Mazumtirdzniecība

Debenhams izveidē investēti 2 miljoni eiro

Dienas Bizness, 25.03.2014

Jaunākais izdevums

Jaunais Debenhams veikals t/c Spice 1.stāvā pirmos klientus sagaidīs aprīlī.

Vaiva Kirvelaite, Debenhams zīmola vadītāja Baltijas valstīs, akcentē, ka starptautiskā paplašināšanās tiek īstenota ļoti veiksmīgi. Baltijas valstu tirgus esot perspektīvs, un investīcijas 2 miljonu eiro apmērā ir plānots atpelnīt septiņu gadu laikā.

Jaunā Debenhams veikala t/c Spice platība ir 2948,5 m², un ir radītas vairāk nekā četrdesmit jaunas darba vietas.

Pērn tika izveidots pirmais Debenhams veikals Baltijas valstīs, kas kopš rudens strādā Igaunijas tirdzniecības centrā Rocca al Mare.

Debenhams zīmols tiek pārstāvēts 28 valstīs, kur kopumā ir 240 zīmola veikali. Debenhams pārdod preces sievietēm, vīriešiem un bērniem, mājai, brīvā laika pavadīšanai, veselībai un skaistumam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Papildināta - Lielbritānijas Debenhams problēmas Latvijas veikalu neietekmēs

Žanete Hāka, 11.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas lielveikalu tīkla Debenhams problēmas Latvijas uzņēmumu neietekmē un veikals turpina strādāt, portālam DB pastāstīja Debenhams Baltics zīmola menedžeris Ivars Plaudis – Lasmanis.

«No Lielbritānijas 9.aprīlī, saņēmām oficiālu informāciju, ka uzņēmumam ir mainījušies īpašnieki. Debenhams PLC, kas līdz šim bija biržā kotēts holdinga uzņēmums, nozīmētie administratori pārdeva uzņēmumu lielāko kreditoru izveidotai grupai – Celine Newco 1 Ltd. Savukārt Debenhams Retail Ltd, kas ir atbildīgs par ikdienas operatīvā darba nodrošināšanu, jauno īpašnieku vadībā turpina strādāt tāpat kā līdz šim. Kā oficiālā vēstulē presei norādīja Debenhams valdes priekšsēdētājs Terijs Dadijs (Terry Duddy), uzņēmumā jaunie īpašnieki ir investējuši papildu līdzekļus, kas ļaus īstenot apgrozījuma plānus un nodrošināt jau iecerētos projektus, kas attiecas uz zīmola attīstību un restrukturizāciju. Vienīgais sarūgtinājums šajā situācijā ir tas, ka līdzšinējie akciju turētāji zaudē savu ieguldīto naudu,» norāda I. Plaudis-Lasmanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Debenhams kontroli pēc maksātnespējas administratora iecelšanas pārņēmuši aizdevēji

LETA, 09.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas lielveikalu tīkls «Debenhams» bijis spiests iecelt maksātnespējas administratoru un uzņēmuma kontroli pārņēmuši aizdevēji, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

«Debenhams» norāda, ka jaunie īpašnieki grūtībās nonākušajā uzņēmumā investēs 200 miljonus sterliņu mārciņu (232 miljonus eiro).

«Debenhams», kam Lielbritānijā pieder 165 veikali un kas nodarbina aptuveni 25 000 cilvēku, par maksātnespējas administratoru iecēla «FTI Consulting", kas ātri vien kompāniju pārdeva nesen izveidotam uzņēmumam, kuru kontrolē aizdevēji.

Uzņēmums iepriekš noraidīja pārņemšanas piedāvājumu, ko bija izteicis magnāts Maiks Ēšlijs, kam pieder sporta preču mazumtirgotājs «Sports Direct» un kurš jau pērn iegādājās Lielbritānijas lielveikalu tīklu «House of Fraser».

«Debenhams» vēsta, ka tas darbību turpinās kā ierasts.

