Quantcast

Jaunākais izdevums

Festivālā BalticBest 2018, kas norisinājās Tallinas kinomuzejā, reklāmas aģentūra DDB Latvija atzīta par labāko starp Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām. Šī ir pirmā reize, kad šos laurus plūc aģentūra no Latvijas.

Līderi noskaidroti, piešķirot punktus par katru apbalvojumu vietēja un reģionāla mēroga festivālos (kā pašmāju Adwards, lietuviešu Adrenalinas, igauņu Kuldmuna un jaunās Eiropas un Vidusāzijas Golden Drum) un par katru apbalvojumu un arī finālista statusu Eiropas un pasaules mēroga pasākumos (Cannes Lions, EPICA, Clio un citos).

Piektajā un līdz šim vērienīgākajā Balticbest festivālā no Latvijas aģentūrām vadošajā desmitniekā iekļuvušas arī Deep White, Not Perfect | Y&R Riga un New Black. Bez Baltijas reitinga noskaidrošanas Tallinā tika arī pasniegtas balvas, uz kurām pretendēja aģentūras no septiņām valstīm, un četras no šīm balvām nonāca DDB Latvija rokās.

Andris Rubīns, DDB Latvija izpilddirektors, uzsver, ka Latvijas aģentūrai ieņemt līdera pozīciju Baltijas aģentūru reitingā izdevies pirmoreiz: «Tā kā arvien biežāk attīstām dažādus Baltijas un Eiropas mēroga projektus, pieaugusi mūsu atpazīstamība un ietekme plašākā reģionā.»

Kopumā pēdējā gada laikā aģentūra saņēmusi gandrīz 40 balvas gan vietējos, gan starptautiskos konkursos. Apbalvotākais DDB darbs ir LiveRiga tūrisma kampaņa «Rīga rīdzinieka acīm», kas nesen papildināta ar jau devīto sēriju, kuras galvenā varone ir Aļona Ostapenko.

DDB Latvia, kam šogad aprit 23 gadi, sadarbojas gan ar Latvijas zīmoliem, gan starptautiska mēroga klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šī gada februāri, par Baltijas gada aģentūru atzītā "DDB Latvija" kļūst par daļu no Ziemeļvalstu aģentūru tīkla "NORD" un turpinās savu darbību ar nosaukumu "NORD DDB RIGA".

Aģentūra tāpat kā līdz šim būs arī daļa no "DDB Worldwide" starptautiskā tīkla, tomēr izteikti ciešu sadarbību turpmāk veidos tieši ar Ziemeļvalstu reģiona DDB aģentūrām.

"Nepilnos 25 darbības gados "DDB Latvija" nostiprinājusi vadošās pozīcijas Baltijā. Tāpēc nu speram lielu soli tālāk, apvienojot spēkus ar Skandināvijas progresīvākajām aģentūrām. Kopīgi radīta tendenču bibliotēka, jauni instrumenti, metodes un reģionāli sadarbības projekti ir tikai daļa no ieguvumiem, ko mums paver šī Ziemeļeiropas aģentūru apvienība. Tā ļaus piedāvāt jaunas iespējas arī visiem mūsu sadarbības partneriem Baltijā, Eiropā un citos eksporta tirgos," skaidro "NORD DDB RIGA" direktors Andris Rubīns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komunikācijas aģentūras Deep White sniegto pakalpojumu eksports šobrīd veido aptuveni 15–20% no uzņēmuma gada apgrozījuma, tiek vērtētas iespējas noietu ārvalstīs palielināt

Mediju tirgus izmaiņas sabiedrisko attiecību un reklāmas aģentūrām paver iespēju startēt arī eksportā, kas gan pagaidām vēl nav ļoti izplatīti, intervijā DB norāda Deep White aģentūras dibinātāja un īpašniece Egle Klekere. Viņa atklāj, ka šobrīd uzņēmums strādā Lietuvā un Igaunijā, īsteno atsevišķus projektus Skandināvijā, kā arī sadarbojas ar vairākiem vietējiem komersantiem, plānojot to komunikāciju ar ārzemju medijiem un klientiem ārpus Latvijas.

