa dabīgajā segmentā ir viena no sarežģītākajām, skaidro uzņēmuma pārstāvji.

Visu 4 produktu kopējais apgrozījums 2018. gadā plānots 500 tūkstošu eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Zobu pasta ir liels veiksmes stāsts

Anda Asere, 30.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau vairākus gadus kosmētikas industrijā strauji attīstās dabiskās kosmētikas segments, un šobrīd tas veido vairāk nekā 35% no Lietuvas kosmētikas ražotāja Biok Laboratorija UAB pārdošanas apjoma

Kopumā Biok laboratorija ražo vairāk nekā 250 produktu. 39% no uzņēmuma apgrozījuma veido mutes kopšanas līdzekļi. Tiem seko sejas (21%), matu (15%), personīgie (11%) un ķermeņa kopšanas līdzekļi (6%). Uzņēmuma mārketinga direktore Ieva Čeponone (Ieva Čepononė) teic, ka sejas krēmu kategorijā visi Biok Laboratorija zīmoli ir pirktāko vidū. Dušas želeju un šķidro ziepju kategorijā Margarita ir pirktākais zīmols, savukārt Ecodenta zobu pastu vidū ir otrajā vai trešajā vietā.

«Kosmētikai ir liela ietekme mūsu dzīvē – katru dienu mums ir saskare ar daudziem ādas kopšanas produktiem,» saka Biok Laboratorija UAB mārketinga projektu vadītāja Evelina Blažinauskīte (Evelina Blažinauskytė). Nereti tiek pieņemts, ka tikai sievietes lieto kosmētiku, taču I. Čeponone uzsver, ka produktu klāsts ir daudz plašāks par dekoratīvo kosmētiku. Dabiskā kosmētika no nišas ir kļuvusi par nozīmīgu tendenci šajā jomā. «Baltijā šī ir ļoti maza niša, bet Skandināvijā un Rietumeiropā tā ir liela tendence, kas no nišas pārvērtusies par masu produktu. Patiesībā mūsu misija nebija radīt produktus dabisko preču veikaliņiem, bet gan piedāvāt labas kvalitātes produktus plašai sabiedrībai. Vēlamies, lai tie ir pieejamā cenā, lai tos var lietot katrs,» teic I. Čeponone. Tā kā uzņēmuma pārdošanas apjoms strauji aug, gandrīz ir sasniegta esošās ražotnes kapacitāte. Kopš 2007. gada uzņēmums ir audzis no 2,85 miljonu eiro apgrozījuma līdz 8,60 miljonu eiro apgrozījumam pērn, un šogad tiek plānots 10,5 miljonu eiro apgrozījums. Tāpēc nesen uzņēmums nopircis zemi un līdz 2020. gadam plāno uzcelt jaunu ražotni. Investīcijas jaunajā ražotnē pārsniegs četrus miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kā top? Zīmola Līga Nature SPA sejas krēms ar ēteriskajām eļļām

Daiga Laukšteina, 21.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ rubrikā «Kā top?» portāls DB.lv Jāņu noskaņās aicina ielūkoties kosmētikas zīmola Līga Nature SPA ražotnes namiņa virtuvē, kur tiek pagatavots sejas krēms ar tuberozes, neroli un ylang ylang ēteriskajām eļļām.

SIA Salons Līga ir dibināts 2001. gadā, un iedvesmas braucienos uz tuvām un tālām pasaules malām «salasītus» spa rituālus, kā arī citus pakalpojumus spa, skaistuma un ārstniecības iestādē Valmierā var izbaudīt jau apaļus 25 gadus.

Taču, ļaujoties vēlmei pēc kāda pavērsiena profesionālajā darbībā, salona īpašniece Līga Aizsila sāka nodarboties arī ar kosmētikas līdzekļu ražošanu. Viņa arī allaž bijusi ierauta ēterisko eļļu pasaulē, tādēļ, nenogurdināta, radījusi ap 50 produktu plašu piedāvājuma klāstu. Tie ir Līga Nature SPA sejas un ķermeņa kopšanas līdzekļi, kuru ražošanā izmanto tikai sertificētas (ecocert / soil association / Cosmos u.c.) izejvielas, kas radītas mūsdienīgās laboratorijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursa Jaunais vilnis organizatori ideju par slavas aleju pie Dzintaru koncertzāles Jūrmalā izteikuši jau pērn, taču tagad sperts solis tuvāk šī plāna realizācijai. Proti, jau nākamnedēļ Jūrmalas domes sēdē lems gan par alejas ieceri, gan iespēju rīkot pilsētas svētkus Jaunā viļņa laikā - jūlija pēdējā un augusta pirmajā nedēļā, raksta laikraksts Diena.

Slavas aleju paredzēts īstenot nākamgad. Jūrmalas kultūras centrs arī izstrādās pilsētas svētku koncepciju, kas kopā ar konkursu Jaunais vilnis, visticamāk, notiks tikai nākamgad.

Aleja plānota Turaidas ielā pie Dzintaru koncertzāles, un tās veidošanā iesaistīs slavenības, kas uzstājušās koncertzālē, pastāstīja Jūrmalas domes Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja p.i. Inese Auniņa. Pagaidām iecere vēl nav konkretizēta, nav arī zināms, cik tā izmaksās, taču pati aleja esot iezīmēta pilsētas attīstības plānā.

«Konkursam Jaunais vilnis atvēlēta viena daļa, turklāt pa zvaigznītei tiks katram Grand Prix ieguvējam, tātad arī grupai Cosmos un Intaram Busulim. Otra daļa ir slavenībām. Nebūs tā, ka tā būs vienīgi Jaunā viļņa dalībnieku un viesu aleja, tajā godinās arī citus slavenus māksliniekus, kas uzstājušies Jūrmalā,» uzsvēra Auniņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Madara Cosmetics: Pirmajā pusgadā īpaši svarīgs projekts bija pievienošanās dekoratīvās kosmētikas segmentam

Žanete Hāka, 28.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmajā pusgadā AS Madara Cosmetics īpaši svarīgs projekts bija pievienošanās process jaunam nozīmīgam tirgus segmentam – dekoratīvajai kosmētikai – un ar to saistītie sagatavošanās uzdevumi, šā gada pirmā pusgada pārskatā norāda AS Madara Cosmetics.

Dekoratīvā kosmētika pasaulē veido trešo lielāko skaistumkopšanas nozares kategoriju pēc ādas kopšanas/saules aizsargkrēmu un matu kopšanas produktiem. Dekoratīvās kosmētikas segments pasaulē turpina augt ar stabilu 6% rādītāju. Sociālie plašsaziņas līdzekļi, tostarp selfiju kultūra, veicina kategorijas izmaiņas un attīstību, sniedzot interesantas iespējas jaunu produktu ieviešanai tirgū, norāda uzņēmuma pārstāvji.

Lai gan aizvien populārākas kļūst dabiskās tendences, dekoratīvās kosmētikas segmentā joprojām dominē ierastie dekoratīvās kosmētikas zīmoli, kuru dabiskuma jēdzieni ir ļoti ierobežoti. Ņemot vērā tirgus gatavību un sekojot īpaši veiksmīgai saules aizsarglīdzekļu, tostarp CC (toņa korekcijas) krēmu ieviešanai tirgū, kas ir ādas kopšanas un dekoratīvo kosmētiku apvienojoši produkti, uzņēmums ir nolēmis turpināt ieguldījumus pigmenta formulu izpētē un attīstībā un ražošanas metodēs.

Komentāri

Pievienot komentāru