Lielveikalu tīkli ir starp vairākiem ievērojamiem Lielbritānijas mazumtirgotājiem, kuri kļuvuši par upuriem sīvai tiešsaistes tirdzniecības konkurencei, uzņēmējdarbības īpašuma nodokļu kāpumam un iedzīvotāju pirktspējas lejupslīdei.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas lielveikalu tīkls «Debenhams», kas bijis spiests iecelt maksātnespējas administratoru, piektdien paziņoja, ka nākamgad slēgs 22 veikalus un likvidēs 1200 darbvietas.

Uzņēmums šādu lēmumu skaidro ar nepieciešamību nodrošināt stabilu finanšu stāvokli un kompānijas nākotni.

Jau ziņots, ka «Debenhams» aprīļa sākumā bija spiests iecelt maksātnespējas administratoru un uzņēmuma kontroli pārņēma aizdevēji.

«Debenhams», kam Lielbritānijā pieder 165 veikali un kas nodarbina aptuveni 25 000 cilvēku, par maksātnespējas administratoru iecēla «FTI Consulting», kas ātri vien kompāniju pārdeva nesen izveidotam uzņēmumam, kuru kontrolē aizdevēji.

Uzņēmums iepriekš noraidīja pārņemšanas piedāvājumu, ko bija izteicis magnāts Maiks Ešlijs, kam pieder sporta preču mazumtirgotājs «Sports Direct» un kurš jau pērn iegādājās Lielbritānijas lielveikalu tīklu «House of Fraser».

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Debenhams akcijas cena pēc neveiksmīgas Ziemassvētku pārdošanas sarūk par ceturtdaļu

Žanete Hāka, 04.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas mazumtirgotāja Debenhams akcijas cena pēc ziņām par neveiksmīgiem pārdošanas rezultātiem sarukusi par gandrīz ceturtdaļu, raksta Bloomberg.

Akcijas cena sarukusi straujākajā tempā kopš tās tirdzniecības uzsākšanas biržā pēc tam, kad uzņēmuma pārstāvji ziņoja, ka gada nogales pārdošanas apjomi ir samazinājušies un gada kopējā peļņa ir mazāka nekā prognozēja analītiķi.

«Ir skaidrs, ka šis rezultāts rada vilšanos un iezīmē, cik sarežģīta patlaban ir darbības vide Lielbritānijā,» norāda Cantor Fitzgerald analītiķis Marks Fotiads.

Tendences tirdzniecībā patlaban apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumiem liek aktivizēt interneta komerciju, un tās kompānijas, kuras to ievieš lēnām, nonāk zaudētāju lomā. Tā ir arī ar Debenhams, kura tirdzniecības apjomi internetā veido tikai aptuveni 15% no kopējiem apjomiem. Tāpat uzņēmuma darbībai par sliktu nāk mārciņas vājums un patērētāju iepirkšanās tendences. Lai pievilinātu pircējus, Debenhams pēdējā laikā veikaliem pievieno kafejnīcas, bārus un restorānus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalu tīkls Debenhams plānojis slēgt 50 veikalus, raksta Bloomberg.

Uzņēmums izvērtējis veikalu darbības rezultātus un plānojis slēgt 50 veikalus, kuri uzrāda vissliktākos rezultātus. Slēdzot šos veikalus, darbu var zaudēt aptuveni 4000 darbinieki.

Kompānija cietusi zaudējumus 565 miljonu eiro apmērā, tādēļ, pēc kompānijas vadītāja Sergio Bučera teiktā, ir jāveic noteikta rīcība, lai stiprinātu Debenhams šībrīža asajos tirgus apstākļos.

Kompānija pieņēmusi smagus lēmumus attiecībā uz veikaliem, kuriem tiek prognozēts turpmāks pārdošanas apjomu kritums, viņš paziņojis.

