Pārvadātāju bizness ir cilvēku bizness. Tajā nekonkurē ar produktu, bet personīgām attiecībām, labu servisu un iepriekšējo gadu darba pieredzi
Tā DB saka SIA VV Line valdes loceklis Lauris Valainis. SIA VV Line pēdējos gados ir izdevies būtiski kāpināt apgrozījumu – no 0,36 milj. eiro 2012. gadā līdz 1,76 milj. eiro 2015. gadā, kas ļāvis tam iekļūt laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošu uzņēmumu jeb Gazeļu sarakstā. «Šogad plānotais apgrozījuma kāpums ir 20% apmērā, salīdzinot ar pagājušo gadu. Tas būs uz vietējā tirgus rēķina, jo transporta uzņēmumi ir sākuši iegādāties ļoti specifiskus, ļoti šaura segmenta transporta līdzekļus un to piekabes, kas ir ļoti dārgi. Par spīti nestabilai tirgus situācijai transporta kompānijas ir sākušas riskēt un meklē jaunus eksporta tirgus,» raksturo L. Valainis.
Uzņēmums kopš tā dibināšanas līdz 2013. gadam ar komerctransporta, piekabju un rezerves daļu tirdzniecību nenodarbojās, tā bizness bija diļļu imports no Gruzijas. «Šis bizness nebija veiksmīgs. Izdomājām, ka vajag darīt to, ko patiesi protam – tirgot komerctransporta piekabes. Gan man, gan Laurim šajā darbā bija vairāk nekā 15 gadu pieredze, esam strādājuši šīs nozares uzņēmumos,» stāsta SIA VV Line valdes loceklis Vladimirs Lapins.
2013. gadā VV Line kļuva par puspiekabju ražotāja Kässbohrer Fahrzeugwerke GmbH oficiālo pārstāvi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Katrā Baltijas valstī ir nodibināts savs uzņēmums, bet visos tiek piekopts vienots darbības stils. Latvijā atrodas centrālais birojs un darbs, kas tiek veikts Igaunijā vai Lietuvā, tiek koordinēts no Latvijas.
Visu rakstu Vienā laivā ar pārvadātājiem lasiet 22. septembra laikrakstā Dienas Bizness.