Piesaista ar kvalitāti

2007. gadā uzņēmums darbu sāka ar vien pāris cilvēku lielu komandu, šobrīd tajā ir jau 25, stāsta E. Klekere, atzīmējot, ka aģentūras izaugsme vienmēr bijusi dabiska. «Pamazām auga klientu loks, palielinājās darbu apjoms, līdz ar to bija nepieciešami arī jauni darbinieki. Pēdējos gados izaugsme bijusi īpaši strauja. Visticamāk, tas saistās ar to, ka esam nedaudz pārfokusējuši savu darbību. Sākotnēji bija lielas un redzamas integrētās kampaņas, publicitātes veidošana. Tagad mūsu biznesa lauks ir paplašinājies – līdzās aisberga redzamajai daļai parādījušies pakalpojumi, kas publiski redzami mazāk, bet no biznesa viedokļa ir pat ienesīgāki. Piemēram, stratēģiskās konsultācijas, palīdzība krīzes komunikācijā, interešu pārstāvniecība, valdības attiecības, satura mārketings un citi pakalpojumi. Palīdzam uzņēmumiem vadīt iekšējos procesus, kas ļauj nonākt pie jauniem, laikmeta un sabiedrības vajadzībām atbilstošiem produktiem un risinājumiem. Tas no komunikācijas jomas speciālistiem prasa pastāvīgu profesionālo izaugsmi, vienlaikus dodot arī papildu biznesa iespējas,» atklāj E. Klekere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

Deep White jaunajā birojā iemiesots industriāls minimālisms

Linda Zalāne, speciāli DB, 12.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komunikācijas vadības aģentūras Deep White jaunajā birojā bijušajā rūpniecības ēkā iemiesots industriāls minimālisms, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Uzņēmums uz jaunām mājām pašā Rīgas sirdī, Ģertrūdes ielā, pārcēlās, jo darbinieku skaits bija pāraudzis iepriekšējā biroja kapacitāti. Salīdzinot ar iepriekšējo mājvietu, kur aģentūra atradās aptuveni piecus gadus, ietilpība palielinājusies vairāk nekā divas reizes. Jaunā biroja platība ir ap 400 m2, un birojs izvietots divos ēkas stāvos.

«Atrast nebija viegli, bet, kā sākām meklēt, tā arī atradām. Mums bija skaidrs, ko vēlamies, proti, industriāla tipa telpas, augstiem griestiem, pašā Rīgas centrā. Vienā birojā radījām dažādas darba vides – zonas ar ļoti atšķirīgu atmosfēru, jo sapratām, ka ir nepieciešamība, lai cilvēki var strādāt visi kopā, atvērtā tipa birojā, bet brīžos, kad vajag veikt radošu darbu, var būt arī klusumā un mierā,» raksturo aģentūras Deep White īpašniece Egle Klekere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iekļūšana labāko sarakstā kombinācijā ar prasmīgu komunikāciju var palīdzēt uzņēmumam gan spodrināt tēlu, gan piesaistīt potenciālos darbiniekus

Dažādos TOP nokļuvušie uzņēmumi uzsver, ka uzvarēt nav to pašmērķis, tai pat laikā nenoliedz, ka gozēšanās uzvarētāju pulciņā ir patīkama. Un tas ir saprotami, jo atzinība, kas vainagojas ar nokļūšanu kādā labāko sarakstā, būtībā ir smagā darba augļi. Un kuram tad nepatīk iekosties saldā, sulīgā ābolā un uz mirkli sajust laimes pielietu brīdi? Tiesa, ar gozēšanos vien ir par maz, jo pēc iekļūšanas kādā no TOP tas ir prasmīgi jāpasniedz plašākai sabiedrībai, bet PR speciālisti mudina pārāk neiekarst, jo pārlieku liela lielīšanās var radīt arī negatīvas emocijas.