Bučers, kas iepriekš vadīja Amazon, patlaban mēģina piesaistīt interneta pircēju uzmanību Debenhams. Jaunais lēmums ir smagāks nekā iepriekš minētie 10 veikali.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākie tirdzniecības centri, atverot jaunus apģērbu zīmolu veikalus, saasina cīņu par klientiem. Tendences liecina, ka pircēju aktivitāte pamazām pieaug un īpaši kāpums vērojams apģērbu tirdzniecībā.

Vairāki zīmoli

Tirdzniecības centrā Spice durvis vēris Latvijā pirmais britu universālveikals Debenhams, kura izveidē ieguldīti divi miljoni eiro, kā arī radītas vairāk nekā 40 jaunas darba vietas. Veikalā, kura platība ir 2948,5 kvadrātmetri, aptuveni 12% no kopējās platības aizņems kosmētikas nodaļa, 12% – apakšveļa, 57% – apģērbi sievietēm, vīriešiem un bērniem, aptuveni 11% – apavi, somas un aksesuāri, savukārt mājas preces un tekstila piedāvājums aizņems 5%.

Līdz ar Debenhams veikala atvēršanu Latvijas tirgū ienāk arī vairāki starptautiski atpazīstami zīmoli: sieviešu apģērbi un mājas dizaina lietas Ben de Lisi, sieviešu apakšveļas zīmols Janet Reger, kā arī apģērbu un aksesuāru zīmols Jasper Conran un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Režisors Uldis Cipsts šobrīd aktīvi strādā pie sava gara darba - seriāla Šķiršanās formula, kam jākļūst par jaunās TV3 rudens sezonas sensāciju un būs skatāms no 27. septembra.

Seriāls ir par mīlestību, ģimeni un to, kāpēc nešķirties, par lielākajām dzīves izvēlēm un par to, cik ilgi jāpierod vienam pie otra, par piedošanu saviem tuvākajiem. Seriāla galveno varoni tēlo Intars Rešetins.

Par seriāla tematiku U. Cipsts sācis domāt, redzot, cik bieži cilvēki šķiras, pat tādi, kuri ir šķietami paraugi citām ģimenēm. Viņš esot daudz domājis par to, kāpēc cilvēki šķiras un nevēlas mainīties kopā, tāpat veicis pietiekami apjomīgu pētniecisko darbu par šo tēmu.

Režisors nelielā intervijā biznesa portālam db.lv stāsta par seriāla tapšanas finansiālo pusi:

Cik izmaksā seriāla uzņemšana? Kas prasa vislielākās izmaksas?

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Skaistumkopšana: Biznesa vaibsti iekrāsojas košāk

Lāsma Vaivare
, 30.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražošanas tirgus Latvijā pakāpeniski attīstās, top jauni produkti, un tiek apgūti jauni tirgi; šis gads plānots vēl labāks par aizvadīto , ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Kosmētikas un smaržu ražošanas bizness Latvijā atgādina pļavu, kurā izauguši daži brangi ozoli – tirgū spēlētāju ir daudz, taču lielākoties tās ir nelielas kompānijas ar apgrozījumu, kas mērāms vien dažos tūkstošos vai desmitos tūkstošos, atsevišķos gadījumos pat tikai dažos simtos eiro.

