Deviņi uzņēmēji izveido mācību programmu 

"Uzņēmēju fabrika" ir praktiskas video nodarbības, kuru mērķis ir apmācīt topošos uzņēmējus, kuri vēlas realizēt savu biznesa ideju.

Anda Asere, 03.2.2020

Mācību porgrammas “Uzņēmēju fabrika ” idejas autors un mārketinga aģentūras "Market Me Good" īpašnieks Helvijs Šmoteks.

Foto: no personīgā arhīva

Kursus izveidojuši deviņi uzņēmēji – mārketinga aģentūras "Market Me Good" īpašnieks un finanšu tehnoloģiju kompānijas "Paybis" mārketinga vadītājs Helvijs Šmoteks, velosipēdu internetveikala "Single-Speed Co." dibinātājs un informācijas tehnoloģiju kompānijas "Scandiweb" biznesa attīstības izpilddirektors Māris Skujiņš, mārketinga aģentūras "NJ Media" vadītājs Niks Jansons, audio raidījuma "Svarīgas detaļas" veidotājs Juris Baltačs, konsultāciju kompānijas "Davis Suneps Investments" dibinātājs Dāvis Suneps, ieguldījumu pārvaldes sabiedrības "Indexo" projektu vadītājs Valters Vestmanis un IT uzņēmuma "Pixel Deer" dibinātājs Kristaps Kokins.

"Jau diezgan ilgu laiku esam pazīstami un, kad satiekamies, tad to vien darām kā runājam par biznesu, kā nopelnīt vairāk un kādas stratēģijas testējam, lai piesaistītu klientus saviem biznesiem. Pirms trim četriem mēnešiem man ienāca prātā doma: ja nu viss, ko savā starpā apspriežam, tiktu stāstīts arī cilvēkiem, kam tas ļoti interesētu? Tā dzima ideja," teic H. Šmoteks.

Viņš uzsver, ka šo nedara peļņas dēļ, jo vēlas, lai mācības būtu pieejamas visiem, kam tās interesētu. "Mēs zinām, cik grūti ir spert pirmos soļus uzņēmējdarbībā, jo paši esam gājuši tam cauri, un tāpēc vēlamies palīdzēt citiem un atvieglot šo procesu," norāda H. Šmoteks.

Nodarbības notiks reizi nedēļā sešu mēnešu garumā. Kopumā paredzētas 33 video lekcijas. Mācību programmā iekļautas šādas tēmas – biznesa reģistrācija, grāmatvedība, ceļš līdz labai biznesa idejai, mājaslapas veidošana programmēšanas zināšanām, digitālais, sociālo mediju un e-pasta mārketings, reklāmas kampaņu veidošana "Google", "Facebook", "YouTube" un "Instagram", klientu piesaiste, dažādu analīzes rīku izmantošana u. tml.

Tevi varētu interesēt

Radīta jauna apmācību metode, kas atvieglos mācību procesu, īpaši aktīviem bērniem un...

Mārketinga aģentūra SocialGuruLab fokusējas uz sadarbību ar ēdināšanas uzņēmumiem...

Dubulti ir viena no dzīvākajām Jūrmalas pilsētas daļām, tā kūsā un mutuļo...

Konsultāciju uzņēmums SIA IBD Consulting piedāvā sistēmu, lai uzņēmumi varētu palielināt potenciālo...

Tirdzniecības nams Kurši (TN Kurši) turpina būvmateriālu veikalu tīkla attīstību...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Šonedēļ rubrikā "Kā top?" portāls Db.lv piedāvā aplūkot, kā Talsu Radošās Sētas...

Ar zīmolu "bistro Balts" saistītie uzņēmumi aizvadīto gadu plāno pabeigt ar 500...

Sporta tehnoloģiju uzņēmums "xTimer" izstrādā laika mērīšanas sistēmu sportistiem, lai palīdzētu...

Šajā piektdienā rubrikā "Kā top?" portāls "Db.lv" aicina ielūkoties pulksteņu "Ovi Watch"...

"Grāmatiņās esmu sarakstījusi tādas lietas, kuras man savā dzīvē būtu gribējies zināt ātrāk,"...

Ģenerālprokuratūras Personu un valsts tiesību aizsardzības departamenta prokurors pirmdien iesniedzis...

Kafejnīcas "RB Cafe" komandu pirmajā gadā pārsteidz pasūtījumu apjoms....

"Uzņēmējdarbības uzsākšanai, lielākoties, tika izlietoti visi bērna kopšanas atvaļinājuma...

Līdz 31.janvārim iespējams pieteikties ikgadējam biznesa simulāciju konkursam vidusskolēniem...

"Kurš ierīko veikalu ārpus civilizācijas robežām - gandrīz nekurienē? Citā laika joslā!...