Viens no lielākajiem izaicinājumiem maziem un jauniem uzņēmumiem ir iegūt autoritāti. Laba pozīcija nozares TOP vai konkursā sūta skaidru ziņu, ka uzņēmums ir vērā ņemams spēlētājs un eksperts savā jomā. TOP un konkursi palīdz izcelties starp citiem nozares spēlētājiem, vairo uzticamību uzņēmuma kompetencei un pakalpojumu kvalitātei. «Tie var būt vērtīgs mārketinga instruments, taču ar nosacījumu, ka ir atpazīstami, respektēti un uzņēmums pats māk izmantot šos TOP sevis virzīšanai. Arī Deep White pirmsākumos nozares konkursi bija pozicionēšanās instruments un platforma, kur par mūsu pieeju kampaņu veidošanai uzzināja mūsu nākotnes klienti. Paši esam izjutuši, kā auga uzticība mūsu idejām, kad konsekventi ar savām kampaņām ieguvām labas pozīcijas gan vietējos, gan starptautiskos TOP,» uzsver komunikācijas aģentūras Deep White dibinātāja Egle Klekere. Laikā, kad cīņa par talantiem uzņēmumu vidū ir ļoti intensīva, vēl viens būtisks ieguvums no atzinības ir iespēja celt darbinieku pašapziņu un vēlēšanos piederēt uzvarētāju komandai. Tas arī ļauj uzņēmuma darbiniekiem apliecināt savas kā profesionāļu spējas. Tāpat laba pozīcija TOP vai uzvara konkursā var būt atgādinājums arī esošajiem klientiem, ka uzņēmums tiecas pēc izcilības, kas īpaši nozīmīgi var būt B2B (bizness biznesam) jomā. Turklāt atzinība pakalpojuma sniedzējam, piemēram arhitektu birojam, būvniekam, reklāmas aģentūrai utt., pozitīvi atsaucas arī uz pasūtītāju, kura objekts vai kampaņa ir tikusi izcelta, viņa turpina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Straujāk augošais Latvijas ārējās tirdzniecības segments – pakalpojumu eksports

Anda Asere, 09.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo piecu gadu laikā Latvijas pakalpojumu eksporta vērtība augusi par 29%.

Par to liecina kustības "The Red Jackets" veiktais pētījums par pašmāju eksporta nozares tendencēm. Vienlaikus produktu eksporta vērtība ir pieaugusi par 21%.

Lielo eksportētāju skaits, kuru apgrozījums pārsniedz vienu miljonu eiro, 2018. gadā, salīdzinot ar 2016. gadu, ir palielinājies par 145 uzņēmumiem un veido 9,4% pieaugumu. 51% no šiem uzņēmumiem ārzemēs sevi piesaka ar Latvijā radītu zīmolu.

Arī kopējais Latvijas preču un pakalpojumu eksporta vērtības apjoms 2018. gadā pieaudzis par 18% jeb no 15,1 miljonu eiro uz 17,9 miljoniem eiro. Tas liecina, ka arvien vairāk Latvijas uzņēmumu uzdrīkstas virzīties ārējos tirgos, stiprinot kopējo eksportēšanas pieredzes un zināšanu bāzi valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Mūžībā aizgājis reklāmas aģentūras DDB Latvija dibinātājs un uzņēmējs Edgars Skulte

LETA, 06.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien mūžībā aizgājis reklāmas aģentūras «DDB Latvija» dibinātājs, uzņēmējs Edgars Skulte, informēja uzņēmuma pārstāvis Andris Rubīns.

Atvadīšanās nu Skultes notiks sestdien, 9.februārī, plkst.11 Rīgas Anglikāņu Svētā Pestītāja baznīcā.

Uzņēmuma pārstāvji izsaka līdzjūtību Skultes tuviniekiem, draugiem un kolēģiem.