Par nepārspētu nozares līderi joprojām uzskatāma a/s Dzintars. Tiesa, pērn tās apgrozījums nedaudz sarucis – līdz 7,92 milj. eiro –, bet zaudējumi auguši līdz 262 tūkst. eiro, kas gan nav salīdzināms ar pirms dažiem gadiem piedzīvotajiem vairāk nekā pusmiljona eiro zaudējumiem. Uzņēmums turpināja optimizēt izmaksas, vienlaikus cenšoties saglabāt konkurētspēju ne tikai pārdošanā, bet arī strādājošo speciālistu piesaistīšanā un mācībās, norāda kompānijas vadība. Latvijas tirgus apjomi salīdzinājumā ar 2012. gadu pērn ir samazinājušies par 6%, savukārt eksporta apjomi palielinājušies par 10%. Uzņēmums veiksmīgi realizējis mērķi par franšīzes veikalu atvēršanu, un patlaban ar a/s Dzintars zīmolu darbojas 75 franšīzes veikali, tostarp Krievijā, Ukrainā, Baltkrievijā, Kazahstānā un Baltijas valstīs. Tiek plānota arī Āzijas tirgus apgūšana. Uzņēmuma intelektuālajā īpašumā ir 159 patenti un 119 preču zīmes. Dzintars sadarbojas arī ar privāto preču zīmju īpašniekiem un investē jaunu produktu ražošanā, piemēram, kopējās investīcijas jaunajā smaržu kolekcijā My Version varētu būt 400 tūkst. eiro, šoruden ziņoja LETA. Šogad radītas arī divas pilnīgi jaunas premium klases kosmētikas līnijas – produkti SPA procedūrām mājās un atjaunojoša kosmētika –, kuru ražošanā gada sākumā investēts ap 1 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Papildināta - Stockmann par 5 miljoniem dolāru pārdod visus tirdzniecības centrus Krievijā

Zane Atlāce - Bistere, 27.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas tirdzniecības tīkls Stockmann paziņojis par visu tirdzniecības centru pārdošanu Krievijā par pieciem miljoniem dolāru, vēsta PBK, atsaucoties uz kompānijas izplatīto paziņojumu.

Universālveikalus pirks Reviva Holdings Ltd., kas Krievijā pārstāv veikalu tīkla Debenhams franšīzi.

«Šis darījums Rīgas un Baltijas pozīcijas tirgū tikai nostiprinās, jo ļaus Stockmann grupai vēl vairāk fokusēties uz rentablajiem un ienesīgajiem tirgiem Eiropā. Rīgas Stockmann ir viens no veiksmīgākajiem grupas universālveikaliem, tādēļ Stockmann grupas ilgtermiņa plānos ietilpst Rīgas universālveikala attīstība nākotnē. Jau šī gada sākumā ieviesām jaunu biznesa stratēģiju, fokusējot savu uzņēmējdarbību uz modi, kosmētiku, mājas precēm un pārtiku. Kā liecina šī gada provizoriskie rezultāti, tad esam uz pareizā ceļa,» norāda Stockmann Rīgas universālveikala direktore Dace Goldmane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modes zīmols COAST ienāk Baltijas valstīs, atverot sieviešu apģērbu nodaļas universālveikalos DEBENHAMS Rīgā un Tallinā.

Kopumā šobrīd zīmola izstrādājumus pārdod vairāk nekā 24 valstīs.

COAST nodaļā Rīgā tiks piedāvātas sieviešu apģērbu kolekcijas - svētku tērpi, klasiski apģērbi ikdienai, virdrēbes, kā arī rotaslietas un aksesuāri no jaunajām kolekcijām.

Šogad zīmols COAST svin 20 gadu jubileju. Zīmols tika dibināts 1996.gadā. COAST zīmola bizness balstās uz dažādu veidu pārdošanas kanāliem, atverot savus veikalus un nodrošinot franšīzes gan atsevišķos veikalos, gan kā nodaļu universālveikalos. COAST zīmola preces var iegādāties arī internetā 5 dažādās e-komercijas vietnēs, kas piegādā pasūtījumus uz 45 valstīm visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar šodien sniegto informāciju britu apģērbu zīmols Oasis atgriežas Latvijas tirgū.

To nolemts pārstāvēt ar veikala DEBENHAMS starpniecību, kas atrodas tirdzniecības centrā Spice.

OASIS tiks atvēlēta 55.7 m2 plaša tirdzniecības zona ar zīmolam raksturīgo interjeru.

Oasis darbību sāka 1991.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru