Digitālās reklāmas nesēju uznāciens 

Līdztekus ierastajiem vides reklāmu risinājumiem Latvijā ienāk digitālie stendi, kuri varētu veicināt šī reklāmas veida apjomu pieaugumu, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Kristīne Stepiņa, 05.4.2017

Vides reklāmas apjoms 2016.gadā ir audzis, apgrozījums šajā segmentā palielinājies par teju 10%, sasniedzot 8,1 miljonu eiro. 2016. gadā vides reklāmas īpatsvars nozares portfelī ir palielinājies par 1% un veido 10% no kopējā reklāmas patēriņa. Reklāmas nozares eksperti prognozē, ka šogad turpināsies vides reklāmas apjomu pieaugums, izaugsmes pamatā būs digitālo vides risinājumu attīstība.

Tuvākajos gados vides reklāmas loma pieaugs, īpaši populāri varētu būt digitālie nesēji gan pilsētvidē, gan tirdzniecības centros, cer SIA Clear Channel Latvia vadītājs Jānis Puravs. «Latvijā un Baltijas valstīs digitālie vides reklāmas risinājumi vēl nav tik attīstīti kā citviet pasaulē. Šis segments ir diezgan atpalicis, šobrīd tajā tiek veiktas nozīmīgas investīcijas. Igaunijā no kopējā tirgus apjoma digitālās vides reklāmas veido aptuveni 15%, bet Latvijā un Lietuvā – mazāk par 5%. Magna Global Forecast prognozes liecina, ka pēc četriem gadiem reklāmas apjoms uz digitālajiem nesējiem pasaulē palielināsies par 12%. Latvijā izaugsmei vajadzētu būt vismaz 10%,» viņš prognozē, norādot, ka tas nebūt nenozīmē, ka samazināsies ierasto vides reklāmu apjoms sabiedriskā transporta pieturvietās, uz pīlāriem jeb trīsskaldņiem.

Visu rakstu Digitālās reklāmas nesēju uznāciens lasiet 5. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

No šīs sadaļas

Jūrmalas pilsētas pašvaldība aicina uzņēmējus pieteikties uz jūras pludmales nogabalu...

Piektdien, 31. martā, ministru prezidenta biedrs, ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens uzklausīja...

Coffee Inn kafejnīcu ķēde svin pirmo desmitgadi Baltijas valstīs - 2007. gada...

Sabiedrisko attiecību tīkls Golin (IPG grupas aģentūra) ir atvēris biroju Rīgā, par...

Augstākās tiesas Administratīvo lietu departaments 23.martā atstāja negrozītu Administratīvās...

Ceturtdien, 23.martā Rīgā oficiāli atklātas divas jaunās Park Inn by Radisson tīkla...

Restorāns Eksports Andrejsalā izbeidz savu sešus gadus ilgo pastāvēšanu, sociālajā...

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA) valde 22.marta valdes sēdē pieņēma lēmumu...

Privāto ārstniecības pakalpojumu tirgus apjoms Centrālās un Austrumeiropas (CAE) valstīs turpina...

Latvijas pakalpojumu eksportētāju sektorā redzami trīs balsti – banku sektors, transporta nozare...