Reklāmas aģentūra «DDB Latvija» darbu sāka 1995.gadā, un Skulte kā viens no uzņēmuma dibinātājiem bija arī tās pirmais vadītājs.

Kā liecina «Firmas.lv» pieejamā dati, Skulte strādājis valdē tādos uzņēmumos kā SIA «Nords Porter Novelli», «DFTS serviss», «Drošas braukšanas skola», AS «RCL», «Latvijas Reklāmas asociācijā» un biedrībā «Atbalsti autosportu». Tāpat Skulte savas profesionālās darbības laikā vairākos uzņēmumos pildījis izpilddirektora un komercdirektora amata pienākumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptiekas zīmola ierindošanās Mīlētāko zīmolu topa galvgalī ir īstens novērtējums farmaceita darbam. Ar strauju lēcienu no 92. uz 39. vietu Mīlētāko zīmolu topā Mēness aptieka 2018. gadā ir atzīta par Latvijas farmācijas nozares Mīlētāko zīmolu. Līdztekus priekam par panākto tas apliecina, cik sabiedrībā vajadzīgi un augstu tiek novērtēti aptiekā sniegtie pakalpojumi.

Latvijas mīlētāko zīmolu topa pamatā ir pētījums, kas tiek veikts pēc starptautiski radītas un vietēji adaptētas DDB Brand Capital zīmolu izpētes metodoloģijas, ko pielieto 30 pasaules valstīs. Nokļūšana šajā topā ikvienam uzņēmumam ir nozīmīgs patērētāju viedokļa barometrs, kas ļauj objektīvi novērtēt līdzšinējo darbu un izdarīt secinājumus, attīstot nākotnes stratēģiju.

Lielisks darba novērtējums

„Uzņēmumam, kas aizvien strādājis ar galveno mērķi dažādot savus pakalpojumus, pilnveidot apkalpošanas kvalitāti un kļūt par īstenu palīgu savam klientiem, nokļūšana Mīlētāko zīmolu topa augstajā vietā ir labākais darba novērtējums. Tas apliecina, ka esam izvēlējušies pareizos akcentus, un ir stimuls iesākto turpināt,” atzīst AS „Sentor Farm aptiekas” valdes loceklis un mazumtirdzniecības direktors Ivo Velde. Fakts, ka esam mīlētākais zīmols Latvijas farmācijas nozarē, apliecina mūsu darba virziena pareizību,” viņš atzīst, akcentējot, ka pirmkārt augstā pozīcija Mīlētāko zīmolu topā ir paldies katram farmaceitam, katras aptiekas vadītājam un uzņēmuma vadības komandai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Live Rīga īsfilmu sērija «Rīga rīdzinieka acīm» jeb «Insider's guide to Riga» Austrijas galvaspilsētā Vīnē saņēmusi pasaules labākās tūrisma filmas apbalvojumu GRAND PRIX CIFFT 2019, ko rīko Starptautiskā Tūrisma filmu festivālu komiteja.

Gada labākās pasaules tūrisma filmas tituls tiek noteikts pēc gada garumā iegūto vietu un attiecīgi punktu skaita katrā no The International Committee of Tourism film Festivals (CIFFT) festivāliem. Kopumā «Insider's guide to Riga» īsfilmu sērija šogad saņēmusi apbalvojumus 10 komitejas festivālos, no kuriem četri ir Grand Prix apbalvojumi, četras zelta godalgas, divas sudraba un viena bronzas.

Videoklipi veidoti sadarbībā ar reklāmas aģentūru «DDB Latvija», kas ir radījusi «Insider's Guide to Riga» konceptu, un klipu režisors ir Jānis Nords. Klipi tiek izmantoti Rīgas atpazīstamības veidošanai ārzemēs.

