Digitālā remontdarbnīca: Autodoc Club inovatīvā platforma 

Autodoc, kas ir tiešsaistes automašīnu rezerves daļu mazumtirdzniecības flagmanis Eiropā, klientiem un ieinteresētajām personām piedāvā automašīnu apkopes un uzturēšanas platformu ar nosaukumu Autodoc Club.

Autodoc, 21.1.2020

Platformas piedāvātās iespējas padara to par unikālu tirgū. Platforma pieejama 26 Eiropas valstīs, tajā atrodamas vairāk nekā 1300 profesionālas PDF instrukcijas visu valstu valodās, kā arī 2240 video pamācības. Turklāt tajā pieejama virkne citu noderīgu funkciju, piemēram, lietotāja automašīnas integrētais apkopes protokols. Tas ļauj plānot remontus un kontrolēt izmaksas. Autodoc Club lietotni Android un iOS operētājsistēmām plānots izlaist 2020. gada sākumā, kas viedtālruņu un planšetdatoru lietotājiem padarīs pieejamas visas kluba vietnes funkcijas.

Konsultācijas, serviss un rezerves daļas – viss vienuviet

Autodoc kluba mājaslapā pieejams plašs ar automašīnu remontu un apkopi saistītu pakalpojumu klāsts un daudz citas vērtīgas funkcijas, piemēram, iespēja lietotājam saglabāt informāciju par automašīnas modeli, uzturēt tehniskās apkopes žurnālu, saņemt atgādinājumus par daļu nomaiņu vai saglabāt informāciju no remontdarbnīcas.

Platformas lielākais lepnums ir kolekcija ar vairāk nekā 1300 remontdarbu rokasgrāmatām un 2240 video pamācības, kā veikt remontdarbus, un tās ērti atrast ļauj integrēta meklēšanas funkcija. Ja vajadzīgā rokasgrāmata nav pieejama, to var palūgt Autodoc speciālistiem.

Profesionālas konsultācijas un ērta rezerves daļu iegāde

Autodoc Club piedāvā integrētu risinājumu automašīnu īpašniekiem, kuri vēlas paši remontēt savu automašīnu. Instrukcijas nodrošina tiešu piekļuvi Autodoc tiešsaistes veikalam, lai pasūtītu nepieciešamās rezerves daļas vai instrumentus. Ja rodas jautājumi, klients jebkurā laikā forumā var sazināties ar speciālistiem, piemēram, automehāniķi vai tehniķi.

“Nespeciālistam automašīnas detaļas lielākoties ir process, kam nepieciešams skaidrojums. Daudziem klientiem bieži rodas jautājumi un viņiem nepieciešama eksperta konsultācija. Tagad mēs piedāvājam saņemt šādu atbalstu ērti lietojamā un integrētā Autodoc Club platformā. Ikviens automašīnas īpašnieks var apskatīties, kā remonts tiek veikts, saņemt palīdzību un izlemt, kādu atbalstu viņš vēlas saņemt no vietējās darbnīcas. Klients var ērti pasūtīt rezerves daļas un instrumentus no tiešsaistes veikala, lieki nepavadot laiku, šīs lietas meklējot internetā,” skaidro Autodoc izpilddirektors Aleksejs Erdle.

Bezmaksas platforma ar automašīnu saistītiem pakalpojumiem

Pakalpojumu īpaši pievilcīgu padara papildu funkcijas, piemēram, apkopes žurnāls un detaļu nomaiņas atgādinājums, palīdzot izvairīties no nevajadzīgām izmaksām. Personīgajā zonā lietotājs var glabāt visus ar transportlīdzekli saistītus dokumentus un izveidot piezīmes.

Platformu var izmantot neatkarīgi no pasūtījuma veikšanas. Bezmaksas lietotāja kontu nepieciešams izveidot tikai, lai izmantotu personīgo palīgu. Jaunajā portālā darbojas arī esošie Autodoc tiešsaistes veikala reģistrācijas dati, un automašīnas dati, kas jau ievadīti iepriekš, tiks automātiski pārsūtīti, reģistrējot kontu Autodoc Club.

Par Autodoc

Autodoc ir Eiropas vadošais tiešsaistes automašīnu rezerves daļu izplatītājs. Autodoc ir straujāk augošais uzņēmums nozarē – 2018. gadā pārdošanas apjomi sasniedza aptuveni 415 miljonu eiro atzīmi jeb 63% pieaugumu, salīdzinot ar iepriekšējo gadu (254 miljoni eiro 2017. gadā).

Autodoc mērķis ir turpmāk paplašināt pozīcijas. Pateicoties veiksmīgai darbības paplašināšanai, papildus Vācijai Autodoc šobrīd ir pārstāvēts 25 Eiropas valstīs. Uzņēmums pievērš lielu uzmanību komunikācijai ar klientiem, izmantojot sociālo mediju kampaņas, tehnisko atbalstu attiecīgajā valsts valodā un uz pieprasījumu orientētu produktu klāstu, kurā šobrīd ietilpst gandrīz 2,5 miljoni preču no 545 ražotājiem 128 automašīnu zīmoliem. Autodoc GmbH ir Berlīnes Lihtenbergā apgabalā bāzēts uzņēmums, kuru pilnībā pārvalda tā īpašnieks.