«Rīga rīdzinieka acīm» galvenie varoņi ir pieci kolorīti tēli - kulturālais taksists, kurš fano par Vāgneru; modernais mācītājs, kurš notur sprediķus vīna bārā un rāpjas torņos; traks sieviešu dzīvesstila blogeris, kurš cauri Rīgai jāj zirga mugurā; stingra fizikas skolotāja, kura pēc darba māca atpūsties klubos, un brīvdomātājs seniors, kurš ielaužas galeriju atklāšanas ballītēs - katrs iepazīstina ar citādu Rīgu. Šodien stāstu sērijai pievienojušās vēl divas sērijas - ar pasaulē slaveno bokseri Mairi Briedi un vienam no nozīmīgākajiem sporta pasākumiem - Rīgas maratonam - veltīts video «Runner's guide to Riga».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veicinot valsts ekonomisko izaugsmi, šī gada janvārī dibināta Latvijas Eksportētāju asociācija "The Red Jackets".

Eksporta atbalsta kustības paspārnē turpmāk apvienos Latvijas eksportējošos uzņēmumus un organizācijas, kas strādā pie valsts eksportspējas veicināšanas. Asociācijas mērķis ir pašmāju eksportējošo uzņēmumu atbalstīšana un izaugsmes stimulēšana, kā arī Latvijas stāsta radīšana un popularizēšana ārzemēs.

Savas darbības pamatā asociācija ir izvirzījusi trīs prioritāros uzdevumus - pirmkārt, veicināt un rūpēties par Latvijas un pašmāju eksportētāju tēla pozicionēšanu globālajā tirgū, sākot ar to, lai izveidotu un iedzīvinātu vienotu Latvijas zīmola stāstu "Created in Latvia".

Otrkārt, asociācijas uzdevums ir būt par eksportētāju balsi, aizstāvot aktuālus jautājumus dialogā ar valsts pārvaldi un atbildīgajām institūcijām, kā primāro no tēmām šobrīd izvirzot finansējuma nodrošinājumu eksporta veicināšanai ilgtermiņā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas lielākajā komunikācijas nozares konkursā Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2019 Grand Prix balvu un Latvijas gada aģentūras titulu izcīnījusi aģentūra Deep White, kuras valdes priekšsēdētāja ir Egle Klekere, saņemot septiņas balvas septiņās konkursa kategorijās. Šogad konkursā 15 kategorijās dalībnieki no piecām valstīm iesniedza 185 darbus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Reklāmas nozare uz pauzes

Ilze Žaime, 14.04.2020

Dalies ar šo rakstu

Foto: pixabay.com

Latvijas lielākie reklāmas un zīmolvedības uzņēmumi pēdējā mēneša laikā ir piedzīvojuši krasas pārmaiņas dienaskārtībā. Vairākām nozarēm apstādinot darbību un lielākajai daļai cenšoties samazināt izdevumus, reklāmas apjoms ir apsīcis uz pusi.

Tie, kas reklāmas pakalpojumus turpina izmantot, kopā ar radošajiem darbiniekiem aktīvi strādā, lai aktualizētu reklāmas materiāla saturu un atrastu izdevīgākos kanālus, kur tās izvietot. "Tāpat kā teicienā, ka cilvēki aizmirsīs, ko esam teikuši vai darījuši, viņi vienmēr atcerēsies, kā mēs esam likuši viņiem justies," uzskata Latvijā lielākās radošās reklāmas aģentūras "Nord DDB Riga" vadītājs Andris Rubīns. Un tas nav mainījies arī tagad, kopš valstī izsludināta ārkārtas situācija un reklāmai ir bijis būtiski jāpielāgojas jaunajiem apstākļiem.

"Es domāju, ka šis tiešām ir labs brīdis, lai maksimāli ieguldītu to jaudu un idejas, kas mums ir, lai mēs pēc iespējas ātrāk izietu no šīs situācijas. Protams, arī, lai iedrošinātu uzņēmējus meklēt iespējas būt daļai no risinājuma un iznākt no krīzes kā krietni spēcīgākiem zīmoliem, kurus cilvēki tiešām novērtē un respektē," stāsta A. Rubīns.

Komentāri

Pievienot komentāru